Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Miałem właśnie a8 d3 2006 rok 4.2 benzyna super silnik, właściwości trakcyjne ( w zimę mega zabawa) ale coś za coś spalanie w mieście minimum 18-20l :norty: auto ma swoje bolączki i jest drogie w serwisowaniu ale kupując takie auto trzeba się z tym liczyć...ogólnie polecam, miałem wersje long...meeeega dużo miejsca na tylnej kanapie :norty: :norty: :norty:
  • Odpowiedzi 953
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Siódemka- nie ta półka cenowa-chcę kupić wozidło do max 70tys zł , myślałem o d3 2005/06 MPI które ponoć są trwalsze od FSI
Opublikowano
Siódemka- nie ta półka cenowa-chcę kupić wozidło do max 70tys zł

 

Za tyle mozna kupic zdrowego MLa?

O jakim silniku myslałes w przypadku MLa?

 

Skoro masz jednego suva to warto kupowac drugi? Nie myslałes o czyms co daje frajde z jazdy? Np. BMW 330i? Lub 335i?

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Mla chciałem kupić w benzynie a ceny zaczynają się od 50 paru tysi za 2005/06 rok także chyba spokojnie bym za 70 znalazł. Serce każe mi kupić e60 540 lub 550 bo do trójek jakoś nigdy mnie nie ciągnęło. Zobaczymy co wyjdzie z tych planów, może coś się ciekawego pojawi, na razie mi się nie spieszy i mogę poczekać do końca roku z zakupem. W tej chwili na pierwszym miejscu jest audi d3 a tego Mla brałem pod uwagę ze względu na niską cenę i możliwość wrzucenia psa na pakie :) . Nigdy się nie oglądałem za mercedesem ale w ostateczności.
Opublikowano

Chcesz szybkie benzynowe auto i psa na pake?

Mercedes E55AMG kombi..... Bardzo szybki, wygodny... wygląd taksówki :)

 

Wg mnie duzo fajniejsze i lepsze auto od MLa 350.... ML350 to auto dla amerykańskich kur domowych do jazdy na zakupy i wożenia dzieciaków do szkoły...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Pies nie jest wyznacznikiem zakupu auta bo jak do tej pory wożę go w X5 i tak może pozostać, fakt kombi czy suv byłby pod tym względem wygodniejszy bo iXa często zabiera żona. Z merców podoba mi się wyglądem ML i S klasa W221 ale i tak tam marka jest na 3 miejscu po BMW,Audi. I pewnie wybiję sobie z głowy tego MLa :lol:
Opublikowano
Jak Kolega wczesniej napisal M pakietu nie ma , patrzac na srodek przebieg wyglada na znacznie wiekszy , najgorsze jest to ze w opisie nie jest podane ze woz jest bezwzpadkowy , co w przypadku ogloszenia handlarza znaczy ze byl bity.

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Daj sobie sam odp. kto przez 6-6,5 roku przejechal 110k km.

Jak kolega kupil Volvo xc60 z 2010 i na juz 190k km.

Opublikowano

Wszystkie X5 mają x-drive.

 

"BMW xDrive – jest układem który napędza wszystkie cztery koła opcyjnie w samochodach BMW serii 3 od typoszeregu E46 (dokładnie od 1999 r.) i serii 5 (od 2003 r. - BMW E60), seryjnie zaś w X3, X5 oraz X6.

Choć oficjalna nazwa xDrive istnieje od końca lat dziewięćdziesiątych, to jednak napęd na cztery koła pojawił się już w 1985 r. i był dostępny dla BMW E30 w połączeniu z 2,5-litrowym, 170-konnym silnikiem benzynowym w obu wersjach nadwozia. Do 1991 r. wyprodukowano 29 589 sedanów i (od 1988 r.) 5 273 kombi z takim układem napędowym. Następca, czyli BMW E36, nie był jednak dostępny z napędem 4x4.

Centralnym elementem układu xDrive jest elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Przy dobrej przyczepności pojazdu 60 procent siły napędowej trafia do osi tylnej, a 40 procent do przedniej. Dzięki połączeniu z DSC (odpowiednik ESP) system zapobiega ewentualnemu poślizgowi i reaguje w czasie krótszym niż 100 milisekund. "

 

A co do przebiegu, to trochę zaniżony jak na diesla. Żeby to była benzyna to może ok, ale diesel to chłopaki zdjęli jakieś 100 tyś. z licznika. Tylko czemu to dałeś na forum E53, skoro to jest E70.

Opublikowano

Dziękuję za wyjaśnienie odnośnie xdrive.

