Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Widzac to zdjecie to jeszcze raz napisze, tylu ja bym nie ruszal, a przod obnizyl samymi sprezynami tak okolo -40mm . Amory spokojnie moga zostac te ktore masz, nie trzeba ich wymieniac na tzw sportowe. Do tak malego obnizenia nie trzeba tego robic. Napisz jaka masz opone na przodzie, bo troche jest baloniasta , ale przez to masz lepszy komfort niz na nizszym profilu, ktory polepszylby tez wyglad...
Opublikowano

Witam. Kolego nie polecalbym ci takiej zabawy przy zawieszeniu. To nie kowal skonstruowal ten samochod, i nie kowal budowal chodnik i ustalal wysokosc garbow. Obnizenie zawieszenia (przeswitu) pociaga za soba kilka niepozadanych efektow:

1. trudno powiedziec co ci urzadzenie do geometrii wskaze i czy jego wskazania akurat beda wlasciwe

2. krotsze sprezyny gorzej przenosza nierownosci na inne elementy zawieszenia. Przy aluminiowym zawieszeniu e39 to moze ci narazac na powazne koszty

 

Jak juz maja byc krotsze sprezyny to musza miec twardsza charaktarystyke. Po polskich drogach na nich juz pojezdzisz... :) naprawde wg mnie szkoda kasy...

Opublikowano
Artic, jak obnizysz przod o 30mm , to ta baloniasta opona nie bedzie juz tak gryzla po oczach . Nie obawiaj sie montazu krotszych sprezyn ( -30 ), bo masz nadal miekkie amory i wyzsza miekka opone. Co innego jakbys naciagnal na ta felge opone o rozmiarze 195 lub 205 na 35 . Wtedy inne podzespoly zawieszenia moglyby to odczuc .
Opublikowano
witam a wiec Weitec kiedys dzwonilem do nich i powiedzial mi pan ze do e 39 na tyl nie robią ale na przód owszem wracajac ja mam z przodu weitec nizej stoji 40mm założone przez niemca a ty orginal i powim tak stoji leko w klinie i wyglada to zajefajnie a jak wiemy prazdziwa rasowa bemka ma stac w klinie :cool2: wiec polecam weitec'a na przod pozdro ps zapodałbym zdjecie mojego auta ale kopletnie nie wiem jak to sie robi
Opublikowano
witam a wiec Weitec kiedys dzwonilem do nich i powiedzial mi pan ze do e 39 na tyl nie robią ale na przód owszem wracajac ja mam z przodu weitec nizej stoji 40mm założone przez niemca a ty orginal i powim tak stoji leko w klinie i wyglada to zajefajnie a jak wiemy prazdziwa rasowa bemka ma stac w klinie :cool2: wiec polecam weitec'a na przod pozdro ps zapodałbym zdjecie mojego auta ale kopletnie nie wiem jak to sie robi

 

kolego, dawaj te fotki :D

 

ja to robię tak-najpierw musisz gdzieś te zdjęcia umieścić-na jakimś serwerze-ja to robię przez pocztę-pocztę mam na gmail-tam jest taka zakładka "zdjęcia"-klikasz w nią i zrzucasz zdjęcia z dysku twardego-następnie otwierasz zdjęcie i prawym klawiszem klikasz "kopiuj adres obrazka"-a potem to już banał-zauważ że jak piszesz wiadomość na forum to nad wiadomością masz taki kwadracik z napisem Img-klikasz w niego-pojawią się w pisanej wiadomości dwa nawiasy-a pomiędzy te nawiasy wklejasz adres obrazka który skopiowałeś :cool2:

Opublikowano

Witam. pozwole sobie jeszcze koledze cos dodac. obnizene zawieszenia to prosta operacja. e39 stoi na mcphersona. Czyli amorek w sprezynie (tak w uproszczeniu). zeby obnizyc auto wystarczy wyjac cale kolumny i skrocic sprezyny.

 

Kolego... naprawde mi szkoda twojego auta, i twojej roboty i jeszcze twoich nerwow na nierownosciach. Ale jak juz zdecydowales, to tak jak ci mowie, pare piw solidny podnosnik i sciagacz do sprezyn. Pare dobrych kluczy i szlifierki katowej to wszystko co potrzebujesz. Tylko ostroznie, by nie wyciac wiecej niz trzeba. Musisz jakos to obliczyc. Moze w ten sposob zaoszczedzisz chociaz na czesciach (nie musisz kupowac nowych sprezyn) no i pare stow na robociznie.

