Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wiosna tuż, tuż i warto porozmawiać o oponach- planuję zakup nowych Bridgestone Potenza S001 225/45 R17 91 W RUN ON FLAT FR czy ktoś z was ma jakieś doświadczenia z tą oponą a może polecicie coś innego ale tylko ROF. :D
  • Odpowiedzi 88
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jeśli nie zależy ci na komforcie, a zależy na prowadzeniu auta na najwyższym możliwym poziomie, to nie znajdziesz nic lepszego niż ROF Bridgestone Potenza RE050 A II

Ja zrezygnowałem z ROF na rzecz Hankook V12 EVO K110

http://www.autos.ca/galleries/2009/images/product_reviews/hankook_ventus_v12_evo_k110/hankook-ventus_be_003-8013.jpg

i jestem bardzo zadowolony :D

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
dlaczego ROF? chcesz jeździć z komfortem takim samym jak przy 19'' ?
http://img38.imageshack.us/img38/8832/hu9c.jpg
Opublikowano

W ostatnim autogniocie byl obszerny test 225x45x17 tyle ze zwyklych, nie wiem czy ROFy beda mialy podobne parametry.

Tak czy inaczej kazda opona premium bedzie dobra a roznice miedzy nimi na poza torem raczej nieodczuwalne.

Grunt zeby nie kupic matadorow albo innych barumow

Opublikowano
Jeśli nie zależy ci na komforcie, a zależy na prowadzeniu auta na najwyższym możliwym poziomie, to nie znajdziesz nic lepszego niż ROF Bridgestone Potenza RE050 A II

Ja zrezygnowałem z ROF na rzecz Hankook V12 EVO K110

http://www.autos.ca/galleries/2009/images/product_reviews/hankook_ventus_v12_evo_k110/hankook-ventus_be_003-8013.jpg

i jestem bardzo zadowolony :D

 

Inne osoby z forum potwierdzają opinię na temat Bridgestone? Ja kilka tygodni temu gdy dokonywałem wyboru byłem bliski zakupu właśnie tych opon, ale trochę zniechęciły mnie opinie na zagranicznych stronach (np. tu http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Bridgestone/Potenza-RE050.htm). Problem z tego typu opiniami oczywiście jest taki że wystawiają je osoby które maja bardzo różne oczekiwania co do opon/komfortu/trzymania drogi itp. i jeżdżą różnymi samochodami. Bridgestone w wielu modelach BMW ląduje jako seria więc koniec końców pewnie nie jest to zła opona. Ja ostatecznie kierowałem się testem ADAC i kupiłem Pirelli Cinturato P7. Czy ktoś z Was ma praktyczne doświadczenie z BMW+Cinturato? Ja niestety użytkuję dopiero od paru dni i nie mam jeszcze zdania. Bridgestone ma pewnie bardziej "sportową" charakterystykę (stąd w opiniach/testach dość szybkie zużycie), przy Cinturato przekonały mnie argumenty o głośności i właśnie tempie zużywania się opony.

Opublikowano
Bridgestone Potenza RE050 A II to opony dedykowane do E9x i większości przypadków szły na pierwszy montaż. Porównywałem kiedyś do Conti SP 2 i różnica bardzo duża. Hankook też nie daje takiego poczucia bezpieczeństwa. Jedyne co nie bardzo akceptuje w Bridgestonie Potenza RE050 AII to totalny brak komfortu, są niesamowicie twarde, ale prowadzenie np na szybkich łukach bezkonkurencyjne.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Ja ostatecznie kierowałem się testem ADAC i kupiłem Pirelli Cinturato P7. Czy ktoś z Was ma praktyczne doświadczenie z BMW+Cinturato? Ja niestety użytkuję dopiero od paru dni i nie mam jeszcze zdania.

Jeździłem na tych oponach w e90 przez krótki czas, jednak mogę je z całą odpowiedzialnością polecić. Opona jest cicha, faktycznie bieżnik zużywa się bardzo wolno i jest stosunkowo miękka (ja miałem 16 bez rof). Ja byłem mega zadowolony, gdybym nie zmieniał kół na 18 cali to z pewnością jeszcze długo by mi posłużyły te opony.

Ktoś użytkował opony Pirelli P Zero? Mam je teraz na 18 i chciałbym wiedzieć jak jest z głośnością, szybkością zużycia i twardościa?

Opublikowano

Ktoś użytkował opony Pirelli P Zero? Mam je teraz na 18 i chciałbym wiedzieć jak jest z głośnością, szybkością zużycia i twardościa?

 

Miałem

są ciche

dosyć komfortowe

zużycie - bardzo szybko schodzą

używałem w e46 330Ci

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mam Bridgestone RE50A i Pirelli PZero 19" ROF i prowadzenie jest bardzo dobre. Na komfort tez nie narzekam. Jeśli chodzi o opony ROF to nie odczuwam np dużej różnicy w komforcie między 17" i 19", natomiast w prowadzeniu przy szybkiej jeździe jest przepaść...

 

Nie polecam natomiast Continentali cs3 - śliskie jak cholera, w Z3 miałem i nie raz wpadałem w poślizg, nawet przy pozornie niewielkiej prędkości.

Opublikowano (edytowane)

Witam ja rowniez szukam oponek 225/45/17

Co mozna polecic?

I takie pytanie co oznaczaja oznaczenia typu 91Y lub 94W itp...

