Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Sorry za odgrzewanie starego tematu, ake jestem bardzo ciekawy jaka decyzja ostatecznie zapadła?

 

Ostateczna decyzja jaka zapadła to taka, że nie wydałem ani jednej swojej złotówki na samochód który planowałem kupić. Partner handlowy zdecydował, że otrzymam od niego pojazd służbowy - i tutaj nie było już za wiele pola manewru.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
  • 5 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 953
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Na wstępie chce wszystkich powitać na moim nowym forum.

Mam zamiar dla męża, to nie żart, wziąć w leasing-kredyt samochód typu SUV. Powodem jest fakt sprzedaży Tuoarega 2008, 3000 TDI. Budżet ogranicZony do jakiś 150 tys. Pretendentem ze względu na posiadane kiedyś 535d kombi jest X5. Nadmienię że w grę wchodzi GL, Cayenne, Q7. Obecnie mamy Mercedesa E211 3,2 d. Silnik jest ok. środek super, zużycie paliwa średnie, bagażnik (dość istotny gdyż rodzina 2+2) SUPER!

Przeczytałam cały wątek i nadal wiem niewiele. Zacznę do kwestii wyboru między BMW, VW Touareg, Q7, Cayene ML czy raczej GL, no i na końcu Volvo. Moim skromnym zdaniem drogą eliminacji naznaczyłabym najpierw Volvo. Silniki słabe i paliwożerne a prawie 300 konna benzyna, za wszelką cenę stara się udowodnić że ma całe 200 KM lub nieco więcej. Poza tym teren. Akurat to jest ważne ze względu na miejsca w które jeździmy. Volvo w terenie zachowuje się jak zwykły samochód, gdzie można tam ugrzęźnie.

Cayenne w dieslu ok. w benzynie już nie bardzo, a bagażnik tak jak w Touaregu, niewystarczajcy. Zresztą wymieniony VW, ma tylko jedną wadę wygląd zewnętrzny bym przełknęła, no i właśnie mały bagażnik.

Q7 prowadzi się trochę jak autobus, buja i daje wrażenie jakiś 5 ton, ale z silnikiem 4,2 tdi jest porządku.

Merc edes jest piękny ale paliwożerny, jedynie 3,2 diesel jest w normie, duży i się kładzie w zakręty. A od kładzenia się mam Męża 

Najbardziej pasuje nam X5, z tym tylko że nic nie wiem o tym samochodzie. Jak sprawują się silniki, zawieszenie i czy wystarcza Wam bagażnik. A co ze spalaniem. Dodam iż nie czytam oficjalnych norm spalania gdyż Touareg z tunningiem na 310 KM mężowi palił 14-16, przed tunningiem 230KM i palił 16, a oficjalnie 12. E61 535 przed tunningiem 272 KM paliło 12 a po, ok.315 KM paliło 9,5 – 10,5. Dalej E211 przed 218KM i 12L. a po na 280 KM pali 9-10.

A jak się a to w przypadku X5, no i oczywiście awaryjność! VW 10/10, Q7 8/10 ( z powodu zawieszenia), Porsche 8/10 (powód elektronika), Volvo 5/10 z powodu …głupoty?, GL 7/10 (elektronika+napęd), X5 e73 … ?

Tak więc proszę o Wasze opinie i informacje.

Ala.

Opublikowano

Alu z tego co piszesz to wybór jest prosty... x5 E70 będzie idealnie. z motorem 3.0d 235KM (przed tuningiem) ja spalanie mieszane (60% trasa 40% miasto) mam średnio 10,3l (średnia z ostatnich 800 kilometrów) Sam mieszkam w połowie drogi pomiędzy Krakowem a Zakopanem , więc teren górzysty.

Niestety nie mam porównania z ML-em bo go nie prowadziłem nigdy. Awaryjność x5 ? ja sam ją mam na razie 3miesiące więc wiele nie mogę powiedzieć a na razie wymieniłem tylko miskę olejową skrzyni bo stara przeciekała. Co do bagażnika to cudów się nie spodziewaj nie jest wcale duży jak na taki rozmiar auta - za to z miejscem komfortowo z przodu jak i z tyłu Był już na łamach forum rozważany podobny dylemat. Zapewne zależy też na jakim forum zadajesz to pytanie bo każdy swoje chwali. Ja tam jestem ślepo zapatrzony w Japończyki więc ja brałbym Lexusa RX450h tylko on nieco przekracza założony budżet :)

Opublikowano

Kolego Shockwave, bardzo dziękuję za informacje. Teoretycznie, wybór jest prosty jednak żadko tak jak Ty, ktoś opisuje swoje doświadczenia z samochodem. Teoretycznie, dodam to łatwa jest też praca z ładną kobietą, jednak w praktyce wszystko stoi!

