Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 953
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Auto bez srodka wiec nie bede komentowal. Dlaczego uparles sie na benzyne? Diesel jest w e70 po prostu lepszy.
Opublikowano

Zwróć uwagę na koła - wystają poza krawędź nadkoli, bo nie zostały dołożone poszerzenia. Policja lub diagnosta może nie puścić. Beż ciężko znosi wiek, więc do gruntownej kontroli. Już widać łuszczące się rączki w drzwiach i zadrapania wokół lewarka. Idrive poprzedni tj. CCC - dużo lepszy byłby następca.

Nie spisuj diesla na straty. Ja właśnie takie krótkie odcinki i nic się nie dzieje. Powodzenia

Opublikowano

Ta już faktycznie bogata aczkolwiek żaden "full" jak to handlarz pisze ;) i moim zdaniem ciut za droga.

I tak jak wyżej - czemu nie diesel? Ja prawie 20 lat tylko na benzynie ale jak przyszła pora na E70 to jak wyżej - zdecydowanie i tylko diesel w tym przypadku. Popytaj mechaników albo byłych użytkowników to się nasłuchasz o 4.8 i 3.0 w benzynie ;)

www.nemo.dot.pl
Opublikowano

Dzieki za odpowiedzi, co to jest idrive ccc i czym sie różni stary od nowego?

Z silnikami tak jest ze ilu użytkowników tyle opinii, każdy wybiera co mu pasuje a ja juz ON sie najezdziłem i chce teraz pb.

Prosze napisać czy warto sie zainteresować tym egzemplarzem?

Niestety mały wybór jest benzyn a jak juz sie coś pojawi to daleko.

Jeszcze raz dziękuję za odpowiedzi.

Opublikowano

Za te pieniądze nie warto.

To żadna Full opcja. CCC czyli stara wersja nawigacji.Nowe są od 2010 i lepsze. Inny wygląd, mapy i system. Poparz w ogłoszeniach

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak juz zdecydowanie pada wybór na pb to nie przesadzajmy, auto jest fajnie wyposażone, najważniejsze czyli komforty siedzenia sa, wentylowane i grzane, do tego hud, panorama, jest juz lpg. To na duży plus. Nie jest źle. Ccc można zawsze do cic podnieść. W polifcie nie ma silnika 4.8i więc wszystko będzie na ccc. Trzeba dobrze sprawdzić co tam z prawa stroną auta było bo kolory na każdym elemencie inne.
Opublikowano

Dzięki wielkie za odpowiedzi, podobno tylko drzwi prawy przód były malowane powtórnie, nie da sie tego ukryć bo odcień źle dobrany.

Tak jak pisał kkx5 wyposażenie nie jest takie biedne( są bardziej ubogie wersje) gdybym chciał kupić z wyposażeniem full pełnym i w benzynie mógłbym nigdy sie nie doczekać na taki egzemplarz.

Najlepiej przed kupnem wezmę dla pewnosci do aso na przegląd i zobaczę co powiedzą.

Jeszcze raz dziękuję za odpowiedzi.

Opublikowano

Za droga ale bardzo bogata wersja. Moje "żaden full" to nabijanie się z handlarzy bo u nich każde auto to full ;) ale tu jest naprawdę tłusta opcja.

Nie życzę ale jak zaczną się problemy na zimnym, szarpanie na gazie itd to wspomnisz słowa , że trzeba było brać diesla. Jak robisz krótkie trasy to na zimnym silniku przygotuj się na bardzo wysokie spalanie.

Powodzenia.

www.nemo.dot.pl
Opublikowano

Wiem ze na krótkich przelotach duzo pali ale to każde autko bez wyjatku chyba ze elektryk bedzie ;)

Oby sie dobrze spisywał.

Mam jeszcze pytanie: Jak sie u was spisuja automaty?

Nie mialem nigdy i tego wlasnie sie w tym aucie najbardziej boję ze trafie na jakaś zajechaną skrzynie.oze przy takim przebiegu nie mam sie co bać?

Opublikowano

wtrącę swoje trzy grosze...

mam obecnie x6 e71 z najmocniejszym dieslem M50d..

poprzednie to X5 e53 4.6 lpg.

I niestety jak dla mnie diesel to porażka, to auto to zajefajna fura z silnikiem "kosiarki", pomimo że te dwa auta dzieli przepaść technologiczna jednak dźwięk silnika zabija przyjemność jazdy X6...

X5 to była sama przyjemność jazdy, podstawa zadbać o rozrząd i polata bezproblemowo, a 4.8 podobno są jeszcze lepsze od 4.6...

I chyba największy babol w dieslu /nie wiem czy e70 też tak ma/ to brak wskaźnika temperatury silnika, a wiadomo że z takim momentem obrotowym pocisnąć autem na zimno to jest jego zabójstwo.

