Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Posiadam X5E70 2007 3 .0 d 235 KM ,zakupiona 2017 roku,235 000 km , do roboty (most tylni3.64,turbo,olej w skrzyni, dpf ,rolki,klapy wirowe,aku :x ) poobijana ,podrapana ,ale to nic ,bo jeżdżenie tym klockiem to ogromna przyjemność :D ,zawieszenie sztywne jak po lekach na potencje,łeb tylko podskakuje ,przyklejona jak przysłowiowe mpower, zakręty to ogroma frajda ,krew odpływa a kierownica o mało rąk nie chce połamać (wymontowana maglownica z serwotronikiem) kiedy inni już mają dość ona dopiero się rozgrzewa.Jak bym teraz szukał to kupił bym tylko z 4 litrowym diselkiem v8 ,tylko że chyba nie ma takich silników w x5.Przy zakupie zalecam wynajęcie kogoś lub firmy sprawdzającej stan samochodu ,u mnie to było na gorąco ,przejeżdżałem zobaczyłem ,jazda próbna ,kupno,trasa 1400 km ,po powrocie do domu serwis i do dziś jest zemną ,żadnych problemów no może tylko te nieszczęsne czujki od PDC ,działają i nie działają i tak na okrągło. ale one chyba tak mają (e38,e65 też miałem takie problemy z PDC). Nawet żona która po przesiadce z E65 ,mówiła co to za szrota kupiłeś ,gdy tylko zrobiła prawo jazdy zmieniła zdanie .Mieszkam w górach ,śniegu w tym roku było bardzo dużo nawet odśnieżarki nie dawały rady ,śniegu napadło przez noc około pół metra , z domu było ciężko wyjść ,wsiadłem do x5 i but,nawet nic nie poczuła ,szła po śniegu jak po asfalcie .
  • Odpowiedzi 953
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Tak, start stop to funkcja, która wylacza silnik, np. na swiatlach. Czesci mozna zawsze z europy zamówić. Wysylalem z UK, pare razy, reduktory do Australii i dochodzily bez problemu w troszke ponad tydzien. Wiadomo, kazdy kraj ma swoja specyfike i mechanicy tez sa inni. To co dla nas jest proste, bmw, dla nich zawile.

 

Dzieki za opinie kkx5. Po sprawdzeniu przez lokalnego fachowca (powiedzial ze tylko trzeba wymienic plyn hamulcowy i poduszki skrzyni biegow) kupilem ta x5. Super sie jedzi :) teraz troche zabawy ogarnac wszystkie funkcje - w szczegolnosci zmodowac idrive - i zadbac o mechanike. Jezeli bede potrzebowal czesci to bede sie odzywal do Ciebie prywatnie. Pozdrawiam z drugiej strony swiata!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo dobra decyzja. Z racji wykonywanej pracy, jezdzilem ponad 100tka roznego rodzaju x5 i nie ma lepszego silnika jak n57 w polaczeniu z 8hp, "ciagnie" od dolu, malo pali (jak na tak duze auto), cicho pracuje, bardzo malo usterek. Pilnuj opon, sprawdz przedni wal od reduktora do dyfra (czy nie ma luzow i nie jest zapieczony na krzyzakach) i tyle. :cool2:
Opublikowano

Panowie, pytanie do posiadaczy E70 4.0d po lifcie.

Czy jesteście zadowoleni z kupna?

Kupilibyście ponownie?

Rozglądam się za taką i ciekawią mnie opinie prawdziwych posiadaczy.

Jak koszty napraw, utrzymania?

Jakieś wkurzające usterki?

bmw.jpg
  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie ma w gamie x5 silnika 4.0d. To tylko taki chwyt stosowany od wielu lat. Wszystkie sa 3.0d n57 (lci).

1.Jedno turbo 30d

2. Dwa turba 40d

3. Trzy turba m50d

Wszystkie super.

Opublikowano
Nie ma w gamie x5 silnika 4.0d. To tylko taki chwyt stosowany od wielu lat. Wszystkie sa 3.0d n57 (lci).

1.Jedno turbo 30d

2. Dwa turba 40d

3. Trzy turba m50d

Wszystkie super.

Wiem kolego, ale napisałem tak, aby od razu wiadomo było, o której wersji mówię. Ja już jestem po zakupie. Pierwsze wrażenia super. Zobaczymy za parę miesięcy. Coś puka mi w bagażniku, na górze po stronie pasażera ;)

bmw.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gratuluje. To naprawde fajne auta. Nie cierpia na jakies wieksze problemy. Do sprawdzenia koniecznie przedni wal. Byla na nie akcja bmw. Stukanie, sprawdzic amortyzator i jego mocowanie.

