Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 80
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Panowie bez urazy,tak was czytam i myslę że są to pierwsze objawy obsesji..............
Opublikowano
tak poprstu wdmuchac tam powietrze ????

 

Tak,poprostu,rozebrać, przedmuchać (tylko nie za blisko bo ci go urwie :D ), klapkę ruchomą posmarować jakimś smarem na zawiasach,złożyć i po operacji napić się zimnego browca :twisted2:

 

 

heheh okej jutro tak zrobie a ta klapka co lata ona umnie nijest idealnie prosta jest jakby taka pogienta w strone srodka taka jakby troche wypukla czy tak ma byc czy ma byc plaska

NO TO JAZDA !!!
Opublikowano

Dokładnie to już nie pamiętam ,ale jak nie wygląda to na oryginalne podgięcie to nie powinno być,

 

Często czytałem na forum że niektórzy podginają te klapki,a niektórym krzywi się od strzału na LPG,ale zawsze potem trzeba prostować żeby szczelnie się zamykała,sprawdz czy jak się zamknie jest szczelna.

Opublikowano
wlasnieee sprawdze jak bede montowac gume do przeplywomierza bo mialem popenkana i poklejona nawet te klejenie pewnie lapalo lewe powietrze a byla dosc mocnoo rozerwane i poczyszczeodrazu zobacze czy wygiencie jest orginalne i czy szczelne i czekam na sonde zoabcze czy bedzie ok
NO TO JAZDA !!!
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

ja płukałem benzyną ekstrakcyjną i trochę nitro

obroty wzrosły do 800, ale czasami po zatrzymaniu sie na czerwonym świetle

pojawia się ich falowanie , po delikatnym przygazowaniu silnik znowy równo pracuje.

Wcześniej tego falowania nie było :|

 

 

pozdrowienia :arrow:

Opublikowano

aaaaa i z wymianą nie miałem problemu :)

- trzeba zdemontować przepustnice z całym dolotem powietrza

- wyciagnąć silniczek razem z rurkami

- przepłukać go

- założyć rurki i zacisnąć je opaskami i taki komplecik włożyć spowrotem w swoje miejsce

- górną rurkę zaciśniętą już opaską przy silniczku bez problemu włożycie do kolektora

- z dolną tez bez problemu włożycie, po zamontowaniu dolotu

 

pozdrowienia :arrow:

i wyrównania obrotów

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
ja mam m40 316 z 89r i nic takiego nie mam jak na rysunkach , z filtra paliwa wychodzi taki cienki przewod i na nim jest jakies male urzadzonko a do niego przewody to to bo juz niewiem

Narazie E30 316 ,ale i tak wszystko wyprzedzam !!!

-------NEXT-------> E36 325

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam, dopiero co kupiłem auto i tez musze wyczyścic ten silniczek krokowy.. Mam 318Ti z 95r.. Nie znam jeszcze nazwy tego silnika.. M?? Moze ktos mi powie :)

Nie moge znaleźć silniczka krokowego, widziałem parę fotek silników ale jak by każdy był inny niż mój.. Ktos kiedyś powiedział że w kształcie T na wężach może być.. Widziałem coś podobnego ale pod całym kolektorem i nie ma do niego jakiegokolwiek dostępu!!

 

Czy ktoś kiedyś czyścił ten silniczek w 318Ti???

 

dzieki

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Opublikowano
ostatnio meczył mnie ten sam problem tylko jak zobaczyłme ile musze odkrecic zeby dostac sie do silniczka to zwatpiłem mam e36 z 96 roku i dostanie sie do tego zakazenia to muss odkrecenie wszystkich kolektorów :? wiec kupiłem taki preparat za 21 zyli do czyszczenia wtrysków gazników itp w areozolu i przy właczonym silniku wypsikałem wszystko na otwarta przepustnice troszke sie dławił przy spalaniu tego sosu ale podziałoló a dodam ze taka buteleczka to 0.33l.pozdrawiam jestem tu nowy :cool2:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dzissiaj za pierwszym podejsciem dostalem sie do silniczka wyczyscilem go i chyba (bo malo przejechalem) jest poprawa. auto juz nie dlawi sie jak redukuje. pozniej powiem wiecej na ten temat, przy okazji chcialem spytac od czego jest przewod nr.1 i od czego jest taki pierscien do ktorego dochodza dwie rurki (nr.2)

 

http://images1.fotosik.pl/210/4ed9a2504f1fb4b2.jpg

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Odkopuję temat - właśnie wyczyściłem silniczek krokowy. Nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że udało mi się go wyjąć bez zdejmowania przepustnicy - chodzi o M43 oczywiście. Jest to trudne i trochę bolesne, ale się da i ma jedną ważną zaletę: montaż zajmuje 5 min a demontaż 10-20 min (tak długo dlatego, że nie mogłem go wyjąć z gumowej objemki - było jakoś sklejone).
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Odkopuję temat - właśnie wyczyściłem silniczek krokowy. Nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że udało mi się go wyjąć bez zdejmowania przepustnicy - chodzi o M43 oczywiście. Jest to trudne i trochę bolesne, ale się da i ma jedną ważną zaletę: montaż zajmuje 5 min a demontaż 10-20 min (tak długo dlatego, że nie mogłem go wyjąć z gumowej objemki - było jakoś sklejone).

 

Moze opisal bys po koleji jak Ci sie to udalo iod ktorej strony i co zdemontowales ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.