Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam!

Auto o którym jest mowa zostało po długim czasie złożone , były robione głowice , wymienione przewody świece itp .Niestety silnik sie nie odzywa nie ma iskry i nie pracują pompy paliwa .Podczas kręcenia rozrusznikiem zauważyłem że obrotomierz nie reaguje ! Czy przyczyną mogą być czujniki położenia wału lub impulsatory?

Opublikowano
witam!

Auto o którym jest mowa zostało po długim czasie złożone , były robione głowice , wymienione przewody świece itp .Niestety silnik sie nie odzywa nie ma iskry i nie pracują pompy paliwa .Podczas kręcenia rozrusznikiem zauważyłem że obrotomierz nie reaguje ! Czy przyczyną mogą być czujniki położenia wału lub impulsatory?

 

Brak sygnału z czujników położenia wału korbowego, dziwne, że z dwóch, inaczej odpaliłby na jedną stronę

 

Jeżeli silnik i komputery są po lifcie impuslatory muszą być sprawne, inaczej nie odpali. Jeżeli prze liftem, może ich w ogóle nie być.

 

Ewentualnie walnięte komputery, przekaźniki zasilania komputerów, EWS lub wiązka.

pozdrawiam Bartek
Opublikowano
czy przez nie sprawne impulsatory obrotomierz bedzie stał w miejscu?

 

Skąd wiesz, że obrotomierz nie działa jak auto nie odpala. Dopóki nie odpali wskazówka leży, nie podnosi się na samym rozruszniku. Obrotomierz nie ma nic wspólnego z impulsatorami, obroty są pobierane z czujników wału korbowego.

pozdrawiam Bartek
Opublikowano

w każdym aucie podczas kręcenia rozrusznikiem obrotomierz wskazuje jakies minimalne obroty.

w sobote kolejny dzień grzebania :) dzieki za odpowiedź!

Opublikowano
w każdym aucie podczas kręcenia rozrusznikiem obrotomierz wskazuje jakies minimalne obroty.

w sobote kolejny dzień grzebania :) dzieki za odpowiedź!

 

Nie miałem takiego auta, żeby rozrusznik podnosił wskazówkę obrotów. W tym kilka bmw się przewinęło. Nie tędy droga.

pozdrawiam Bartek
  • 1 rok później...
Opublikowano
kolego troll witaj bo dlugim czasie w audi b3 coupe 1.8 gaznik wskazowka podczas odpalania drgala :) ale do rzeczy! v12 zyje I ma sie bardzo dobrze przyczyna niedomagan to uszkodzony przewod od czujnika polozenia walu.dzieki,pozdro
Opublikowano
W V12 są dwa czujniki położenia wału ? Chyba dwa czujniki położenia wałków rozrządu, wał jest przecież jeden :roll: Więc jakim cudem miałby odpalić na jedną stronę z walniętym czujnikiem...

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
W V12 są dwa czujniki położenia wału ? Chyba dwa czujniki położenia wałków rozrządu, wał jest przecież jeden :roll: Więc jakim cudem miałby odpalić na jedną stronę z walniętym czujnikiem...

 

Ech kolego...

Zaskoczę Cię, czujników położenia wałków rozrządu w ogóle nie ma:), a czujników położenia wału korbowego jest dokładnie 2.

pozdrawiam Bartek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.