Ps.zle sie wypowiedzialem,jak mam rozumiec te oznaczenia jako indeks nośności?

Edytowane przez poli_x
Opublikowano

Tu masz oznaczenia

http://www.opony.com.pl/artykul/oznaczenia-na-oponie/?id=82

 

91Y - dopuszczalne max obciążenie na oponę 615kg, dopuszczalna max prędkość 300km/h

94W - dopuszczalne max obciążenie na oponę 670kg, dopuszczalna max prędkość 270km/h

 

Ja śmigam na Bridgestone Potenza S001 i chwalę sobie. Do mojego stylu jazdy daje radę. Trochę się zużywa ale jest usprawiedliwiona :norty:

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano

Bridgestone RE50A. Rozmiar 225/45/17. Na suchym po rozgrzaniu na łukach trzymają tak, że kark boli. Samochód prowadzi się przewidywalnie, moment utraty przyczepności świetnie wyczuwalny. Natomiast na mokrym trzeba uważać. Tragedii nie ma, ale trzeba mieć świadomość, że tył potrafi nagle uciec w bok bez ostrzeżenia.

 

Co do zużycia potwierdzam. Jeden sezon i opony niebawem do wymiany (40 tyś km), ale to może wina mojej jazdy oraz dystansów jakie robię. Zastanawiam się, aby na tył wrzucić te same opony tylko 255/40/17 (mam felgę na tył 8,5 cala).

 

Uwaga przy wyważaniu tych opon. Ja miałem dwie do reklamacji. Chwilę walczyłem, ale dostałem ostatecznie 2 nówki. Kupiłem nowe felgi, jednocześnie komplet nowych tarcz przód + tył a tu bicie niemiłosierne. Wadę było widać na wyważarce (bicie poprzeczne), ale jakoś to zlekceważyłem i uznałem, że opona musi się jeszcze ułożyć.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Ja właśnie zaczynam 2gi sezon na P ZERO 225 45 R17 91W ROF i nic złego o oponie powiedzieć nie mogę, zarówno fajnie się trzyma na mokrym jak i na suchym.

 

A co bieżnika czy szybko czy wolno - wszystko zależy jak kto jeździ, mam znajomego co opony wymienia 2x w sezonie :lol:

 

Pzdr.

Opublikowano
Ja właśnie zakupiłem Bridgestone S001 bez ROF 255 45 17 - rewelacja, auto trzyma się drogi na zakrętach bardzo dobrze, opory toczenia minimalne - oponka cicha i komfortowowa - może troche droga ale warta swojej ceny naprawdę.
Opublikowano

Panowie, Panowie... kolega wyraźnie napisał, że szuka opon ROF, także oszczędźcie mu proszę, wykładów o wyższości zwykłej opony nad ROF, to już wszyscy wiemy jak jest.

 

Szkoda, żeby temat zszedł do poziomu -1, a wtedy zaczniemy rozmawiać o wyższości diesla nad benzyną i odwrotnie :nienie:

 

Pzdr.

Opublikowano
Panowie, Panowie... kolega wyraźnie napisał, że szuka opon ROF, także oszczędźcie mu proszę, wykładów o wyższości zwykłej opony nad ROF, to już wszyscy wiemy jak jest.

 

Szkoda, żeby temat zszedł do poziomu -1, a wtedy zaczniemy rozmawiać o wyższości diesla nad benzyną i odwrotnie :nienie:

 

Pzdr.

Tak właśnie tylko takie mnie interesują w tym tygodniu zamawiam albo Pirelli P7 Cinturato albo Bridgestone Potenza S001 oczywiście ROF :D

Opublikowano
Ja miałem od nowości Bridgestone Potenza RE050A i były jak dla mnie świetne, choć dość twarde. Teraz mam nowe Michelin PILOT SPORT 2 ZP i jestem rozczarowany są za miękkie i na suchym łatwo je zerwać co przy rozmiarze 255 nie było takie łatwe w Potenzie. Droga hamowania też jest jak dla mnie gorsza.
Opublikowano
Tylko przez pierwszych kilkanaście, może kilkadziesiąt km nie testuj za mocno :norty: bo na nówkach trochę ślisko - przynajmniej moje były śliskie przez chwilę.

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano
Ja właśnie zakupiłem Bridgestone S001 bez ROF 255 45 17 - rewelacja, auto trzyma się drogi na zakrętach bardzo dobrze, opory toczenia minimalne - oponka cicha i komfortowowa - może troche droga ale warta swojej ceny naprawdę.

 

Dlaczego 255/45, a nie zalecany rozmiar 255/40??? (oczywiście na tył)

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Panowie, tak się składa, że jestem na etapie zakupu opon 245/40 R18 do e60. Orientujecie się może jak indeks nośności ma się do komfortu? Potrzebny mi jest indeks 93, natomiast znacznie bardziej popularny jest 97. I druga rzecz: czy kupujecie opony z rantem chroniącym felgę? Dużo to daje, czy lepiej dać spokój?

 

Miałem wybierać między Pirelli P7 Cinturato/P Zero a ContiSportContact 3 i Michelin PS 3, ale Wasze opinie o Conti i Michelin zmartwiły mnie. Posiadacie może wiedzę, jak sprawują się opony typu Vredestein Sessanta oraz Uniroyal Rainsport?

 

Macie może jakieś doświadczenia/opinie o Goodyear F1 Eagle Assimetric 2?

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.