Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

Widnieje szkoda.

Vehicle Information
Type
Value
VIN	WBAFF01070L214499
Prod. Date	2008-10-10
Service History	!! CHECK HISTORY !!
Type	X5 3.0sd
Series	E70 (X Series)
Body Type	SAV
Steering	Left Hand Drive
Engine	M57Y
Displacement	3
Power	210kw / 286hp
Drive	ALLR
Transmission	Automatic
Colour	Alpinweiss 3 (300)
Upholstery	Leather, "Nevada"/saddle brown (LUD3)
Check mileage	http://www.auto-records.com

Comfort And Interior Equipment
S431	Interior Mirror With Automatic-Dip
S430	Interior/Outside Mirror With Auto Dip
S4AZ	Fine-Wood Trim Bamboo Grain Dark
S413	Luggage Compartment Net
S428	Warning Triangle And First Aid Kit
S423	Floor Mats Velours
S494	Seat Heating Driver/Passenger
S459	Seat Adjustment, Electric, With Memory

Multimedia
S6AB	Control, Teleservices
S6AA	BMW TeleServices
S698	Area-Code 2 For DVD
S633	Preparation, Mobile Phone, Business
S6FL	USB/Audio Interface
S612	BMW Assist
-	Bavsound Speaker Upgrade Available

Driver Assistance And Lightning
S502	Headlight Cleaning System
S563	Light Package
S508	Park Distance Control (PDC)
S5AC	High-Beam Assistant
S522	Xenon Light
S521	Rain Sensor
S548	Kilometre Speedo
S544	Cruise Control With Brake Function
S534	Automatic Air Conditioning

Wheels And Drive
S235	Towing Hitch, Detachable
S230	Extra Package, EU-Speciifc
S2C9	BMW LA Wheel, Star Spoke 209
S233	Increased Towing Capability
S255	Sports Leather Steering Wheel

Environment And Safety
S328	Footplate, Aluminium
S851	Language Version German
S320	Deleted, Model Lettering
S386	Roof Railing
S8SC	Telematics Access Request,Country-Spec.
S863	Dealer List Europe
S8SP	Control Unit COP
S879	On-Board Literature, German
S801	National Version Germany

Individual Equipment
S761	Individual Sunshade Glazing

Other Equipment
S1CB	CO2 Equipment
S1CA	Selection Of COP-Relevant Vehicles
S925	Dummy-SALAPA

  • Odpowiedzi 953
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich!


Kupno X5, pytania, rozterki, porównania idealnie wpisuje się w mój aktualny stan. Znalazłem takie oto BMW X5 ( https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x5-bmw-x5-e70-4-8i-v8-355km-lpgduza-navi3x-lcd-dvdpanoramajasna-skora-ID6DgG7j.html), mam kawałek do tego samochodu i mam rozterki w związku z samochodem i silnikiem. Może ktoś oglądał samochód i ma jakąś wiedzę na jego temat. Podobno ściągnięty z Zjednoczonych Emiratów Arabskich - i to pierwsza rzecz, która powoduje, że mam mieszane uczucia. Drugi jaki znalazłem (https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x5-x5-4-8-benzyna-gaz-355km-v8-headup-dvd-szwajcar-ID6DhZ9o.html) bliżej, ale dalej mam kawałek. Kolejna kwestia to silnik. Od dłuższego czasu szukam samochodu z silnikiem V8, dużo by o tym opowiadać. W każdym razie są osoby, które bardzo negatywnie wypowiadają się o tym silniku, są też głosy dobre. Czy jest ktoś, kto ma doświadczenie z tymi silnikami i jest w stanie powiedzieć, jak to z nimi faktycznie jest, tak w oderwaniu od emocji :)



Z góry dziękuję za wszelką pomoc i pozdrawiam! :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witaj

Silnik super jak masz kase na jego naprawy. Jesli sadzisz, kupie i bede sie cieszyl jazda, jestes w bedzie. Ilosc napraw jakie moga trapic ten motor jest ogromna. Sam mam od 8miu lat, ile kasy wpakowalem, nie wiem, nie licze, sam wszystko w nim robilem.

Poza silnikiem, oba auta maja paskudny srodek. Jasna tapicerka jest tragiczna w utrzymaniu.

Opublikowano (edytowane)
Witaj

Silnik super jak masz kase na jego naprawy. Jesli sadzisz, kupie i bede sie cieszyl jazda, jestes w bedzie. Ilosc napraw jakie moga trapic ten motor jest ogromna. Sam mam od 8miu lat, ile kasy wpakowalem, nie wiem, nie licze, sam wszystko w nim robilem.

Poza silnikiem, oba auta maja paskudny srodek. Jasna tapicerka jest tragiczna w utrzymaniu.

 

Dziękuję za odpowiedź!

Wady o których piszesz to wady konstrukcyjne, czy wynikają one ze znaku czasu i eksploatacji silnika?


A pamiętasz co robiłeś u siebie i czy nawracały jakieś problemy? Czyli po naprawie i tak trzeba to było zrobić ponownie.


Odnośnie skóry, to rzeczywiście kolor jasny może być problematyczny jeżeli chodzi o utrzymanie czystości, choć mnie to jakoś nie odstrasza. Jestem człowiekiem pracującym, żadnej pracy się nie boję. Czyszczenie też przeżyję :)

Edytowane przez motiwidul
Opublikowano

Jak masz luźne 11 tyś zł na pakiet startowy, to v8 n62 jest ok.


