Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Taka ściema bmw, moze "extended" odnosi się do tego, ze jest wiecej skory w skorzye niz w dakocie?

:dance: zajemocny tekst! Dobrze to ująłeś.

Reasumując, wszystkie skóry z Indywiduala są z merynosów, a nappa jest rozszerzona względem dakoty tylko o cenę ( nie liczę różnicy materiału oczywiście ).

Edytowane przez Pemek
  • Odpowiedzi 151
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ale przejrzyjcie dokładnie konfigurator, nappa nie nazywa się "rozszerzona", w konf masz tylko dwie nappy: beż i czarna, potem masz individuale które nie nazywają się "rozszerzone" i nie nazywają się" merino".

Są tylko dwa rozszerzone individual rozszeżony- Platinium i Champagne, też nie nazywają się Merino. Mają inne szwy, więcej szwów i mocowanie zagłówka też jest obszyte.

Natomiast to, że mają więcej skóry w skórze jest jak najbardziej prawdopodobne ;)

 

http://img33.imageshack.us/img33/2666/beztytuuivvy.jpg

Opublikowano

Nappa o nic nie jest rozszerzona, poza ceną :)

Swoją wiedzę opierałem na konfiguratorze.

To chyba już wszystko jasne. Ach te fora internetowe, kopalnia wiedzy :lol:

Opublikowano
Ale dezinformacja jest niezła. Jak ktoś nie dopyta, to nie dojdzie sam, a nawet jak zapyta (co pokazuje mój przykład z boczkami drzwi w skórze) to niekoniecznie dostanie dobrą informację od sprzedawcy.
Opublikowano
Tzn ile? A poza tym?

 

Nic. Dakota - jak dakota - jak plastyk wyglada dla mnie, ale jest trwała. nappa jest dokładnie w tych samych miejscach, co dakota - ale miekka, elegancka, bardziej podatna na rysy, etc - ale ja ją bym wybrał. Wszystko w individualu to merynosy, 5 kolorów do wyboru, ciut grubsza niz nappa i bardizej chropowata, ale mniej od Dakoty, delikatniejsza + do tego jest w wersji rozszerzonej - czyli obite masz dolne czesci deski, dolne konsoli srodkowej i dolne czesci drzwi. jak dodasz desję w skorze za 6 tys masz komplet.

 

Ja kombinowalem, ze zamawiajac nowy, wziałbym dakote i tydzien pozniej w profi firmie wywalił ja i zamienil na nappe z katalogu, w moim kolorze, deske w skorze, szwy kontrastowe i gorne czesci drzwi w skórze. Za roznice miedzy dakotą a individualem i deską miałbym pełna skore zrobioną po mojemu. Oczywiscie na komfortach, bo niestety z nimi w parze idzie dakota, nie mozna wziasc komfortów na szmatach bez dopłaty, zeby zamienić je od razu na dobrą skórę ;-)))

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dzisiaj obejrzałem na placu u dealera moje auto, generalnie fajnie, ale jest jeden problem. Nie ma deski w skórze o której wyżej pisałem. Okazało się, że sprzedawca nie wpisał tego do zamówienia a ja nie zwróciłem uwagi :duh: W każdym razie mam 3 opcje:

 

-zostawiam tak jak jest co mi się nie uśmiecha, po nastawiłem się na tę skórę na desce

 

-robię to u dealera za cenę katalogową plus jakiś 1500 zł koszt demontażu (pewnie minus jakiś tam rabat)

 

-robię to gdzieś na zewnątrz (gdzie w Wawie?)

 

Auto jeszcze nieodebrane i niezapłacone. Moje wątpliwości są następujące:

 

-czy po demontażu nie będzie nic trzeszczało- tzn. wiem, że jest takie ryzyko, ale może ktoś już to robił i wie jak to wygląda. Czy w ogóle da się to zrobić tak, żeby nic nie było później słychać.