Ale poważnie już, to oczywiście zapytałam też na innych forach i odpowiedzi są bardzo różne. Wiele mówi się o Q7 jako najgroźniejszym konkurencie X5. Kwestia bagażnika jest ważna i dlatego ją podkreśliłam, a jego wielkość zasugerowała mi 7 osobowa wersji samochodu. Skoro 7 miejsc to bagażnik po ich złożeniu musi być duży. Dodam że łatwo jest pojechać do autokomisu i obejżeć go na rzywo, jednak ja proszę o informację osoby któe mają już taki samochód, mieli lub dużo o nim wiedzą. Z komisu nie dowiem się o niuansach czy mankamentach poszczególnych modeli (silnika).

Opublikowano

Jesli chodzi o bagaznik, to nie jest duzy.Wchodza zakupy plus jeden wozek. Drugi juz ciezej.

Ktos tu na forum wczesniej wspominal, ze bagaznik od passata kombi jest duuuzo wiekszy :)

Opublikowano

troszkę surowych danych:

Audi Q7

2 967 cm3 (204KM) <----- Tu są różne wersje do 245KM i 8 biegowej skrzyni ale to najnowsze modele/ natomiast co do kwestii bagażnika sie nic nie zmienia

długość/szerokość/wysokość [mm]:5086/1983/1737

pojemność bagażnika [l]:775

masa własna [kg]:2270

ladowność [kg]:650

liczba miejsc siedzących:5/7

 

BMW x5

 

2 993 cm3 (235KM)

długość/szerokość/wysokość [mm]:4854/1933/1776

pojemność bagażnika [l]:620

masa własna [kg]:2075

ladowność [kg]:680

liczba miejsc siedzących:5/7

 

Moim zdaniem BMW jest mniejsze , węższe,200kg lżejsze oraz krótsze. ma bagażnik mniejszy o 150l ( wchodzi wózek dla dzieci)

jeżeli braknie Ci miejsca w bagażniku zawsze można dołożyć bagażnik dachowy i tam się dopakować. Mniejsza masa będzie skutkować mniejszym spalaniem.

Pozatym uważam iż napęd Quattro jest trochę lepszy niż xdrive(moje zdanie) i tak żadne z nich nie nadaje się na trudny teren więc można to pominąć

Audi Q7 jest największym dostępnym SUV-em na rynku więc i miejsca musi w nim być najwięcej. Zawsze jest cos za coś.

2 Subiektywne zdania - Z zewnątrz piękne,wręcz śliczne - w środku STARY KREDENS!!. Ktoś kiedys powiedział o BMW albo się je kocha jakie jest albo nienawidzi!!

MIałem kiedyś Bmke z 1991r i miała zegary takie jak moja X5 teraz...( brzydkie ,małe,czerwone-jednokolorowe) Więc zastanów się na pewno czy Ci podpasuje bo potem będziesz kląć tak jak ja teraz :)

 

P.S

Passat B5 kombi

pojemność bagażnika [l]:603

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

z podanej listy, nawiecej radosci z jazdy da BMW i Cayenne. najwiekszym samochodem jest GL

 

niestety nie da sie (na dzien dziesiejszy) miec wszystkiego w jedym

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
A ja bym koleżance - w tym budżecie - podpowiedział X3, które nie kładzie się w zakrętach, jazda nim nie nasuwa kojarzeń z jazdą tirem, wózek do bagażnika się mieści i generalnie dla 4 osobowej rodziny jest w zupełności wystarczające. Zadbane i w miarę nowe X5 do 150000 to chyba będzie ciężko znaleźć czyli leasing odpada. O cayenne w tych pieniążkach to w ogóle można zapomnieć. Właściwie o każdym z podanych przez koleżankę można zapomnieć - może ew jakieś volvo by się znalazło. Life is brutal.
BMW Auto Rawski - NIE POLECAM!!!
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

Koleżanko Alicjo:

- polecam tylko auto z silnikiem benzynowym.

testowałem wiele aut i naprawdę do jazdy,

podkreślam do jazdy, tylko auto z silnikiem benzynowym.

