Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
też mam auto kupione w BMW INCHCAPE jako roczne które sprowadziło INCHCAPE z centarali z Niemiec.Samochód kupił pierwszy właściciel w Polsce z przebiegiem 30kkm roczny.Serwisowany bardzo sumiennie w INCHCAPE jakieś 3 wizyty w roku także tez jestem pewien historii mojego.Ja kupiłem je w tym roku z przebiegiem niecałe 115 kkm. poszukiwałem takiego modelu prawie dwa lata (gdy sprzedałem poprzednie E 60 530D z przebiegiem 162 kkm) , ale bez ciśnienia
Opublikowano
też mam auto kupione w BMW INCHCAPE jako roczne które sprowadziło INCHCAPE z centarali z Niemiec.Samochód kupił pierwszy właściciel w Polsce z przebiegiem 30kkm roczny.Serwisowany bardzo sumiennie w INCHCAPE jakieś 3 wizyty w roku także tez jestem pewien historii mojego.Ja kupiłem je w tym roku z przebiegiem niecałe 115 kkm. poszukiwałem takiego modelu prawie dwa lata (gdy sprzedałem poprzednie E 60 530D z przebiegiem 162 kkm) , ale bez ciśnienia

eeeee tam,napewno krecony licznik :twisted2: :cool2:

Opublikowano
Zgadza sie w 100% w moim przypadku

Nie wiem tylko,dlaczego doszukujesz sie w tym jakiejkolwiek logiki?

 

logika jest taka, że diesel jest z założenia ekonomiczny i po to został stworzony aby pokonywać duże odległości nie pustosząc kieszeni właściciela. Technologia poszła naprzód dlatego diesel dorównał sprawności silnikom benzynowym.

 

Jeśli mieszkasz na Zachodzie to proszę Cię nie baw się w filozofa życia codziennego w Polsce ponieważ jesteś od kilku lat oderwany od rzeczywistości....

Tam jest zdecydowanie inaczej i doskonale zdajesz sobie z tego sprawę - nieprawdaż ?

 

Siebie rowniez wlaczyles do tej grupy

 

Merytorycznie proszę. Wiem że jesteś "zadymiarzem" forumowym który lubi personalne wycieczki zamiast dyskusji na argumenty dlatego oszczędź sobie.

 

Pisałem wcześniej bez personalnych wycieczek. To nie jest dyskusja o wyższości jednego zasilania nad drugim, ale widzę, że masz potrzebę utwierdzenia się w słuszności swojego wyboru. Masz rację dobrze zrobiłeś kupując diesla robiąc 12kkm rocznie. A wiesz dlaczego ? Bo jesteś z Polski i masz tą samą mentalność co większość Polaków. Z całym szacunkiem do Twojej osoby i inteligencji oraz błyskotliwości, przy takim podejściu nieprędko osiągniesz poziom mentalności zakorzeniony w Zachodnich społeczeństwach (i nie ma sie tutaj co obrażać gdyż taka jest prawda). Możesz się bardzo starać ale dopiero Twoje dzieci posiądą te zdolność w pełni jeśli tam będą mieszkać. Logicznie myślący Niemiec czy Anglik by tego nie zrobił, ale dajmy im spokój jesteśmy przecież na PL forum.

 

Nie obrażałem personalnie Ciebie i życzę sobie byś ty też tego nie robił w stosunku do mojej osoby.

 

Nie wiem,zal ci czy jak?

Wydaje mi sie,ze tylko sie cieszyc z tego mozna.Co chcialbys zeby bylo tak jak na Ukrainie-dziurawe drogi (to akurat mamy) i stare samochody? (nie wszedzie oczywiscie)

Nie jest mi żal nikogo i niczego bo ja nie jestem z tych którzy zazdroszczą sąsiadowi nowej S63 AMG.

A cieszyć to się można ze zdroworozsądkowego podejścia do życia a nie z tworzenia fikcji na potrzeby otoczenia.

 

Wiem doskonale jak ASO BMW podchodzi do tego pakietu :mrgreen: ,wiec dla mnie to jest pakiet na papierku :cool2:

W ogóle Ty jesteś jakiś taki wszystkowiedzący i wszystkomający jak telefon z Plus'a , ale mówimy o przebiegu i historii która jak raz w tym przypadku jest potwierdzana.