Ps. piszac o 40d piszemy 40d, nie 4.0d. Wprowadzamy innych w zaklopotanie.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Również podłączam się do pytania. Jednakże ja celuję w silnik 3.0 D 2011/2012 r.

 

Polecam, bardzo fajne auto. Silnik daje radę, bez porównania z mniejszą jednostką 2.0 d.

Na rynku sporo ofert, można znaleźć nie zajechane auto, ale nie te od handlarzy :roll: i najtańsze w danym roczniku

Opublikowano
Czy ktoś posiadal bądź ma porównanie w komforcie jazdy X5z e60? Posiadam e60 3.0d 218km z chipem, i moim zdaniem jest to najtrwalsza konstrukcja, gdzie tej wersji silnikowej nie ma w e70. Ale jeździłem starszym modelem x5 i powiem że na plus e60. Lepiej się trzyma, mniej buja lepiej się zbiera. Ale że rodzina się powiększa, zastanawiam się czy nie wygodniej byłoby zmienić na x5
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak to nie ma? M57, czyli starej generacji diesel, taki sam jak w e60, wystepuje w e70 w rocznikach 2007-2009.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
E60 to limuzyna, więc nie ma się co dziwić, że mniej się buja, lepiej się trzyma itp. :wink: Ja i tak wolałbym X5, bo jest jednak praktyczniejsze.
Benzyna zamiast krwi...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak dla mnie nawet starsze x5 jest ciekawsze niz e60. Brak ogromniastego tunelu po srodku z tylu, kanapa plaska, na której moga jechac 3 osoby, ustawniejszy bagażnik i ogólnie auto bardziej uniwersalne. E60 jest cichsze, to pewne oraz bardziej komfortowe w ukladzie 2+2. Nie zmienia to faktu, ze nigdy nie zamienilbym x5 na e60.
Opublikowano

Witam wszystkich,


trafiła mi się szansa by zostać szczęśliwym (mam nadzieję) posiadaczem BMW X5, E70, 4.0D XDRIVE, ROK PRODUKCJI 2010, 220 000 KM, diesel, automat. Od kilku dni zaczytuję się na różnych portalach czego się spodziewać po tym samochodzie kalkulując prawdopodobieństwo poważnych awarii. Ten egzemplarz jest zadbany. Ostanio robione w nim były wtryski, a do zrobienia są wahacze i przy 250 tys. km rozrząd (zalecany przez producenta?).


Moje pytanie brzmi, jak w tego typu samochodach liczyć przebieg, czy 220 to dużo czy mało (np. słyszałem że volvo potrafi zaskoczyć trwałością i nawet po 400 k km powinna czuć się świetnie bez większych napraw) - czy BMW (ceniąc jakość wykończenia) ma podobnie? Czy też właśnie magiczna granica została przekroczona po czym zmieni się on w ogromną świnkę skarbonkę?

W Internecie trafiam na bardzo różne opinie w tym takie, które wskazywały na słabe strony, tj.: EGR, DPF, urywający się wał napędu osi przedniej, a przy tym i skrzynia biegów. Ciekaw jestem jakie jest Wasze doswiadczenie w tej kwestii, bo nie ukrywam będzie to dla mnie istotna pomoc przy ostatecznej decyzji (przeglądnąłem temat i wiem, że są tu fachowcy znający BMW na wylot i wieloletni użytkownicy).


Odwieczne pytanie czy warto? Czy też, któregoś pięknego dnia auto nabawi się takiej awarii, że za grube tysiące a nawet dziesiątki tysięcy (o zgrozo) go nie wyciągnę z warsztatu - czego nie ukrywam obawiam się najbardziej. Jaki jest mniej więcej koszt wymiany rozrządu?

Pozdrowiam i z góry dziękuję za pomoc! :)


EDIT:

Sprawdziłem nr VIN i oto efekty: Chassis number LL44179, Vehicle code ZW61, Series E70N, Model X5 40dX, Body type SAV, Catalog model ECE

Production date 2010 / 04, Engine N57S, Transmission Automatic, Steering Left, Catalyzer YES


Czy to nie aby pomyłka co do rodzaju silnika? Z tego co powiedział Google to silnik z ... 2012 roku - jak to możliwe jeśli samochód jest z kwietnia 2010??

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czy ktoś, kto miał okazję jeździć X5 E70 oraz X3 F25 mógłby napisać jakie są wrażenia/różnice w prowadzeniu, komforcie ?

Będę niedługo zmieniać samochód i pod lupę biorę właśnie te 2 modele, oba z silnikiem 3.0 w benzynie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Od razu napisze, benzyna to kiepski wybór zarówno dla x3 jak i x5. Nie istotne jak mocna. Roznica pomiedzy dwoma autami jest ogromna. Taka sama jak pomiedzy seria 3 a seria 5.
Opublikowano
Czy ktoś, kto miał okazję jeździć X5 E70 oraz X3 F25 mógłby napisać jakie są wrażenia/różnice w prowadzeniu, komforcie ?

