Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Jest to mój pierwszy post tutaj więc również chciałem się przywitać. Cześć wszystkim ! :)

Aby nie zakładać następnego wątku postanowiłem się podpiąć pod temat ponieważ mam problem z wyborem i mam nadzieję, że mi pomożecie w wyborze.

Dotychczas posiadałem jedne samochód. Była to Alfa Romeo 146. Dość stare jest to auto. Nigdy nie miałem styczności z BMW, więc nie znam się. Na auto mam przeznaczone 120 000 (plus 10 000 w zapasie). Autem mam zamiar jeździć około 5 lat a później się okaże czy wymienię na inne czy jeszcze pojeżdżę z rok lub dwa. Generalnie nie będę jeździł dużo w trasy. Kilka razy na rok wypad w Polskę i raz na rok za granicę. Reszta jazdy będzie po mieście. Przechodząc do sedna sprawy mój wybór padł na E70 ale aby nie było tak prosto to myślę jeszcze o F10 i F07. Jednostka o jakiej myślę to 3.0D. Zależy również mi na komforcie. Nie dawno zostałem tatą więc maluch też będzie jeździł. Czy możecie coś poradzić? Ponieważ nie mam nikogo kto by mógł mi pomóc w zakupie auta za granicą zdecydowałem się na zakup w Polsce. Myślałem również aby auto kupić w styczniu. Czy to dobry okres na kupno auta?

Znalazłem takie ogłoszenia, może ktoś oglądał któryś z nich?

E70:

http://allegro.pl/bmwx5-m-pakiet-prywatnie-1-wlasciciel-bezwyp-fv23-i4565687172.html

http://otomoto.pl/bmw-x5-3-0si-C33865951.html

http://allegro.pl/bmw-x5-krajowy-bogate-wyposazenie-okazja-i4559862595.html

 

F07:

http://allegro.pl/bmw-530gt-xd-10-11-x-drive-pneumatyka-softclose-i4561235589.html

http://otomoto.pl/bmw-5gt-f07-30d-salon-pl-C32630438.html

 

F10:

http://allegro.pl/bmw-530i-260km-brazowe-skory-shadow-line-bi-xenon-i4561524814.html

 

Z góry dziękuję za pomoc.

  • Odpowiedzi 953
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam:

Jeśli chcesz kupić auto używane klasy premium, a o takim chyba myślisz sadząc po budżecie,

to obecne generacje silników diesla z turbo, w autach osobowych, mają bardzo krótki żywot,

tak ok. do 200 tys. max przebiegu, a na pewno blisko tyle będzie mieć auto pięcioletnie.

Auta z silnikiem diesla jako nowe, z reguły najpierw jeżdżą w leasingu, są już mocno wyeksploatowane

jeśli chodzi o silnik.

Dużo ich jest używanych jako auta firmowe z uwagi na odpis podatku VAT,

no i też "dojeżdżane" przez użytkowników

(wiadomo jakie jest najlepsze auto terenowe - auto służbowe, no i dotrzeć na te "umówione spotkania", etc. )

i potem dopiero trafiają na rynek wtórny do dalszej sprzedaży, ale wcześniej jeszcze

przez handlarza "rasowane", było miało odpowiedni atrakcyjny przebieg i takie tam.

Niewiele jest do sprzedaży, tego typu aut użytkowanych do celów prywatnych/rodzinnych.

Byś miał faktyczną przyjemność z jazdy oraz jakąś opcję auta "rodzinnego"

( bo X 5 autem typowo "rodzinnym" na pewno nie jest - do bagażnika wózek ciężko włożyć

-SAV = Sports Activity Vehicles)

to ja polecam tylko silniki benzynowe w aucie osobowym.

Poczytaj sobie tu o ciągłych różnych problemach użytkowników diesli

z "kilkuletnim przebiegiem" oraz popytaj o koszty ich usunięcia :mad2: .

Ja w swoich "benzyniakach" ich nigdy nie spotkałem,

a obecnie przemiennie jeżdżę 3-ma różnymi modelami:

1. BMW X5 4,8i

2. BMW 3 1,8is

3, Amerykański VAN WINDSTAR 3,8i

Tylko regularny serwis i żadnych kłopotów :D

Życzę mądrego wyboru i Pozdrawiam

Trzeba pamiętać, że głowa jest do myślenia

a tyłek do siedzenia.

Nie należy tego zmieniać.

