Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pod warunkiem że twoje m50 jest na vanosię i takim samym osprzęcie(czyli simens lub bosch) jak dawca.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie.Zakładasz i jeździsz.Możesz odpiąć klemy żeby zrobić reset i wykasować błędy.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
mam założony używany czujnik wałka na mierniku pokazuje oporność a na kompie pokazuje błąd tego czujnika, wie może ktoś co jest grane??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Albo czujnik uszkodzony(ile Om pokazuje,powinien mieć około 1280 Om,ale oporność to nie wszystko)albo wiązka(miernik w dłoń i sprawdz) albo sterownik ubity.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego piszesz trochę w cały swiat.Może zacznijmy od tego jaki masz silnik(vanos czy bez)na jakim osprzecie(bosch czy simens,na kompie albo przepływce masz napisane) i jaki czujnik kupiłeś.Wiesz wogóle jak zmierzyć opornosć?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Różne czujniki były tam montowane w zależności od sterownika,ale skoro silnik bez vanosu to podejrzewam że masz zwykły czujnik indukcyjny(łatwo poznać bo powinien łapać do metalu,ma w środku magnez)Oporność między pinem 1 i 2 ma wynosić na zimnym silniku około 1280 omów.Musisz go odłączyć i sprawdzić,piny masz opisane na wtyczce.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
nie przyciąga się do metalu,a między pierwszym pokazuje 1280.przepatrzyłem wszystko i przewody do niego idące nie mam pojęcia co już co może być
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Między pierwszym a którym?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli nie łapie do metalu to musisz mieć czujnik fazowy(hall).W odróżnieniu do indukcyjnych fazowe muszą być zasilane.Przekręcasz kluczyk w pozycje ON i sprawdzasz napięcie na wtyczce do czujnika między pinem 1 i 2.W zależności od modelu auta napięcie musi wynosić 5 albo 12 Volt.Niestety ja mam zwykłe czujniki i nie jestem w stanie za wiele Ci pomóc.Czujników fazowych nie da się sprawdzić mierząc ich opór a nawet nie powinno się mierzyć bo można go uszkodzić.Ale dałbym sobie głowe uciąć że w silnikach bez vanosa nie było czujników fazowych.Znasz historie tego auta,może ktoś wsadził go na sztuke?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
silnik kupiłem od znajomego który wymieniał ten czujnik na nowy z aso,a jak ja go przekładałem do swojej e30 to później podłanczałem pod kompa to wyskoczyło parę błędów pżepływka,sonda i czujnik wałka i to wszystko powymieniałem, po ponownym podłączeniu pod kompa znowu pokazało czujnik wałka i za to teraz ni wiem co z nim jest
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdz napięcie na czujnik tak jak pisałem.Może masz sterownik ubity.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ma być.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.