Skocz do zawartości

Dylemat - 530xd vs 525xd vs 528xi prosze o rade


maja22

Rekomendowane odpowiedzi

To nie jest problem, można przyłożyć i dobrać, poza tym decha nie jest obok seryjnej skóry.

Gorzej z rozebraniem, jednak trzeba rozmontować całą konsole, idrive, zegary, poduszkę, lewarek skrzyni - komputer będzie zachwycony, nie starczy mu ekranu do wyświetlania błędów :) Nie mówiąc o worku spinek które trzeba wymienić (wg mnie każda spinka jest jednorazowa).

Ale to kusi:

http://img840.imageshack.us/img840/1112/deskam.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 221
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wszystkim miłośnikom skóry polecam : http://www.tapcar.pl/

Firma z Łodzi z wieloletnim doświadczeniem. Robi zarówno nowe auta ,jak i oldtimery. Współpracuje też z salonami samochodowymi (np z Audi w Łodzi).

Moim zdaniem pierwsza liga i właściciel naprawdę zna się na rzeczy.

Pozdrawiam

Robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówimy o asystencie który sam wyszukuje miejsce i parkuje, nie o pdc.

 

Sory, mój błąd. Z asystenta nigdy nie korzystałem, ale pojawił on się już jakiś czas temu w autach o co najmniej klasę niżej sytuowanych, więc nie wiem czy można tym zaszpanować. To raczej mało użyteczny gadżet, może kiedyś zostanie dopracowany tak, żeby można go wykorzystać w warunkach drogowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamieszczam fragment wywiadu z Tadeuszem Fusem. Jednym z pierwszych dealerów BMW w Polsce, może to komuś pomoże w wyborze.

Intuicja w dodatkach

Sprzedawca musi mieć intuicję. Musi umieć dobierać dodatki. Jak dodatki są trafione, to auto jest naprawdę fajne i długo sprawia radość.

Najtrudniej z takimi klientami, którzy kupują swoje pierwsze BMW a wcześniej mieli naprawdę słaby i dość tani samochód – miał klakson, dźwignię zmiany biegów i drzwi mu się nie domykały. Wydaje się im wtedy, że BMW to ogromna kasa i trzeba ciąć koszty. A potem okazuje się, że taki kupiony “golas” już po miesiącu zaczyna irytować – tego nie ma, tamto nie takie.

Z takim klientem naprawdę trzeba zakup solidnie przepracować – po co mu ten samochód? Czy będzie nim jeździł na co dzień? Kogo będzie woził? Na jakich trasach? Trzeba mu pomóc wybrać takie dodatki, żeby za miesiąc nie przyszedł z pretensją: Mógł mi Pan powiedzieć, bym wziął automat zamiast manuala, albo te lepsze fotele, albo klimę dwustrefową, bo się z żoną nie dogadujemy. Przecież i tak płacę raty, ta dodatkowa stówka miesięcznie różnicy by mi nie zrobiła.

 

Błędy

Teraz błędów przy konfiguracji aut jest mniej. Ale kiedyś standardem było: Panie, po co mi klima, okna sobie otworzę. I jak braliśmy te auta później w rozliczeniu, to za swoje ściągaliśmy z Monachium takie zestawy klimatyzacji i żeśmy je montowali, bo bez tego nikt używanego auta nie chciał kupić.

Dziś na przykład w modelu X1 podstawą jest xDrive. Rezygnacja w takim aucie z napędu na obie osie to kardynalny błąd. Że klient nie potrzebuje? Co znaczy, że nie potrzebuje?! Ma rewelacyjny samochód, który teoretycznie może nawet w teren wjechać, a on rezygnuje z napędu 4×4. Nawet jak mu się tylko raz w życiu przyda, to już coś. No i przy odsprzedaży nie będzie dramatu.

Przy trojkach są ciekawe sytuacje. Klient wybiera sobie eleganckiego sedana lub kombi z wieloma dodatkami i nagle okazuje się, że wskakuje w pułap cenowy piątki. Co prawda zamiast 3 litrów w trójce za te pieniądze dostanie w piątce tylko 2 litry, ale auto jest o klasę wyższe, bardziej prestiżowe, większe. A 2-litorwy silnik to przecież świetna maszyna.