Opublikowano

i jeszcze jedno:

oglądnij konkrektne auto i potem podaj VIN auta, tu na forum jest odpowiedni wątek,

to koledzy mogą Ci podać jego historię.

To warto sprawdzić, bo dużo jest też nieprzyjemnych niespodzianek.

Powodzenia :lol:

Trzeba pamiętać, że głowa jest do myślenia

a tyłek do siedzenia.

Nie należy tego zmieniać.

Opublikowano

to obecne generacje silników diesla z turbo, w autach osobowych, mają bardzo krótki żywot,

tak ok. do 200 tys. max przebiegu, a na pewno blisko tyle będzie mieć auto pięcioletnie.

 

Pozwolę się nie zgodzić z powyższym.

Po 1 jest masa aut 2-3 letnich z przebiegami powyżej 200.000 ( niektóre są nawet cofnięte na te 200tys) Audi 3.0 z 2011r mój wujek ma z przelotem 314.000 ( żadnej poważniejszej naprawy, ma od nowości) Ja myślę że nowy Diesel właściwie eksploatowany do 400tys dociąga bez problemu( głownie trasy a nie krótkie odcinki) no ale po to sa Diesle a nie na 9km dojazdu do pracy. Jak ktoś kupuje diesla "bo oszczedny" dojezdza jeszcze na zimnym silniku i gasi , sam sie prosi o problemy. Więc nie ma co generalizować,

PO 2 Moje x5 E70 jest z 2007 i mam nalatane 140.000 Tez na razie odpukać bez żadnych poważnych i kosztownych usterek, ale czy to jest "nowy" Diesel ?

Opublikowano
Dziękuję za te odpowiedzi. Dobrze jest zbierać informacje od osób które już są w temacie. Mogę rozważyć zakup benzyny. Teraz pytanie tylko jaki silnik. Wczoraj po dłuższych przemyśleniach i pogrzebaniu jeszcze po forum bardziej się skłaniam do F07 lub F10.
Opublikowano
Dlaczego tak jednym tchem F07 ? aż tak odstawia F10 ? Mi np GT się w ogóle nie podoba i ja jednym tchem wybieram F10
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
F10 jest w srodku mala, szczegolnie na tylnych siedzeniach. Nowe 3gt jest bardziej obszerne. Jak wszyscy wiemy F07 to jest seria 7 ze znaczkiem 5. Wieksza, bardziej komfortowa, ze znacznie ladniejszym wnetrzem, latwiejsza do wsiadania, wiekszy przeswit. Jesli jest to dzial x5 i rozmyslania nad innym autem, to seria 5 do tego tematu nie pasuje. bardziej f01 np. Jesli chodzi o miejsce na nogi na tylnym siedzeniu to jedynie 7long jest porownywalna z wszystkich bmw. e70 jest tez male vs f07. Zreszta e70 robi sie juz stare a klasykiem nigdy nie zostanie...
Opublikowano

Motor Nr 29/2014 z 14.07.2014 strona 32 "Tyle kilometrów wytrzymują silniki"- trzylitrowy diesel BMW w wersji M57 ( stosowany jeszcze w modelu E39) uchodzi za trwałą jednostkę. Można oczekiwać wysokiego resursu.

Lata produkcji: 2003-2010.

Moce silników: 211-235 KM.

Resurs silnika: 600 tyś. km.

 

M 54

Lata produkcji: 2003-2005.

Moce silników: 230KM.

Resurs silnika: 500 tyś. km.

 

A i są ciekawe silniki np.Volkswagen 1.4 TSI

Resurs silnika: 200 tyś. km.

 

Pozdrawiam!

Opublikowano

mam podobny dylemtat, z budżetem 120-130kpln przymierzam się albo do e70 albo do f11.

niestety obawaim się, że f11 może być trochę przy małe dla układu 2+2 a z drugiej strony e70 to już przestarzała konstrukcja.

niestety GT nie podoba mi się stylistycznie a z tego co piszecie ma przewagę pod kątem przestronności i pakowności.

Opublikowano
E 70 przestarzałe ? :mad2: Trzeba pofatygować się do salonu i oglądnąć F 15 :duh:

Trzeba pamiętać, że głowa jest do myślenia

a tyłek do siedzenia.

