Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja miałem podobnie. Było to wiele lat temu, bo swoją E46 mam już 11 lat, a więc jest rozpoznana dobrze w zakresie różnych przypadłości. Jeżeli przekładnia kierownicza nie ma luzów, felgi proste - wyważone, to wpływ na jazdę ma wyłącznie zawieszenie. Są pewne newralgiczne elementy, które odpowiadają za myszkowanie auta na jezdni. W pierwszej kolejności wpływ mają na to wahacze przednie z tulejami oraz tylne wahacze wzdłużne ( tuleje tych wahaczy ). E46 to wymagający samochód, ale przywrócenie "starej" sprawności nie jest trudne. Dedykowane elementy to OE BMW ( gumy stabilizatora ) , Lemforder ( pozostałe ) i Sachs (amortyzatory i ich osprzęt ). Wymiana wszystkiego, ustawienie geometrii zawieszenia i mamy auto, które nadal wyprzedza większość nowych pojazdów w zakresie precyzji i dynamiki prowadzenia samochodu. Jeżeli decydujemy się pozostawienie E46 w garażu, to warto zrobić jednorazowo taki kompleksowy remont zawieszenia. Naprawdę warto.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.