Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

historia serwisowa powala na kolana


04.12.08 - 5 km - przegląd przedsprzedażowy, mapa nawigacji satelitarnej DVD, brelok BMW

11.12.08 - 1175 km - koła zimowe kpl, zmiana kół, wyważenie kół

12.03.09 - 10 975 km - diagnostyka komputerowa pojazdu

28.05.09 - 21 283 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu

16.03.10 - 49 832 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, świece zapłonowe, klocki i tarcze hamulcowe przód, klocki hamulcowe tył

07.04.10 - 50 386 km - napęd DVD nawigacji satelitarnej, diagnostyka i programowanie pojazdu

24.09.10 - 64 908 km - diagnostyka komputerowa pojazdu, wentylator skrzynk i bezpiecznikow, płyn hamulcowy, uzupełnienie oświetlenia, lampka oświetlenia tablicy rejestracyjnej, napęd tylnej klapy bagażnika prawy, przekaźnik niebieski

28.03.11 - 64 958 km - napęd tylnej klapy bagażnika lewy, diagnostyka komputerowa pojazdu

22.03.12 - 94 650 km - wizyta serwisowa bez opisu

05.12.16 - 228 316 km - wizyta serwisowa bez opisu

27.04.18 - 261 144 km - wizyta serwisowa bez opisu

23.05.18 - 261 203 km - wizyta serwisowa bez opisu


Ostatni odczyt z kluczyka - 261 247 km



ps. Zafi WIELKIE dzięki za obszerne informacje


dziś ma być w PL podjade obejrzeć czy warto brać magika do sprawdzenia z tego co ustaliłem auto testowe sprzedane dalej w 2011 czyli praktyczne tam gdzie sie urywa historia serwisowa

  • Odpowiedzi 953
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

5uxfe83597lz41522

Witam, w środę wybieram sie obejrzeć i ewentualnie kupic tą e70, moze jest ktoś z legnicy lub okolic co zna sie na modelu i mógłby pomóc w ogledzinach ( nie za darmo)

Jeszcze jedno, znajdzie sie jakaś dobra duszyczka którą mogła by mi sprawdzić historię serwisową auta.

Z góry dziękuję za pomoc.

Opublikowano
A w jakim celu rozrząd? Przecież w n62 nigdy nie siada.

No u mnie siadł. Przebieg auta 210 tys. Objaw był taki że auto co prawda odpalało ale nie miało siły ruszyć i przy dodawaniu gazu "terkotało".

Opublikowano

N62:

wycierające się wałki valvetronika

kiepski rozrząd

wyciek ze słynnej rurki

zacierający się cylinder

uszczelniacze zaworowe

Sam silnik był ok jak był nowy. Niestety próby czasu nie wytrzymuje. Koszta napraw masakryczne. Jeden nowy wałek 2,5 kzł. O dobrej używce zapomnij.


Rozrząd tez warto sprawdzić, lubi się przestawić. Faktycznie raczej się nie zrywa całkowicie. Co nie znaczy ze nie należy zmienić lancuchow i napinaczy.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. Awarie marginalne.

2. Bzdura, awarie marginalne.

3. 50% aut na to cierpi

4. Bzdura.

5. Prawda

Wiele n62 robilem i wiele przez moje rece przeszlo. Wiem o czym pisze.

Opublikowano
Miałem dwa 4.4 N62 i dwa razy wtopa. Potem szukałem 4.8 w E70 i po dwóch którzy już przez telefon się przyznali, że szarpie, wywala błędy i na zimnym trzęsie i dwóch które na żywo widziałem jak pracują "pięknie" dałem sobie spokój. Do tego pytanie do mechanika, który od lat ogarnia tylko BMW, trochę poczytałem na forach i niestety... z dala od N62. Jak ktoś broni N62 to chyba tylko przypadkiem ma jeszcze jeżdżące ;)
www.nemo.dot.pl
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ile ten twoj mechanik robil n62 w PL? Jak tych aut jest malo w naszym kraju. Przerobilem, jako mechanik, mase n62 w UK i nie jest tak zle jak to "mechanicy" okreslaja. Znajdz lepsza benzyne ? Dodam: 8lat w swojej x5 na lpg. Zrobilem uszczelniacze i rurke. Tyle.
Opublikowano

KKX jaki masz przebiegu siebie? Może tajemnica bezusterkowosci Twego auta tkwi w przebiegu?


i co myślisz o 3.0i 272 KM do X5 ???

to dobry wybór? jak z jego usterkowością? To chyba ten N53.... i znowu jedni piszą że super benzyniak, najlepszy R6 BMW, a drudzy ze padaka jakich mało...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
194tys przebiegu w mojej x5. Znajomy ma n62 i nalot 350tys i nie robil jeszcze nic w silniku. Nawet uszczelniaczy. Na temat 3.0si sie nie wypowiadam. Bardzo malo tego w x5 z racji slabej mocy. 350ps tak sobie jedzie w e70 wiec 272ps nie jada prawie wcale :wink: dlatego wciaz twierdze iz 40d to najlepszy silnik do e70.
Opublikowano (edytowane)
350ps tak sobie jedzie w e70 wiec 272ps nie jada prawie wcale :wink: dlatego wciaz twierdze iz 40d to najlepszy silnik do e70.

 

280 nie jedzie, n62 dobry, 40d jeszcze lepszy... :duh:

Okej. Życzę powodzenia kupującym jak będą to czytać ;)

Edytowane przez KissV8
www.nemo.dot.pl
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ktorej czesci nie rozumiesz? 280ps silnik slaby, n62 to silnik dobry czy tez 40d najlepszy? :duh: Dla scislosci, napisalem 40d, nie 4.0d, poniewaz takiego silnika nie ma...
Opublikowano

X5 3.0i 272 KM ma 8,1 do setki. Czy to dużo czy mało.... sprawa indywidualna... jest szybszy niż e39 530d, e60 525d e60 520d szybszy niż f10 520d.... dużo szybszy niż x5 e53 3.0d czy 3.0i


Dla mnie jako byłego posiadacza M5, to 8 sek do setki to powinno być bardzo powolne auto.


