Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Ostatnio założyłem alusy 17tki ACschnitzer jest super,było by jeszcze lepiej ,jeżeli bmw by zostało obniżone o 30mm,problem jest taki że nie interesuję mnie gwint i sprężyny super twarde,jest jakiś inny sposób że by autko wyglądało rasowo ???POZDRAWIAM!!!

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Można poszukać sprężyn o normalnej twardości, ale krótszych, widziałem kiedyś coś takiego na allegro.

Ew. zawiecha m-tech, ale ona jest twardsza, i droga.

Unikaj najtańszego shitu za kilka stówek (komplet amorów i sprężyn na 4 koła), bo ma naprawdę kiepską wytrzymałość, sprawdzone organoleptycznie.

Opublikowano

Czyli można dostać sprężyny krótsze?

Ciekawe czy są firmy które by przerobiły orginalne sprężyny na krótsze?

Dzięki za odpowiedz.

Opublikowano

DZIĘKI!!http://imageshack.us/photo/my-images/813/zdjcie0969.jpg/

To co kocham moja strzała!!!

  • Moderatorzy
Opublikowano

Mówisz i masz.

http://img813.imageshack.us/img813/5879/zdjcie0969.jpg

Zawsze mi się podobaly ACS RH,tyle że jak szukałem to znaleźc RH z ET zbliżonym do 20 graniczyło z cudem(przeważnie były do 3-jek,czyli Et ok. +40)

Nie obniżaj auta bo będziesz żałował.Do codziennej jazdy zwykła zawiecha najlepsza :D ,no chyba że auto ma słuzyc też do innych celów.

Ja lubię jak jest miękko :mrgreen: .

PS.Gdzie jest parapet?

ec2Wze6.jpg
Opublikowano (edytowane)

W takim kolorze jak twoja szukałem ,zawsze mi się podobał,lub srebrny...

A tak w ogóle twoje BMW wydaje się jak by niżej stało,robiłeś coś z zawieszeniem,obniżałeś czy to seryjne?

Edytowane przez Artic08
Opublikowano
Nie obniżaj auta bo będziesz żałował.

ale czego ma niby zalowac ? Tego ze auto bedzie lepiej wygladac, ze bedzie lepiej wchodzic w zakrety , bedzie mial lepsza przyczepnosc ? Nie musi od razu obnizac o 80mm tak jak to robia Niemcy. Wystarczy ze przod troche posadzi tak okolo 30-40mm i juz bedzie lepiej . A teraz wyglada jak Tarpan lub tzw motorowka na wodzie .

Opublikowano
Cichy a czy Ty Twoj bolid obnizales, czy to ori zawias? i co to za felunek bo ladnie sie prezentuje :)
Opublikowano
Ja kupiłem obniżoną i powiem szczerze że chyba ją podniosę tak jak w oryginale bo to nie na polskie realia (drogi) :)
Opublikowano

a co gdy ktos ma NIVO i chcialby sobie obnizyc tylko przod dajmy na to tymi sprezynami eibach,

czy to bedzie wogole dzialac? chyba nivo zwariuje, i czy ksenon sie bedzie ustawial tak jak trzeba?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Nie obniżaj auta bo będziesz żałował.

ale czego ma niby zalowac ? Tego ze auto będzie lepiej wygladac, ze będzie lepiej wchodzić w zakręty , będzie mial lepsza przyczepnosc ? Nie musi od razu obnizac o 80mm tak jak to robia Niemcy. Wystarczy ze przód trochę posadzi tak okolo 30-40mm i juz bedzie lepiej . A teraz wyglada jak Tarpan lub tzw motorowka na wodzie .

Ja kupiłem obniżoną i powiem szczerze że chyba ją podniosę tak jak w oryginale bo to nie na polskie realia (drogi) :)

Odpowiedział na to pytanie kolega macieknowy,ja jeszcze dodam, że trwałość zawieszenia spadnie i auto zrobi się twardsze-a samym wyglądem się nie żyje.

Cichy a czy Ty Twoj bolid obnizales, czy to ori zawias? i co to za felunek bo ladnie się prezentuje :)

Nie obniżałem i nie zamierzam zawieszenie jest standardowe.Samo założenie felg 18-tek sprawiło,że auto zrobiło się dużo twardsze.Również amortyzatory Monroe Reflex sprawiły że auto nie buja się na każdej koleinie.

Felgi są to AEZ RADON R8518 bardzo rzadko spotykane.Są one zrobione typowo pod E39,właściwe ET oraz otwór na piastę(bez żadnych pierścieni centrujących),rozstaw śrub 5x120.Rozmiar to 8,5" R 18" ET 15.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Nie obniżaj auta bo będziesz żałował.

ale czego ma niby zalowac ? Tego ze auto będzie lepiej wygladac, ze będzie lepiej wchodzić w zakręty , będzie mial lepsza przyczepnosc ? Nie musi od razu obnizac o 80mm tak jak to robia Niemcy. Wystarczy ze przód trochę posadzi tak okolo 30-40mm i juz bedzie lepiej . A teraz wyglada jak Tarpan lub tzw motorowka na wodzie .

Ja kupiłem obniżoną i powiem szczerze że chyba ją podniosę tak jak w oryginale bo to nie na polskie realia (drogi) :)

Odpowiedział na to pytanie kolega macieknowy,ja jeszcze dodam, że trwałość zawieszenia spadnie i auto zrobi się twardsze-a samym wyglądem się nie żyje.

