Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kurde na tych fotkach nie wygląda żeby tragicznie bot była

A 30 tys przez niecałe 2 lata to jest możliwe

Ulep wg was? Kumpel się zgrzał. Chciałbym mu pomóc . Ale jak tam wszystko inny kolor to lepiej chyba odpuścić. Zwłaszcza że 400km mamy

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
  • Odpowiedzi 953
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

O Boże dopiero zobaczyłem że miała przebieg 380 tys km bo to w milach

Dzięki za info.

Nie ma po co jechać

Super mega dziekuje

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
  • Moderatorzy
Opublikowano

W Polsce też miała szkodę. Są dwie akcje techniczne do wykonania, to nie jest auto na rynek EU, więc nie wiem jak ASO się zapatruje na to.

W ogłoszeniu są mile, ale w Kanadzie normalnie stosują kilometry, nie jak mile w USA, zobacz na zdjęcie licznika.

Nie wiem, biały dużo wybacza, to nie jest srebrny kolor a ktoś spartolił malowanie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rozjaśniłem trochę

Faktycznie ta maska ...ehh.

Dziękuję

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Czy ktos z was regenerowal biturbo z e70 35d albo e71 35d ? Kiedys z tego co wiem nikt tego nie bral do regeneracji. Teraz jest kilka firm ktore twierdza ze to teraz robia i nie ma z tym zadnego problemu ,koszt okolo 1700zl. Jakies doswiadczenia z tym tematem ?
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam. Właśnie przed chwilką, skończyłem czytać, cały temat, od pierwszej do ostatniej strony. Szczególnie chciałbym, podziękować koledze kkx5 za fachowe doradztwo.

Przed kilkoma dniami, nabyłem X5 E70 245 km, z programem bodajże na prawie 300 KM i i chyba niepełne 300 niutów. Wyprodukowany w lipcu 2013, i mam nadzieję, że z racji tego, będzie choć trochę wolny, od wad wieku dziecięcego. Auto z Polskiego salonu, ale miało trzech włascicieli, a ostatni właściciciel, posiadał go przez 2 lata. Zrobił nim w tym czasie około 15 tysięcy km, bo kupił sobie F15.

Na dniach będę oddawał, nowy nabytek do niezależnego warsztatu bmw, na kompleksowy serwis olejowy. Prawdopodobnie w skrzyni, nigdy nie był wymieniany,

a auto ma 210 tysięcy nalotu. Gdzieś tam wyczytałem, że jeśli nie ma żadnych przecieków ze skrzyni, to z tym przebiegiem, lepiej już nic nie robić, bo jest szansa,

będzie gorzej po wymianie. Wymiana z michą i olejami kosztuje 1300/1400 zl, oczywiście statyczna. Po 40 tysiącach zalecają następną wymianę z racji tego, że pierwsza

wymiana, jest robiona, przy dużym przebiegu. Także łącznie koszty, nie są małe. Pytanie, czy to, przedłuży żywotność skrzyni, czy może dać sobie spokój i czekać,

aż się rozsypie (zużyje)? Jaką żywotność mają te 8 stopniowe skrzynie, bez wymian oleju, a jaką z wymianami? Zaznaczę, że teraz skrzynia chodzi, jak marzenie.

Przy okazji tego serwisu, mają zwrócić uwagę na bolączki trapiące te modele, jak koło pasowe i rozrząd. Kolejne pytanie, co jeszcze sprawdzić,

żeby nie było później bólu?

