Skocz do zawartości

Kupno X5 pytani,rozterki,porównania.....


Prezioso

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 953
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

duzymi literami: aut z granicy, tak samo jak np. z Berlina sie nie kupuje.. :nienie:

 

No chyba, ze chcesz zaprzyjaznic sie z mechanikami to droga wolna :cool2:

 

W Berlinie jest sporo tanich aut z całej europy, ale są też dobre auta. Nie ma co pisać że w Berlinie nie da się kupić auta dobrego, używanego.

Ja w Polsce też wymienił bym parę miast, które odradzam na zakup auta, ale też skrzywdził bym w ten sposób wielu sprzedawców, bo uczciwi też pewnie tam są.

Przede wszystkim trzeba wziąć pod uwagę stosunek jakości do ceny. Uważać trzeba wszędzie.

Ja kupiłem w Berlinie E46, auto było z Włoch. Byłem bardzo zadowolony z zakupu, a teraz od trzech lat jeździ nim kolega i też nie narzeka.

 

X6 z linku bardzo ciekawa, kolor skóry to rzecz gustu, ale wygląda interesująco (ja osobiście lubię czarny kolor skóry, ale ta jest też super) . Auto wygląda na dobrze utrzymane.

Antracytowa podsufitka daje super efekt, jeśli auto jej nie ma, to zawsze można dołożyć / wymienić. Ludzie z forum wymieniali.

(nie wyobrażam sobie mojego auta bez antracytowej podsufitki - super sprawa).

Ogólnie auto moim zdaniem godne obejrzenia.

 

Edit

Drugi link jest błędny

Edytowane przez chris99

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie wiem czy interesuje cie moje zdanie ale ja szukalbym x5 z fotelami komfort, jesli juz mialbym wydac taka sume. U siebie udalo mi sie zmienic na takowe, jazda na zwyklych, na dluzszych trasach byla meczaca. Nie mialem tego w dwoch poprzednich audi: a4 i a6 a w bmw rece, ramiona a szczegolnie szyja i dol plecow bardzo cierpial. Nadmienie, ze te fotele nie maja nawet podparcia ledzwiowego. Reszta auta mi sie podoba aczkolwiek, nie jestem zwolennikiem koloru bialego, nie dlatego ze mi sie nie podoba ale dlatego, ze w uk jezdza nimi zieloni czyli odpowiedniki turasow w niemczech...nie to zebym byl rasista...Dodatkowo szukalbym auta z adaptive drive...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Link juz poprawiony, zatem panowie:

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-x6-xdrive35d-sportpaket-soft-close-head-up-21-hamburg/175599731.html?&lang=de&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES&ticket=ST-7674783-JoiHUb6QQix2dauJyKL1-mycas47-2_c01_4201

vs.

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-x6-xdrive35d-navi-prof-19-lm-rad-aktivlenk-f%C3%BCrth/177545387.html?lang=de&pageNumber=1&action=eyeCatcher&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=60&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=146&minPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&maxPrice=40001&ambitCountry=DE&features=PARKING_SENSORS&features=CRUISE_CONTROL&features=NAVIGATION_SYSTEM&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&features=XENON_HEADLIGHTS&negativeFeatures=EXPORT&colors=WHITE&colors=BLUE&colors=RED&colors=BLACK&colors=BEIGE&colors=GREY&maxMileage=150000&soid=2045499&interiorTypes=LEATHER

 

Starsza <->Nowsza

 

 

 

Nie wiem czy interesuje cie moje zdanie ale ja szukalbym x5 z fotelami komfort, jesli juz mialbym wydac taka sume. U siebie udalo mi sie zmienic na takowe, jazda na zwyklych, na dluzszych trasach byla meczaca. Nie mialem tego w dwoch poprzednich audi: a4 i a6 a w bmw rece, ramiona a szczegolnie szyja i dol plecow bardzo cierpial. Nadmienie, ze te fotele nie maja nawet podparcia ledzwiowego. Reszta auta mi sie podoba aczkolwiek, nie jestem zwolennikiem koloru bialego, nie dlatego ze mi sie nie podoba ale dlatego, ze w uk jezdza nimi zieloni czyli odpowiedniki turasow w niemczech...nie to zebym byl rasista...Dodatkowo szukalbym auta z adaptive drive...

 

Jezdze z Monachium do Poslki kilak razy w roku (max.3x)

Rocznie, nie wiecej niz 15k km.

X5 dlugo bralem pod uwage, narazie odpuscilem.

