Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 953
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie widzialem jeszcze ixa na manulanej klimie :shock: Prosze o zdjecie :shock:
Opublikowano

Witajcie,

po wielu miesiącach zmóżdżania się wyszło mi na to że powinienem kupić X5 :-). W grę wchodzi używany, lata 2011-2012 (tak z środka okresu produkcji).

 

Jeżdżę generalnie mało i krótkie odcinki, więc wybrałem silnik benzynowy. Zastanawiam się czy to ma być R6 czy V8?

 

Czy możecie mi doradzić który silnik (R6 czy V8) jest mniej awaryjny/ tańszy w obsłudze?

 

W tym momencie planuję autko sprowadzić z Canady - np takie http://wwwb.autotrader.ca/a/BMW/X5/WATERDOWN/Ontario/19_10061254_/?showcpo=ShowCPO&orup=4_15_19

 

Pozdrawiam i dzięki

Tomek

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobre silniki skonczyly sie wraz z wersja n62. Omijaj benzyne w LCI szerokim lukiem, 4.4i w szczegolnosci. Szukaj diesla, 40d, 50d. Znacznie lepiej "pasuje" do e70n.
Opublikowano

Diesel niestety nie dla mnie, bo przy małych przebiegach to tylko kłopoty.

V8 już skreśliłem, teraz myślę o R6 3,0 (306 KM) xDrive35i

Czemu benzyna R6 jest zła? Spalanie jest do przeżycia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tam siedzi silnik N55, jedno turbo z dwoma slimakami nazywane przez bmw, twin power turbo, do tego bezposredni wtrysk i valvetronic. Jedni bardzo zadowoleni, inni mniej. Na pewno jest recall na urywajaca sie srobe Vanos. Awarie pomp wysokiego cisnienia oraz zaklejanie karbonem wtryskow sa norma. Problemy z valetronic tez. Silnik nie jest zly ale kto sie podejmnie napraw? Warsztaty jak slysza valvetronic w n42 to placz jest, co dopiero w n55. No nie wiem, musisz sie sam zastanowic. Wieloma jezdzilem i wciaz uwazam ze diesel 40d jezdzi super...
Opublikowano

Dzięki Ci za odpowiedź, ale diesel skreśliłem jako większe zło (zapychanie dpf, jazda na zimnym silniku, większy przebieg) - przy moim użytkowaniu będzie problematyczny.

 

Jak nie n55, to czy jest zatem silnik benzynowy w X5, który można spokojnie kupić?

 

Na placu boju pozostaje chyba tylko v8 .... np takie :mad2:

http://wwwb.autotrader.ca/a/BMW/X5/Toronto/Ontario/5_31431829_20150505095454551/?showcpo=ShowCPO&orup=26_75_58

http://wwwb.autotrader.ca/a/BMW/X5/Scarborough/Ontario/5_31529409_ON20080310093400234/?ursrc=hl&showcpo=ShowCPO&orup=42_75_58

Opublikowano
Ja mam od 8 lat ( dwa auta, 200 000km) silniki n55, i mogę śmiało ten silnik polecić. W serwisie Centrum BMW twierdzą że to bardzo żywotne silniki a jak coś padnie to części są dość tanie.
Opublikowano

Spróbuję 35i :8) Koszty sprowadzenia z Canady są dosyć duże (w tym podatki i opłaty), ale jest duży wybór a wozy są doładowane wszystkimi potrzebnymi i niepotrzebnymi opcjami. Może się uda to wszystko zorganizować zdalnie.

 

Czy możecie napisać jakie są najważniejsze elementy do sprawdzenia w używanym wozie z 2013? Jakie akcje serwisowe powinny być wykonane dla tego silnika?

