Skocz do zawartości

E92 M3 2008 krajowe spod Łodzi PY32571


Rekomendowane odpowiedzi

Ktoś zna, kojarzy, kojarzy czy wystawiał się od dawna? Ja niedawno zaczałem oglądać. Po nr otomoto wyglada, jakby od raku tam ogloszenie było - dziwne. Osoba prywatna sprzedaje (w sensie własciciel)

http://moto.gratka.pl/tresc/bmw-m3-4-0-benzyna-2008r-13290228.html#95e124a1b273ed25,1

 

Dostałem VIN: WBSWD91020PY32571

Oraz info, ze krajowy, 1 własciciel, własnie leasing skonczył…

Jakieś sugestie? Może ktoś oglądał, albo zna. Cena nie mała nie duża. Koniecznie szukam automatu, w wersji full, białego, krajowego.

 

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Istnieją dane indywidualne!

 

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBSWD91020PY32571

Kod typu WD91

Typ M3 (EUR)

Typoszereg E E92 (M3)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji COUPE

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik S65

Pojemność skokowa 4.00

Moc 309

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor ALPINWEISS 3 (300)

Tapicerka ERW.LE.NOVILLO/SCHWARZ (NDSW)

Data prod. 2008-02-11

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CBA CO2 CONTENT Zakres CO2

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S223A ELECTRONIC DAMPER CONTROL (EDC) EDC

S2MDA M DRIVE M Drive

S2MKA M DCT WITH DRIVELOGIC M Przekładnia dwusprzęgłowa z Drivelogic

S2MTA M ALLOY WHEELS DOUBLE SPOKE 220 W MB Obr. BMW, st. le. M podw. spr. 220

S313A EXTERIOR MIRROR PACKAGE Lusterko zewn. z funkcją składania

S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S441A SMOKERS PACKAGE Pakiet dla palących

S464A SKIBAG Worek na narty

S490A SEAT BACK WIDTH ADJUSTMENT Regulacja szerokości oparcia

S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4AEA ARMREST FRONT RETRACTABLE Podłokietnik przedni, przesuwany

S4MYA INT.TR.FIN. BLACK LTR. CARBON STRUCTURE List. wew., skóra strukt. karbon. czarn.

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A RAIN SENSOR Czujnik deszczu

S524A ADAPTIVE HEADLIGHTS Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S563A LIGHTS PACKAGE Pakiet oświetlenia

S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S616A BMW ONLINE BMW Online

S620A VOICE INPUT SYSTEM Wejście głosowe

S633A PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. Instalacja tel. kom. Business

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

S6ABA CONTROL TELESERVICES Sterowanie teleserwisem

S6FLA USB-/AUDIO INTERFACE Złącze USB-/Audio

S752A INDIVIDUAL AUDIO SYSTEM Ind. system audio

S760A INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME Wysoki połysk Shadow-Line

S7SPA NAVI PROFESSINAL W.HANDYPREP.BLUETOOTH Naw. Professional/Handyvorber. Bluetooth

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy

S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa

S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki

S8SCA COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP CONTROL Sterowanie COP

S902A SPECIAL CHECK PRESS VEHICLES Kontrola specjalna pojazdów prasowych

S936A REQUEST BMW MOBILE PHONE ON DELIVERY BMW Handy b. Ausliefer. anfordern

S964A REQUEST NAVI DVD ON DELIVERY Przy dost. zażądać płyty DVD nawigacji

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S459A SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Spryskiwacze reflektorów

S522A XENON LIGHT Światło ksenonowe

S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna

S540A CRUISE CONTROL Tempomat

S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów

S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE Podsufitka antracyt

S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Wersja językowa, niemiecki

 

Składanie Indywidualne dane pojazdu

Tekst

no access - Vehicle data protected

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOD: nie cytuj poprzedzających postów! regulamin forum!

