Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich.

Mam 1 pytanie:

Panowie czy do wymiany zaworu regulacji ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej w BMW e53 3.0d silnik M57N trzeba zdejmować kolektor???

Edytowane przez mirassss
  • Moderatorzy
Opublikowano
Popraw tytuł na zgodny z regulaminem to nie bede musiał zamykać wątku.
Opublikowano
Prosta operacja tylko nie zgub nakretek co mocuja kolektor bo sa nietypowym gwintem i ciezko bedzie ci inna dopasowac...
Opublikowano
E tam srasznie tylko wygląda. Zdjęcie kolektora to robota na 30 min z dobrymi kluczami. Musisz zdemontować podszybie bo inaczej nie odkręcisz śrub i nie wyjmiesz kolektora na wierzch. Sprawdz odrazu klapki w kolektorze bo u Ciebie powinny już być i swiece żarowe. Przy jednej robocie bo po co dwa razy do tego podchodzić.
Opublikowano

Witaj.

Czujnik wymieniłem,ale chyba nie potrzebnie.Przepala się bezpiecznik w komorze silnika 20 podczas przekręcenia zapłonu i nie poda prądu.Wiesz coś może na ten temat??,albo od czego są te bezpieczniki w przedziale silnika???nigdzie nie mogę tego znaleźć

Opublikowano
Witaj.

Czujnik wymieniłem,ale chyba nie potrzebnie.Przepala się bezpiecznik w komorze silnika 20 podczas przekręcenia zapłonu i nie poda prądu.Wiesz coś może na ten temat??,albo od czego są te bezpieczniki w przedziale silnika???nigdzie nie mogę tego znaleźć

 

Ktory masz rok auta ja u siebie 2006 nie widze zadnych bezpiecznikow w komorze silnikowej....??????????

Opublikowano
2004 listopad,są one umieszczone w takiej siwej kostce,jest ich tan chyba 5

 

Ale gdzie naprowadz mnie na nie podaj ich lokalizacje gdzie sie one znajduja????

Opublikowano
Bezpieczniki są pod maską z lewej strony stojąc do auta czołem koło podszybia w czarna skrzyneczka,trzeba ja rozpiąć i tam są bezpieczniki w siwej kostce,w tej skrzynce jest umieszczonych jeszcze kilka przekaźników od wycieraczek, spryskiwaczy reflektorów
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
kolego u mnie ugieło prawdopodobnie zawór ssący szósy musze rozebrać wszystko i ściągnąć głowice tylko powie mi ktoś czy trzeba planować głowice przy jej poniwnym założeniu czy nie
Opublikowano

Tylo i wylacznie wrecz wskazane robisz to dla siebie.

Za duze cisnienie na tlokach jesli tego nie zrobisz to dlugo nie pojezdzisz i znowu wywali ci uszczelke.

 

To nie te czaszy gdy glowice byly zeliwne i sie nie krzywily po odkreceniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.