Będę niedługo zmieniać samochód i pod lupę biorę właśnie te 2 modele, oba z silnikiem 3.0 w benzynie.

Mam oba modele, jednak jakoś nie zdarzyło mi się porównać ich tak dogłębnie, po prostu wsiadam i jadę :-) W prowadzeniu są podobne moim zdaniem, X5 trochę cichsza w środku, komfort jazdy na pewno na korzyść X5. F25 ma dużo mniejszy bagażnik, więc jak masz dzieci itp., to raczej odpada, jednak jest dużo zgrabniejsza.

Nie wiem, co tu więcej napisać. Jak masz pytania, to pytaj.

Jak będziesz w moich stronach, to daj znać, sam się przejedziesz ;-)


Edit.

Popieram kolegę wyżej, tylko diesel :-)

bmw.jpg
Opublikowano

Mam oba modele, jednak jakoś nie zdarzyło mi się porównać ich tak dogłębnie, po prostu wsiadam i jadę :-) W prowadzeniu są podobne moim zdaniem, X5 trochę cichsza w środku, komfort jazdy na pewno na korzyść X5. F25 ma dużo mniejszy bagażnik, więc jak masz dzieci itp., to raczej odpada, jednak jest dużo zgrabniejsza.

Nie wiem, co tu więcej napisać. Jak masz pytania, to pytaj.

Jak będziesz w moich stronach, to daj znać, sam się przejedziesz ;-)


Edit.

Popieram kolegę wyżej, tylko diesel :-)

 

Hehe dzięki, ale ze Śląska do Ełku trochę za daleko :)


Obawiam się trochę zawieszenia w E70, ponieważ oglądałem kilka testów tego samochodu, np:

4:40 "Sztywne, twarde zawieszenie, które informuje nas o wszystkich nierównościach"

2:28 "this car will shake the shit out of You on a bad roads" :D


Kojarzę, że moderator Kruk również pisał, że E70 jeżdzi się jak wozem drabiniastym.


Możesz coś o tym napisać ? Rzeczywiście jest tak sztywno i twardo ?


Dlaczego odradzacie benzyniaka ? 3.0 R6 N52B30 - o ten motor mi chodzi. 272KM w E70 i 258KM w F25 powinno wystarczyć.

Opublikowano

To wszystko zależy od punktu odniesienia.

Przesiadka z sedana do SUV może dawać takie odczucia.

Jeśli w SUVie chciałbyś wszystko tzn. komfort i dobre prowadzenie to potrzeba pełnej pneumatyki i dodatków w stylu adaptive drive.

Jeśli chcesz pływać na nierównościach, to albo F15 w górę albo inna marka.

Ten drugi test na kołach 20" i profilu 35-40 z run flat, więc sam wiesz, czego można się spodziewać.

Opcją na "zmiękczenie" jest odejście od run flat.

Osobiście mam 18" RF bez systemów zawieszenia i wolę właściwości jezdne w kierunku lekko twardo, ale pewnie niż kanapa pływająca.

Benzyna/diesel w E70 - o tym są całe strony również na forach zagranicznych. Cała Ameryka w zasadzie jeździ benzynami a Europa dieselami. Czy ktoś zna się lepiej? Nie, decyduje ekonomia, przyzwyczajenia, przepisy, sposób jazdy, cel, podaż.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Suv jezdzi momentem nie moca. Moje 4.4i 325ps jest znacznie gorsze od kazdego n57 w e70 lci. Benzyny w e70 sa doopy i nie wazne czym Ameryka jezdzi.
Opublikowano

Hehe dzięki, ale ze Śląska do Ełku trochę za daleko :)

Obawiam się trochę zawieszenia w E70, ponieważ oglądałem kilka testów tego samochodu, np:

4:40 "Sztywne, twarde zawieszenie, które informuje nas o wszystkich nierównościach"

2:28 "this car will shake the shit out of You on a bad roads" :D


Kojarzę, że moderator Kruk również pisał, że E70 jeżdzi się jak wozem drabiniastym.


Możesz coś o tym napisać ? Rzeczywiście jest tak sztywno i twardo ?


Dlaczego odradzacie benzyniaka ? 3.0 R6 N52B30 - o ten motor mi chodzi. 272KM w E70 i 258KM w F25 powinno wystarczyć.

 

Powiem szczerze, że jak w wozie drabiniastym to czuję się jak wsiąde z X5 do F30 :-)

X5 jest na pewno twardsze od takiego zwykłego SUVa, czy terenówki. Miałem kiedyś Terrano i było dużo miększe, ale powiem ci szczerze, że nie podobało mi się to - strasznie bujało, w zakręcie wrażenie, że zaraz na dach pójdziesz.

