Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, przystawiam się do X5 ale mam dylemat : osobiście wolał bym benzynkę najlepiej 4.8i ,nawet mam taką na oku . Jeżdżę bmw 11-ty rok ale wcześniej e39 teraz e60. Mechanik odradza mi jakąkolwiek benzynę ze względu mna wysoką awaryjnośc takich aut i namawia na diesla. Do tej pory nie nażekałem na benzynki. W połączeni z gazem śmigały własciwie bezawaryjnie. Ponad 400 tysi przejechane dwoma autami. 2.0 i 2.5i. Jak to wygląda w praktyce? Czy ktoś może mi to rozjaśnić. Jakies typowe , drogie w naprawie awarie które pojawiają się regularnie. Oczywiście rzecz dotyczy początku produkcji e70 06-07 r. Pozdrawiam
  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 953
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam na przełomie kwietnia-maja będę przymierzał się do kupna samochodu. Samochody które mnie interesują to

Bmw X5 e70

Audi q7


Wiec zaczynajac, Bmw rozsądek podpowiada 40d, serce 50i , na samochód chce przeznaczyc 100-110 tys zł w grę wchodzą modele od 2010 poliftowe, czynnik na który zwracam szczególna uwagę to późniejsza odsprzedaż samochodu (po roku użytkowania) ponieważ nie trzymam samochodów dłużej niż rok stad tez moje pytanie jak będzie kształtowała się sprzedaż modelu 40d a 50i, chciałbym abyście powiedzieli mi swoje za i przeciw o jednym i drugim silniku, oraz swoje odczucia w porównu do audi q7 , jest to druga opcja która biorę pod uwagę lecz na pierwszy rzut idzie x5.

Opublikowano
Możesz też 3.0D. Zrobiłem chipa an 300KM i 600Nm i jazda OK. Nawet tyćko mniej pali. 3.0 wyjdzie taniej i z pojedyńczym turbo też taniej jak padnie.
Opublikowano

Ja polecam X5 3.0d Mam od 6 lat. Nie narzekam. Poza wtryskami nic takiego się nie działo. (przebieg 265k km.)

też mam chip ale na 270Km i 600 Niutków zrobiony przez GCS Tuning jakieś 3 lata temu - 0 problemów z tego tytułu.

Opublikowano

Ja od miesiąca jestem bardzo zadowolonym posiadaczem X5 35i z 2012 roku przebieg 128tys , sprowadzona z USA , uszkodzona przodem bez odpalenia poduszek ,

naprawiona profesjonalnie zgodnie ze sztuka , w większości na nowych częściach.

Tak jak pare osób miałem dylemat co do wyboru silnika , moim poprzednim autem było X5 E53 2005r 3.0d a jeszcze wcześniejszym X5 2002r 4.4.

Średni przebieg 15.000-20.000 rocznie , zakup diesla byłby bezsensowny . Uwielbiam benzynowe silniki i się nie zawiodłem bo auto chodzi piekielnie dobrze.

Dźwięk silnika przy otwartej klapce w drugim wydechu jest lepszy niż w M3 E46 które posiadałem :) spalanie ok 12-17 litrów , średnio ok 14 więc tylko 2-3 litry więcej niż

moje poprzednie auto , zakres obrotów użytecznych w silniku to bajka , polecam każdemu kto się zastanawia nad kupnem X5 żeby przejechał się 35i :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jeśli bierzesz pod uwagę aspekt odsprzedaży za rok , odpuść sobie ten skansen .


Miałem idealne biturbo - 8 miesięcy męki ze znalezieniem kupca. 2012 rok sprzedany za 110 k (prawie rok temu ) Biała na pełnym wyposażeniu z przebiegiem fabrycznym 120 kkm . Na to auto nie ma klienta , nawet potencjalnego. Nikt nie dzwoni , 100 000 zł i pomarańczowe ekrany między zegarami chyba skutecznie odstraszają ....

Opublikowano
Również jestem takiego samego zdania co poprzednik. Posiadam na sprzedaż zadbaną 4.0d z przebiegiem 120tys i nikt nawet nie zadzwoni. Nie ma klienta na coś takiego, szczególnie że jak już ktoś zadzwoni to pierwsze pytanie jest o fakturę VAT
Opublikowano

Bo dzisiaj ludzie nie kupuja samochodów, tylko koszty do firm.

