Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chciałbym poprawić nieco osiągi swojego samochodu. Samochód jest na gwarancji więc póki co wchodzi w grę tylko moduł AC Schnitzer. Czy ktoś już zainstalował to w swoim F25 i jakie ma wrażenia odnośnie jazdy samochodem z tym modułem?
Opublikowano

Technical Details AC Schnitzer performance upgrade

 

Basic engine BMW 2.0d (N47D20O1)

Conversion done AC Schnitzer control unit

Technical

. . AC Schnitzer Standard

Cylinder . 4 in line 4 in line

Compression rate . 16,5 : 1 16,5 : 1

Performance KW / HP 160/218 135/184

At rpm 1 / min 4000 4000

Maximum torque Nm 455 380

At rpm 1 / min 2200-3200 1750-2750

Fuel . Diesel Diesel

Empty weight kg 1800* 1800*

Emission

CO 2 - Emission g / km 147* 147*

CO 2 - Emission pro HP g / km * HP 0,67* 0,80*

Emission standard . EU5 EU5

Performance

Maximum Speed km / h 213 210

0 - 100 km/ h s 8,3* 8,5*

80 - 180 km/ h s 25,9* 29,8*

* Data 8 gear manual transmission

Note

All performance figures given are approximate. They depend on vehicle-specific details such as vehicle type, equipment level, unladen weight, rear axle ratio, wheel and tyre combination, transmission system and aerodynamic equipment of the individual vehicle. Data on performance gains are average values and subject to deviations as a result of tests. Data on overall power from an uprated standard engine are based on the standard data in the vehicle data sheet, which may itself deviate up or down. The performance gain should be viewed in relation to the test cycle with the same CO2 emissions and fuel consumption.

Warranty Warranty Conditions

AC Schnitzer warranty: 2 years from date of first registration up to 100.000 km (M-Models 2 years up to 60.000 km) on all components excluded by BMW AG. Optional extended warranty for a 3rd year from date of first registration is available. Please consult the price list

Energy efficienty of performance upgrate

 

 

Note: Subject to alterations errors excepted

part number: 121490170 use: X3-F25

 

Witam! Na papierze zysk jest niewielki 0,2 w do setki,3km więcej max,dość istotna różnica w przyspieszaniu od 80 do 180 i w ilości KM. Nie wiem czy na drodze te różnice są zauważalne

Opublikowano
W Polsce te moduły sprzedaje BMW Sikora w Bielsku - Białej. Z tego co się orientowałem to koszt takiego modułu w tym salonie to około 10 tys. złotych.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W Polsce te moduły sprzedaje BMW Sikora w Bielsku - Białej. Z tego co się orientowałem to koszt takiego modułu w tym salonie to około 10 tys. złotych.

 

A czy też bierze odpowiedzialność (daje gwarancję) tak jak Schnitzer na napęd 2 Lata (od pierwszej rejestracji) / 100 000 KM?

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak dostajesz gwarancję na warunkach AC Schnitzer.

Doskonale :cool2: Tylko czekać, na relacje kogoś kto już tego dokonał. Nie mogę się doczekać.

 

P.S. Nie wiesz może czy resztę akcesoriów Schnitzera też oferują (spojlery, felgi itp.)?

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano

na temat gwarancji napisz do kolegi Arnold, miał nowe auto i box AC...

 

zanim kupisz, zamontujesz będąc pod wrażeniem tabel pomiarowych, poczytaj o zasadach działania boxa w porównaniu do tzw. chipa...jak nie jesteś osobą techniczną to odpuść czytanie i prozmawiaj z kolegą G-CS, jest tunerem, udziala się na naszym forum, montuje to co ludzie chcą ale pewnie w miarę obrazowo przedstawi Ci zasady i korzyści z danych rozwiązań jak nie zasugerujesz mu w rozmowie, że chcesz mieć boxa...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
na temat gwarancji napisz do kolegi Arnold, miał nowe auto i box AC...

 

zanim kupisz, zamontujesz będąc pod wrażeniem tabel pomiarowych, poczytaj o zasadach działania boxa w porównaniu do tzw. chipa...jak nie jesteś osobą techniczną to odpuść czytanie i prozmawiaj z kolegą G-CS, jest tunerem, udziala się na naszym forum, montuje to co ludzie chcą ale pewnie w miarę obrazowo przedstawi Ci zasady i korzyści z danych rozwiązań jak nie zasugerujesz mu w rozmowie, że chcesz mieć boxa...

 

A Ty co polecasz? Box-a czy Chipa?

 

Trudno wyczuć z Twojego posta czy Schnitzer jest ok czy nie, jaka jest Twoja opinia?

