Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Wszystko zależy od potrzeb, ale kiedyś ubzdurałem sobie kupić używane e46 z "PS" z DE z jak największym "wypasem" i po latach uważam, że była to dziecinada, snobizm i przepłacona "inwestycja". Elektrycznego szyberdachu użyłem tylko raz żeby pokazać żonie promyki słońca, grzane fotele odpaliłem dwa razy, bo samochód garażuję, a dwa mam obsesję pożaru pośladków :mrgreen:; autotelefon używałem częściej, ale ciągłe wpisywanie pinu i wyłączanie komórki zniechęciły do dalszej współpracy. Elektryczne fotele z pamięcią użyłem raz, bo jestem jedynym użytkownikiem. Co się przydaje w samochodzie marki BMW? Dobry, mocny silnik, fotele, nawigacja i elektryczne szyby, ewentualnie dobry sprzęt grający. Reszta to czyste fanaberie. Edytowane przez zent
  • Odpowiedzi 953
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
:cool2:
Wszystko zależy od potrzeb, ale kiedyś ubzdurałem sobie kupić używane e46 z "PS" z DE z jak największym "wypasem" i po latach uważam, że była to dziecinada, snobizm i przepłacona "inwestycja". Elektrycznego szyberdachu użyłem tylko raz żeby pokazać żonie promyki słońca, grzane fotele odpaliłem dwa razy, bo samochód garażuję, a dwa ma obsesję pożaru pośladków :mrgreen:; autotelefon używałem częściej, ale ciągłe wpisywanie pinu i wyłączanie komórki zniechęciły do dalszej współpracy. Elektryczne fotele z pamięcią użyłem raz, bo jestem jedynym użytkownikiem. Co się przydaje w samochodzie marki BMW? Dobry, mocny silnik, fotele, nawigacja i elektryczne szyby, ewentualnie dobry sprzęt grający. Reszta to czyste fanaberie.

Trzeba pamiętać, że głowa jest do myślenia

a tyłek do siedzenia.

Nie należy tego zmieniać.

Opublikowano
Zent, dobrze prawisz :cool2:

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jesli kupuje sie samochod uzywany, wyposazenie dodatkowe nie ciazy juz tak bardzo na cenie, tak jak to ma miejsce w przypadku samochodu nowego

 

poza tym, czesto bieze sie wyposazenie jakie jest, patrzac bardziej na ogolny stan techniczny

 

na marginesie, mieszkam obecnie w kalifornii i nie wyobrazam sobie samochodu bez podgrzewanych foteli

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Czezko myslec o odsprzedazy auta, kiedy sie je dopiero kupuje..ale i taki czas nastanie.

 

Co do foteli.. to jednak bez tego moglbym zyc.. ale traci troche cienizna :mad2: , jak juz to wczesniej napisalem.

 

Fajnie byloby by na pokladzie byl HUD + szyberdach (w A6 mam i ciagle mam rolete odslonieta, lubie jak mi promyki slonca wpadaja do srodka, nawet zima).

CIC model tez jest nice to have.. ale powaznie zastanawiam sie, czy nie zejsc z rok nizej (2009) i tym samym zyskac na wyposazeniu, zegnajac sie niestety z iDrive :cry2:

USB/mp3 must have :mrgreen: I zalezaloby mi na ciemnym dachu wnetrzu, a niekoniecznie a czarnym lakierze (czarnych jest od groma, znudzil mi sie juz).

 

Co do foteli i ich zuzycia, to bedzie jutro wiadomo :D

Panowie, co przy 100tys km mnie czeka?? Serwis? Jak wyglada interwal serwisow przy tym stanie tacho? :shock:

 

Dodano:

a taki?

http://home.mobile.de/AUTOHOFNS#des_174695629

 

HUD, Standheizung, 40d, CIC... :mrgreen:

Srebrny, ale pare dodatkow czarnych i auto nabierze charakteru :mrgreen:

Co myslicie?