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gratulacje. Dzieki za mile slowa. Swietne auta e70 lci. Mala poprawka od razu, niuta masz blisko 600 po programie. Olej w 8hp, wymieniaj. Olej w reduktorze tez warto zmienic, troszke utrudnili, jako 2013 masz juz xdrive 3ciej generacji i nie ma korka spustowego, trzeba wysysarka sie meczyc. Oleje w dyfrach. Skrzynie sa bardzo mocne i siadaja dopiero w rs6, 335d itp przy bardzo mocnym katowaniu. Koniecznie, obowiazkowo, jako najwazniejsze, sprawdzenie przedniego walu, luzy na krzyzakach. e70 lci/ f15, mialy z tym ogromny problem i sie urywaly robiac piekna dziure, czasami nawet w bloku silnika. Rozrzadu sprawdzic sie nie da.
Opublikowano
Ja wymieniłem olej w skrzyni (8hp) przy 200k przebiegu, najprawdopodobniej pierwszy raz, jako że nic w historii serwisowej nie znalazłem. Skrzynia jak chodziła pięknie, tak dalej chodzi. Gorzej z reduktorem, w którym też raczej nikt wcześniej nie wymieniał oleju. Wszystko wskazuje na to, że będzie do regeneracji...
Opublikowano
Gratulacje. Dzieki za mile slowa. Swietne auta e70 lci. Mala poprawka od razu, niuta masz blisko 600 po programie. Olej w 8hp, wymieniaj. Olej w reduktorze tez warto zmienic, troszke utrudnili, jako 2013 masz juz xdrive 3ciej generacji i nie ma korka spustowego, trzeba wysysarka sie meczyc. Oleje w dyfrach. Skrzynie sa bardzo mocne i siadaja dopiero w rs6, 335d itp przy bardzo mocnym katowaniu. Koniecznie, obowiazkowo, jako najwazniejsze, sprawdzenie przedniego walu, luzy na krzyzakach. e70 lci/ f15, mialy z tym ogromny problem i sie urywaly robiac piekna dziure, czasami nawet w bloku silnika. Rozrzadu sprawdzic sie nie da.

 


Mój błąd, chodziło mi o 600 niutów. Mam zamiar powymieniać, wszystkie oleje, łącznie z dyframi. Według mojego słuchu, a miałem aut sporo, to silnik chodzi,

jak zegarek szwajcarski, ale kto wie, co w środku się dzieje? Pewnie mądrzejszy byłbym, gdyby teraz były niskie temperatury i po rannym uruchomieniu silnika, byłoby

słychać rozrząd? Niestety, albo stety, zrobiło się całkiem przyjemnie, bo cieplutko. Mechanikiem nie jestem, ale kiedyś własne traktory naprawiałem i myslę,

że po ściągnięciu misy olejowej, można byłoby coś stwierdzić?

Spytam jeszcze o sprawę zatarć wału, czy dotyczą również mojego silnika, czy bardziej tych mocniejszych wersji diesla? Słyszałem, widziałem na youtube,

że pierwsza główna panewka, jest zbyt mocno obciążona, poprzez koło pasowe, różnymi dodatkami. Cóż to, mogą być za dodatki, co moja wersja nie ma?

Opublikowano
Ja wymieniłem olej w skrzyni (8hp) przy 200k przebiegu, najprawdopodobniej pierwszy raz, jako że nic w historii serwisowej nie znalazłem. Skrzynia jak chodziła pięknie, tak dalej chodzi. Gorzej z reduktorem, w którym też raczej nikt wcześniej nie wymieniał oleju. Wszystko wskazuje na to, że będzie do regeneracji...

 

Jestem umówiony na środę za tydzień, na serwis olejowy, to zobaczymy jak u mnie wyjdzie. Jakie masz objawy reduktora, czy przed wymianą oleju,

również one były? Czy wyszło po wymianie?

Opublikowano
Dość krótko go miałem przed wymianą olejów i nic niepokojącego nie zaobserwowałem, ale po wymianie jakieś drgania się zaczęły. Pierwsza sprawa to nie da się zrobić adaptacji po wymianie oleju. Po jakimś czasie wymieniłem jeszcze łącznik elastyczny na wale, podporę i jest lepiej, ale nadal mam drgania podczas przyspieszania w przedziale 35-40km/h. Kilka razy jakieś terkotanie spod spodu też słyszałem. Także muszę z tym pojechać do kogoś kto się na tym zna.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gratulacje. Dzieki za mile slowa. Swietne auta e70 lci. Mala poprawka od razu, niuta masz blisko 600 po programie. Olej w 8hp, wymieniaj. Olej w reduktorze tez warto zmienic, troszke utrudnili, jako 2013 masz juz xdrive 3ciej generacji i nie ma korka spustowego, trzeba wysysarka sie meczyc. Oleje w dyfrach. Skrzynie sa bardzo mocne i siadaja dopiero w rs6, 335d itp przy bardzo mocnym katowaniu. Koniecznie, obowiazkowo, jako najwazniejsze, sprawdzenie przedniego walu, luzy na krzyzakach. e70 lci/ f15, mialy z tym ogromny problem i sie urywaly robiac piekna dziure, czasami nawet w bloku silnika. Rozrzadu sprawdzic sie nie da.