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano

moja opinia:

 

1) BOX niezależnie od producenta to zło dla auta, wszelka zmiana parametrów motoru odbywa się za pomocą zmian dawek paliwa... jak jeździsz autami od czasów jak nie było wtrysku tylko gaźniki to rolę "BOXa pełniło ssanie"...,

2) chip opiera się na zmianie 5 parametrów, nie zmieniając mocy/momentu możesz zrobic optymalizację pracy motoru i będzie to też chip :wink: , możesz też spowodować wzrost KM/Nm przy zdecydowanie lepszej wydajności...

 

jakbym robił auto dla siebie to tylko chip, jakbym miał auto "darmowe" (np. przypisane proceduralnie do stanowiska pracy), którego losem nie przejmowałbym się/firma nie przejmowałaby się po ~100 tys. km i którego oficjalnie nie mógłbym tuningować/wzmacniać to jak najbardziej box...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • 1 rok później...
Opublikowano

Zglebialem temat ac schnirzer i hartge. Oba KASUJA gwarancje BMW. Gwarancja obu tych producentow niby jest ale kto i jak to wyegzekwuje. BMW zawsze udowodni ze awarie spowodowal tuning nie firmowy i tyle.

Gwarancji nie kasuje tylko oryginalny PKit i takowy zalozylem.

 

Pisalem do Hartge w niemczech i po kilku dniach skontaktowal sie ze mna ASO Smorawinski z Poznania :-)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja jestem po przejściach z AC chnitzer-em a dokladnie box do silnika 3.5d - wszystko jest opisane na forum f10 - viewtopic.php?f=103&t=209775

 

reasumujac - mialem problemy poprawili mi modol ale moc ktora jest deklarowana przez producenta AC- shniztzer- a byla ponizej 50%

Fabrycznie 313 KM - na hamowni wyszlo 301KM - po zamontowaniu przed reklamacja 329KM po rekalmacji 339KM - final jest taki iz mam pieniadze i czekam na normalny chip. Ta sama kwota ktora byla na chipa ACS daje modyfikacje w normalny chip + wydech sportowy + intercooler i wycieczka do wloch:):)

 

Do waszego silnika warto kupic Power KIT proponowany przez BMW i masz zachowana gwarancje - widzialem kilka wykresow z hamowni po zainstalowaniu Power Kita BMW i z 184KM( jesli bedzie mial bo praktycznie wychodzi srednio 178KM) daje nam 195-200KM oczywiscie sa wyjatki - daje nam deklarowane wartosci katalogowe ponad 205KM ( forum BMW seria 1 ).

 

Koszt to 14500zl z rabatem 13000zl :).

 

Wasz silnik 2.0d ACS to cena zalezna od rabatu ale od 7-10 tys.zl, Power kit od BMW do 2.0d okolo 4-6 tys zl i masz gwarancje:)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak tak mocno chcecie podwyzszyc moc silnika to na 99% po wakacjach beda robione wszystkie silniki BMW po 2011roku koszt to okolo 2-4tys zl ale warto czekac tak jak to opisuje AO

 

V-tech rowniez proponuje sprawdzone chip-box za kwote okolo 2 tys zl przyrost mocy okolo 10%. Gdy porowanlem przyspieszenia silnikow 3.5d to powiem tylko tyle - wole wlozyc te 2 tys zl do kieszeni i isc na piwo:)

 

Ja posiadam X1 z silnikiem 2.0d i czekam na normalny chip

 

W PL w Warszawie firma Masters moze sprobowac zrobic chipa na silniku 2.0d ale gwarancji nie daje czy uda sie - mialem tam do nich podjechac ale czasu nie mam a ma do nich ponad 300Km .

Opublikowano

z 184KM( jesli bedzie mial bo praktycznie wychodzi srednio 178KM)

 

W Audi mam bonus w postaci 15 KM :8)

A w BMW braki mocy, nie dziwota że w testach od 0-100 czasy gorsze od katalogowych. :mad2:

Opublikowano

z 184KM( jesli bedzie mial bo praktycznie wychodzi srednio 178KM)

 

W Audi mam bonus w postaci 15 KM :8)

A w BMW braki mocy, nie dziwota że w testach od 0-100 czasy gorsze od katalogowych. :mad2:

 

To ja mam wyjatek. W serii 190KM po PKit 213KM, wykresy w dziale f20.

Opublikowano

z 184KM( jesli bedzie mial bo praktycznie wychodzi srednio 178KM)

 

W Audi mam bonus w postaci 15 KM :8)

A w BMW braki mocy, nie dziwota że w testach od 0-100 czasy gorsze od katalogowych. :mad2:

 

Nie wszędzie. Widziałem test 3GT 2.0d - katalogowo 7,9s, w teście wyszło bodajże 7,5s.

Opublikowano

A mi sie marzy zeby francuzi wrocili do premium, jak wieki temu. DS'ka z 10 stopniowym automatem i 300konna hybryda bym nie pogardzil...

Aaa - alfa cos planuje fajnego w najblizszym czasie. Bedzie jakas tam alternatywa

BMW Auto Rawski - NIE POLECAM!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.