Opublikowano

Znajomy sprowadzał ze 2 tygodnie temu X70 3.0d 235km. Rok końcówka 2007. Przebieg około 200tys km (czyli realny)

Wyposażenie niezłe; kolor czarny metalic, skrzynia automat, aktywny tempomat z funkcją hamowania, duża navi, ładne alu, szyber panorama, i drive, skóra kolor pisakowy - niestety zwykłe siedzenia, pdc, podgrzewane fotele, xenon... Auto z Włoch, ale w zadziwiająco dobrym stanie, nawet bardzo dobrym. Na start wymienił tylko wszystkie tarcze i klocki oraz filtry i olej.

Testowałem auto i było super.

Najważniejsze; cena ok 19500 euro.

 

Co do koloru, to czarny wygląda bardzo dobrze, ale jest paskudny w utrzymaniu - bardzo widać brud. Z drogiej strony na srebrnym prawie nic nie widać brudu...ale mi się mniej podoba - ale ma się podobać Tobie.

Nie trafisz auta z prawie wszystkimi dodatkami, no chyba że będziesz bardzo długo szukał, a na to szkoda życia :wink:

 

Pozdrawiam

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Super!

Gratuluje zanjomemu zakupu :D

 

Czarny ok, fakt, ze sie brudzi, ale ja w Niemczech potrafie nie myc auta przez kilka miesiecy i jest nadal w miare czyste ( jak popada) i nie brudzi sie jak w PL (zwlaszcza na wiosne, kiedy traktory z pola wyjezdzaja :duh: )

 

Co do haka.. to nie potrafie zrozumiec, hehe :mrgreen:

 

Wiem, ze wszytskiego nie znajde co bym chcial, ale tez na gwalt nie chce kupowac, bo musze sprzedac jedno z aut, po cholere mi kolejne kupowac :duh: :duh:

Odnosze sie tak niechetnie do czarnego, bo chcialbym np. grafitowe/badz biale wzbogacic o czarny grill + ew. czarny dach(folia) :mrgreen:

Taka mam wizje :norty:

 

Dodano:

Zapomnialem sie zapytac...

Ci ktorzy sie orientuja, badz wymieniali..

Duzo jest kombinacji, aby wszytskie listwy ozdobne wyjac i polakierowac/ofoliowac?? :mrgreen:

Pytam, bo czasem trafia sie fajny model.. ale z drewnianopodobnymi listwami.. sic! :duh:

Opublikowano

Mnie najbardziej odpowiadają różne wariacje GRAU. No ale wiadomo, kupując używane auto idzie się na rożne kompromisy - coś kosztem czegoś, bo znaleźć auto w którym wszystko będzie nam pasowało jest prawie niemożliwe.

Kolor biały też zaczyna mnie przekonywać. Oglądałem w niedzielę dłuższy czas na autobahnie nową biała serię 1 - 135i...no i robiła wrażenie.

Wyglądała praktycznie identycznie:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-135i-213-sonderleasingm-sportpaket-performance-heilbronn/177068551.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=58&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2013-01-01&negativeFeatures=EXPORT

 

...no ale my tu o innych autach rozmawiamy :mrgreen:

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Mnie najbardziej odpowiadają różne wariacje GRAU. No ale wiadomo, kupując używane auto idzie się na rożne kompromisy - coś kosztem czegoś, bo znaleźć auto w którym wszystko będzie nam pasowało jest prawie niemożliwe.

Mnie tez sie podoba grau/grafit :mrgreen: A z czarnymi dodatkami, to juz wysmienicie...

 

Moja zona ma Mineralweiß F20 116i i powiem, ze efekt perly na tym samochodzie wyglada b.dobrze :mrgreen:

Czysty bialy (Aplinweiß) bardzo ciezko utrzymac w ladnym stanie.. :mad2: Ale sie za to prezentuje..