 

-jakie argumenty przemawiają za zrobieniem tego u dealera? Myślę, że na zewnątrz za 6-7 tys. to mogę sobie obszyć deskę, tunel i boczki drzwi lepszą skórą. Chociaż tak naprawdę najważniejsze dla mnie jest, żeby nic potem nie działo się z deską.

Opublikowano
Dokładnie za 4 tys. netto w Javie robią całą deskę plus 450 zł za pasek pod szybą przy przednich drzwiach.
Opublikowano

-czy po demontażu nie będzie nic trzeszczało- tzn. wiem, że jest takie ryzyko, ale może ktoś już to robił i wie jak to wygląda. Czy w ogóle da się to zrobić tak, żeby nic nie było później słychać.

 

robiłem 4 auta (3xBMW , 1xSUBARU) w Javie, nigdy nic nie trzeszczało, raz znalazłem "babol": w E91 zapomnieli włożyć jedną zaślepke do prowdanicy z tyłu w pasach...

 

zakład robi to od lat, rozkładają w mig bez łamania spinek, ekpia z javki rozłożyła moje auto (wersja podstawowa) w ~2h a jak zacieła mi się kanapa (nie chciała się składać) to ASO próbowało ją zdemontować w 3h :| .... takie jest porówanie specjalistów do "specjalistów"...

 

-jakie argumenty przemawiają za zrobieniem tego u dealera? Myślę, że na zewnątrz za 6-7 tys. to mogę sobie obszyć deskę, tunel i boczki drzwi lepszą skórą. Chociaż tak naprawdę najważniejsze dla mnie jest, żeby nic potem nie działo się z deską.

dla mnie żadne, ASO zamówi tapicera, który zrobi to najtaniej i prawdopodobnie z naitańszej skóry...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
W każdym razie mam 3 opcje:

 

-zostawiam tak jak jest co mi się nie uśmiecha, po nastawiłem się na tę skórę na desce

 

-robię to u dealera za cenę katalogową plus jakiś 1500 zł koszt demontażu (pewnie minus jakiś tam rabat)

 

-robię to gdzieś na zewnątrz (gdzie w Wawie?)

 

Opcja moim zdaniem najlepsza i najbezpieczniejsza - zostawiłbym jak jest i cieszył się autem. Jeśli strasznie cię to męczy to dałbym specjalistom od rozbierania i obszywania desek typu Java, którzy niejedną deskę już ćwiczyli na niejednym aucie. Najgorsza opcja to ASO. Nowe auto będzie rozkręcał praktykant z zawodówki samochodowej ze źle albo wcale przetłumaczonym manualem co po kolei i jak odkręcić a potem i tak wszystko zostanie wysłane do tapicera bo przecież ASO nie jest od tego. Następnie "coś" wróci i inny praktykant będzie skręcał deskę według tego samego manuala. Generalnie uważam, że nowe auta powinno się rozbebeszać tylko z konieczności.

Opublikowano
Dokładnie za 4 tys. netto w Javie robią całą deskę plus 450 zł za pasek pod szybą przy przednich drzwiach.

 

kwestia ceny: deska + 450 x 4 (tyle jest drzwi)...co nie zmienia faktu, że wg mnie warto :cool2: , żadne zdjęcie środka auta nie da Ci tyle zadowolenia jak sam nie wsiądziesz, dotkniesz, porównasz do wersji z przed usługi...

 

jak masz leasing na 5 lat to warto brać FV jak mniej to się zastanów bo wszystko co powyżej 3499zł netto/rok jest wliczane jako zwiększenie wartości auta i nie może być księgowane jednorazowo...