- rozrząd, łańcuchy, ślizgi itp (zużycie, long life, słaba jakość)

- rura wody między głowicami (wada fabryczna)

- uszczelniacze zaworowe (wiek, słaba jakość)

- uszczelnienie silnika w krytycznych miejscach, by nie ciekł olej (wiek, słaba jakość)

- chłodnica oleju i jej przewody (long life)

Opublikowano
Okej, ale to jest rok do roku do wymiany jak olej, czy po x km przejechanych dobrze zrobić taki zestaw. Bo trochę nie znam skali problemu. Jeżeli jest to coś co po naprawie przynajmniej na te 2 - 3 lata wystarczy, to nie ma problemu. Natomiast jeżeli to rok rocznie się partoli, to rzeczywiście trzeba porzucić marzenia :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Napisze tak, n62 jest fajne w e53, auto ma zadatek na klasyka i dodatkowo jest od e70 trwalsze, ladniejsze ale nie ma mocnego diesla. Zakup e70 w pb, dla mnie, jest bez sensu, ani to nie jedzie a pali jak smok, te 355 koni to tylko na papierku, kazde nowe 120d objedzie ja bez problemu. Powtarzam to jak mantre, e70 to najlepsze lci, n57, 30d, 40d.
Opublikowano

To już pewnie zależy od warsztatu jak często trzeba wracać do tematu :D

zazwyczaj robisz to raz na 180-200tyś km / 10 lat auta i masz spokój.

 

No czyli tak do przeżycia. Ja mało jeżdżę. Takie trochę bardziej naprawy eksloatacyjne :)

 

Napisze tak, n62 jest fajne w e53, auto ma zadatek na klasyka i dodatkowo jest od e70 trwalsze, ladniejsze ale nie ma mocnego diesla. Zakup e70 w pb, dla mnie, jest bez sensu, ani to nie jedzie a pali jak smok, te 355 koni to tylko na papierku, kazde nowe 120d objedzie ja bez problemu. Powtarzam to jak mantre, e70 to najlepsze lci, n57, 30d, 40d.

Ja nie potrzebuję samochodu, który będzie mnie unosił nad ziemią, ani na wyścigi :) Zależy mi na wygodnym przemierzaniu kilometrów, z dźwiękiem V8 od czasu do czasu :) W sumie może lepiej i taniej będzie jak kupię jakiegoś małego pierdziela i włączę na youtube dźwięk V8 :P

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To już pewnie zależy od warsztatu jak często trzeba wracać do tematu :D

zazwyczaj robisz to raz na 180-200tyś km / 10 lat auta i masz spokój.

 

No czyli tak do przeżycia. Ja mało jeżdżę. Takie trochę bardziej naprawy eksloatacyjne :)

 

Napisze tak, n62 jest fajne w e53, auto ma zadatek na klasyka i dodatkowo jest od e70 trwalsze, ladniejsze ale nie ma mocnego diesla. Zakup e70 w pb, dla mnie, jest bez sensu, ani to nie jedzie a pali jak smok, te 355 koni to tylko na papierku, kazde nowe 120d objedzie ja bez problemu. Powtarzam to jak mantre, e70 to najlepsze lci, n57, 30d, 40d.

Ja nie potrzebuję samochodu, który będzie mnie unosił nad ziemią, ani na wyścigi :) Zależy mi na wygodnym przemierzaniu kilometrów, z dźwiękiem V8 od czasu do czasu :) W sumie może lepiej i taniej będzie jak kupię jakiegoś małego pierdziela i włączę na youtube dźwięk V8 :P

Rozumiem. Kazdy wybiera co sobie ubzdural. Ma byc v8, to ma byc. Szukac, jezdzic sprawdzac. Auta z USA, jak to ostatnie, wiadomo, jak mocno bylo rozbite, reszta ofert, jak mocno rozbite i ile na naprawy. Najlepiej zglosic sie do osob, sa takie na forum, zajmujacymi sie doradzaniem w sprawach zakupu. Wstawianie linkow, podkreconych zdjec, jak ostatnie ogloszenie, nie ma sensu.

Opublikowano

@motiwidul

Pierwszy nie ma podgrzewanych siedzeń, ponadto brak komfortów i zwykle lampy, to może być wersja na ciepłe kraje

Trzeci to składak (może porządnie), zderzak US, zegary EU, lampy tył LCI, siedzenie masakra

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam mam zamiar kupić auto i zastanawiam się nad X5 E70 z silnikiem diesel. Ale zastanawia mnie też Subaru Forester IV generacja ktoś porównywał te auta jeździł nimi macie macie jakieś sugestie. Na co zwrócić uwagę przy zakupie takiej X5? Na auto chcę przeznaczyć około 70-80 tyś.
Opublikowano
A czy ktoś mógłby wyjaśnić mi czy warto dołożyć i kupić z przebiegiem X5 z silnikiem M57 czy raczej z małym przebiegiem i silnikiem N57 ? Który z tych silników będzie lepszy i trwalszy. Mam zamiar kupic auto na kilka lat.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chyba na odwrot, n57 to lift wiec do niego musisz dolozyc. Jesli masz odpowiedni budzet, szukaj Lci, po 2010r, tylko i wylacznie diesla.
Opublikowano (edytowane)
Czy to znaczy ,że te silniki N57 są lepsze od M57 bo czytałem o wtryskach ,że są wadliwe i wały korbowe zbyt słabe w tych jednostkach . No i blok z aluminium. Edytowane przez wickerman1982
  • Moderatorzy
Opublikowano

Facelift modelu, w BMW nazywa się LCI (Life Cycle Impulse).

Stąd czasem spotyka się nazewnictwo np. e90 LCI lub pre-/post-facelift.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.