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=229229314&cd=634984196510000000&asrc=fa|fs

Tylko sprzed CIC... :cry2:

Opublikowano

witam po weekendzie :D

 

Obiecalem pare slow po wizycie (oto tego X6: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=230321480&asrc=st)

 

- auto wloskie

- srodek zniszczony: siedzenie strasznie wygniecione, spod siedziska z lewego boku mozna wyciagnac skore spod pianki ( :duh:

- aliminiowe listwy wewnatrz powgniatane, porysowane

- zderzak przod - malowany (powoli juz schodzi klar lack)

- szpary miedzy maska, zderzakiem a nadkolami jakby ktos patykiem po piasku rysowal

- w nadkolach z lewej strony nieorginalne 'slepe klipsy'

- cala lewa strona malowana (slupek B caly szortki, jakby w ogole nie chroniony podczas malowania)

- silnik: zakurzony, jakby przejechal 3/4 Sahary

- ani jednego wpisu w ksiazce serwisowej. Choc handlarz zapewnial, ze (az) 2 rachunki z wizyt serwisu ma w domu, i moze je wciagnac w serwis, tylko sie usmiechnalem. :duh:

 

.. to tyle, az do kolejnego razu, jak sie trafi 'perelka' :mad2:

Opublikowano

Prosze o pomoc, a zwlaszcza tych , ktorzy uzytkuja X5 E70.

Mam sporoa rodzinke i do tego wszystkiego psa.Moaj 5tka nie wystarcza i jest zdecydowanie za mala.

Od razu pisze,ze mieszkam w UK i nie szukam auta w PL.

 

Potrzebuje auta 7 osobowego, a to dlatego, ze jesli mam jakich kolwiek gosci, przydadza sie dodatkowe 2 siedzenia.

Auto jak w tytule 2009, ewentualnie 2010 - zalezy od ceny, 30d lub 35d

 

Powiem szczerze,ze zalezy mi na wygodzie, ale nie tylko dla mnie i pasazera, a glownie dla moich 3 synow, siedzacych z tylu.Jeden caly czas musi jeszcze jezdzic w foteliku, wiec potrzeba duzo miejsca.

Jak tutaj sprawa wyglada na dluzszej trasie, jak siedzi sie na srodkowym miejscu?Dodam,ze synowie maja 12/13 i 5 lat.

Zalezy mi rowniez na komforcie jazdy, a wiadomo,ze jak 7 miejsc w X5 to i musza byc RFT - a z tymi pewnie bedzie dosc twardo?Jakie macie doswiadczenia z oponami run flat w tych samochodach, a dokaldnie jak sie zachowuje samochod?

 

Nie ukrywam,ze podoba mi sie X5 i BMW jako marka bardzo mi bardzo pasuje, ale............... Ogladalem rowniez Forda S-Maxa z 2012 2.2 TDCI 200KM (koszt zakupu taki sam jak X5 z 2009), wersja Titanum X sport i samochod na prawde zrobil na mnie mile wrazenie.

Przede wszystkim jest duzy a 2 rzad posiada 3 osobne siedzenia, kazde regulowane i odchylane.Czyli synowiem, jak np jade w dluga trase do PL w odwiedziny, mieliby wygodnie.

 

No i jeszcze jedna wazna rzecz.Jak z usterkami w X5 - mowie tutaj o jakis czestych i wspolnych dla tego samochodu?Jest ich sporo, nie ukrywam,ze nie lubie ladowac kasy w auto, wiec wole si eupewnic, czy moga mnie czekac jakies nie mile niespodzianki.

 

Bede wdzieczny za wszelkie opinie.

Opublikowano

...

Nie ukrywam,ze podoba mi sie X5 i BMW jako marka bardzo mi bardzo pasuje, ale............... Ogladalem rowniez Forda S-Maxa z 2012 2.2 TDCI 200KM (koszt zakupu taki sam jak X5 z 2009), wersja Titanum X sport i samochod na prawde zrobil na mnie mile wrazenie.

Przede wszystkim jest duzy a 2 rzad posiada 3 osobne siedzenia, kazde regulowane i odchylane.Czyli synowiem, jak np jade w dluga trase do PL w odwiedziny, mieliby wygodnie.

 

Czesc,

odniose sie tylko do czesci Twojego postu, bo co do E70 sam jestem na etapie poszukiwan X5 badz X6.