 

Tak patrze, to poczatek 2008 r. i ma stara navi i kontroler - od kiedy (ktory iesiac i rok produkcji) wszedł nowy kontroler?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wiem, ze wielu znawców M3 nie ma i ruchu na takie auto także, ale może podpowiecie, ocenicie. Obejrzałem je, przejechałem się nawet nie mało - kilkanaści ekm, w roznych warunkach, włacznie z deszczem i po autostradzie. Moje obawy, ze tyłem bedzie rzucac się rozwiały - jest all jak powinno. Ale ad egz.:

 

1. kolega pisał, ze szok, ze poniżej 200 tys krajowe DKG - z jednej strony wyboru nie ma - interesuje mnie krajowe, białe, dkg - z drugiej ceny psują po 140-150 z USA sprowaddzane. wogole, nie ma do czego poroznać tych cen

2. egz. jest wypasiony ma all co trzeba, ale kupiony był w FUS jako demo ex Ag - z 2000 KM przebiegiem - FUS po roku sciagnał je z AG jako ichniejsze demo (czyli sam. sprowadzony, 1 rejestracja w lutym 2009, a produkcja luty 2008), potem rok ktoś jezdził do 16 tys a obecny własciciel 2 lata - dobił do 76 tys km - teraz ma 4 lata autko.

3. w tym czasie nic a nic nie było wymieniane, serwisowane, poza standardem - ostatnio plyny przy 66 tys i tarcze i klocki przod porzy 71 tys - nie wiem,c zy to dobrze, czy zle - czasem bym wolał, zeby samochód tego typu, 4 letni, wiadomo, ze jezdzony mocno - miał już wymienione jakieś powazniejsze elementy, z 2 strony jak się nic nie psulo, to moze lepiej

4. jezdzi b.ok - zadnych stuków, zadnych luzów, szarpniec, skrzynie płaynnie etc. nie jestem mechanikiem, ale i nie laikiem. nie miał nic malowane, wymieniona tylnią szybę. kierownica wytarta dośc, do obszycia, boczki foteil też troche wytarte - to tyle mankamentów. O dziwo na 18 calach, na zimówkach 245 zadziwił mnie komfortem, nawet na zmiennych ustawieniach EDC.

5. mankamentem dla mnie jest stara nawi - zamiana na nowa to 4500 zł - z hdd i idrivem. tyle, co bym zmienił, moze obszycie kierwnicy na nowo

 

Cena faktycznie, w okolicy 190 tys. do odebrania jest. Z jednej strony są drozsze 2009-2010, tansze manuale, nawet znacznie - z drugiej zapewne za rok będzie wart 120 tys - wejdzie nowy model i jeszcze bardziej zabiją ceny zagranicznych.

Czy pakowanie sie w 4 letni, 80 tys przebiegu samochod tego typu ma sens? ;-) Macie jakies spostrzezenia, opinie. Nie byłem w nim w serwisie jeszcze - miele i myslę sobie na razie nad tym. nie sądze, by klienci walili drzwiami na taki egz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest sens ? Jezeli auto jest jak mówisz w dobrym stanie to naprawdę warto...Genialny potężny wolnossący silnik... 10s od 0 do 160.

 

Fenomenalny układ kierwoniczy, mistrzowskie własciwości jezdne...

 

Za rok nie będzie warty 120 tylko co najmniej 150-160 a nawet 170.

 

Ps tak w ogole to zaglądnij do galerii E9x - tam jest wątek Truckera_Hioba - on ma E90 M3 i zamieścił nawet kilka fajnych filmików, moze to rozwieje Twoje wątpliwości..

 

W każdym razie lepszega auta w kategorii osiągi-prowadzenie vs koszty utrzymania nie kupisz...Niby mógłbyś za to kupić i 911 Turbo 480 HP lub jakieś Maserati czy Ferrari 360 Modene z 2000r, ale te auta są kosmicznie drogie w utrzymaniu...

 

Co możesz lepszego kupić za 190 tys zł niż E92 M3 z DKG ? Chyba nic :)

 

Jedyny minus to nieciekawe wnętrze, niestety...Ostatnie BMKi takie mają....Ładne wnętrze w BMW skończyły się na E39 i E46...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Wnętrze akurat kwestią gustu - mi podoba sie F10 z wnetrza ;-) Tu dobrze ze jest rozszerzona skóra. Faktycznie, jezdziłem 911 4s, podobne wrażenia, a ciasno i po naszych drogach się meczyłem, jezdziłem TTS, S5 - TTS jeszcze ujdzie, ale S5 to już kanapowe auto. M5 E60 po lifcie - nie probowałem, ale chyba za duze! Dziwi mnie, ze w ciągu kilku miesięcy w ofercie na polskich ogloszeniach nie znalazłem innych egz. krajowych, m3 DKG... albo USA albo manuale.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.