Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich panów otóż zastanawiam sie nad kupnem bmw 2.5 tds z 1994r lecz auto ma problem z wyciekiem oleju z pod jednego wtrysku. nie wiem co sie konkretnie stalo lecz poprzednij wlasciciel twierdzi ze po wymianie oleju wlasnie zaczelo cieknac. Moje pytanie jest nastepujace co moglo spowodowac wyciek? Czy naprawa jest trudna? i przede wszystkim czy jest kosztowna? Bardzo bym prosił o szybką odp do tego dołaczam foto jak to wygłada...http://img835.imageshack.us/img835/4758/bmwtds.th.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesteś pewny że to olej a nie ropa?Może przewód wtrysku niedokręcony.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Witam wszystkich panów otóż zastanawiam sie nad kupnem bmw 2.5 tds z 1994r lecz auto ma problem z wyciekiem oleju z pod jednego wtrysku. nie wiem co sie konkretnie stalo lecz poprzednij wlasciciel twierdzi ze po wymianie oleju wlasnie zaczelo cieknac. Moje pytanie jest nastepujace co moglo spowodowac wyciek? Czy naprawa jest trudna? i przede wszystkim czy jest kosztowna? Bardzo bym prosił o szybką odp do tego dołaczam foto jak to wygłada...http://img835.imageshack.us/img835/4758/bmwtds.th.jpg

 

Ustal, czy to wyciek oleju silnikowego czy oleju napędowego. Od wymiany oleju silnikowego takie cuda się nie dzieją... Jest kilka scenariuszy (od najtańszej naprawy do najdroższej):

 

1) wyciek z wężyka powtornego (przegrzany sparciały węźyk zakończył żywot);

2) pęknięta rurka paliwowa (za mocne dokręcenie)

3) Rozszczelniony wtryskiwacz (do uszczelnienia u pompiarza)

4) wtryskiwacz wkręcony na starą odkształconą uszczelkę miedzianą

5) wtryskiwacz krzywo wkręcony - uszkodzony gwint w głowicy (najbardziej kosztowna opcja)

 

Pozdrawiam

Opublikowano

szczeze to tego nie wąchalem wiec nie wiem dokladnie lecz wydaje mi sie ze jest to olej gdyz własciciel twierdzie ze go wymienił i odpalił po chwili zrobiła sie kałuza. Na zdjeciu tego nie widac lecz z moich ogledzin wynikalo by ze olej musial wytrysnac z zaznaczonego mjejsca na zdjeciu z ogromnym cisnieniem poniewasz cala strona komory silnika po kturej znajduja sie wtryski jest zachlapana a wiec cisnienie musialo byc spore a po drugie w silniku nie ma oleju, sprawdzalem bagnet i byl kopletnie suchy. Acha wlasciciel nic nie mowil o wykrecaniu wtryskow lub tym podobnych i ogolnie gdy chcialem spawdzic czy owy cieknacy wtrys ma jakis luz czy cos to go nie wyczulem ogolnie wtrysk siedzi sztywno i pewnie w gniezdzie...

 

Na innych forach czytalem cos o uszczelce pod zaworami czy to mogla by byc przyczyna????

Opublikowano
Od uszczelki pod pokrywą miałbyś delikatne zaponienie, nigdy nie zalanie całego przedziału silnika.. Posiadasz więcej informacji o aucie? Wrzuć foto auta, ostatnie 7 znaków VIN - może jeśli jest dobrze wyposażone i BEZWYPADKOWE, to za dobrą cenę warto by to wziąć i przerzucić silnik.
Opublikowano
auto jet kuszace gdyz wlascicielka ma klopoty finansowe i potrzebuje szybko kasy po za tym rozwodzi sie z mezem i nie posiada prawka wiec auto jest jej nie potrzebne, zdjecia auta nie posiadam. lecz auto jest swiezo polakierowane. mialo drobny wypadek lecz wszystko jest naprawione. wyposazenie to podwojny szyberdach podgrzewane, fotele, imobilaiser, ele. szyby, i duzo by jeszcze gadac cena to 1.500zł lecz auto stoi juz jakis czas i nie ma oc ani przegladu. nie jest tez zaduzony gdyz to sprawdzalem mechanicznie po za tym zgryzem nie dolega. no z tylu niby cos tam puka lecz wiadome jest mi to ze tyl troche siedzi i amory sa do wymiany. lecz ustalilem ze amory nie sa drogie a wymienic je moge sam. na bloku ani nigdzie na indziej nie ma zadnych pekniec a wiec jest to dla mnie zagadka. A czy moglo byc tak ze przy wymianie oleju gosciu mogl zle przykrecic korek od miski gdy go spuszczal a na nieszczescie w tej samej chwili moglo cos sie ztac z zaworem lub wezykiem co spowodowalo tak obwity wyciek?????
Opublikowano
aha według moich ustalen dowiedzialem sie ze auto pochodzi z jakies limitowanej wersji gdyz wyprodukowano ich tylko 5

 

7 ostatnich znaków VIN poproszę, i wszystko będzie jasne.