 

Na koniec tej jałowej już dyskusji z Tobą bez konkretnych argumentów z Twojej strony (gdyż odbiegliśmy od głównego wątku), chciałbym Ci życzyć aby było Cię stać na zakup w najbliższym czasie(nawet jutro) BMW M550d (triturbo) robiąc nim 5kkm rocznie, i żebyś nie musiał tuningować samochodu by mieć zapas mocy i niutków... liczę na to też że jesli już go zakupisz podzielisz się na forum swoimi wrażeniami...

 

Miłego wieczoru. Pozdrawiam

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

Nastepny bedzie 530i :mrgreen:

... a to dlaczego kupilem diesla w ani jednym twoim zdaniu tych twoich wypocin nie jest zawarte...

Bo widzisz nie kazdy kupujac samochod patrzy ile pali...,przelicza na kilometry jakie bedzie nim robil w ciagu roku i mnozy skrupulatnie umieszczajac w swoim podpisie magiczne cyfry l/100km-spalam srednio... :mad2:

Poprzedni wlasciciel mojego samochodu robil nim jeszcze mniej kilometrow rocznie ,a nie byl Polakiem a obywatelem kraju gdzie naprawde lubia i umieja liczyc :cool2: .Serwisowal go srednio co 9 tys km i jak myslisz po co to wszystko? bo chcial zaoszczedzic na paliwie kupujac diesla?

Nie sprowadzaj wszystkiego do wspolnego mianownika,czyli diesel -zlo konieczne.

Wybrales benzyne,chwala ci za to i to nie ja tutaj przytaczam argumenty bezsensownosci zakupu pojazdu z silnikiem diesla,tylko ty...

 

 

I mowisz ze to ja zadymiarzem forumowym jestem?,tylko w sumie kto w kazdym praktycznie temacie usiluje dwiezc wyzszosc benzyny nad dieslem...?

Tak czy inaczej z tematu o skrzyni woda na mlyn i diesel czy benzyna plus chip tuning,wiecej niutow i zyczenia wielkanocne podczas skoku adrenaliny forumowej razem wziete... :twisted2:

 

 

 

 

 

 

 

 

Zycze rowniez milego wieczoru panie @Prezioso :modlitwa: :handshake:

Opublikowano

konkurs na najlepsze jedyne z prawdziwym przebiegiem jedyne wyprodukowane BMW E60 w Polsce etc. etc. etc. wygrał Prezioso

Sorry za kontynuowanie off topa ale nie mogłem się powstrzymać po kolejnym wykładzie i uświadamianiu jak to cała reszta społeczeństwa jest głupia i naiwna i kupiła samochody z cofniętym przebiegiem i to w dodatku diesle.

Może jakbym kupował nowe auto to bym się nad tym zastanawiał czy wybrać diesla czy benzynę ze względu na różnicę w cenie , ale jak kupuje 4 letnie to mocny silnik jest tylko jednym z aspektów ,który biorę pod uwagę i czy to diesel czy benzyna to mam to w nosie bo psują się i te i te.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
o przepraszam, ja też mam krajówkę z pewnym przebiegiem
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tradycyjnie temat jest poruszany nie od tej strony co trzeba. To nie jest tak, że diesel = gigantyczny przebieg. Owszem Niemcom teoretycznie nie opłaca się kupować diesela przy małych przebiegach ze względu na wyższy podatek, ale nie oznacza to, że w całej EU jak i w DE nie ma dieseli z małymi przebiegami. Nie ma problemu, żeby znaleźć 530d z 2004 roku z udokumentowanym przebiegiem poniżej 100 tys km. Wszystko kwestia ceny. W cywilizowanej Europie wyznacznikiem wartości auta jest przede wszystkim przebieg, a nie jak w Polsce rocznik (a w zasadzie ewenement na skalę europejską czyli data produkcji).

 

W Polsce problem polega na czym innym. Ludzie szukają samochodów na które nie mają pieniędzy. Jak się szuka auta wartego 60 tys zł mając 50 tys zł to nie ma się co dziwić, że nie ma innej opcji jak zakup cofanego przebiegu albo złożonego z dwóch. My Polacy wierzymy w cuda i okazje, więc rzeczywistość wygląda jak wygląda. Na szczęście nie wszyscy się rzucają na "okazje" tylko szukają rozsądnie, z głową i mają dobre auto płacąc za nie odpowiednie pieniądze.