Fajny wyglad to jest , jak sie obniza przynajmniej -60 , ale bez przesady...te -30 nie bedzie tak bardzo odczuwalne w twardosci. Wg mnie to taki kompromis, dla lepszego prowadzenia, dla komfortu i dla wygladu ...

Co do tekstu , ze to nie na polskie realia. Czy wy wszyscy mieszkacie gdzies pod miastem , a nawet w miasteczkach , gdzie nie ma asfaltowych drog ? Przeciez nikt nie karze zakladac twardego gwintu i niskoprofilowych opon o profilu 35 lub 40 . Do obnizenia -30 lub -40 spokojnie moga byc takie wygodne balony jak na w/w zdjeciu i Schnitzerach, tam pewnie opona jest 50" ?

Opublikowano

Ezekiel, to ze Ty mieszkasz w stolecznym to widac, ze nie masz rozeznania co, jak i gdzie, zapraszam na wschod to zobaczysz, ze nad obnizaniem auta trzeba sie mocno zastanowic. Ja wiem, ze to fajnie wyglada, tylko, ze sa minusy z tym zwiazane.

skoro piszesz, ze -30 to taki kompromis, hmm.... dziwne, ze inzynierowie z Monachium na niego nie wpadli i nie dali od razu -30, chyba w jakims celu projektowali te nasze auta, zeby wygladaly i jezdzily, tak jak je fabryka stworzyla.

od razu zaznaczam, ze obnizone auta mi sie podobaja, zeby nie bylo, tylko, ze w kwesti praktycznosci, rezygnacji z komfortu, itd, itd. to jednak bym sie zastanawial,

 

btw. Cichy, Twoje auto na 18'' bardzo spoko wyglada, ciekaw jestem jak z komfortem, prowadzeniem, np. dziury, koleiny...

  • Moderatorzy
Opublikowano

Komfort w porównaniu do 16 cali mocno spadł.W koleinach trochę prowadza ze względu na szersze kapcie i zrobiło się też bardziej twardo-profil opony 40 i z tyłu miałem jeszcze Runflat-y :mad2: dobrze że się zdarły to kupiłem teraz zwykłe.Rewelacji nie ma ale jeździć się da.No i niestety ale zawiecha dostaje mocno,bo wszystko musi wytłumić, opona przy tym profilu nie jest w stanie.

Ja też mazowieckie,a u nas też w niektórych miejscach dziura na dziurze i w dziurze jeszcze dziura :mrgreen:

PS.Miałem nawet chęć dzisiaj zrzucić zimę na 16 i wrzucić 18,ale uznałem że jest jeszcze za wcześnie i może jeszcze dziadek mróz zawita.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Ezekiel, to ze Ty mieszkasz w stolecznym to widac, ze nie masz rozeznania co, jak i gdzie, zapraszam na wschod to zobaczysz, ze nad obnizaniem auta trzeba sie mocno zastanowic. Ja wiem, ze to fajnie wyglada, tylko, ze sa minusy z tym zwiazane.

skoro piszesz, ze -30 to taki kompromis, hmm.... dziwne, ze inzynierowie z Monachium na niego nie wpadli i nie dali od razu -30, chyba w jakims celu projektowali te nasze auta, zeby wygladaly i jezdzily, tak jak je fabryka stworzyla.

od razu zaznaczam, ze obnizone auta mi sie podobaja, zeby nie bylo, tylko, ze w kwesti praktycznosci, rezygnacji z komfortu, itd, itd. to jednak bym sie zastanawial,

.

Inzynierowie pomysleli i wypuscicli tzw mpakiet , ktory obniza o okolo 20-30mm . Kolejni tzw inzynierowie wymysleli obnizane sprezyny do seryjnych amorow, wiec dali popis i mozna spokojnie wsadzac sprezyny do -40 tak aby nie pogorszaly zywotnosci amorow. Poza tym jest sporo takich udogodnien od tzw inynierow BMW. Jesli Tobie to nie odpowiada, to jezdzij sobie dalej na felgach 15' z opona jak z zuka czyli profil 60 i z zawiasem jak z tarpana , czyli duzy pies moze spac na oponie a miesci sie jeszcze pod blotnikiem :mad2:

Sorry , ale wymiekam z tego tematu bo doslownie nie moge :mad2: :mad2: :mad2:

Jezdzij sobie na zawiasie ENDURO i miej pochwalone od wlascicieli Polonezow, Lanosow/Matizow i TERENOWEK :duh:

  • Moderatorzy
Opublikowano

Wyluzuj.Coś Ty taki nerwowy?

To Twoje zdanie i nie każdy musi myśleć tak samo.

A u Ciebie jakie jest zawieszenie?

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Wiecie może co oznacza zielony kolor sprężyn znalazłem takie firmy weitec 40 na 20
Opublikowano

Weitec mial raczej zawsze zielone sprezyny, wiec kolor nie oznacza nic poza tym, ze to jest typowy kolor dla firmy Weitec .

 

ps. Cichy, sorrki , ale czasami mnie ponosi bez sensu.... a ja mam gwint .

Opublikowano
Myślałem że kolor oznacza twardość sprężyn i że zielony to średnia twardość !!!
Opublikowano
H&R np ma czerwone, niebieskie i wlasnie zielone sprezyny. tylko ta zielen w H&R jest ciemna , a w Wetecu jest prawie jak z palety starych Kawasaki .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.