 

Jeszcze jedna uwaga na przednie kolumny. sprawdz nim wyjmiesz te kolumny czy znaki (naklejki) fabrycznie jeszcze sa dobrze widocznie, bys mogl pozniej dobrze ustawic wszystko. Bez tych znakow ja walczylem 2 godziny i 4 razy ustawialem geometrie nim wszystko bylo ok.

 

pozdrawiam

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie polecam obcinania sprężyn.

Przy zakładaniu krótszej sprężyny jest ona automatycznie twardsza i nie ma takiego ugięcia.Jak utniesz kawałek sprężyny to będzie niżej,ale sztywność sprężyny się nie zmieni.Koła będą za mocno wchodzić w nadkola i gdy koło wejdzie za mocno w nadkole przy wjechaniu w jakąś dziurę i przypadkiem złapie o kolumnę Mc Per. lub inną rzecz może byc nie fajnie.

Jest to wręcz niebezpieczne.

Jak już coś to tylko krótsze sprężyny,ale zarazem twardsze.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
... zeby obnizyc auto wystarczy wyjac cale kolumny i skrocic sprezyny.

 

Kolego... naprawde mi szkoda twojego auta, i twojej roboty i jeszcze twoich nerwow na nierownosciach. Ale jak juz zdecydowales, to tak jak ci mowie, pare piw solidny podnosnik i sciagacz do sprezyn. Pare dobrych kluczy i szlifierki katowej to wszystko co potrzebujesz. Tylko ostroznie, by nie wyciac wiecej niz trzeba. Musisz jakos to obliczyc. Moze w ten sposob zaoszczedzisz chociaz na czesciach (nie musisz kupowac nowych sprezyn) no i pare stow na robociznie.

 

.... Bez tych znakow ja walczylem 2 godziny i 4 razy ustawialem geometrie nim wszystko bylo ok.

 

Czlowieku, skad Ty sie urwales, ze polecasz ciecie sprezyn w limuzynie ? Ciac , to mozna bylo 10-15 lat temu sprezyny w malej e30, jak sie bylo gownierzem ,a e30 to byl koszt 1 pensji , a rynek nie byl tak zawalony sprezynami jak teraz . w tym momencie mozna kupic uzywki H&R , AP lub inne za 100-150 zl. Jak nie bedzie odpowiadac, to sprzedajesz dalej, a co zrobisz z cietymi, jak cos bedzie walic, stukac, nie odpowiadac itd ?

 

:duh:

Opublikowano

Sorry, ale jak mozna nie wiedziec, ze sprezyn sie nie obcina ? My kiedys obcinalismy dla jaj w lekkiej budzie jakim jest e30, ktore sluzylo do zabawy , ale nie w takiej ciezkiej e39 :duh:

 

ps. Bugi, u Ciebie tez przydalo by sie tyl obnizyc, bo przod masz prawie idealnie, czyli nie za nisko, nie zbyt wysoko jak motorowka na wodzie, ale ... tyl wyglada jak bys specjalnie podniosl pilotem od AIR RAID , takim jakim podnosza raperzy w swoich caddilacach :twisted:

Opublikowano

no tak ale te zdjecie jest skopane

porobie kilka i wkleje z innego profilu i wtedy zobaczymy i ocenimy tu tak to wyglada ale ten tyl tu na focie tez mi sie nie podoba :mrgreen: na realu wyglada spoko i mi sie podoba :cool2: ps przyjacielu dobrze mowisz KIEDYS -kiedys nie bylo tyle tego na rynku a tera od groma i tanio niz kiedys ale spoko wierze ze tak sie robilo luz

Opublikowano

Bugi miło widzieć twoją Barbarę fajna!!!

Kolor gangsta !!!

Pozdrawiam!!!

  • 2 lata później...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Oooo.Jaki stary temat :mrgreen:

Nie wiem bo nie miałem okazji się nigdy przekonać jak jest na amortyzatorach sachsa.

Poza tym już dość dawno nie mam tego auta :wink: ale dzisiaj je widziałem :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
  • Moderatorzy
Opublikowano

Przeleciałem ok 80tk i było super. Auto nadal jeździ na nich. Nic nie było robione.

Manolito też założył identyczne u siebie.

ec2Wze6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.