X5 się jeździ fajnie, jest duża i wygodna, porównanie do X3 jest ciężkie.


Co do diesla to jest moje subiektywne zdanie - tylko kopciuch :-) Wszystkie auta mam wysokoprężne, benzyniaki nie mają dla mnie mocy - mułowate są, słabszy moment obrotowy.

Co do awaryjności to się nie wypowiadam o benzynie, bo nie wiem. Na diesla nie narzekam.

 

Cała Ameryka w zasadzie jeździ benzynami a Europa dieselami. Czy ktoś zna się lepiej?

Myślisz, że w USA ludzie są specami? Pewnie, że się nie znają :-) Idzie do salonu, bierze co jest i jeździ. U nas auto to swego rodzaju obiekt kultu dla większości ludzi, dla jednostek to po prostu pojazd do jazdy od A do B, w USA jest odwrotnie.

bmw.jpg
Opublikowano

Chyba do trzech razy sztuka.. Może tu mi się uda dostać odpowiedź... :-)


Dzień dobry wszystkim!

To mój pierwszy post tutaj ponieważ potrzebuję pomocy kogoś kto ma więcej doświadczenia.


Z okazji powiększającej się rodziny (na model 2+2) doszedłem do wniosku, że aktualny (bardzo ukochany) samochód - Honda Legend KA9 będzie dla nas za mały. Z bólem serca szukam czegoś większego i tutaj moje oczy zwróciły się na E70 i potrzebuję trochę pomocy, rady, wsparcia.


Trochę poczytałem i wszędzie widzę, że generalnie polecane są diesle. Przy moich założeniach - max 12kkm rocznie, raczej krótkie przebiegi (15-20 km w mieście + jakieś weekendowe wypady) oraz złe doświadczenia z dieslem (TDCI) i koszty utrzymania raczej skłaniam się do silnika benzynowego. Honda przyzwyczaiła mnie do stanu rzeczy gdzie to czego nie wydam na mechanika to zostawię na stacji benzynowej (około 15-17l/100km w mieście) więc nie jest mi bardzo straszne spalanie benzyniaków (no może nie chciałbym przekroczyć poziomu 20l/100km). Stąd raczej odpada silnik 4.8...


Nie ukrywam, że jeśli chodzi o stronę wizualną jak i miejsce w środku bardzo podoba mi sie X5 (obawiam się, że X3 może być trochę za małe). Budżet jaki mam na ten cel to około 65k-75k PLN (lekko negocjowalny).

Moje wymagania co do samochodu:

1. Benzyna

2. Automat

3. Szyberdach

4. Tempomat

5. Bez gazu


Teraz pora na pytania:

1. Czy w tych pieniądzach jest sens szukać E70?

2. Jeśli tak to jaki silnik benzynowy wybrać? (nie chcę wdawać się w dyskurs o wyższości diesla nad benzyną, w moim przypadku diesel sie poprostu nie sprawdzi). Ważne jest dla mnie żeby nie popsuć sobie przyjemności używania Hondy - wydatki to głównie paliwo, zmiana oleju i wymiana opon.

3. Na co szczególnie zwracać uwagę przy oględzinach?

4. Jak to jest z samochodami z:

4a. USA?

4b. Kanady?

Czy są jakieś specjalne rzeczy które trzeba zrobić, żeby tym bezpiecznie jeździć po naszych drogach? Czy jest sens bawić się w samochody z tamtej części świata wiedząc, że praktycznie każdy miał mniejszą lub większą przygodę z drzewem?

5. W przypadku samochodów zza Oceanu - jak się ma sprawa części zamiennych? Czy bez problemu dostanę je tutaj czy muszę sprowadzać z USA?

6. Czy w tych pieniądzach jest sens bawić się w SUVy? Może ktoś ma lepszą propozycję w mojej sytuacji? Oglądałem też Skody Superb (wiem, inna półka) pod względem miejsca na tylnej kanapie jest to mega samochód. Minusem jest skrzynia DSG oraz całokształt samochodów spod znaku VAGa...

  • Moderatorzy
Opublikowano

1. Jest.

3. Na wycieki. Poszukaj tematu o E70 na forum, tam wszystkie bolączki tego modelu.

4. Auta zza oceanu są powypadkowe lub po powodzi. Ważny jest raport.

5. Części bez problemu dostaniesz, nie są jednak tanie.

6. SUVy, ale zwróć się ku touringom również. Seria 5 minimum, bo w 3 będzie wam ciasno.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witaj.

1-6 zmien marke. Bmw x5 w benzynie to nie Honda w benzynie. Wydasz wiecej na mechanika niz na benzyne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.