Kiedys samochody BMW kupowali ludzie ktorzy je kochali, albo chociaz doceniali.

Tacy ktorzy kochali naped rwd, silniki 6-cyl.


Dzisiaj je kupuje byle kto, a f10 to takie lepsze mondeo, lepsze bo bardziej kłuje sąsiada w oczy.

I najwazniejsze ze są koszty do firmy.


Kiedys na samochod sie zbierało , oszczedzalo i czekalo i szukalo wymazonego.

Dzisiaj biorą byle byla faktura vat i traktuja jego zakup tak jak zakup telefonu. Golodupcy ktorzy 100 tys zł widzieli na filmie, a zgrywaja wielkich fafarafa milionerow bo ich stac na leasing za 2-3 tys zł.


A na prawde bogaty, czy to za gotowke czy na leasing to sobie wezmie takie x5 nowe z salonu za 300-400 koła.


Auto za 100 tys zl bez faktury vat w Polsce jest niestety dzis nie sprzedawalne. Nie wazne w jak fajnym stanie by bylo.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Mi się trafiła sztuka z f vat więc leasing i koszty udało się załatwić, cena była okazyjna bo sprzedający tak jak piszecie nie mógł znaleźć klienta ale za 3 lata te samochody będą szukane przez całkowicie odmienna grupę klientów, jak dla mnie cały czas benzyna na +
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Koledzy, mam pytanie o tempomat w X5 LCI, czy w poliftowych to była opcja dodatkowa a nie standardowe wyposażenie? (pomijam opcje aktywnego tempomatu). Według VIN tempomatu nie ma wcale, czy takie gołe wersje wychodziły? :shock:

Pozdr!

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zacznijmy od tego iz nie ma silnika bmw 3.5d. Ta opisywana to przed liftowe 3.0sd dwie pierdziawki, a wiec stary silnik m57, nie ma problemu z rozrzadem.
Opublikowano

Tylko podpowiem (z kilku miesięcy pytań, przejażdżki kilkoma X5 i trochę zgłębiania tematu a teraz już własnego doświadczenia):

Active steering

Dynamic drive

Wentylowane fotele

Te 3 opcje wyposażenia to absolutne must have!

www.nemo.dot.pl
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie przesadzaj. Wszystkie wymienione bardzo kłopotliwe i kosztowne w naprawie. Ważne sa jedynie fotele komfort, choć bez nich tez nie jest zle w e70. Must have to 4ry dobre opony na felgach.
Opublikowano

A kto pisał że jest 3.5d ??

W silniku 3.0sd są problemy z rozrządem?

Na co zwróci uwagę przy kupnie aby się narazić na koszty?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprzedawca pisal. Reszta, czytaj co napisalem. :?:
Opublikowano

Witam,jestem nowy na forum zawsze jeździłem audi ale czas przesiąść się na coś innego i wybór padł na x5 e70 3.0 si. Rocznik 2008-2010.

Dwa egzemplarze juz widziałem ale stan pozostawiał sporo do życzenia.

Jeżeli ktoś ma coś ciekawego ze Śląska lub malopolski to proszę pisać.

Pozdrawiam.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Komfortowe fotele bez podgrzewania (już nie wspomnę o wentylacji którą sobie mega chwalę przy każdej wyższej temperaturze).

Brak dynamic drive (duże koła do tego!) - przejdź się wersją z i bez i zobacz co znaczy komfort (i szybkie branie zakrętów) a co znaczy taczka o komforcie E36 na gwincie...

Serdeczne pozdrowienia dla tych co twierdzą, że nie ma różnicy ;)

www.nemo.dot.pl
Opublikowano
Aczkolwiek auto samo w sobie ładne. Pytanie czy ma wyglądać czy kierowca ma czuć się dobrze w nim. No i auto z pustyni. Byłem w Dubaju i tam nawet w centrum jest pełno pyłu i piachu, który zapewne dla silnika nie jest zbyt dobry.
www.nemo.dot.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.