 

Co do braku przeglądu - to pikuś, gorzej z brakiem OC (jak na drodze losowania walną karę 5 000 zł za brak ciągłości). Chyba lepiej odejdź od tego egzemplarza, bo to może być bomba finansowa z opóźnionym zapłonem...

 

Pozdrawiam

Opublikowano

WBAHG71010GH50066. co do oc to juz rozmawialem z odpowiednimi osobami i jest to zaden problem gdyz opcje sa 2.

1. to w dniu podpisania umowy ubezpieczam pojazd i za nieoplacony okres ( ubezpieczenine) scigaja sprzedajacego..

2. dogadauje sie ze sprzedajacym a on z ubespieczalnia ktora wystawia ubezpieczenie z data z przeszłosci...

 

a wiec wydaje mi sie ze auto według mojej oceny sie oplaca gdyz wyliczylem ze za auto + oplaty urzedowe+ naprawy kwota nie powinna przekroczyc 2.500zl lecz nie wiem co z tym wyciekiem. moj blad ze nie sprawdzilem co to jest. leczy wydaje mi sie ze olej gdyz byl to gesta i czarna ciecz.

Opublikowano
WBAHG71010GH50066

 

 

Wyposażenie

 

Dane pojazdu

 

Art. Wartość

Numer podwozia WBAHG71010GH50066

Kod typu HG71

Typ 525TDS (EUR)

Typoszereg E E34 (2)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M51

Pojemność skokowa 2.50

Moc 105

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor BROKATROT METALLIC (259)

Tapicerka ANTHRAZIT STOFF (0411)

Data prod. 1994-03-14

 

 

 

Wyposażenie

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

 

S242A DRIVER AIR BAG+SERIES STRG WHL RIM(PUR) Kierownica z poduszką powietrzną

S314A HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.

S339A SATIN CHROME Shadow-Line

S385A DACHTRAEGER-LAENGSSCHIENEN System bagażnika dachowego

S404A DOUBLE SLIDING SUNROOF ELEC DOUBLE COVER-SLIDING LIFTING ROOF

S410A WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT Siłownik szyby elektryczny przedni

S413A LUGGAGE COMPARTMENT NET Siatka oddzielająca bagażnika

S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S464A SKIBAG Worek na narty

S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S498A HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne

S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Regulator zasięgu świateł

S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa

S530A AIR CONDITIONING Klimatyzacja

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

 

S556A EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY Wskaźnik temperatury zewn.

S564A INTERIOR LIGHT PACKAGE Pakiet oświetlenia wnętrza

S669A RADIO BMW BUSINESS RDS Radio BMW Business RDS

L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy/Austria

S900A APPR. VEH.IMMOBILIZAT. ACC. TO AZT/TUEV Elektroniczny immobilizer

 

Pozdrawiam

 

P.S. Sprawdź czy auto jest bezwypadkowe, jak będziesz miał możliwość - pstryknij kilka fotek i wrzuć na forum. A co do rzekomo limitowanej wersji - kolejna bajka sprzedającego, inaczej byłaby odpowiednia adnocacja (program BMW Individual).

Opublikowano
Dla mnie wygląda to na niedokręcony przewód wtrysku, albo pęknięty przewód przelewowy jeśli to tylko taki problem to ja bym te auto brał
Opublikowano
bez nalania oleju, bez uruchomienia silnika, posłuchania, popatrzenia, powąchania, wybadania i pomacania nie da się stwierdzić jednoznacznie. TDS to zagadka jakiej właściciele nawet do końca nie znają a co dopiero kupujący:) W tych pieniądzach można zaryzykować. Moim zdaniem to nic poważnego jednak trzeba liczyć się z kosztami. Samo nalanie oleju do silnika to koszt około 200PLN...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.