 

Co do siedzen. To mozesz poszukac E70 z 2. rzedem siedzen regulowanym. Zdarzaja sie niektore modele z tym siedzeniem. Masz kanape podzielona: 40% + 60%, ktore mozesz przesuwac (w sumie) 80mm przod/tyl + regulowac kat oparcia ok: -3° / +4°. czyli w sumie dosc sporo zeby dopasowac.

SZukaj pod haslem: Sonder Austatung (SA) wg niemieckiego nazewnictwa.

Rozpoznasz najszybciej po raczce/grifie umieszczonym po lewej stronie siedzenia, na wysokosci miedzy miednica a pod pacha oraz dodatkowym grifie na gorze oparcia, kolo zamka.

Jest nie wiele modeli tych siedzen przy 5miejscowym, ale na 100% sa w kazdym 7 miejscowym. Mozesz sobie porownac.

 

Wracajac do meritum sprawy.. Ford S-Max.. nie jest tak reprezentatywny jak X5, ale jak piszesz: tanszy, mlodszy, lepiej moze byc wyposazony.

:D

Opublikowano

Wyposazenie w S-max nie jest zle, praktycznie to samo co w X5, z mala przewaga na korzysc S-Maxa (mowa o standardowym), tyle ,ze nie ma I-drive, do ktorego bardzo sie przyzyczailem - ale bez tego mozna zyc.

To ,ze mozna regulowac siedzenie na tylnej kanapie nie wiedzialem, ale i tak srodkowa czesc pozostaje tej samej wielkosci i 2 sporych chlopakow bedzie tam mialo dosc cisano.

Opublikowano
Wyposazenie w S-max nie jest zle, praktycznie to samo co w X5, z mala przewaga na korzysc S-Maxa (mowa o standardowym), tyle ,ze nie ma I-drive, do ktorego bardzo sie przyzyczailem - ale bez tego mozna zyc.

To ,ze mozna regulowac siedzenie na tylnej kanapie nie wiedzialem, ale i tak srodkowa czesc pozostaje tej samej wielkosci i 2 sporych chlopakow bedzie tam mialo dosc cisano.

 

Tak. Mozna.

 

E70 wychodzilo w droch wariantach: tanszym (Hi Lock-zamek tylko u gory. Oparcie mogles zlozyc/rozlozyc tylko) oraz drozsza: (Low-Lock - przesuwne siedzenia + zmiana katu oparcia + Easy Entry na III. rzad.) Rozpoznasz takze, po tym, ze srodek (20%) ma krotsze siedzisko w porownaniu do Basic wersji.

oto foto Comfort:

http://imgc.classistatic.com/cps/kjc/120120/446r1/37164g4_20.jpeg

 

Wg mnie S-Max lepiej wyposazony, mlodszy. Pod wieloma katami bije E70, ale nie jest tak prestizowe jak BMW... i tu sie za to placi.. :duh:

Opublikowano
poza prestiżem dodał bym jeszcze,radość z jazdy, komfort(owe fotele), układ kierowniczy, rozkład masy, napęd xdrive, hamulce, osiągi odpuszczę bo 200 konny smax pewnie przyzwoicie się buja. poza suchymi danymi i ficzerami koniecznie trzeba się przejechać jednym i drugim
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wyposazenie w S-max nie jest zle, praktycznie to samo co w X5, z mala przewaga na korzysc S-Maxa (mowa o standardowym), tyle ,ze nie ma I-drive, do ktorego bardzo sie przyzyczailem - ale bez tego mozna zyc.

To ,ze mozna regulowac siedzenie na tylnej kanapie nie wiedzialem, ale i tak srodkowa czesc pozostaje tej samej wielkosci i 2 sporych chlopakow bedzie tam mialo dosc cisano.

