Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 953
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego A coś o tym egzemplarzu mógł byś powiedzieć

E70 jak e70, to juz stare auta. Stan techniczny sie liczy, nie wyglad na podkreconych zdjeciach sprzedajacego. To sa stare skarbonki wiec...

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam


Zastanawiam się nad przesiadką z e92 na e70

I jako, że przebywam za granica to tu szukam auta. Znalazłem ten egzemplarz i prosiłbym o porady czy opinie, a głównie uzytkownika @kkx5 bo jest tutaj najbarziej obeznany :cool2:


e70 X5 xDrive 40d Steptronic z 2011r przebieg 143tys vin - WBAZW610X0L562216


https://www.autoscout24.ch/9063335

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dziekuje

Przesiadka z e92 na e70. Powazna sprawa :D

Nad roznicami nie ma co sie tutaj rozpisywac. To zupelnie dwa rozne auta. Odnosnie e70, pisalem wielokrotnie, lci sa bardzo dobrze wykonane, fajne silniki, super skrzynie biegów. Odnosnie 40d, czyli 3.0d twin turbo, niestety im starsze tym coraz wiecej sygnalow o uszkodzeniach silnikow. Z mojego doswiadczenia, przeciagniete wymiany oleju, szczegolnie aut na zachodzie. Tu trzeba uwazac i jesli w ksiazce serwisowej byly wymiany co 30-40tys km, nalezy szukac czegos innego. To tyle. Odnosnie egzemplarza z ogloszenia : auto ladne wizualnie z okropnymi felgami z ktorymi bedziesz mial tylko same problemy, konkretnie z oponami do nich. Xdrive 2giej generacji (e70lci) jest slabszy konstrukcyjnie od e70 prelci, oraz bardzo czuly na zlej jakosci opony a zakup ori felg oraz rekomendowanych opon w przypadku x5 to ponad 15tys zl...

Opublikowano
Dziekuje

Przesiadka z e92 na e70. Powazna sprawa :D

 

No pewnie śmiesznie to brzmi :lol: ale myśle przyszłościowo, o ile e92 jest bardzo fajnym autem, moja biała perełka :dance: ale pod kątem rodzina to trochę nie bardzo :roll:

 

auto ladne wizualnie z okropnymi felgami z ktorymi bedziesz mial tylko same problemy, konkretnie z oponami do nich. Xdrive 2giej generacji (e70lci) jest slabszy konstrukcyjnie od e70 prelci, oraz bardzo czuly na zlej jakosci opony a zakup ori felg oraz rekomendowanych opon w przypadku x5 to ponad 15tys zl...

 

Co masz na myśli ze złe opony ? Chodzi Ci o samą wielkość 22" i niski profil na polskie drogi czy co ?

z tego co widze na zdjeciu to chyba jest 335/25 22" na tyle

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie da się ukryć, że na tych felgach Vossen, czarne X5 w M pakiecie wygląda zabójczo. :twisted: ( bo mnie się te felgi podobają, aczkolwiek z tymi naleśnikami zamiast opon, sav X5 już nie pokona żadnych krawężników i w zasadzie nawet polnych dróg :mrgreen: ).

Xdrive jest bardzo czuły na odpowiedni rozmiar i stan opon, szczególnie przy mieszanym komplecie kół.

Dlatego dla jego bezpieczeństwa, najlepiej stosować fabryczne felgi i fabryczne rozmiary opon, koniecznie z homologcją BMW. (bardzo już ważne przy mieszanym komplecie kół).

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

Witam , a więc od początku e70 w benzynie użytkuje od 3 lat mam 3,0si z lpg ogólnie moje lpg to porażka nie ma miesiąca żebym nie siedział pod zderzakiem i coś przy tym nie grzebał ale nie o tym chciałem napisać.

Z racji że auto jest dla mnie super poza silnikiem i tym nieszczęsnym lpg kupiłem sobie e70 lci z silnikiem 3,0 o oznaczeniu 40d . Autko kupione u polskiego handlarza sprowadzone z Niemiec, serwis do końca przelot 220kkm, ogólnie pełna opcja beż wentylowanych foteli i radaru . Oczywiście jak to zakup od handlarza niema tak wesoło, auto na zimnym chodzi gorzej jak c330 , jakby nie paliło na któryś gar , lub kilka garczkow, jak narazie zdiagnozowałem zdechly sterownik świec żarowych , czy to może być przyczyną ze auto na zimnym chodzi tragicznie oczywiście handlarz był tak miły że wyjechał po mnie tym autem i wogole nie wiedział że nie pali na zimnym ;), korekty na ciepłym wzorowe na zimnym jeden wtrysk nieco słabszy ale bez dramatu.