 


Mój błąd, chodziło mi o 600 niutów. Mam zamiar powymieniać, wszystkie oleje, łącznie z dyframi. Według mojego słuchu, a miałem aut sporo, to silnik chodzi,

jak zegarek szwajcarski, ale kto wie, co w środku się dzieje? Pewnie mądrzejszy byłbym, gdyby teraz były niskie temperatury i po rannym uruchomieniu silnika, byłoby

słychać rozrząd? Niestety, albo stety, zrobiło się całkiem przyjemnie, bo cieplutko. Mechanikiem nie jestem, ale kiedyś własne traktory naprawiałem i myslę,

że po ściągnięciu misy olejowej, można byłoby coś stwierdzić?

Spytam jeszcze o sprawę zatarć wału, czy dotyczą również mojego silnika, czy bardziej tych mocniejszych wersji diesla? Słyszałem, widziałem na youtube,

że pierwsza główna panewka, jest zbyt mocno obciążona, poprzez koło pasowe, różnymi dodatkami. Cóż to, mogą być za dodatki, co moja wersja nie ma?

Rozrzad to bardziej po sciagnieciu pokrywy zaworow. Miska, raz to kuuuupa roboty, dwa, nic to nie da. Zatarcie walu moze wystapic w kazdej wersji n57, z jakiegos powodu, nie wiem dlaczego, dzieje sie to, w wiekszosci przypadkow, w 40d, m50d. Dolem te silniki sa takie same. Kolo pasowe obciazone? Czym niby? Dziwna teoria.

Opublikowano

No to, ja źle zrozumiałem. Ktoś tutaj wcześniej pisał, że dodatki wykańczają wał, ale miał na myśli, zapewne ilość turbin?

Chciałbym spytać jeszcze o świece żarowe i wtryski. Czytałem gdzieś, że świece są jakieś ceramiczne i jest dużo roboty z ich wymianą,

a wtryski są nienaprawialne? Czyżby, nie można było ich regenerować?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to, ja źle zrozumiałem. Ktoś tutaj wcześniej pisał, że dodatki wykańczają wał, ale miał na myśli, zapewne ilość turbin?

Chciałbym spytać jeszcze o świece żarowe i wtryski. Czytałem gdzieś, że świece są jakieś ceramiczne i jest dużo roboty z ich wymianą,

a wtryski są nienaprawialne? Czyżby, nie można było ich regenerować?

Swiece sa zwykle, zadne ceremiczne a wymiana jest prosta. Wtryskow sie nie regeneruje ale tym sobie glowy nie zawracaj, przynajmniej do pol miliona kilometrow.

Opublikowano

Lampy tył wymienione na polift, zderzaki pomalowane w kolor, kierownica obszyta, kratki nawiewu z tyłu połamane, opony do wymiany... ot zwykła sztuka E70 :D

Zużycie plastików sugeruje na wyższy przebieg niż jest na zegarach.

Opublikowano
No to, ja źle zrozumiałem. Ktoś tutaj wcześniej pisał, że dodatki wykańczają wał, ale miał na myśli, zapewne ilość turbin?

Chciałbym spytać jeszcze o świece żarowe i wtryski. Czytałem gdzieś, że świece są jakieś ceramiczne i jest dużo roboty z ich wymianą,

a wtryski są nienaprawialne? Czyżby, nie można było ich regenerować?

Swiece sa zwykle, zadne ceremiczne a wymiana jest prosta. Wtryskow sie nie regeneruje ale tym sobie glowy nie zawracaj, przynajmniej do pol miliona kilometrow.

 

Oby tak było z wtryskami, to raczej bym ich nie wykończył, bo tyle kilometrów, to w najbliższych dziesięciu latach nie zrobię. To jest trzeci wóz w rodzinie.

