Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

potrzebna rozpiska pinów gniazda drzwi pasażera znajdującego się na słupku A (compact)

nie chodzi mi szyba i nie wiem czy wina leży po stronie modułu komfortu czy silniczka a w tym miejscu będzie mi najwygodniej sprawdzić czy dochodzi napięcie i podpiąć silniczek na krótko bez zbędnego demontażu tapicerki

kultura jazdy na miare gwiazdy ;)
Opublikowano

nie rób ze mnie idioty jak bym nie sprawdził to bym nie pytał o piny - do modułu komfortu wszystko jest ok, słychać przekaźnik w trakcie wciskania przełącznika

druga strona ok

ubiegnę kolejne twoje pytanie i odpowiem że bezpiecznik też ok

pozdro

kultura jazdy na miare gwiazdy ;)
Opublikowano
nie rób ze mnie idioty jak bym nie sprawdził to bym nie pytał o piny - do modułu komfortu wszystko jest ok, słychać przekaźnik w trakcie wciskania przełącznika

druga strona ok

ubiegnę kolejne twoje pytanie i odpowiem że bezpiecznik też ok

pozdro

Nie zamierzałem robić idioty z kogokolwiek poprostu niektórzy bez spr.podstaw i próbie zlokalizowania usterki zakładają temat po czym okazuje się że to błachostka.Jeżeli uraziło Cię to to przepraszam.

Jak masz możliwość to podmień moduł od kogoś będziesz wiedział czy to on ale to też dziwne bo prawa strona działa

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano

spoko nic się nie stało - a z tymi "niektórymi" się zgadzam

nie mam możliwości podmienienia modułu dla tego chciałem się dowiedzieć na których pinach jest puszczone napięcie na silniczek - wtedy mogę przemierzyć czy moduł komfortu daje napięcie a w drugą stronę czy nie jest spalony silniczek.

jak by ktoś ściągał w najbliższych dniach tapicerkę proszę przynajmniej o podanie kolorów przewodów to sobie je znajdę na wtyczce

kultura jazdy na miare gwiazdy ;)
Opublikowano
Miałem to samo. U mnie było tylko pyknięcie i zero reakcji szyby. Powód - zużyte szczotki silniczka. Wymieniłem cały i wszystko git
Opublikowano (edytowane)

u mnie są dwa szybkie "pyknięcia" (czytaj załącz-wyłącz) i nie słychać silniczka więc chciałbym sobie to pierw przemierzyć tylko muszę wiedzieć co mierze (schemat albo rozpiska pinów)

 

eeelo - da rade ten silniczek zdemontować nie ruszając tego "pająka" z tego co widzę to on jest chyba nitowany a śruby z silniczka od wewnętrznej części drzwi (patrze na marnej jakości zdjęcie)

Edytowane przez technolo
kultura jazdy na miare gwiazdy ;)
Opublikowano

Witam, od modułu do silniczka drzwi kierowcy i pasażera idą 4 kable (wg schematu). Schemat dotyczy silniczka z dwoma wtyczkami.

Pin 9 modułu - żółto/szary idzie do pin nr 4 sterownika silniczka(pin nr 5 w kostce słupek A) wtyk modułu nr 13252,

Pin 24 modułu - żółto/biały lub żółto/czarny idzie do pin nr 1 sterownika silniczka (pin nr 4 w kostce słupek A) wtyk modułu nr 13252,

Pin 7 modułu - niebiesko/zielony idzie do pinu 2 silniczka (M),(pin nr 7 w kostce słupek A) wtyk modułu nr 10182,

Pin 14 modułu - żółto/zielony idzie do pinu 1 silniczka (M), (pin nr 8 w kostce słupek A) wtyk modułu nr 10182,

Pin nr 3 silniczka lub jego sterownika to masa, jest to zawsze brązowy lub brązowo/pomarańczowy.

 

Jeżeli szyba od pasażera nie chodzi i słychać cykanie, to może to również powodować zakleszczenie lub zabrudzenie prowadnic/uszczelek. Moduł wykrywa to jako przeszkodę i nie pozwala na ruch szyby. Mam taką sytuację w seacie arosa mojej matki. Jak naciskam przycisk to nawet lampka podświetlenia delikatnie przygasa, słychać oczywiście cykanie a szyba nie chce się ruszyć. Spróbuj dłońmi poruszać szybą góra dół, może to ją zruszy i zacznie działać.

 

Jakby ten schemat nie pasował to też inny schemat, a wtedy do silnika idą tylko dwa przewody (jedna wtyczka).

Moduł pin nr 7 niebiesko/zielony, idzie do pin nr 1 silniczka, kostka modułu nr 10182,

Moduł pin nr 14 żółto/zielony, idzie do pin nr 2 silniczka, kostka modułu nr jak wyżej.

 

Jak chcesz kompletny schemat to wpisz w popularnej wyszukiwarce : 1995 BMW 318ti Electrical Troubleshooting Manual.pdf i tam masz wszystko.

Opublikowano

O takie 2 pyknięcia mi chodziło :) Ja doszedłem metodą prób i błędów. Sprawne drzwi rozebrałem, i odłączałem po kolei każdy czujnie. Dopiero jak odpiąłem silniczek, usłyszałem 2 kliknięcia (takie jak w nie sprawnych). Co do demontażu silniczka, to w sprawnych miałem śruby po zewnętrznej stronie, w zepsutych był problem. Mocowanie (tak jak u Ciebie) było od środka, trzeba się zdrowo nakombinować. Na allegro znajdziesz tego masę

http://moto.allegro.pl/listing.php/search?string=e36+&category=50776

Opublikowano

MR18 dzięki za schematy

tak patrze czy to nie będzie schemat ze strony 214 (pdf)

mógłbyś zerknąć?

wydaje mi się że patrzałeś na to samo, tylko wkradł się mały chochlik, pin 6,7 idzie na "motorek" (te 6 wygląda jak 8 - albo 8 jak 6) :D

kultura jazdy na miare gwiazdy ;)
Opublikowano

Patrzyłem na ten schemat, on nie ma stron, tylko numery schematów, (na dole poprzedniego posta napisałem nazwę całości):

http://images38.fotosik.pl/1430/d144d236f33d11b2m.jpg

Patrząc od lewej strony, na module idą następujące cyfry: 6,13,23,8,9,24,7,14.

Kolega eeelo tez może mieć rację z tymi szczotkami, ale to już ostateczność, bo to przecież szyba pasażera.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.