Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wyskoczyła mi jakiś czas temu kontrolka informująca o problemie z filtrem cząstek stałych. Po długiej walce poradziłem sobie z tym i uznałem, że warto podzielić się rozwiązaniem.

 

Objawy: wspomniana wyżej kontrolka, błędy w INPA 480A, 481A, 4D00. DIS w trakcie jazdy pokazywał Regeneration in DDE requested, temperatura płynu ponad 75 stopni, temperatura spalin (exhaust-gas temperature before cat) ponad 240 stopni, paliwa pełen bak (musi być ponad 10 litrów). W trakcie jazdy status regeneracji nie zmieniał się na active.

 

Rozwiązanie znalazłem tu: link

W trakcie jazdy co chwila kasowałem błędy w DDE i po jakimś czasie status zmienił się na active. Najpierw na chwilę, ale potem po kolejnym kasowaniu na dłużej i wypalanie powiodło się.

 

Inny problem u mnie jest z tym, że bardzo trudno było osiągnąć odpowiednią temperaturę płynu - pewnie termostat do wymiany, przy następnym serwisie zgłoszę problem.

 

Mam nadzieję, że komuś to pomoże...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.