Reasumując z perspektywy czasu /x6 użytkuje od 6-miesięcy/ pomimo braku możliwości założenia lpg do silników nowszych od 4.8 i tak wybrał bym benzynę....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo ciekawy komentarz aczkolwiek, 4.6is bądź 4.8is w e53 ładnie jedzie i pięknie brzmi a 4.8i w e70, auto większe i cięższe, juz nie. W polifcie 4.4i doładowanie ładnie lata ale kupno auta z tym silnikiem, który ma fundamentalne problemy konstrukcyjne to proszenie sie o ogromne wydatki. Jeździłem wieloma x5 e70, przed i po lifcie, benzyny i diesle, zdania nie zmienię, przed liftowe to 3.0sd, po liftcie 40d. Najlepsze.
Opublikowano
Bardzo ciekawy komentarz aczkolwiek, 4.6is bądź 4.8is w e53 ładnie jedzie i pięknie brzmi a 4.8i w e70, auto większe i cięższe, juz nie. W polifcie 4.4i doładowanie ładnie lata ale kupno auta z tym silnikiem, który ma fundamentalne problemy konstrukcyjne to proszenie sie o ogromne wydatki. Jeździłem wieloma x5 e70, przed i po lifcie, benzyny i diesle, zdania nie zmienię, przed liftowe to 3.0sd, po liftcie 40d. Najlepsze.

 

Witam, jako laik w temacie bmw zapytam jakie są te fundamentalne problemy konstrukcyjne? Prosze powiedzieć to który silnik jest mniej awaryjny 3.0 is czy 4.8i pytam o tzw. wady konstrukcyjne ( nieuniknione) ktore moga mnie dopaść podczas eksploatacji. Slyszalem ze 4.8 ma nagminne problemy z wtryskami (prawda czy fałsz).

Opublikowano
Witam. Jako użytkownik x5 4.8 to mogę powiedzieć co zostało wymienione kilka miesięcy po zakupie. Ameryki tu nie odkryje. Czyli rurka płynu chłodniczego pod kolektorem ssącym (założona ta rozkładana), uszczelniacze zaworowe,rozrząd, uszczelnienie silnika, przedni wał był roz....ny krzyżak (założony jakiś patentowy z dłuższym frezem i kalamitką). Łącznie u magika od beemek zostało 14k. Jeśli chodzi o krótkie dystanse z tą jednostką to też tak średni bo mogą sie katy przytykać i może wywalać check później np. w trasie. Jeśli chodzi o spalanie to u mnie jest tylko pb i kształtuje sie na poziomie 19-24l. O problemach z wtryskami nie słyszałem.
Opublikowano

Dzieki za odpowiedź. Moze jak wezmę na przegląd do aso to znajdą jakieś kosztowne naprawy. Jak to mówią lepiej wydać kilka set zlotych przed kupnem niż kilka tysięcy po.

Jeszcze raz dzieki za odpowiedz.

Opublikowano
Nie ma za co. Ogólnie wizyta w Aso to podstawa. Ja chciałem pójść na łatwiznę i skorzystałem z wynalazku zwanego autotesto :duh: efekt jak wyżej. Ogólnie ten silnik ma dwie główne wady (uszczelniacze i rurkę). Bardzo łatwo to sprawdzić. Powodzenia w zakupie :)
Opublikowano

witajcie


jako świeży poszukiwac x5 e70 4,8 mam kilka pytań ponizej wyposażenie ( fajne,golas,nie ma tragedii)


i coś czytałem Adaptive Drive ale nie pamiętam dokładnie czy chodziło o amortyzatory że tylko orginały są a brak zamienników

ewentualnie co siada w AD na co sie szykować i jaką kaske trzeba by szykować?

?



Vehicle options

L801A National version Germany


P337A M Sports package


S1CBA CO2 package


S217A Active steering


S220A Self-levelling suspension


S230A Extra package, EU-specific


S233A Increased towing capability


S235A Towing hitch, detachable


S2M9A BMW M LA wheel, V spoke 227


S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive"


S302A Alarm system


S316A automatic trunk lid mechanism


S320A Deleted, model lettering


S322A Comfort access


S323A Soft-Close-Automatic doors


S3AGA Reversing camera


S3MCA Indiv. roof rail high-gloss Shadow Line


S413A Trunk room net


S423A Floor mats, velours


S428A Warning triangle and first aid kit


S430A Interior/outside mirror with auto dip


S431A Interior mirror with automatic-dip


S441A Smoker package


S453A Climate-controlled seats, front


S456A Comfort seat with memory


S464A Ski bag


S488A Lumbar support, driver and passenger


S493A Storage compartment package


S494A Seat heating driver/passenger


S496A Seat heating, rear


S4AZA Fine-wood trim bamboo grain dark


S4NBA Autom. climate control with 4-zone ctrl


S502A Headlight cleaning system


S508A Park Distance Control (PDC)