Jesli szukasz auta 7 osobowego na trase do polski to e70 odpada. Jesli chodzi o praktycznosc/miejsce/servis/ubezpieczenie w uk/tax road/paliwo ja bym szedl w Forda. Jedyny minus, jesli jest to minus, to taki, ze auto stalo sie bardzo popularne wsrod Rodakow, i na autostradach w europie podczas wycieczki do Polski bedzie tego dziesiatki :D Zastanowilbym sie jeszcze nad Mercedesem Rseries np.

http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201301184970676/sort/default/usedcars/maximum-age/up_to_5_years_old/model/r_class/make/mercedes-benz/onesearchad/used/onesearchad/nearlynew/onesearchad/new/page/3/postcode/bb55gq/radius/1501?logcode=p

Opublikowano

Generalnie kolega pytal o 5 miejscowego X5 i komfort na srodkowym siedzeniu :cool2:

Co do 7miejsc.. czyli 3-go rzedu siedzen.. to ten komfort bedzie w zasadzie wszedzie taki sam :duh: Te siedzenia sa waskie, jedynie co maja, to regulowany zaglowek w pozycji: max dol/max gora i i nic poza tym.

 

Ja mam 175cm i niecale 70kg wagi, i mialem 5godzinna mozliwosc siedzenia w S-Maxie podczas przejazdu do zony. Powiem tak. Dalo sie wytrzymac, ale przy co 2godzinynch przerwach.

 

Kupowanie auta, po to, ze moze sie zdarzyc, ze kiedys bezdiemy kogos zabierac ( stad nam potrzebne duzo miejsca/7siedzem/800L bagaznik) uwazam za nonsens.

Tak samo, jak chcialem kupic X5 bo wiecej miejsca niz w X6, bo praktyczniejsze, etc..

A guzik mnie to obchodzi, ze 4osoby wejda do auta i w 5 sie nie da. Ze kiedys przyjada znajomi i sie nie zabierzemy wszyscy.. No coz.. to moj samochod i kupuje go pod siebie :D

 

Jak czesto jezdze w 5 osob tym autem?? A jak czesto nie??

I po co mi bagaznik wielkosci autobusu, kiedy potrzebuje go zaladowac tylko 4 razy w roku. A na codzien mi taka przestrzen (mala) wystarczy. :mrgreen: :mrgreen:

Jesli bede potrzebowal zeby duzo zabrac, to wsadze trumne na dach i po klopocie :cool2:

Ja wyroslem juz z okresu: wozenia powietrza w samochodzie :norty:

 

....

Jedyny minus, jesli jest to minus, to taki, ze auto stalo sie bardzo popularne wsrod Rodakow, i na autostradach w europie podczas wycieczki do Polski bedzie tego

To chyba najlepszy dowod na praktycznosc S-Max'a :mrgreen:

Opublikowano

Moja żona 4 lata jeździła od nowości S-Maxem Titanium z silnikiem 5cylindrowym z turbiną od Volvo. Szukaliśmy długo następcy i wybraliśmy nowego S-Maxa Titanium-S, 240 KM, Powershift, panoramiczny dach, navi, topowe Hi-Fi Sony, wentylowane fotele, 7 miejsc, alcantara, czerwone nitki, skrętne ksenony, kamery cofania, regulowane zawieszenie i pierdyliard innych bajerów. To wszystko kosztuje tyle co goła trójka BMW... Ja w tym czasie ujeżdżałem po kolei E60, F10 i od półtora roku X5. Mamy trójkę dzieci dwoje nastolatków powyżej 170 cm i 5latka jeżdżącego jeszcze na poddupku. Cała trójka przy dłuższych wyjazdach woli jeździć S-Maxem. Jakoś te 3 fotele dają im więcej przestrzeni osobistej. Komfort jazdy też jest wyższy w S-Maxie, wyciszenie podobne, ogólnie jeśli nie potrzebuje się 4WD to moim zdaniem S-Max w wypasie jest lepszym wyborem niż X5. Z minusów - FWD z 240 KM przy ruszaniu na mokrym walczy o trakcję.

 

To takie subiektywne spostrzeżenia ale z życia z obydwoma samochodami równolegle a nie jazd próbnych.

 

http://imageshack.us/a/img811/1952/img9648s.jpg

Opublikowano

Dziekuje wszystkim za uwagi.

 

Co do Mietka to ok, ale znow srodkowa kanapa lipa, bo waskie siedzenie, a na tym mi najbardziej zalezy.