Diesle są z natury przewidziane do ciężkiej pracy.

Posiadam w sumie 12 aut, z całą odpowiedzialnością stwierdzam

że auto z silnikiem diesla jest tylko przewożenia ładunków.

Ostatnio też zakupiłem tak modnego PICK_UP`a z silnikiem diesla,

próbowałem się z tym "oswoić" ale nie dało się i auto oddałem pracownikom,

bo to właściwe miejsce dla niego.

Dotychczas (do 2012 r) używałem przemiennie BMW E 36 318i - przejechane ok 270 tys. km

(teraz zabrała mi ją córka i powiedziała "stary kup sobie porządne auto bo ja się teraz "zakochałam" w tym aucie)

oraz WINDSTAR silnik 3.8 - przejechane ok 250 tys. km

i nic i nikt mnie nie przekona że silnik diesla nadaje się do normalnej jazdy.

Obydwa w/w posiadam nadal.

Tak więc polecam BWM X5 E 70 z silnikiem 4,8i (xDrive48i).

W Bawaria Motors w Jankach jest za 140 tys. PLN z wyposażeniem full opcja,

lub w http://www.autology.pl/ w Warszawie przy ul. Łopuszańskiej 12a

za 124 tys PLN tez full opcja.

Ostatnio oglądaliśmy z kolegą który w końcu wybrał sobie, niestety Toyotę RAV i to jeszcze z dieslem (rechocze że masakra).

Jeśli chodzi o moją BUNIĘ ( 4,8 v USA), to nie zamienił bym na żadne inne auto,

a bardzo poważnie, przed jej zakupem przymierzałem się do LINCOLN NAVIGATOR też z największym silnikiem,

nawet pojeździłem sobie takim troszkę.

Jednak teraz wiem, że dokonałem najlepszego wyboru .

Pozdrawiam

Trzeba pamiętać, że głowa jest do myślenia

a tyłek do siedzenia.

Nie należy tego zmieniać.

Opublikowano

i jeszcze co do zakupu na kredyt lub leasing, to polecam GETIN BANK ( zakupiłem w ten sposób kilka aut do firmy-kredyty spłacone),

posiadam namiar do pewnej osoby pracownik banku) która bezproblemowo wszystko załatwi.

Jeśli mogę być pomocny to na PRIV lub email: [email protected]

Pozdrawiam

Trzeba pamiętać, że głowa jest do myślenia

a tyłek do siedzenia.

Nie należy tego zmieniać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,

Koleżanko Alicjo:

- polecam tylko auto z silnikiem benzynowym.

testowałem wiele aut i naprawdę do jazdy,

podkreślam do jazdy, tylko auto z silnikiem benzynowym.

Diesle są z natury przewidziane do ciężkiej pracy.

Posiadam w sumie 12 aut, z całą odpowiedzialnością stwierdzam

że auto z silnikiem diesla jest tylko przewożenia ładunków.

Ostatnio też zakupiłem tak modnego PICK_UP`a z silnikiem diesla,

próbowałem się z tym "oswoić" ale nie dało się i auto oddałem pracownikom,

bo to właściwe miejsce dla niego.

Dotychczas (do 2012 r) używałem przemiennie BMW E 36 318i - przejechane ok 270 tys. km

(teraz zabrała mi ją córka i powiedziała "stary kup sobie porządne auto bo ja się teraz "zakochałam" w tym aucie)

oraz WINDSTAR silnik 3.8 - przejechane ok 250 tys. km

i nic i nikt mnie nie przekona że silnik diesla nadaje się do normalnej jazdy.

Obydwa w/w posiadam nadal.

Tak więc polecam BWM X5 E 70 z silnikiem 4,8i (xDrive48i).

W Bawaria Motors w Jankach jest za 140 tys. PLN z wyposażeniem full opcja,

lub w http://www.autology.pl/ w Warszawie przy ul. Łopuszańskiej 12a

za 124 tys PLN tez full opcja.