 

Znalazłem takie linki:

 

1) Używane BMW X5 E70 [awarie i problemy]

http://autokult.pl/5069,uzywane-bmw-x5-e70-awarieiproblemy

BMW na początku 2013 roku ostrzegało o wadliwym wspomaganiu układu hamulcowego i w związku z tym przeprowadzono akcję serwisową. Przed zakupem X5 trzeba zapytać właściciela auta, czy jego egzemplarz brał w niej udział. Jeśli nie, to warto na podstawie numeru VIN w ASO sprawdzić, czy dana sztuka może mieć niesprawny układ. Z kolei samochody sprzedawane w USA były wzywane do serwisu z powodu wadliwej pompy wody. Jeżeli interesuje Was taki egzemplarz, to również warto sprawdzić, czy usterka została usunięta.

 

2) Fabryczne usterki - bezpłatne akcje serwisowe

http://magazynauto.interia.pl/uzywane/raporty-awaryjnosci/news-fabryczne-usterki-bezplatne-akcje-serwisowe,nId,608171

Sprawa akcji serwisowych może dotyczyć nawet aut z wieloletnią przeszłością. Przykładem może być akcja przywoławcza dla BMW serii 3 ogłoszona w 1999 r. a obejmująca egzemplarze z lat 1990-1994, czy jedna z akcji dla Renault Espace, ogłoszona w 1996 r. a dotycząca samochodów z lat 1991-1992. Osoba kupująca używany samochód może być jednak zupełnie nieświadoma konieczności odwiedzenia autoryzowanego serwisu w celu bezpłatnej kontroli czy naprawy jakiegoś podzespołu. Szansa na otrzymanie powiadomienia o akcji przywoławczej jest praktycznie żadna, bo ani generalni importerzy ani dealerzy nie dysponują danymi drugich, trzecich czy czwartych właścicieli aut kupionych w Polsce lub za granicą. W tej sytuacji nie pozostaje nic innego, jak samodzielne upewnianie się, czy nowy nabytek nie ma zaległości w akcjach przywoławczych. Takich informacji udzieli przede wszystkim dealer danej marki, po przedstawieniu numeru identyfikacyjnego VIN.

 

Są strony internetowe, na których można sprawdzić czy samochód jest objęty akcją serwisową. Należą do nich (linki z tego artykułu):

uokik.gov.pl/pl/ogolne_bezpieczenstwo_produktow/ogloszenia/powiadomienia_przedsiebiorcow_o_/

theaa.com/allaboutcars/recalls/index.jsp

recalls.gov/nhtsa.html

allworldauto.com/tsbs/

alldatadiy.com/TSB/yr.html

 

3) BMW X5 E70. Typowe usterki. Poradnik kupującego

http://auto-porady.com.pl/bmw/bmw-x5-e70-typowe-usterki-poradnik-kupujacego/

 

4) Używane BMW X5 (E70) - opinie, ceny

http://www.auto-motor-i-sport.pl/testy/Uzywane-BMW-X5-E70-opinie-ceny,22246,1

 

Fajnie byłoby to mieć zebrane w punktach :idea:

  • 5 tygodni później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Słabiej wyposażony polift w tych pieniądzach ???

To już tylko do Mikołaja po takie prezenty :)

Radziu powiedz kolegom że masz kolegę który ma fajną X5 ale wciąż biję się z myślami czy ją sprzedać czy też nie :( :shock: :shock: :o :lol:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam planuję kupić x5 e70 2011 po lifcie 3.0d 245 km i z tego co wiem tam jest 8 stopniowa skrzynia automat. Jak to sie sprawuje ? W aktualnej e53 mam 6 skrzynie.. Jak te silniki ? Nie jest to samo co w e53 na zeliwnym bloku, slyszalem ze lubią padać. Pozdrawiam !
Opublikowano

Ogółem , 6 hp ma tańszy olej , miskę itp. Jak z żywotnością ? nie wiem .

Jeśli chodzi o silniki , te z oznaczeniem N57 mają już ten wadliwy rozrząd z N47 , który lubi pękać .

 

Pozdr

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

witam

ja tez kupilem x5 2011 diesel 306 km z przebiegiem 73 tys

do 100 tys bylo wszystko ok

po 100 tys zaczelo sie wszystko psuc

poczawszy od podpór półosi ,dalej nie bende pisal bo długa lista

w kazdym razie zadnych x-ów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.