Od zakupu auta, ciągle tylko szperam w necie i staram się rozmawiać z mechanikami. Gdybym miał tę wiedzę wcześniej, to chyba nie wszedłbym w N57. Głowa boli,

ile tam może się wydarzyć niespodzianek, ale mleko się rozlało, bo auto zakupiłem i teraz muszę z tym radzić.

Po zakupie, chciałem oczywiście zrobić, pakiet startowy, a mianowicie wszystkie oleje, łącznie ze skrzynią. Na to byłem przygotowany, ale z racji przebiegu(211tys)

i doświadczeń innych, należałoby wymienić rozrząd. Jestem po rozmowie z niezależnym serwisem i zaproponowali mi, że jak już będą robić rozrząd, to dobrze

byłoby wymienić panewki korbowodowe i pompę olejową, bo też zdarza się, że padają, przy tym przebiegu. Teraz biję się z myślami, czy aby to, nie przesada,

bo łączny koszt tej operacji, to około 12 tysięcy, a może zrobić się, dużo więcej. Może wyjść jeszcze pompa wody, króciec wody, koło pasowe, podstawa filtra

i kolektor dolotowy. Mamy jeszcze turbinę i pokrywę zaworów, co kosztuję kupę kasy. Mam nadzieję, że to tylko jest czarny scenariusz, ale wykluczyć nie można?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Aj czytasz za duzo i masz metlik w glowie. Dla mnie tylko n57. Zadne inne. Zgodze sie, jesli robisz rozrzad, warto przy okazji zmienic panewki ale to "zaden" koszt. Przeciez beda mieli wszystko odkryte i dwie godzinki roboty.
Opublikowano
Aj czytasz za duzo i masz metlik w glowie. Dla mnie tylko n57. Zadne inne. Zgodze sie, jesli robisz rozrzad, warto przy okazji zmienic panewki ale to "zaden" koszt. Przeciez beda mieli wszystko odkryte i dwie godzinki roboty.

 

To fakt, że mam mętlik, ale dużo tego wszystkiego. Napiszę co i jak wypadło.

Opublikowano
Lampy tył wymienione na polift, zderzaki pomalowane w kolor, kierownica obszyta, kratki nawiewu z tyłu połamane, opony do wymiany... ot zwykła sztuka E70 :D

Zużycie plastików sugeruje na wyższy przebieg niż jest na zegarach.

 

Bardzo Ci dziekuje za wskazanie kilku wad, ktore pozwolily mi troche inaczej spojrzec na to auto. Niestety ja w tych sprawach jestem nieobiektywna. Ten model odpuszczam i tak nie moge dogadac sie ze sprzedajacym, a w tylek mu wchodzic nie bede. Jeszcze raz dzieki :)!

Opublikowano
A moze, dla kobiety, x3 f25?

 


F25 jest tez spoko, ale znajac siebie i swoj charakter, to za jakis czas znowu bede szukac x5 :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
F25 jest autem znacznie lepiej dopracowanym/mniej klopotliwym wzgledem e70.
Opublikowano
Ja jestem na etapie szukania e70 czarnej albo ciemno granatowej przedliftowej bez active drive z silnikiem 235 koni i jestem lekko zalamany. Ludzie wystawiaja auta w gornych widelkach cenowych jako wyjatkowo zadbane i pewne ,szybka weryfikacja historii i auto nie ma 200 000km tylko miedzy 400 a 500 000km. Bylo juz kilka aut ktore mialy wymieniony praktycznie caly srodek lacznie z tapicerka podlogowa ,co je laczy ? wszystkie byly z wloch. Oczywiscie wlasciciele nic o tym nie wiedza xD Nie boje sie tez aut z przebiegami 400 000km ale z konkretna historia serwisowa zeby wiedziec z czym jeszcze bede sie musial liczyc....tutaj najczesciej spotkalem ludzi ktorzy na pytania o rozrzad czy automat niby mowili ze byla regeneracja ale dziwnym trafem nawet nie zachowali faktur na okolo 5000zl. Cenie u ludzi spryt ,ale niektorzy nie wiedza jak cienka granica jest pomiedzy byciem sprytnym a byciem zalosnym i przewidywalnym Zapewne samemu bede musial sciagac auto z belgii albo DE.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.