Ostatnio oglądaliśmy z kolegą który w końcu wybrał sobie, niestety Toyotę RAV i to jeszcze z dieslem (rechocze że masakra).

Jeśli chodzi o moją BUNIĘ ( 4,8 v USA), to nie zamienił bym na żadne inne auto,

a bardzo poważnie, przed jej zakupem przymierzałem się do LINCOLN NAVIGATOR też z największym silnikiem,

nawet pojeździłem sobie takim troszkę.

Jednak teraz wiem, że dokonałem najlepszego wyboru .

Pozdrawiam

no to kolega rozpetal wojne teraz....

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
:D :D :D
No Stasiu chyba troche cie poniosło - próbujesz zachecać do chrześciaństwa mieczem :norty:

Trzeba pamiętać, że głowa jest do myślenia

a tyłek do siedzenia.

Nie należy tego zmieniać.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

czesc!

 

Jako, ze chce sie przesiasc z AUDI A6 Avant na E70 ( szukam i przegladam oferty)

W tym temacie prosze Was o opinie, ew. na co jeszcze zwrocic uwage a czego brakuje ( przeczytalem watki przed zakupem na forum)

 

Obecnie zona ma F20, procz tego pod dachem stoi Audi TT Coupe no i A6Avant. Chcemy sprzedac A6 i kupic E70.

Szukam czegos do 30tys€ (max 33tys€). (3.0d / 3.5i ??? )

- rocznik 2009/FL 2010

- < 100k km

- 5Sitzer

- bialy/grafit/szary/braz ( czarny juz mi sie znudzil, srebrnego nienawidze)

- navi prof

- PDC (przod+tyl)

- pelna skora + Sitzheizung (posufitka mozliwie ciemna)

- BT (USB/mp3 ??)

 

Postaram sie wrzucac Wam linki do ogloszen, ktore mnie zainteresowaly. Pomozcie w miare mozliwosci. BMW jest dla mnie swiezym tematem. Kupilibysmy Audi Q7, ale znudzil mnie srodek z A6 ktore mam. Stad przesiadka na E70 (znikomo na E71)

 

Dzieki, pozdrawiam.

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-x5-xdrive-30d-navi-xenon-pdc-handyvorb-herne/170632950.html?lang=de&pageNumber=1&action=eyeCatcher&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=49&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxPrice=35001&ambitCountry=DE&features=XENON_HEADLIGHTS&features=PARKING_SENSORS&features=NAVIGATION_SYSTEM&features=CRUISE_CONTROL&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&negativeFeatures=EXPORT&colors=BEIGE&colors=RED&colors=WHITE&colors=GREY&maxMileage=100000&interiorTypes=LEATHER

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-x5-xdrive35d-head-up-display-navi-professional-saarbr%C3%BCcken/175399302.html?lang=de&pageNumber=1&action=eyeCatcher&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=49&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxPrice=35001&ambitCountry=DE&features=XENON_HEADLIGHTS&features=PARKING_SENSORS&features=NAVIGATION_SYSTEM&features=CRUISE_CONTROL&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&negativeFeatures=EXPORT&colors=BEIGE&colors=RED&colors=WHITE&colors=GREY&maxMileage=100000&interiorTypes=LEATHER

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-x5-xdrive35d-m-paket-panomarma-keyles-bluetooth-weinstadt-endersbach/175043921.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=49&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxPrice=35001&ambitCountry=DE&features=PARKING_SENSORS&features=XENON_HEADLIGHTS&features=NAVIGATION_SYSTEM&features=CRUISE_CONTROL&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&negativeFeatures=EXPORT&colors=BEIGE&colors=RED&colors=SILVER&colors=BLACK&colors=WHITE&colors=BROWN&colors=GREY&minMileage=100000&maxMileage=125000&interiorTypes=LEATHER

Opublikowano

Wybieraj z benzynowym silnikiem wolnossącym, najlepiej 4,8i,

z samopoziomującym się podwoziem, jest czym jechać :D

Auto waży 2 200,00 kg, to moc silnika bardzo się przydaje.

Mi diesle jakoś nigdy nie "podeszły", zawsze to jest "rechot" i "smoluch"

Życzę powodzenia.

Pozdrawiam

Trzeba pamiętać, że głowa jest do myślenia

a tyłek do siedzenia.