Nie należy tego zmieniać.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

 

Nie oglądałem tych aut, ale ponad 120 tys zł za e70 z 2008 roku z podstawowym silnikiem i w dodatku z rynku USA, to moim zdaniem DUŻO za wysoka kwota. Nawet zakładajac ze auto byłoby ok, a deklarowany przebieg prawdziwy.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Motor Nr 29/2014 z 14.07.2014 strona 32 "Tyle kilometrów wytrzymują silniki"- trzylitrowy diesel BMW w wersji M57 ( stosowany jeszcze w modelu E39) uchodzi za trwałą jednostkę. Można oczekiwać wysokiego resursu.

Lata produkcji: 2003-2010.

Moce silników: 211-235 KM.

Resurs silnika: 600 tyś. km.

 

Teoretycznie jest to możliwe. Czysto teoretycznie - przy super dbajacym użytkowniku. Bardzo delikatne rozgrzewanie silnika, chłodzenie po ostrej jezdzie. Czyli bardzo częste wymiany oleju (zawsze org. najlepszej jakosci), dbanie o uklad chłodzenia, wymiana lub regeneracja wtrysków na czas, tak samo z turbo i setką innych rzeczy. Wymiana lub wyrzucenei klapek z kolektora... setki innych rzeczy o których zwykly smiertelnik pojecia nie ma. A fan BMW nawet jak ma pojecie, to najczesciej nie ma kasy by to wszystko zrobic własciwie. Powiedz tylko kto w Polsce tak robi, kto tak dba? Kto nawet na bogatym zachodzie tak robi? Poza garstką fanatyków, od których auta są albo nie na sprzedaz, albo kosztują 50% drozej niz srednia rynkowa? Zresztą fanatycy rzadko dosiadają diesli...

 

Przy takim dbaniu ten silnik wytrzyma 600 albo i 700 tys km. Bo układ korbowo-tłokowy ma rzeczywiscie trwały... ale znów - co z tego?

 

Przedwczoraj oglądałem w warsztacie specjalizującym sie w BMW 3-litrowego diesla wyciagniętego z e60, z pewnym i org przebiegiem 200 tys km. Silnik szrot, nadaje sie na śmietnik. Powód? Lejący wtryskiwacz.

 

I 90% tych silników w polskich warunkach kończy się przed 300 tys km (nawet pisze o tych realnych km, nie cudownych wskazaniach na blacie).... z wyzej wymienionych powodów...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
jak dla mnie to nadmiernie tanie te auta, patrzac na caloksztalt, szczegolnie silniki.... ale moze to tak ceny juz spadły....
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Czarne jest opisane w dziale "Samochody z ogłoszeń". Raczej nie godne zakupu. Ale niska cena to i auto nie idealne.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

No niestety stara prawda - nie sposob kupic ponizej ceny godne auto z ogloszenia , te wygladaja mocno zmeczone ...

Za dobre auto trzeba zaplacic .

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Opublikowano

Gubin - nigdy , przenigdy :nienie: to siedlisko wszelkiego handlarskiego zla :lol:

Druga rzecz to te szare srodki na zywo wygladaja makabrycznie :? Drugie auto nie ma grzanych foteli - dla mnie od razu dyskwalifikacja - pozatym na 99% to import z Wloch.

Najwyzej dla zmylki przez brudne arabskie lapki w Niemczech.

Ogolnie to niestety albo podniesc budzet albo dac sobie na wstrzymanie bo nic z tego dobrego nie wyjdzie ...

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Opublikowano
Panowie jeżdżę e70 to wiem co i jak ale chcę kupić drugie auto i mam duże wątpliwości: a8 d3, mercedes ml. Czy biorąc pod uwagę ml szukać ze zwykłym czy z hydraulicznym zawieszeniem( czytałem że lepiej zwykłe)? Może ktoś posiada/posiadał i podpowie czy warto.( mi jakoś bardziej podchodzi d3 :) )
Opublikowano

Napewno znacznie wiecej frajdy bedzie z A8 , ML to nic specjalnego , dla mnie kokpit , obsluga i srodek to porazka totalna , awaryjny , poza tym ni to sportowo ni to komfortowo ni terenowo.

Mialem krotko GL 2010 , kolega ma wlasnie ML z 2009 ktorym tez troche pojezdzilem - powiem krotko omijam szerokim lukiem wszelkie gwiazdy.

Tak kretynskiego w obsludze komutera pokladowego , nawigacji , audio i calej reszty jeszcze nie uzywalem w zadnym innym aucie.

W Audi bedzie mnostwo komfortu , swietny naped , no i na trasy to poezja , nie wspominajac o sporo mniejszym spalaniu przy podobnym silniku.

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.