Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam taki problem ze nie mogę ściągnąć kola pasowego wału korbowego.Odkręciłem najpierw kolo klimatyzacji było na sześć śrub do koła walu korbowego - i co dalej czy muszę odkręcić tez ta śrubę na środku jeśli tak to czy ma lewy gwint czy prawy?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podejrzewam że tak jak w benzyniaku nie musisz odkręcać głównej śruby wystarczy te 6.Ono trochę tam ciasno siedzi i musisz się pomęczyć żeby je ściągnąć.

Co do głównej śruby to ma zwykły gwint(prawy).

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Podejrzewam że tak jak w benzyniaku nie musisz odkręcać głównej śruby wystarczy te 6.Ono trochę tam ciasno siedzi i musisz się pomęczyć żeby je ściągnąć.

 

Co do głównej śruby to ma zwykły gwint(prawy).

 

Ani drgnie!Czy jest jakis konkretny sposób aby je ściągnąć?

Opublikowano

Gwint jest prawy i wymaga potężnego ramienia siły, długa rura i powinno się odkręcić

 

pozdr! :D

Opublikowano
dzisiaj ściągałem koło pasowe z wału z M42 akurat, nie musisz też dużej śruby odkręcać od wału. Wykręć tylko te 6 i lekko pukaj najlepiej drewnianym trzonkiem młotka po przeciwnych stronach koła w kierunku chłodnicy. Musi Ci wyjść.
http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chyba że chodzi o wymiane zimeringu to tak ,musimy te śrube odkręcić.Jeżeli silnik w aucie to wrzucasz 5 bieg,zaciągasz hamulec ręczny,dobrze jest wtedy nie odkręcać koła pasowego tylko nawinąć na nie pasek klinowy na zacisk a drugi koniec umocować gdzieś koło pompy wspomagania,porządny klucz i rura 2 metry.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • 4 lata później...
Opublikowano
Podłączę się i odświeże. W m50b25 za termostatem mam wyciek plynu zaraz kolo króćca co idzie chyba na nagrzewnice. I tu moje pytanie czy zeby zdjac tę przednia obudowe na silniku ( ten element co siedzi w nim termostat ) trzeba zwalac głowice? Ręce opadają. Ogólnie to wczoraj przywiezli mi te 5tkę na lawecie jest po swapie m20b20 byl bajzel w wiązce i nie palila. Po gmeralem i mi smierdzial czujnik położenia wału wiec pod kolektor lapy i wtyczki ciach miejscami zamienilem od wału i walka rozrządu , podpinam aku wsiadam jezor miedzy zeby lewa łapa zacisniety kciuk zamykam oczy wrmmmm chodzi uraąaaa.. no wiec biore sie za zalanie plynem i odpowietrzanie leje plyn i rozczarowanie leci jak z wodospadu we wspomnianym miejscu. :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.