Ale klient się upiera i ostatecznie wyjeżdża trójką. I przy pierwszym przeglądzie zaczyna narzekać – że źle zrobił, że w piątce czułby się lepiej, że coraz młodszy się nie robi i tęskno mu do większego, bardziej prestiżowego auta. A gdy mu to mówiliśmy, nie chciał słuchać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@monogramus:

 

1. Napisz prosze gdzie/jaka konkretnie kupic "siatka, wykładzina gumowa na allegro kosztuje 100zł" do F11???

 

2. Co zrobic gdy zapominalem :cry: zamowic szarego paska na przednia szybe...?

 

pozdrawiam, yahoo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi powiedzieli że do 10 dni przed rozpoczęciem produkcji można bez problemu modyfikować specyfikację. Kontaktujesz się ze sprzedawcą, on robi modyfikację zamówienia.

 

 

juz zrobiony, czekam na odbior :lol: :lol: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@monogramus:

1. Napisz prosze gdzie/jaka konkretnie kupic "siatka, wykładzina gumowa na allegro kosztuje 100zł" do F11???

2. Co zrobic gdy zapominalem :cry: zamowic szarego paska na przednia szybe...?

pozdrawiam, yahoo

1. allegro->wyszukiwarka: mata f10-> mata firmy REZAW-PLAST, są droższe ale naprawdę dobre. Siatkę kupiłem chyba ORI od E60, ale już nie pamiętam bo jej nie używam.

2. Nic. Nie przejmuj się, nie będzie źle. Zawsze możesz nakleić napis PIONNER. Żarcik :) Będzie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D żałuj :wink:

Ten pasek to niby ma trochę słońce ma powstrzymywać od oślepiania. Ale jak słoneczko jest już trochę niżej, to nic nie daje i świeci prosto w gały. Szyba jest lepszą opcją. No ale wiesz, ziarnko do ziarnka i cena leci w górę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie... pasek paskiem czy pionner czy remus jeden uj. Pasek chroni ok, ale trzeba wysoko usiasc. Co do szyb bmw, to nie wiem na co sie nastawiacie.. ale ogolnie szyby maja 2 lub 3 rodzaje filtow. Takze, te szyby nie sa "swiatlo oporne" ale poprostu odbijaja czesc promienii i srodek sie nie nagrzewa tak, jakby mogl przy zwyklej szybie... i tyle.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Szyba przeciw sloneczna to opcja która zawsze zamawiam.

Gdy jej brak w samochodzie to w słoneczny dzień klima szaleje a od przodu słońce piecze .

Poza tym jest znaczna różnica w nagrzewaniu się wnętrza na postoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się tak wydaje, zwłaszcza że jak ktoś tu już stwierdził, rakiety i tak z F10 nie będzie.

 

Będzie, będzie. Ja dzisiaj widziałem taką rakietę F10. Młody Fus jechał nową M5 w alpinweiss. Miodziuchna jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm F10 może być bardzo szybkie, i przy tym bym został. Z rakieta może być problem, chyba ze mówimy o mistrzach prostej :) Znajomy miał okazje pośmigać nowym M5, mówi ze jest fenomenalnie ale... no właśnie. Straciła trochę zwinnosci przez gabaryty. Co nie zmienia faktu ze jeśli chodzi o sedany/limuzyny to narazie no.1 według mnie.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W ostatnim Top Gear była nowa M5. Chłopaki stwierdzili, ze to epicki samochód, najlepszy na świecie w swojej klasie. Zaraz potem dodała, ze do tej pory M 5 kupowało się dlatego, ze było znacznie lepsze od zwykłej piątki. F10 530 d jest tak dobre, ze trudno zlazeźć uzasadnie dla zakupu M5. Clarkson, który nie przepada za BMW powiedział ze 530 d jest ogłupiajaco dobre...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dam się ustawić w roli krytyka F10 :) Sam kupuję najsłabszą wersję i na moje potrzeby jest wystarczająca. Byłem mocno zaskoczony, że Clarkson tak chwalił 530d. Chociaż z drugiej strony, to w 99 % sytuacji na normalnej drodze z pewnością więcej nie potrzeba.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.