Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie przepływka nie wymagała adaptacji, po prostu przełożyłem i od razu było ok. Na starej przepływce silnik nie równo chodził, szarpał etc.

Ale faktycznie niektóre roczniki e46 wymagały adaptacji kompem, o ile się nie mylę te przed 2000 r.

Opublikowano

mój to rocznik 2000 wiec moze sie jeszcze zalicza.... adaptacja tzn. podpiecie pod kompa i ustawienie?

 

Wielkie dzieki wszystkim za pomoc ;]

Opublikowano
adaptacja tzn. podpiecie pod kompa i ustawienie? czy tez jak gdzies wyczytalem odlaczenie akumulatora na dobe czy tez przejechanie 50 km. ?
Opublikowano
U mnie przepływka nie wymagała adaptacji, po prostu przełożyłem i od razu było ok. Na starej przepływce silnik nie równo chodził, szarpał etc.

Ale faktycznie niektóre roczniki e46 wymagały adaptacji kompem, o ile się nie mylę te przed 2000 r.

 

Ja po kupnie swojej E46 jezdzilem przez 2 lata z uszkodzonym przeplywomierzem - nie wiedząc o tym! Auto jezdzilo, nie mialem zadnego punktu odniesienia jak te 118KM powinno sie zbierac. Zadnych bledow na kompie, dopiero 3 miechy temu zapalil sie check engine bo cos nie tak z mieszanka bylo. Po zmianie przeplywomierza - KOSMICZNA ROZNICA, subiektywnie czuje jakby auto dostalo dodatkowe 50KM. Nie potrzeba żadnej adaptacji, wymieniłem i wszystko chodzi jak w zegareczku. Dodatkowe zmiany po wymianie: wskazówka temperatury nie wychyla się poza środkowy obszar 1-2mm, silnik chodzi ciszej na wolnych obrotach, brak sporadycznych szarpnięć silnika na biegu jałowym, niesamowita różnica w chęci wchodzenia na wysokie obroty, brak falowania obrotów, większa czułość pedału gazu i szybsza reakcja.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam, tydzien temu byłem w polsce i rozmawiałem z mechanikiem na temat wymiany przeplywomierza, powiedział zeby go zalozyc i poczekac az silnik sie zagrzeje, po przyjezdzie od razu zabralem sie do wymiany i po zalozeniu i odczekaniu okolo 10 minut obroty sie ustabilizowaly i nowy przeplywomierz dziala, auto chodzi troszke ciszej, i jest o wiele mocniejsze niz przy starym przeplywomierzu, ale problem z check engine nie znikł kontrolka dalej się swieci i mam takie pytanie, czy musze skasować blad podpinajac auto pod komputer, czy balad powienien sam zniknac ? jeżeli pownienen sam zniknac ( a nie znikl :P ) to widocznie jeszcze cos jest nie tak, może z zalaczonego wyzej zdjecia wydruku z komputera wynika że jeszcze coś musze wymienic jezeli tak to prosze o podpowiedz. wielkie dzieki

 

:)

  • 1 rok później...
Opublikowano
witam.mam 318i z roku 2000,auto ma przejechane ok 160000km.do tej pory auto nie mialo najmniejszych problemow..mieszkam za granica,na swieta bylem w polsce,i podczas pobytu tam,zmienialem chamulce filtry,olej,po kilku dniach zapalila sie kontrolka silnika,pojechalem do mech,nie stwierdzil zadnego bledu w komp.po kilku dniach zapalila sie ponownie...i znowu bylo to samo...zadnych nieprawidlowosci..mech poradzil mi zebym pojezdzil tak i zobaczyl czy zgasnie..faktycznie zgasla po ok 500km.ale po kolejnych znowu sie zapalila...ale juz nie gasnie.mechanik tutaj sprawdzal i tak samo nic nie stwierdzil...co to moze byc???auto zachowuje sie normalnie...mozecie mi cos poradzic?z gory dziekuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.