 

Generalnie kolega pytal o 5 miejscowego X5 i komfort na srodkowym siedzeniu :cool2:

Co do 7miejsc.. czyli 3-go rzedu siedzen.. to ten komfort bedzie w zasadzie wszedzie taki sam :duh: Te siedzenia sa waskie, jedynie co maja, to regulowany zaglowek w pozycji: max dol/max gora i i nic poza tym.

Jak czesto jezdze w 5 osob tym autem?? A jak czesto nie??

Czesto przyjezdzaja do mnie albo tescie, albo rodzice, lub inna rodzinka.Te 2 miejsca dosc czesto beda uzywane, ale nie na codzien.Ja wiem,ze to zadna przyjemnosc jechac na nich w trase, ale na krotkie odcinki jest ok, a o to dokaldnie chodzi.

Jak slusznie zauwazyles glownie chodzi mi o srodkowa kanape, i ona tutaj jest wazna.Jezdze z rodzina w 5 osob bardzo czesto, nie tylko w dlugie trasy.

 

Dzisiaj bylem i w slaonie Forda i powiem tak.... jakas masakra to w jaki sposob zostalem potraktowany, jak jakis chlystek.Dopiero pozniej jak zapytalem czy wezma mi samochod w rozliczeniu i gosc zobaczyl ,ze jezdze BMW - od razu inna gadka i stal sie nagle bardzo mily.Malo brakowalo,zebym nie jeb... drzwiami i wyszeld, ale zona mnie pohamowala.Mniejsza z tym, ale w BMW takie zachownie jest nie do poyslenia - przypadek?

 

Jednak sklaniam sie ku Fordowi, ze wzgledu na wygode, pozniej wezme jeszcze jazdy probne jednym i drugim, a nastepnie porownam.Niestety srodek kanapy w X5 jest twardy, waski i niewygodny, jasne,ze sercem bralbym BMW, ale rozumem chyba jednak Ford.

 

@Mitamad - bardzo dziekuje, o takie porownanie mi chodzilo.Tym bardziej mnie przekonujesz do Forda.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Znajomi maja S-maxa i sa mega zadowoleni. Kazdy kto choc raz przejechal sie z UK do Polski wie o czym mowimy i wie czego od auta oczekuje. Jesli chodziloby o tylko 5 osob to tylko x5 albo piekne (dla mnie) 5GT , pal licho te twarda kanape na srodku w obydwu autach, za ten wyglad i marke BMW bym w to szedl, ale jesli 7 osob plus to co wyzej napisalem to juz S-max. No jest jeszcze mega wielkie Q7. Jako drugie auto w domu, why not? jako jedyne auto to juz niekoniecznie...

ah: dodam jeszcze, ze za 7letnie x5 mamy prawie nowego S-maxa...

Opublikowano

Panowie..

kazde siedzenie srodkowe 20% przy kanapie dzielonej 1/3 +2/3 bedzie twarde i waskie.

R-Klasse oferuje zestawienia 4 / 5 / 6 / 7 miejsc. Jak kto woli.. trzeba tylko znalez pasujacy model.

Co do BMW ( czy Mercedesa) to niestety, placi sie za marke 'premium'.

Bardzo ladne porownanie/opis kolegi wyzej na temat S-Maxa :cool2:

 

Rozumiem kolegow, ktorzy z UK jada do PL. W dodatku majac rodzine na pokladzie. W tej calej praktycznosci, S-Max wydaje sie byc najlepszym rozwiazaniem (stosunek ceny do jakosci) :mrgreen:

Opublikowano
Witam zaczynam się rozglądać za kupnem BMW X5 E70 (rok 2009/2010/2011 w dieslu który najlepiej wybrać dokładnie model z jakim wyposażeniem (kolor skóry najlepszy w utrzymaniu itp) średnia cena naprawde zadbanego autka czy salonowego czy z zagranicy (niemcy?) z jakim mniej więcej przebiegiem , co będzie mnie czekało do wymiany itp. Proszę pisać szczerze najlepiej z własnego doświadczenia przeglądałem oferty ale chyba nic nie ma ciekawego na chwile obecną ,a nie chcę się władować po uszy... Z góry dziękuję za konkretne odpowiedzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.