Fakt jest, ze za ta cene kupie b,dobrze wyposazona X5.

Co do siedzen, to tez doceniam komfort jaki oferuja mi siezdenia w A6 czy nawet uwazam, ze TT ma wygodne siedzenia. Co nie raz sprawdzilem na wlasnej skorze, jadac np. z Monachium do Krakowa robiac przystanek tylko na tankowanie.. :mrgreen:

 

Na tym polega urok X6.. auto ladnie wyglada i za to trzeba slono zaplacic. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak dla mnie to ta srebrna ze wzgledu na przynajmniej 3 najwazniejsze sprawy, ktore umilaja zycie z x5/x6:

-head up display

-komfortowe siedzenia (bajka do jazdy)

-adaptive drive

Edytowane przez kkx5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z Toba.. :cool2:

 

I czarna podsufitka.. :mrgreen:

Jak wspominalem wczesniej, pare czarnych akcentow z zwenatrz.. i polubie w koncu srebrny kolor... :norty: :norty:

Tylko jedno ale..nie jest to CIC model.. ale mp3 odtworzy.. i w zasadzie o to mi chodzilo :cool2:

 

Zobaczymy, ale mniej wiecej takiego okazu szukam. Z CIC to juz zupelnie..... (ale chyba ni eza ta cene, jak rzeczywistosc pokazuje) :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PaMa

 

Czasami lepiej rok starsze a pewniejsze - bardziej trafiające w Twoje gusta.

Używane auto to kompromis. Nic tego nie zmieni. Przy używanym samochodzie tej klasy i za te pieniądze najważniejszy jest jego stan techniczny/pochodzenie. W drugim rzucie idzie wyposażenie. Oczywiście CIC to bardziej dopracowane pewne rzeczy - ale pytanie czy to diametralnie zmieni Twoje życie i spojrzenie na samochód oraz komfort podróżowania ? Chyba nie :)

Srebrne X6 wygląda super podobnie jak X5 - i co najważniejsze - nie ma ich za wiele (przynajmniej w PL) więc fajny akcent wyróżniający.

 

EDIT:

Przy takim rocznym przebiegu jak piszesz - nie rozważałeś zakupu benzynki ???

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Preziosoza cenne podsumowanie.

 

Zgadzam sie z Toba i wciaz sie zastanawiam, czy CIC warto/warte jest swojej ceny.. czy tez pozostac w roczniku nizej, z lepszym wyposazeniem. A za jakies 3 lata.. i tak bede prawdopodobnie zmienial auto.. :mrgreen:

Wchodzi w 2016(chyba) Audi Q8.. wiec moze.. to bedze dobra propozycja ( SAV wielkosci.. Q7) :cool2:

 

Co do benzyny.. hmm.. nie neguje tego. Ale w zasadzie.. nie widze (osobiscie) zadnych roznic (na plus) dla benyzny.. :mad2:

1. Cena 1 Litra jest o ok 20-25ct€ drozsza od ON

2. Spalanie o ok. (katalogowo) min.2-2,5L/100km wiecej.

3. Jedyne co, to nizszy podatek za Pb.. ale to roznica.. mniej wiecej jednego baku..

 

Benzyny sa z mniejszym przebiegiem.. ale nie za mniejsza cene :duh: :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy ma prawo do swojej oceny i merytoryczna dyskusja jest jak najbardziej uzasadniona - pod warunkiem że nie jest to dyskusja o wyższości jednego nad drugim z maniakalną nienawiścią do tego drugiego :) . Osobiście uważam (i tak też zrobiłem jakiś czas temu kupując E60), że wolę starsze ale z pewniejszego źródła niż nowsze zwane zajechaną skarbonką. Priorytety przy używanym kilkuletnim aucie są inne niż przy nowym.

Z jednej strony przy takim przebiegu ja bym bądź co bądź nadal rozważał benzynę (kwestia gustu). Z drugiej - ja się ciągle łapię na tym, że Ty mieszkasz w DE a to spora różnica w stosunku do PL. Zarówno w jakości paliwa jak i sposobu poruszania się po drogach. Przy małych i krótkich dystansach diesla po prostu się męczy - wiem coś na ten temat bo sam miałem i zrezygnowałem. Zmierzam do tego, że auto jest używane - i im bardziej męczone to tym bardziej występuje ryzyko awarii, które w dieslu do tanich nie należą. Zagrożeniem są choćby DPF, klapki w kolektorach, termostaty, wtryski, etc. Co by nie powiedzieć oba auta będą miały po 3-4 lata.

