Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

wczoraj oglądałem to BMW => http://moto.allegro.pl/bmw-523i-gaz-sekwencja-zadbana-i2198625775.html

 

Poniżej kilka obserwacji:

 

Nadwozie:

sporo zaprawek w różnych miejscach (m. in na drzwiach, progach), dziura w podłodze wielkości 10x10 cm pod nogami pasażera za kierowcą, prawdopodobnie dostała lekko w tył, klapa bagażnika była malowana, ale widać już widać parę purchli. Korozja w okolicach akumulatora. Korozja na dolnych rantach drzwi od wewnątrz. Malowana przednia cześć lewego progu. Tylne lewe drzwi nie domykały się jak należy. Uszczelka przedniej szyby w rozsypce, popękana, górne narożniki krzywo zamontowane, jakby ktoś to kiedyś ruszał. Wszystkie 4 plastikowe nadkola spasowane byle jak, tylne połamane. Z przodu też się chyba coś działo. Przy lampach przednich zauważyłem niepodpięte wtyczki w ilości szt. 3 na lampę. Auto oglądałem po ciemku z latarką, więc może coś mi jeszcze umknęło.

 

Wnętrze:

przetarcie na fotelu kierowcy (siedzisko i oparcie), poza tym raczej bez uwag. Nie zapala się kontrolka dezaktywacji ESP. Klima nie działa, działała podobno w zeszłe wakacje ;)

 

Napęd:

Silnik i skrzynia suche, wyciek w okolicy pompy wspomagania. Wydechem zajmował się jakiś druciarz, wstawiony został środkowy tłumik chyba z cinquecento o średnicy pięciozłotówki, przez co auto brzmi nie jak BMW, ale jak stary polonez. Końcowa cześć wydechu w dobrym stanie.

 

Zawieszenie:

Amortyzatory suche, optycznie wszystko ok, podczas jazdy wyszło stukanie w przedniej osi, może to być stabilizator, trzeba by to zweryfikować na szarpaku.

 

Jazda:

Tu największy zawód. Samo prowadzenie ok, poza tymi stukami z przodu, o których pisałem. Natomiast działanie skrzyni pozostawia wiele do życzenia, nie reaguje na kickdown. Zaskoczyła mnie, zmieniając bieg na wyższy zamiast redukować. Sama redukcja następuje z dużym opóźnieniem, albo nie następuje wcale. Podczas spokojniej jazdy jest ok. Ręczna zmiana biegów działa ok. Silnik wpadł w falowanie na wolnych obrotach podczas pracy na lpg. Samo przełączenie Pb - lpg niewyczuwalne.

 

Tyle w temacie. Wiem, że za 10 tys. zł nie powinienem się wiele spodziewać, ale liczyłem na trochę lepszy stan. Ja to auto odpuściłem, głównie ze względu na ASB, ale może kogoś zainteresuje to co udało mi się ustalić.

Opublikowano

Ciężko to czytać, ale niestety sami użytkownicy doprowadzają auta do stanu hmmmm "upodlenia". Z drugiej strony cena za rocznik nie nastrajała zbyt optymistycznie już przed oględzinami. Ale w świetle tego co napisałeś zastanawiam się jakie kryteria stosują sprzedający pisząc "bezwypadek". Może to znak, że auto nie było zespawane z 4 ćwiartek tylko np. z dwóch połówek?? :mad2:

A może po prostu opisuję inne auta

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dodatkowo cytat z aukcji: "skrzynia pięknie pracuje" :mad2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.