S521A Rain sensor


S522A Xenon Light


S524A Adaptive Headlights


S536A Auxiliary heating


S544A Cruise control with brake function


S548A Kilometer-calibrated speedometer


S563A Light package


S5ACA High-beam assistant


S601A TV function


S609A Navigation system Professional


S610A Head-up display


S612A BMW Assist


S616A BMW Online


S620A Voice control


S633A Preparation, mobile phone, Business


S654A DAB tuner


S672A CD changer for 6 CDs


S677A HiFi System Professional DSP


S698A Area-Code 2 for DVD


S6AAA BMW TeleServices


S6ABA Control for Teleservices


S6FFA DVD-system in rear compartment


S6FLA USB/Audio interface


S710A M leather steering wheel


S760A High gloss shadow line


S761A Individual sunshade glazing


S775A Headlining anthracite


S7M5A M Exterior equipment


S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth


S840A High speed synchronisation


S851A Language version German


S863A Retailer Directory Europe


S877A Delete cross-pattern operation


S879A On-board vehicle literature German


S8SCA Telematics access request,country-spec.


S8SPA Control unit COP


S925A Dummy-SALAPA



ps. czy on ma Webasto ???


auto ma 260tkm ze Szwecji czy juz trzeba będzie myśleć o wymiaiey rurki wody w głowicy, uszczelniaczy gniazd zaworowych i wymiana rozrządu (ile to kosztuje)?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A w jakim celu rozrząd? Przecież w n62 nigdy nie siada.
Opublikowano

no dobra a te uszczelniacze i rurka ile może kosztować


auto ma 260 tkm nalotu - bo to juz bylo by chyba bezpieczniej klekota szukac nawet jakby sie szrot trafił to chyba rozrząd, dmuchawki i dpf klapki itp to w 10 bym sie zmieścił

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wymienione naprawy robi sie dopiero jak jest taka potrzeba. 260tys to nic dla n62.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam

ewentualnie co siada w AD na co sie szykować i jaką kaske trzeba by szykować?

 

mam obecnie X3 f25. ale dwa lata temu szukalem autka i duzo czasu spedzilem .......


X5 e70 z silnikiem 4.8 (N62) to fajne autko ale za duzo pali i za duze do miasta ..... oczywiscie mozna ten silnik zagazowac i koszta sa znosne :D


N62 to silnik trwaly ale ma kilka blaczek :

- pierscienie zaworowe , spraw czy puszczaja

- rurka cieczy chlodzacej , na ten tema jest duzo na forum ale zobacz tutaj jest szczegolowa instrukcja N62 8 Cylinder Coolant Pipe Replacement

https://www.pelicanparts.com/techarticles/BMW-E60/16-WATER-N62_8_Cylinder_Coolant_Pipe_Replacement/16-WATER-N62_8_Cylinder_Coolant_Pipe_Replacement.htm

- po 10-ciu latach ... nalezy sprawzic uszczelke pokrywy zaworow

- uszczelka "wspornika alternatora" na silniku . ponizej instrukcja

The Infamous Alternator Bracket Oil Leak on the

https://www.pelicanparts.com/techarticles/MISC/BODY-The_Infamous_Alternator_Bracket_Oil_Leak_on_the_E65_BMW_7-Series/BODY-The_Infamous_Alternator_Bracket_Oil_Leak_on_the_E65_BMW_7-Series.htm


zrob koniecznie jazde probna i zobacz jak autko sie zachowuje i jak zmienia biegi .....

- do sprawdzenia skrzynia biegow (po kupnie wymiana filtra i oleju ) , konwerter O,K. ?

mechatronika moze robic problemy a szczegolnie "tloczki"

- jezeli autko szarpie przy dodawaniu gazu to moze byc reduktor lub zebatka albo silniczek reduktora

- po kupnie wymien olej w silniku, w skrzyni biegow, w reduktorze oraz w moscie przednim i w tylnym

 

S536A Auxiliary heating

=> ogrzewanie postojowe ( np. WEBASTO ) sprawdz czy funkcjonuje :cool2:


jezeli autko ma zawieszenie pneumatyczne to sprawdz czy wszystko jest szczelne i czy samochod stoi prosto, po zmianie wysokosci zawieszenia kompresor musi sie samodzielnie wylaczac :D


P.S.

sorry za brak polskich znakow , ale jestem na urlopie

Pozdrawiam Andrzej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.