Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie czy 235/45/18 nie beda za wysokie do e60 ? .

Generalnie widze ze wzorem opony jest 225/50/17 , wiec roznicy jest prawie 12mm .

 

Zastanawiam sie jeszcze nad 245/40/18 tylko ze to beda juz kamienie (oczywiscie nie RSC).

 

Prosze o porady i wyrozumialosc :D :D

Opublikowano
mam wlasnie takie zalozone 245/40/18 RF i jesli chcesz zmieniac to proponuje ci odpuscic opony RF. mieszkam w DE i pomimo super nawierzchni drog opona jest bardzo twarda. czekam az zjade te opony i zmienie na normalne
Opublikowano

Panowie ale 245/45 to roznica 20.9 mm od WZORU ktorym jest 225/50...

 

To jest ponad 3%, wiem ze BMW w takich przypadkach nie gwarantuje ze wszystkie systemy beda zachowywac sie tak jak powinny , a moze ja to tylko zle odbieram :roll: i nie nalezy sie tym przejmowac ... ?

Jesil mialbym zakladac 245/45 to juz wole 235/45 bo bedzie mniejszy balon .

Opublikowano
Nie wiem po co chcesz kolego kombinować. Masz przewidzianą opone 245/40/18 i tego się trzymaj. Oczywiście 235/45/18 też wejdzie ale gównianie za przeproszeniem to wygląda. Sam się przymierzałem do takiego rozwiązania ale dobrzy ludzie naprowadzili mnie na własciwą drogę. I nie bój się tego profilu 40 - bez RSC jest naprawde znośnie - też jeżdzę po Krakowie ;)
  • 1 rok później...
Opublikowano

Powrócę do tematu.

Chcę zmienić felgi w swoim E60 na 18" i zastanawiam się nad rozmiarem 235/40/18 - co o tym powiecie ?

Dodatkowo czy ktoś z Was przesiadał się z 17" na 18" ? Jakie odczucia ? Nie ma efektu jazdy na taczkach ?

 

Pzdr,

Ever

Why so serious... ?
  • 11 lat później...
Opublikowano (edytowane)

Czy przez opony 235/45/18 mogę miec drgania kierownicy i lekkie drgania budy w przedziale 120-140km/h, czy problemu bardziej powienien szukać w pierścieniach - piasta 72.6, pierścień 74.1

Edytowane przez v2417
Opublikowano
29 minut temu, v2417 napisał(a):

Czy przez opony 235/45/18 mogę miec drgania kierownicy i lekkie drgania budy w przedziale 120-140km/h, czy problemu bardziej powienien szukać w pierścieniach - piasta 72.6, pierścień 74.1

Mieszkam w UK i żaden z moich znajomych bądź osób którym naprawiam bądź serwisuję auta nie narzekał na drgania budy po za jednym który miał źle wyważone koła wszyscy mają fabryczne felgi bez pierścieni centrujących. 

Opublikowano
31 minut temu, Krzyś111685053072 napisał(a):

Mieszkam w UK i żaden z moich znajomych bądź osób którym naprawiam bądź serwisuję auta nie narzekał na drgania budy po za jednym który miał źle wyważone koła wszyscy mają fabryczne felgi bez pierścieni centrujących. 

Posiadam felgi 18' 8'5j, opony na nich 235/45, nie ma takich wymiarów opon na tabliczce jak myślisz może to być powodem drgań? Jakie mogę założyć opony na taks felgę aby wymiar koła był zgodny z zaleceniami producenta? 

Opublikowano
14 godzin temu, Ponta napisał(a):

Nie jest absolutnie powodem drgań.

Mimo ze producent zaleca 225/40 lub 245/40 na r18? 

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, Krzyś111685053072 napisał(a):

Jak nie masz x drive i różnych rozmiarów przód/tyl to nie rozmiar opony jest problemem tylko coś innego.

Felgi maja pierścienie centrujące, chyba będę musiał założyć jakaś oryginalna 18 z otworem 72.6 i wtedy sprawdźcic czy cos sie zmieni. Myślałem ze obwód koła sie zmienia przez to ze profil opony jest 45 a powinien być 40 i to jest powodem, felgi były sprawdzane i niby sa proste, ale made in china i może mimo ze wywazarka pokazuje na 0 to nie sa wyważone odpowiednio 

Edytowane przez v2417
Opublikowano
7 minut temu, Krzyś111685053072 napisał(a):

No właśnie te pierścienie centrujące jest tu też podobny temat gdzieś na forum i to całkiem świerzy, sle nie pamiętam w którym dziale.

Felgi wywiązałem bez pierścienia i potem jak założyłem na wywazarke z pierścieniem to pokazywało nawet po 0.40, więc wyważylem ja na wywazarke łącznie z pierścieniami, ale bez żadnych zmian

Opublikowano
19 godzin temu, v2417 napisał(a):

Felgi wywiązałem bez pierścienia i potem jak założyłem na wywazarke z pierścieniem to pokazywało nawet po 0.40, więc wyważylem ja na wywazarke łącznie z pierścieniami, ale bez żadnych zmian

No i masz winowajcę minimalne przesuniecie felgi na pierścieniu centrującym daje takie skutki a bardzo ciężko trafic idealnie w środek jak są zbyt luźne bądź ciasne.

Opublikowano
3 godziny temu, Krzyś111685053072 napisał(a):

No i masz winowajcę minimalne przesuniecie felgi na pierścieniu centrującym daje takie skutki a bardzo ciężko trafic idealnie w środek jak są zbyt luźne bądź ciasne.

Pierścienie siedzą idealnie, żadnego luzu, mimo to mogą powodować drgania? Wymienie opony i sprawdzę, potem wrzucę felgi z otworem 72.6, dzięki za pomoc 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.