Przeglądałem wiele wątków dot. BMW i przez pomyłkę poszło na E53. Proszę moderatora o przeniesienie.(Dziękuję)

Jeździłem tą X5 i tak:

- zawieszenie nie wybite nic nie puka

- sinik pracuje równo po odpaleniu żadnych niepokojących dźwięków

- widziałem jak przyjechało prosto z Włoch - nie czyszczone nie polerowane delikatnie uszkodzony przedni błotnik

- kierownica, pedały, włączniki w bdb stanie uważam że nie kombinowane

- do naprawy lusterko i panoramiczny dach który się nie domyka

tylko nie mam jak sprawdzić historii serwisowej:(

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wszystkie X5 mają x-drive.

 

"BMW xDrive – jest układem który napędza wszystkie cztery koła opcyjnie w samochodach BMW serii 3 od typoszeregu E46 (dokładnie od 1999 r.) i serii 5 (od 2003 r. - BMW E60), seryjnie zaś w X3, X5 oraz X6.

Choć oficjalna nazwa xDrive istnieje od końca lat dziewięćdziesiątych, to jednak napęd na cztery koła pojawił się już w 1985 r. i był dostępny dla BMW E30 w połączeniu z 2,5-litrowym, 170-konnym silnikiem benzynowym w obu wersjach nadwozia. Do 1991 r. wyprodukowano 29 589 sedanów i (od 1988 r.) 5 273 kombi z takim układem napędowym. Następca, czyli BMW E36, nie był jednak dostępny z napędem 4x4.

Centralnym elementem układu xDrive jest elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Przy dobrej przyczepności pojazdu 60 procent siły napędowej trafia do osi tylnej, a 40 procent do przedniej. Dzięki połączeniu z DSC (odpowiednik ESP) system zapobiega ewentualnemu poślizgowi i reaguje w czasie krótszym niż 100 milisekund. "

 

A co do przebiegu, to trochę zaniżony jak na diesla. Żeby to była benzyna to może ok, ale diesel to chłopaki zdjęli jakieś 100 tyś. z licznika. Tylko czemu to dałeś na forum E53, skoro to jest E70.

 

Zasada jest taka, nie wiesz, nie piszesz bo wprowadzasz w blad. X5 przed liftem nie ma systemu x-drive...

Opublikowano
Witam

Poszukuję X5 3.0d xdrive

Znalazłem:

http://otomoto.pl/bmw-x5-200-bezwypadek-gwarancja-jak-nowea-mpaki-C35430202.html

niestety z włoch:(

Czy pomożecie Panowie w historii tego auta?

Czy to napęd xdrive?

pozdr.

 

kierownica wygląda jak po 500 tyś fotel kierowcy tak samo, moje auto ma ponad 200 tyś i kiera i fotel wygląda dużo lepiej poza tym:

 

"Co się dzieje gdy auto przyjedzie do Polski?

Zgodnie z polityką naszej firmy, każde auto które zakupimy przechodzi szczegółowy przegląd techniczny (diagnostyka komputerowa auta i przegląd 50 punktów podwozia )!!!

Dział przygotowywania aut dba o każdy szczegół tak, by zakupione przez Państwa auto było rzeczywiście jak "nowe""

 

znaczy co? naprawiają i dokładają do auta już po zakupie?

sory nie kupuję takich bajek

Opublikowano
Daj sobie sam odp. kto przez 6-6,5 roku przejechal 110k km.

Jak kolega kupil Volvo xc60 z 2010 i na juz 190k km.

 

Ja mam od 2,5 roku i przebieg 32 tys.

Poprzednie auta sprzedawałem po 6 latach z licznikiem 80 i 100 tys.

Nie każdy okrąża glob co roku, szczególnie jak ma drugie auto.

Opublikowano

Jak widze takich kombinatorow to juz omijalbym to z daleka.

Jedno co nasuwa mi sie to to, ze goscie dysponuja odpowiednio duza iloscia tablic rejestracyjnych.

1. Po co ?

2. Skad?

 

Cos mi to w polaczeniu z wyszukanym opisem odbiera zaufanie...

 

 

 

Witam

Poszukuję X5 3.0d xdrive

Znalazłem:

http://otomoto.pl/bmw-x5-200-bezwypadek-gwarancja-jak-nowea-mpaki-C35430202.html

niestety z włoch:(

Czy pomożecie Panowie w historii tego auta?

Czy to napęd xdrive?

pozdr.

Opublikowano
Wszystkie X5 mają x-drive.

 

"BMW xDrive – jest układem który napędza wszystkie cztery koła opcyjnie w samochodach BMW serii 3 od typoszeregu E46 (dokładnie od 1999 r.) i serii 5 (od 2003 r. - BMW E60), seryjnie zaś w X3, X5 oraz X6.