Do dużego rodzinnego auta jakim jest X5, jak dla mnie 8 sek do setki to wystarczające osiągi.

Na pewno nie rakieta, ale niedawno mało które auto, nawet BMW, miało mniej niż 8 sekund do setki...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Czy ja napisałem, że nie rozumiem czegoś? Chyba nie. Poprawiłem kropkę bo chyba jedyne w czym masz rację ale chyba i tak każdy wie o jaki silnik chodzi a czepiać się o znak interpunkcyjny... ok, brawo ty.

Naprawdę jeśli próbujesz wmówić ludziom , że N62 i 40d są dobre, lepsze albo może jeszcze mało awaryjne to ja zdecydowanie kończę tą dyskusję bo najnormalniej w świecie zakłamujesz rzeczywistość. Pozdrawiam i raz jeszcze powodzenia kupującym ;)

www.nemo.dot.pl
Opublikowano
KrissV8 myślę że nie masz racji i N62 nie jest taki straszny. Wielu mechaników którzy niby zajmują się BMW nie mają z nim dużego doświadczenia. Sam mam taki silnik i uważam że jak się dba tak się ma a uszczelniacze zaworów to nie jest aż tak wielki problem w obecnych czasach. M54 też brał olej A dużo użytkowników uważa ten model za jeden z najlepszych i myślę że dużo użytkowników N62 poleci Ci ten silnik w X5.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam


i co myślisz o 3.0i 272 KM do X5 ???

to dobry wybór? jak z jego usterkowością? To chyba ten N53....

:nienie: :nienie:


w BMw X5 E70 byl montowany N52B30 => 272 KM (11/2006–06/2010) albo N55B30 => 306 KM (06/2010–08/2013) :cool2:

Pozdrawiam Andrzej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy ja napisałem, że nie rozumiem czegoś? Chyba nie. Poprawiłem kropkę bo chyba jedyne w czym masz rację ale chyba i tak każdy wie o jaki silnik chodzi a czepiać się o znak interpunkcyjny... ok, brawo ty.

Naprawdę jeśli próbujesz wmówić ludziom , że N62 i 40d są dobre, lepsze albo może jeszcze mało awaryjne to ja zdecydowanie kończę tą dyskusję bo najnormalniej w świecie zakłamujesz rzeczywistość. Pozdrawiam i raz jeszcze powodzenia kupującym ;)

Spytam sie inaczej, ile w swoim życiu rozebrales/naprawiales n62 badz n57? Iloma takimi autami byles w stanie jeździć? Skąd czerpiesz wiedzę na ten temat? Z portali internetowych? Z forum bmw? Proszę cie.

Opublikowano

Witam,właśnie jestem po wizycue w zwoleniu i ogladaniu x5 4.8 z lpg. Powiem krótko strata czasu szkoda bylo dnia urlopu.

To tak ku przestrodze gdyby sie ktoś tam wybierał.

Opublikowano
Jeśli masz na myśli tą ze Zwolenia, to stoi już ponad pół roku, sam kiedyś chciałem podjechać obejrzeć, jak szukałem V8 dla siebie.
Opublikowano

hmm kupilem 4.8i w kwietniu, zrobilem jakies 15 tys. jedyne awarie jak narazie to wyczyszczenie styków przepustnicy (wyalało wszystkie możliwe błędy) i wymiana łożysk w 3 kołach. oleju trochę bierze ale wycieków nie ma, jakies 100-150 ml/1000 km

aktualny przebieg 235 tys.

a no jeszcze naprawa tylnej lampy.

7 rok jezdze 545i wiec wiekszosc bolączek n62 jest mi znanych, jak narazie nie zaobserwowałem nic niepokojącego.

Opublikowano
Mam 4.8i od nowości . Obecnie 166k przebieg . Silnik wysilony bo założony kompresor 525KM . Bardzo pilnuję wszelkich wymian olejów . Nie widziałem większego spalania niż 15-17 litrów na 100 . Z poważniejszych napraw : poduszka pneumatyczna , usterka siedzenie pasażera, zamek klapy , regulator napięcia . Kupiłem ostatnio u chińczyka monitor 10.25 na androidzie , dzięki temu trochę się odświeżył staruszek ;) .
Opublikowano

hmm to moze mam cos nie tak, jazda po miescie to spalanie 25-27l :] mowa o korkach


 

Mam 4.8i od nowości . Obecnie 166k przebieg . Silnik wysilony bo założony kompresor 525KM . Bardzo pilnuję wszelkich wymian olejów . Nie widziałem większego spalania niż 15-17 litrów na 100 . Z poważniejszych napraw : poduszka pneumatyczna , usterka siedzenie pasażera, zamek klapy , regulator napięcia . Kupiłem ostatnio u chińczyka monitor 10.25 na androidzie , dzięki temu trochę się odświeżył staruszek ;) .

 



mozesz przyblizyc temat kompresora? kto to zaklada? jakie koszta?

Opublikowano

ah, mialem nadzieje na kogos z PL, no nic, dzieki

 

Kupiłem ostatnio u chińczyka monitor 10.25 na androidzie , dzięki temu trochę się odświeżył staruszek ;) .

 


tutaj w pl? jakiś polecany sprzedawca? na aliexpress widzialem i po 900 i po 1400 pln, na allegro za 3k

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.