Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem tu nowy i pisze pierwszy raz. Mam problem z moją betą. postaram się krótko i zwięźle naświetlić przypadłość.

Po pierwsze problemy z odpaleniem - długo się kreci, łapie ale nie odpala. Jest gorzej na ciepłym silniku, po nocy nawet odpala nie źle.

Po odpaleniu czuć drgania silnika przenoszone na karoserie. Czasami zdarza sie wypadanie zapłonu i przekroczenie wartosci sondy lamda za katalizatorem.

Zdarzyło się ze nie chodził na jeden gar. Ostatnio zdjałem calutki dolot i sprawdziłem szczelność - było ok.

Wymieniłem czujnik poł. wału. i nic to nie dało. wydaje mi sie że to moze Vanos niedomaga. Przeczytałem nastawienia które odczytałem z kompa

używając jakiegoś dziwnego programu.

podam otrzymane dane.

SYSTEM VANOS WYDECH - AKTUALNA POZYCJA -105 CR -89cr

SYSTEM VANOS WYDECH POŁOŻENIE WYLICZONE -104CR -84cr

SYSTEM VANOS WYDECH POŁOZENIE ODNIESIENIA -103CR tak samo

SYSTEM VANOS WYDECH ADAPTACJA -6,39 -7,5cr

SYSTEM VANOS DOLOT AKTUALNA POZYCJA +114 CR +89cr

SYSTEM VANOS DOLOT WYLICZONA POZYCJA +112 CR +89cr

SYSTEM VANOS DOLOT POŁOZENIE ODNIESIENIA +121 CR tak samo

SYSTEM VANOS DOLOT ADAPTACJA 0 DO -0,39 -1,2cr

wszystkie parametry na biegu jałowym

na czerwono dane z silnika z obrotami 4500

Opublikowano
Jakim programem czytales bledy ? INPA ? napisz skad jestes, jak z Warszawy , to moge pomoc w podpieciu pod INPA i sprawdzimy bledy . Jesli nie, to warto zakupic interfejs. ja zakupilem i wiedzialem , ze mam do wymiany czujnik walu korbowego, a zbyt wczesnie zakupilem czujnik walka rozrzadu. cale szczescie ze moglem go zwrocic :cool2: poza tym znalazlem kolejny blad taki jak padnieta swieca na 3 garze, okazalo sie ze ogolnie swiece nie byly wymieniane w PL, czyli obliczylem ze okolo 7 lat :lol: Wydatek mniejszy niz jednorazowa wizyta w serwisie i podpiecie pod kompa, a przydaje sie nie tylko mi , ale chetnie znajomym teraz sprawdzam bledy .
Opublikowano

program to AUTOCOM CDP PRO. program do diagnozyro wiekrzosci marek. moge go uzywac wiec takim testuje sprzet.

Czujnik Vanosa od strony dolotu ok. Słychac ssanie powietrza pod maska - wiem ze to problem. Ale czy po odlaaczeniu

przeplywki (kalkulacji powietrza) to tez stanowi problem.

po odlaczeniu Vanosa od strony dolotu nie wyswietla bledu. jestem z łomianek pod warszawa

kupilem sprzet do remontu bardziej blacharki niz mechaniki. no ale sie stalo. przy gwałtownym dodaniu gazu

slychac ssanie pod macha plus chyba ustawienia.

moze pokonam bete sam z wasza pomoca

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jakie ty masz dokładnie to bmw?

Jaki silnik?

Słyszysz szum powietrza zasysanego pod maską? Lewe powietrze łapie? Jak tak to nie będzie chodził na bank.

Odpięcie przepływki nic nie da.

Pewnie odma dziurawa. Koniecznie to napraw zanim dalej będziesz szukał.

 

Nie podłaczaj pod jakies badziewne testery bo nic z tego nie wykumasz.

U mas podłaczenie pod KTS kosztuje 20zł. I wszystko powiedzą.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.