 

Piszesz o kosztach utrzymania. Przy wyliczeniu - w wariancie kalkulacyjnym - zakładając że diesel jest pod 120.000 kkm przebiegu może paść powiedzmy turbina czy też kolektor ssący - nie wiadomo jak auto było eksploatowane wcześniej. Koszt w PL to około 2000 PLN za kolektor - turbina nie mam pojęcia ale pewnie nie mniej niż 3200 PLN (nowa). Na paliwie przy 15.000km rocznie różnica będzie wynosić (licząc że benzyna spala 3 litry średnio więcej niż ON na każde 100km).

Benzyna = 150 (x100km) x 13L = 1950L

Diesel = 150 (x100km) x 10L = 1500L

Różnica = 450L x 1,62 EUR = ~ 750 EUR rocznie.

W benzynie masz niższy podatek (nie wiem jak badania techniczne i zakres). Jeden bak w E71 to jak dałeś do zrozumienia koszt około 80-100EUR

Realna różnica zatem pozostaje na poziomie 600EUR - niemniej jednak przy jakiejkolwiek awarii diesla koszty liczone są z kolei w setkach EUR. Części pół biedy ale robocizna swoje w DE kosztuje. Poza tym benzyna - więcej zniesie :) będzie dłużej trzymała cenę, będzie miała mniejszy przebieg - zatem przy odsprzedaży będzie można uzyskać lepsze ceny.

 

Ot takie moje zdanie - ja na chwilę obecną z diesla się skutecznie wyleczyłem - chęć zacznie się wraz ze wzrostem przebiegu czyli powyżej 25-30kkm rocznie (co jest absolutnym minimum)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki Prezioso za doskonaly post. :cool2:

 

Nie wykluczam benyzny ( choc jak kolega wczesniej wspomnial, benzyn jak na lekarstwo). Sam mam w domu 2 benyzniaki i diesla. Oba 1,6/1,8T i 2,7TDI.

 

W zasadzie, nie kieruje sie dieslem w kategoriach duzych przebiegow (15k/rok, do pracy 33km/strona) - wszyedzie, gdzie jade to autostrada. Miasto to max 5% :mrgreen:

Diesel oferuje pokazny moment w porownaniu do benzyny. Elastycznosc tego silnika to duza zaleta w porownaniu do benzny, a co w benzynie wiaze sie wiekszymi obrotami, etc.. :mad2:

 

I do tego dochodzi spalanie, na poziomie mniej wiecej o ktorym rozmawiamy.

 

Nie wiem, jakie E70/E71 oferuje zbiorniki paliwa..

ale na dzien dzisiejszy, cena ON to: 1,389€, Pb 1,53-1,58

 

Badanie techniczne kosztuje niezaleznie od paliwa i kosztuje ok 68-90€/2 lata

Roznica w podatku Kfz Steuer: 60€ Pb oraz 285€ ON

 

Co do ew. usterek w dieslu, czyli DPF, turbina, kolektory, wtryski.. hmm.

Wszytsko kwestia poprzedniego uzytkonika. Jesli ktos nie dbal o turbine, DPF (cykliczna jazda po miescie, etc) to faktycznie, latwo nabic sie na mine.

 

Zadbane auta ( np.z salonu BMW, autoryzowanych sprzedawcow) kosztuja. To fakt. Jedyne co, w tych samochodach to, ze srodki sa bardzo zadbane. Co do serca-silnika-tego nikt nie wie, jedyne co mozna przypuszczac, to 3 letnie auto ze 120k km swiadczy o dlugodystansowych przebiegach :cool2:

 

Benyzn, wg kryteriow jakimi sie polsuguje jest oto tyle, w calym DE:

http://suchen.mobile.de/auto/bmw-x6-benzin.html?useCase=RefineSearch&fuels=PETROL&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=60&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=146&minPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxPrice=40001.00&ambitCountry=DE&features=PARKING_SENSORS&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&features=CRUISE_CONTROL&features=XENON_HEADLIGHTS&features=NAVIGATION_SYSTEM&negativeFeatures=EXPORT&colors=GREY&colors=BLUE&colors=BEIGE&colors=WHITE&colors=SILVER&colors=BROWN&colors=RED&colors=BLACK&maxMileage=150000&soid=2123834&interiorTypes=LEATHER&lang=de

 

Z czego..w pierwszym rzedzie.. 50i... :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PaMa -> przy takim sposobie poruszania się i jazd jak piszesz (uprzednio pisałem o sposobie poruszania się) - w sumie nie powinno być źle z dieslem - pod warunkiem, że kupisz samochód z pewnej ręki. Przebiegi autostradowe więc - stabilne pozwalające się autku zagrzać i pracować poprawnie. Wiem jak to wygląda w okolicy Monachium gdyż mój brat tam mieszka. Oczywiście nie oznacza to, że diesel będzie wolny od usterek (będzie miał swój przebieg) ale też w takim razie nie ma co demonizować tego rodzaju napędu, bo po bułki nie będziesz tym wyskakiwał.