 

ja preferuję leasingi na 30 miesięcy na auto więc FV z "tapicera" brałem jako rozbite na lata, czyli w Twoim przypadku: jedna FV na 3499zł z kwietnia 2012 i druga na pozostałą kwotę z stycznia 2013r (FV leży u Ciebie i u Usługodawcy w szufladzie i czeka :wink: )...

lub kombinacja: 1FV + reszta za kwotę netto bez dokumentu...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Dzięki za info, prawdopodobnie zdecyduję się na Javę. Co do ASO to też nie widzę żadnych argumentów za. Chyba, że wymyślą coś z gwarancją, ale nic racjonalnego nie przychodzi mi do głowy. Oczywiście obawiam się ingerencji w nowe auto, ale z drugiej strony widzę, że fabryka też wypuszcza dużo niedoróbek więc nie jest powiedziane, że mają monopol na prawidłowy montaż deski.
Opublikowano
Dzięki za info, prawdopodobnie zdecyduję się na Javę. Co do ASO to też nie widzę żadnych argumentów za. Chyba, że wymyślą coś z gwarancją, ale nic racjonalnego nie przychodzi mi do głowy. Oczywiście obawiam się ingerencji w nowe auto, ale z drugiej strony widzę, że fabryka też wypuszcza dużo niedoróbek więc nie jest powiedziane, że mają monopol na prawidłowy montaż deski.

 

Zdecydowanei zleć do czegos typu JAVA. Do tego masz niepowtarzalna mozliwosc dorobic bczki w drzwiach jak w M5 - bo w standacie f10 nie bedziesz miał z sórzaną deską. Ja bym tak zrobił. Do tego mozesz zawsze wybrac inna nitkę przeszycia ;-)))

A dealera bym przycisnął o rabat z uwagi na brak elementu.

Opublikowano
Z rabatem może być problem, bo mailowo potwierdziłem że specyfikacja jest ok. Tylko że po drodze wcześniej zadawałem pytania z których wynikało, że ten element zamówiłem. Nie wiem od czego tak naprawdę są ci ludzie.
Opublikowano
No cóż, im się wydawało że jest jest wszystko ok, ale to Ty zatwierdziłeś specyfikację, i przez Twoją nieuwagę nie zamówili Ci deski w skórze, więc nie dziw się że nie chcą dać rabatu.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Słyszałem wczoraj opinię, że Java poszła na ilość i nie wygląda to tak ja kiedyś (precyzja wykonania). Mieliście okazję oglądać ich ostatnie prace?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

środek dla żony robiłem pod koniec 2011...

nie rozumiem, jedziesz, ustalasz, zamawiasz...jest efekt jest nie taki jak ustaliłeś to NIE płacisz....

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

@A0

mógłbyś zamieścić jakieś zdjęcia samochodu żony? jakieś zbliżenia na szwy, fotel kierowcy (jak wygląda po roku), boczki itp.

Opublikowano

E90 należy obecnie do żony i sobie tego nie życzy :wink: , z tego powodu musiałem wykasować wszelkie zdjęcie środka z galerii z aktualnym wyglądem zew. i wnętrzem nawet przed zmianami...

 

ale znalazłem jedno zdjęcie z sprzedaży z poprzedniego auta (E91), więcej fotek jest gdzieś w postach z działu serii "3"...

 

http://img35.imageshack.us/img35/7834/e91przodzamkniety.jpg

 

czarna skóra jako dominująca, szare boki, szare podłokietniki, szare szwy, środek foteli szara alcantara....ważę trochę ponad 100kg a przez ~60 tys.km nie wystąpiły nawet najmniejsze pofałdowania...

 

ostatnio kolega Klagosz robił listwy, wyraźne fotki są w jego galerii, wg mnie warto popatrzeć bo robił zblizenia...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Dakota jest skóra, sztuczna idzie tylko dla taxi i policaj wiem bo może wyda się to wam śmieszne ale od roku pracuję w dingolfing na tapicerni ponad osiem miechów składałem tzn. klamrowałem skóry z gąbką i naciągałem na stelarz, teraz składam tylne siedzenia do F07.
Opublikowano

Raffi1972 pewnie masz racje.

Jedno sprostowanie, fotele do F10 są robione w Bolesławcu, w Bader Polska i wysyłane w całości do montowni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.