Choć oficjalna nazwa xDrive istnieje od końca lat dziewięćdziesiątych, to jednak napęd na cztery koła pojawił się już w 1985 r. i był dostępny dla BMW E30 w połączeniu z 2,5-litrowym, 170-konnym silnikiem benzynowym w obu wersjach nadwozia. Do 1991 r. wyprodukowano 29 589 sedanów i (od 1988 r.) 5 273 kombi z takim układem napędowym. Następca, czyli BMW E36, nie był jednak dostępny z napędem 4x4.

Centralnym elementem układu xDrive jest elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Przy dobrej przyczepności pojazdu 60 procent siły napędowej trafia do osi tylnej, a 40 procent do przedniej. Dzięki połączeniu z DSC (odpowiednik ESP) system zapobiega ewentualnemu poślizgowi i reaguje w czasie krótszym niż 100 milisekund. "

 

A co do przebiegu, to trochę zaniżony jak na diesla. Żeby to była benzyna to może ok, ale diesel to chłopaki zdjęli jakieś 100 tyś. z licznika. Tylko czemu to dałeś na forum E53, skoro to jest E70.

 

Zasada jest taka, nie wiesz, nie piszesz bo wprowadzasz w blad. X5 przed liftem nie ma systemu x-drive...

 

 

No ok, dzięki, ale czemu zaraz się denerwujesz. Nie wiem czy zauważyłeś, ale był to cytat przytoczony z jak mało wiarygodnej strony jakim jest wikipedia....

Na którym i po głębszym przeanalizowaniu, też się przejechałem. Widać ktoś kto zamieścił ten artykuł dokładnie nie zgłębił tematu.

 

X5E70 przed liftem ma napęd na 4x4, ale z takim mykiem , że napęd główny to koła tylne. Jak tylne tracą przyczepność to wtedy załącza się przód. X-drive jest dopiero w modelach poliftowych modele E70N. I tu dopiero masz rozdzielenie napędu 40/60. Jak tył traci przyczepność to wtedy 100% napędu przejmuje przód. Tak to by jakoś po skrócie wyglądało. Co do awaryjności x-drive to nie wiem. Napęd przedliftowy ma jedną bolączkę w rozdzielaczu na silniku elektrycznym dano zębatkę plastikową, która się wyciera i wali wtedy od razu wiele błędów. Ale masz to wszystko ładnie opisane na forum.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Znowu masz mylne dane. Prosze zanim umiescisz jakis post, przemysl to.Zacznijmy od poczatku bo Troszke sie rozjechalismy z informacjami. Ten watek chyba byl w e53 a znalazl sie w e70. Moja wypowiedz dotyczyla sie napedu w e53. Przed liftem nie mialy x-drive. Od konca 2003 roku naped x-drive wprowadzono we wszystkich bmw i jego zasada nie zmienila sie do dzis. Kazde e70 ma x-drive. Zmienialy sie reduktory ale zasada jest od 12lat taka sama. Nie jest to naped dolanczany, nie jest to rowniez naped, ktory moze przeniesc 100% mocy na przod..
Opublikowano (edytowane)

http://www.bmw.pl/pl/pl/insights/technology/xdrive_2014/technology.html

 

 

No to by tak po skrócie wyglądało ale w samochodach już F15 i może bardziej E70N. Sam jeżdżę E70 i działanie napędu tak by się zachowywało, główny tył. Wiadomo, że napędów nie można w X5 załączać i rozłączać, ale w E70 można wyłączyć układ DSC i wtedy masz napęd od razu przy ruszeniu z czterech kółek. Nawet samochodu nie ma możliwości sprawdzenia na rolkach od hamulców jeżeli stacja nie ma zaplecza na samochody 4x4. Byłem na hamowni i zauważyłem, że ruszają koła tylne, ale z braku ruchu kół przednich załącza się po chwili przedni napęd, chyba że wyłączę układ DSC to masz wtedy napęd na wszystkie koła.

A to że post znalazł się przez pomyłkę na stronie E53, to zasugerowałem również.

Ze zdjęcia jest E70 przed liftem, więc starałem się koledze coś powiedzieć odnośnie samochodu jaki posiadam. Człowiek całe życie się uczy, więc od tego jest właśnie forum, aby zagłębić wiedzę i ją skorygować, i uzupełniać. :mad2:

Edytowane przez jerzy.h69
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mowie jak to wyglada od strony technicznej,mechanicznej, poniewaz rozebralem chyba juz wszystkie reduktory systemu x-drive. Nie warto czasami patrzec co tam sobie bmw w prospektach pisze :D . Nie ma mozliwosci aby moc byla w 100% przekazana na przednia os...Zasada dzialania systemu jest nie zmienna od 2003 roku....
Opublikowano
Nie no fajnie by było, jak by to co przyjmie papier przelać na czystą mechanikę. :cool2: Ja zauważyłem, że i tak napęd w X5 potrafi nawet postawić bokiem, zanim przód zacznie ciągnąć. :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.