Chciałem zapytać o jakieś sugestie co może być przyczyną usterki , ogólnie powoli zacząłem ogarniać auto wyczyściłem kolektor , wyrwałem chwasta z wydechu i czekam na sterownik świec.Wrzucilem delikatnego wirusa, wyłączyłem egr, auto na ciepłym.pracuje rowno i idzie jak wściekłe.

Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś bardziej doświadczony z 40d podpowiedział co można jeszcze zrobić by użytkowanie auta było przyjemnością a nie pasmem porażek .

Z góry dzięki I pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zaczynasz od podstaw czyli swiece i sterownik. Wylaczyles egr... pneumatyke zostawiles? Na temat "chwasta" sie nie wypowiadam...
Opublikowano

Egr wyłączony programowo, calosc podłączona jak powinno być, świece przetestowane teoretycznie sprawne sterownik zamonce na dniach jak znajdę czas niechce brnąć w koszta skoro swiece wygladaja na sprawne , jak sie okażą zdechle z wymiana niema problemu, po otwarciu sterownika w środku totalna sieczka urwane wszystkie kable poza plusem plus urwane scalaki.

Co do chwasta auto będzie docelowo uzytkowane w mieście przez moją lepsza , przynajmniej teoretycznie połówkę (i nie mam na myśli tej z 40% radości)więc wiadomo nie wypala się bo i gdzie, podlewa ropy do oleju i inne związane z tym wspaniałym wynalazkiem dobrodziejstwa

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Hej, planuje zmienić x3 na e70 i trafił mi się taki egzemplarz.

1 właściciel, wszystko robione w ASO. Mam historie serwisowania z BMW (36stron) ale praktycznie nic nie mogę z tego wyczytać - w BMW mówili ze nawet żarówki w Aso były wymieniane.

Skrzynia biegów była wymieniana 2 lata temu (podobno koszt 40 000) i rozrząd przy 230 000km.

Układ paliwowy cały zmieniony w 10.2021 tyle wiem.


Duży przebieg, ale wydaje się zadbany. Jak myślicie czy kupno takiego

Modelu może wiązać się z dużymi koszykami?


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x5-bmw-x5-ID6EjCqq.html?fbclid=IwAR0T8cl-mYwX1bG6c8rqpYbIeibVSVrYz4npJgHLJ8sLuQcepkCc4la0I_M#gallery-grid

Opublikowano

Dzięki dodane. Wydaje mi się dobra oferta.


Tak swoją droga auto w 2011 kosztowało prawie 500 tysięcy, a w 2022 jest warte 60 tyś - auto traciło około 4 tysięcy złotych miesięcznie na wartości. Masakra

  • Moderatorzy
Opublikowano

Mam pricelist ze stycznia 2013 r. i 40d kosztowało blisko 48k funtów, dla porównania X5M z kwietnia 2012 r. kosztowało 83k funtów.

Opcje za 200k to pan mógł już X5M wziąć. No ale jego wybór. Jeszcze czegoś takiego nie widziałem.

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam. Przymierzam się do kupna pierwszego Suva ( najchętniej X5) i mam pewien dylemat. Czy wybrać X5 z przebiegiem ok 300tyś czy trochę swieższą X3 ok 200tys.Szukam aut tylko z polskiego salonu z potwierdzonym przebiegiem. Budżet ok 65tyś. Po przeczytaniu całego wątku, obawiam się trochę wpakowania na jakąś minę w postaci kosztów wynikających z posiadania samochodu który jako nowy kosztował pewnie ok 500 tyś. I tu pytanie, jakie są różnice w cenie naprawy potencjalnych awarii miedzy X5 z 3 litrowym dislem a tym 2 litrowym w X3? czy to jest jakaś przepaść?

Spytam od razu co myślicie o tym egzemplarzu https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x5-bmw-x5-w-bardzo-dobrym-stanie-ID6EwwRM.html ,

czy rzuca się coś w oczy co mogłoby być nie tak?

Opublikowano
Dzięki za odpowiedz. Też powoli zaczynam skłaniać się ku X3.Do tej pory jeździłem autami z przebiegiem poniżej 100 tyś, bez ponoszenia większych kosztów niż typowy serwis. Trochę przeraża mnie wizja wpakowania w naprawy 1/3 wartości auta bez gwarancji ze na tym koniec. Teraz pora zagłębić się w temat X trójek, no i może XC60.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Koszty utrzymania/napraw mechanicznie x3 f25 <<
Opublikowano
X3 z 3 litrowym dieslem z polski, raczej nie do znalezienia. W tym 2.0d przy przebiegu około 150-200tyś czego można się spodziewać i na co w historii serwisowej zwrócić uwagę co mogłoby zapalić czerwoną lampkę ?
  • 3 miesiące temu...
  • 9 miesięcy temu...
  • 10 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jednemu jeździ, innemu pada. Jak dla mnie rosyjska ruletka

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.