 

I jeszcze coś apropo spalania i przebiegów. Dlaczego nikt nie bierze pod uwagę faktu, że ktoś może używać auta tylko w zatłoczonym mieście i wtedy spalanie wyniesie 12 litrów na 100 km a nie 7 i te same oszczędności będzie miał przy prawie dwa razy mniejszym przebiegu niż ten co walnie 200 tys w 3 lata na trasie. Temu pierwszemu też będzie się opłacało kupić diesela mimo pozornie małych przebiegów jakie robi.

 

I ma też rację Pieczek, że nie każdy kupując auto patrzy na spalanie. Mam znajomych co MLami albo X5tkami walą po 30 tys km rocznie a i tak wolą silniki benzynowe, bo po prostu wolą i tyle, a stać ich na taki wybór.

Opublikowano
...W cywilizowanej Europie wyznacznikiem wartości auta jest przede wszystkim przebieg, a nie jak w Polsce rocznik (a w zasadzie ewenement na skalę europejską czyli data produkcji)...

Wreszcie cos sensownego.

Dlatego tez wole E60 z 2004 roku z przebiegiem 70-80 tysiecy anizeli taki sam model z 2009 roku z trzema pakami na blacie :duh: .Rocznik dla mnie nie jest zadnym wyznacznikiem.

Takie E60 z 2004 z przebiegiem okolo 90 ttkm kosztuje tutaj gdzie mieszkam w przeliczeniu ponad 100 tys zl.W polsce nawet jak ma cofniety licznik na ten kilometraz to jego cena taka nie bedzie nigdy...

Nic tylko sprowadzac samochody z Polski :mrgreen:

Opublikowano

a odnośnie tematu posta ???

czy ktoś miał takie sytuacje ?

może to coś z mechatroniką lub jakimś zaworem?

dodam ze skrzynia pracuje płynnie i nie szarpie.

Opublikowano
a odnośnie tematu posta ???

czy ktoś miał takie sytuacje ?

może to coś z mechatroniką lub jakimś zaworem?

dodam ze skrzynia pracuje płynnie i nie szarpie.

Stan oleju po tej wymianie był sprawdzany?

Opublikowano

oddał pojazd do ASO

sprawdzono stan , ustawiono linki , wgrano nowy soft

problem dalej występuje :cry:

kolega zaczyna podejrzewać że może został oszukany na wymianie oleju w skrzyni

olej wymieniony w dobrym warsztacie ale nie w ASO zapewniony ze olej oryginalny

może zalali olej nie oryginalny :?:

czy ktoś kiedyś zalał olej nie oryginalny i czy po takiej wymianie miał jakieś problemy :?: jeśli tak to jakie :?:

Opublikowano
...czy ktoś kiedyś zalał olej nie oryginalny i czy po takiej wymianie miał jakieś problemy :?: jeśli tak to jakie :?:

Mysle ze na oleju,ktory nie posiada specyfikacji producenta skrzyni dlugo ta skrzynia by nie pojezdzila a i napewno nie pracowala by plynnie...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
koledze pomogła adaptacja bo też po wymianie oleju szarpała
Opublikowano

no właśnie ta nie szarpie jeździ płynnie

tylko czasem przy zmianie z R na D jest jakby N

trzeba wtedy jeszcze raz R i D i jest OK

albo poczekać jak obroty spadną (na wolnych się załącza) ponownie gaz i jedzie

Opublikowano
no właśnie ta nie szarpie jeździ płynnie

tylko czasem przy zmianie z R na D jest jakby N

trzeba wtedy jeszcze raz R i D i jest OK

albo poczekać jak obroty spadną (na wolnych się załącza) ponownie gaz i jedzie

 

Coś mi się wydaje kolego że za szybko chcesz przełączać te biegi. To jest automat i ma swój tryb pracy. Jeśli chcesz to poprawić to proponuję ci zrobić upgrade softu w sterowniku skrzyni. U mnie po zmianie softu nastąpiło znaczne przyspieszenie w przełączaniu z R na D ( tak z trzech sekund do jednej).

Opublikowano

jazeli zmienia płynnie z R na D problem ten czasami występuje a jak zrobi pauze na N i dopiero D jest OK

mi się wydaje ze to może jakiś zawór

ale może jest jakiś prawdziwy fachowiec od tych skrzyń w okolicy wawy :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.