Nie należy tego zmieniać.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Brał bym pierwszą jako jedyna ma nowszą nawigację CIC więc przeszła lift.
Opublikowano

]

nowszą nawigację CIC więc przeszła lift.

kolego, a po czym (wizualnie) poznac navi CIC ?

Czytalem na forum o problemach z DVD, ze HDD lepsze.

Jak wyglada opcja z uaktuaölnieniem ew. mapy..?

W A6 nie bylo problemu, wystarczylo wymienic plyte DVD. A w BMW??

 

Wybieraj z benzynowym silnikiem wolnossącym, najlepiej 4,8i,

....

Pozdrawiam

 

2tonowe auto nie bedzie nigdy rakieta:)

Pod dachem mam TT, od E70 oczekuje komfortu. Poza tym, 4,8i ma apetyt :mad2:

 

Panowie, a konkretnie?

Za tanie, za drogie..? Przebieg, etc..

Celuje w model FL ( inne zderzaki, przeciwgielne swiatlo blizej srodka osi pojazdu) ale musicie mi doradzic, na co zworicc uwage w tych ogloszeniach. :mrgreen:

 

pozdr, :cool2:

  • Moderatorzy
Opublikowano

Z CIC-em masz nowy 8-przciskowy Idrive no i jest tylko jeden napęd na płyty w starszych CCC jest napęd DVD do map.

W CCC wymieniasz tylko płytę w nowszych CIC wgrywasz z płyt na HDD.

Razem z CIC masz dodatkowe USB do odtwarzania muzyki,napęd DVD odtwarzający filmy często internet itp.

Z tych trzech tylko ta jedna jest po FL.

Opublikowano

No to juz poczytalem, ze aktualizacja navi ( przy HDD po 2010) nie tak prosta jest jak w A6. (choc w Audi przy MMI 3G Hi tez juz pojawil sie HDD )

No i wymagany bedzie .. kod. :duh:

 

Dodalem do listy obserwacyjnej ( na co zwrocic uwage przy kupnie): 8przyciskow na iDrive :cool2:

 

Warto wg Was kupowac nowszy/drozszy E70(FL) czy moze rok starszy?

Jakie zmiany miedzy 2009 a 2010 FL? Jest wg Was poprawa, procz kosmetyki? :?:

  • Moderatorzy
Opublikowano

Kod to nie problem :)

Po liftingu E70 dostało nowy silnik N57 w miejsce M57, nową 8-biegową skrzynię automatyczną zamiast 6 biegowej,nawi i trochę elektroniki.

Myślę że warto brać LCI a najprościej to sprawdzić czy to LCI rzeczywiście jest biorąc numer vin od sprzedającego

Opublikowano
Kod to nie problem :)

Domyslam sie :cool2:

 

Po liftingu E70 dostało nowy silnik N57 w miejsce M57, nową 8-biegową skrzynię automatyczną zamiast 6 biegowej,nawi i trochę elektroniki.

Czyli dopracowana poprzednia generacja :)))

 

Myślę że warto brać LCI a najprościej to sprawdzić czy to LCI rzeczywiście jest biorąc numer vin od sprzedającego

VIN czesto dostepny jest juz w ogloszeniach. Rozumiem, ze dekoder VIN w tym przypadku :cool2: :cool2:

Dzieki Kruk :cool2:

 

Przegladam ogloszenia i szykuje nast. pytania :mrgreen:

  • Moderatorzy
Opublikowano

Jak będziesz miał konkretne auto i vin do niego to napisz w dziale: viewforum.php?f=44

Tylko trzymaj się regulaminu tzn. jedno auto=jeden temat a do auta vin.

Tam jest mnóstwo bardzo spostrzegawczych kolegów :wink:

Opublikowano

Problem w tym, ze VIN nie zawsze jest. :mad2:

A dwa, wiekszosc decyzji o wyciecze po auto, dokonywana jestna podstawie ogloszenia/zdjec, a temu nie zawsze towarzyszy jak wspomnialem VIN, wiec taki temat/auto laduje w koszu wg regulaminu :duh:

 

Ale wielki edzieki za info, przegladajac forum, przeoczylem ten temaat :search: :mrgreen:

  • Moderatorzy
Opublikowano
Po vin może dzwonić do sprzedającego przecież to nie jest tajna informacja :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.