Generalnie powinieneś przy tym roczniku mieć do wyboru również wozy z BMW Inclusive Service 5/100 (chyba że to w DE nie funkcjonuje lub kupisz wyżej tego przebiegu).

 

Jedna zasadnicza rzecz nieważne czy to ON czy Pb -> kierować się zdrowym rozsądkiem i chłodnymi emocjami by nie nadziać się na minę. Większe prawdopodobieństwo nadziania się jest w dieslu - ale to samochody używane więc należy szukać "tego" egzemplarza.

 

E70 ma zbiorniki jak dobrze pamiętam o pojemności 85L -> to samo jest chyba E71

 

Co do benzyn... jest ich jak na lekarstwo ... swojej szukałem 9 miesięcy aż trafiłem na odpowiedni egzemplarz... pojeździłem dwa lata i sprzedałem w ciągu tygodnia :) za pieniądze znacznie lepsze aniżeli odpowiednik w dieslu. W zasadzie gość się nawet niezbyt targował. Oczywiście to nie ta klasa pojazdu i nie te pieniądze - ale zazwyczaj jak coś jest "niszą" to kosztuje więcej :) .... a 50i zacnie brzmi.... ojjjj zacnie ... do tego też przyspiesza rewelacyjnie i moment ma taki jak najmocniejszy diesel... Spalanie ... no cóż pozostawię bez komentarza.

 

Na sam koniec

ale na dzien dzisiejszy, cena ON to: 1,389€, Pb 1,53-1,58€

 

Śmiech na sali dla ON => 1,389EUR x 4,12 PLN = 5,72 PLN

Wczoraj tankowałem żony samochód (ON) i płaciłem 5,61 PLN/l (woj. Małopolskie stacja BP). Porównując zarobki to stwierdzam, że płacimy drogo :)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla Ciebie, specjalnie oto taka, az mnie zadziwolo.. X6.. 50i za 39k €

 

http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/693161/2

 

PS. W Niemczech, w BMW stoja wszytskie z BMW Premium Selection. Wiec.. tutaj nie ma obaw o cokolwiek. :cool2:

Tylko.. to spalanie.. 11 do 14L (35ivs 50i) i do 30d : 8L...

 

Albo 35i , takze salonowa:

http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/725132/3

 

Patrze, dziiele sie z Wami spostrzezeniami, ucze sie kazdego egzemplarza..

Jak narazie, ogladac poza München sie nie wybieram, bo to nie ma sensu.

 

Prezioso,

po bulki mam F20 badz TT :mrgreen:

Generalnie, X6 sluzyc mi bedzie na podroze urlopowe, narty, do Polski. Na codzien, jak pisalem, mam dosc spory wybor :norty: :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PaMa,

 

ja bym ostrożnie przyglądał się Premium Selection.

Jeździłem na xDrive live tour samochodami BMW, które po kilku (-nastu) takich imprezach trafiają właśnie do Premium Sel.

Przebiegi nieduże, po kilka tyś. km, ale te samochody solidnie dostają w kość.

Sam kiedy decydowałem o zakupie patrzyłem w stronę PS ale po tej imprezie skutecznie mi przeszło.

Oczywiście może zbyt generalizuję ale warto zachować czujność.

 

Pozdrawiam,

T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla Ciebie, specjalnie oto taka, az mnie zadziwolo.. X6.. 50i za 39k €

 

http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/693161/2

 

PS. W Niemczech, w BMW stoja wszytskie z BMW Premium Selection. Wiec.. tutaj nie ma obaw o cokolwiek. :cool2:

Tylko.. to spalanie.. 11 do 14L (35ivs 50i) i do 30d : 8L...

 

Albo 35i , takze salonowa:

http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/725132/3

 

 

 

50i w cenie 35i z 2009r. ? Jeśli oba technicznie ok, to brałbym pierwszy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak,

oba salonowe BMW.

 

Co do stanu, to jestem prawie 100% ze jest tip top :cool2:

Jesli nie, to jest Premium Selection gwarancja, ale nie o tym chcialem.

 

Tak, 50i w cenie 35i.. bo jak wspomnieliscie.. to spalanie :duh:

Czyms trzeba kupujacych zachecic.. stad ten spadek ceny w 50i. :cool2:

 

Co do 5er GT... tez mysle. Mlodsze.. lepiej wyposazone..tansze.. :mrgreen:

Za tydzien probne jazdy 5er GT :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5er GT się jeździ super!

 

Porównywalne z 7er - komfort, wygoda, cisza.....

Auto młodsze, tańsze lepiej wyposażone i w sumie oryginalne na ulicy. Jest to taki rodzynek ;)

Spróbuj a będziesz zadowolony ... W moim odczuciu jest to samochód da wymagających - siedzi sie ciut wyżej niż w piątce czy siodemce ale niżej niż w iksach :)

Moja małżonkę na to zbiera gdyz jest autem nietuzinkowym....

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dokladnie. 5gt dla mnie jest mega. Ten srodek jest fantastyczny. Za kazdym razem gdy jestem w salonie musze posiedziec sobie w gt :D . Auto nietuzinkowe. Niestety bagaznik i ten wielki tunel srodkowy jest na minus, co nie zmienia faktu, ze auto jest w kregu moich zainteresowan rowniez.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pama fakt GT będzie młodsze i jednocżesnie tańsze.

Miałem okazje tym jeździć rok temu w salonie - wersja 4 miejscowa. Z początku wizualnie mi sie nie podobało...ale jak wsiadlem i sie przejechalem tak stwierdziłem ze wolałbym to aniżeli 5 lub 7 ewentualnie X

Co ciekawe dopiero rzut oka na dane techniczne pokazuje ze to ma prawie 5m długości.

 

Komfort na bardzo wysokim poziomie podkreślam to raz jeszcze. Klapa ma ciekawe rozwiazanie może sie unosić cała jak w liftaback lub cześć jak w sedanie !

Z tylu masa miejsca - ogólnie mimo wyższego nadwozia zdecydowanie ciszej niż w X !!!

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie...

5er GT jak mowilem a potwierdzacie...tansze/mlodsze/lepsze wyposazenie.

1. Nie podoba sie mojej zonie. Musze Ja przewiez. Zreszta siebie tez,bo ciezko sie wypowoadac.

2. Co do dlugosci..Audi A6 ma 4.94m dlugosci (o ile pamietam). Zatem dla mnie to zaden postep. Jedynie srodek swiezy;-)

3. Dwojdzielona klapa to fakt-niezly patent.

 

Pozyjemy. Przejedziemy sie.;-)

 

Dodano:

 

Weekend spedzilem na wlgebianiu sie w wyposazenie 5er GT (F07)

Popatrzylem na BMW Gebrauchtwagen

Testowalem kilka dni.

Wyleczylem sie z X5/X6 !!!

Postanowione: 5er GT

 

Wyposazenie jakie szukam (koniecznie+opcja, w zaleznosci ile trzeba doplacic)

Adaptive Drive+Dynamische Dämpfer Control

Adaptives Kurvenlicht

Automatische Heckklappenbetätigung (posiada kazda F07)

Komfortsitze

Komfortzugang

Standheizung

Head Up Display

Rückfahrkamera

Night Vision (jako opcja)

Side View / 360Grad (jako opcja)

Spurverlassenswarnung

Spurwechselwarnung (jako opcja)

Schiebedach

USB + HIFI

Fond Entertainment (jako opcja - dziecko sie ucieszy)

Dachhimmel Antratzit

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Zatem koledzy.

W przeciagu 4 dni wyleczylem sie z kazdego innego samochodu na rzecz GT.

Miejsca w srodku mega duzo. Nad glowa, przy max podniesionych siedzeniach wciaz pozostaje sporo miejsca!!

Z tylu oparcie regulowane + przesuwane indywidualnie kanapa (dzielona 40+20+40)

Podwojna podloga w bagazniku na drobiazgi.

Bagaznik szeroki, jednak lekko za krotki jak na moje oczekiwania, spodziewalem sie ciut dluzszego, ale to przyzwyczajenie z A6 Avant :shock:

 

Dodano

Panowie, zakupione, odbior wkrotce..

F07.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.