Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 221
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A taka jest prawda...

 

 

 

I moim zdaniem miłe zaskoczenie po tych wszystkich dziwnych teoriach o odgłosach i takich tam...

 

 

Komentarze?

Opublikowano
28i nie daje poczucia mocnego auta, ale jak się mu depnie to idzie :) takie są moje odczucia po jeździe testowej.
http://images.spritmonitor.de/773563.png
Opublikowano
Komentarze?

 

Do czego? Napisałeś jeden post i uważasz się za guru?

528xi wypadło katalogowo. Sprawdź sobie.

530xd GT jest cięższe od normalnej 5er.

535i też wypadło zgodnie z danymi producenta, w x-drivie urwałoby jeszcze 0,2 sekundy.

 

No i to tyle, nikt nie kwestionuje, że 28i się nie zbiera od 0 do 100.

Opublikowano

Wynik dla 528ix jest na prawdę bardzo dobry. 530xd GT też nieźle mimo tłustej doopy :mrgreen:, no a 535ix super

 

Test z taką aparaturą pomiarową wydaje się wiarygodny. Tym bardziej potwierdza się mój wynik od 0-100km/h 5.7s, ale to i tak jest 0,2s gorzej niż deklaruje producent..... Chyba że te 5.5s do 100 535xd jak podaje BMW to wynik sedana...

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Opublikowano

Pemek, skad tyle zlosci:) Zaden ze mnie Guru.

Poprostu musze zmienic auto i zastanwiam sie ktory silnik wybrac.

A wyglada to tak : 528xi + BMW R1200 GS lub 535xi Cena ta sama... A motorek tez chce zmienic.

Dlatego stoje w rozkroku i szukam faktow.

Opublikowano

Przepraszam, poniosło mnie :roll:

Ale jeśli taki masz dylemat, to mój wspólnik obecnie jeżdżący E60 530xd, postawił na pierwszy wariant.

Tzn. zakupił BMW S 1000 RR, i do auta już prawie nie wsiada. Chyba je sprzeda, bo kupił starą trójkę coupe do jeżdżenia zimą. I to też jest jakiś sposób na frajdę z jazdy.

 

Osobiście mam zamiar kupić 535xi po lifcie. Może dadzą tą mocniejszą wersje motoru, którą obecnie wkładają do 640i, czyli 320PS i 450Nm... Wtedy będzie większy sens przepłacania za akcyzę. Bo obecnie 528xi na tyle depcze po piętach 535xi, że w naszych polskich realiach akcyzowych, nie do końca logiczne jest kupno tego R6.

Niemniej sam wychodzę z założenia, popartego kilkukrotną nauką na własnych błędach, że następne auto muszę mieć na tyle mocne i wyposażone w to co chcę, żeby nie żałować potem, że brakuje paru kucy, że brakuje tego albo tego w wyposażeniu. Wolę poczekać, odłożyć więcej, ale mieć to co się chciało... Bez kompromisów. No oczywiście mówię tu o aucie do normalnej jazdy, 550i to już dla mnie za dużo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
morpheus123 dzieki za super filmiki... :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Saint 74 - na filmiku R4 brzmi calkiem ,calkiem - czy macie pojecie w jakim salonie BMW mozna zrobic jazde testowa 528i?
Opublikowano
R4 jak już jedzie to ma 2 zalety: wolna jazda zupełnie nic nie słychać, jazda dynamiczna - dźwięk jest bardzo przyzwoity. Może to nie jest R6 ale według mnie (poprzednio miałem E92, 330d) zdecydowanie są to przyjemne doznania dźwiękowe. Na wolnych obrotach jest lekki klekot ale tak naprawdę to kogo to obchodzi...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
R4 jak już jedzie to ma 2 zalety: wolna jazda zupełnie nic nie słychać, jazda dynamiczna - dźwięk jest bardzo przyzwoity. Może to nie jest R6 ale według mnie (poprzednio miałem E92, 330d) zdecydowanie są to przyjemne doznania dźwiękowe. Na wolnych obrotach jest lekki klekot ale tak naprawdę to kogo to obchodzi...

 

 

Santi74 a masz porownaie 528 vs 530d buda f10? jak sie ma osiagi do ceny!? Widze ze nabytek 528 przez ciebie byl 2012 roku - W jakim salonie BMW kupiles ? jak byles potraktowany i jakie rabaty dostales?

Opublikowano
Saint 74 - na filmiku R4 brzmi calkiem ,calkiem - czy macie pojecie w jakim salonie BMW mozna zrobic jazde testowa 528i?

 

 

Mają w Warszawie w Auto Fus. Jeździłem, nie zrobił na mnie piorunującego wrażenia, choć oczywiście moc jest.

Opublikowano
Przepraszam, poniosło mnie :roll:

Ale jeśli taki masz dylemat, to mój wspólnik obecnie jeżdżący E60 530xd, postawił na pierwszy wariant.

Tzn. zakupił BMW S 1000 RR, i do auta już prawie nie wsiada. Chyba je sprzeda, bo kupił starą trójkę coupe do jeżdżenia zimą. I to też jest jakiś sposób na frajdę z jazdy.

 

Osobiście mam zamiar kupić 535xi po lifcie. Może dadzą tą mocniejszą wersje motoru, którą obecnie wkładają do 640i, czyli 320PS i 450Nm... Wtedy będzie większy sens przepłacania za akcyzę. Bo obecnie 528xi na tyle depcze po piętach 535xi, że w naszych polskich realiach akcyzowych, nie do końca logiczne jest kupno tego R6.

Niemniej sam wychodzę z założenia, popartego kilkukrotną nauką na własnych błędach, że następne auto muszę mieć na tyle mocne i wyposażone w to co chcę, żeby nie żałować potem, że brakuje paru kucy, że brakuje tego albo tego w wyposażeniu. Wolę poczekać, odłożyć więcej, ale mieć to co się chciało... Bez kompromisów. No oczywiście mówię tu o aucie do normalnej jazdy, 550i to już dla mnie za dużo.

 

Masz racje teraz nie warto brać 535xi, na lift nie chce czekać,a na 550xi mnie nie stać. Bedzie 528xi i nowy motorek ale raczej włoski;)

Opublikowano
Przepraszam, poniosło mnie :roll:

Ale jeśli taki masz dylemat, to mój wspólnik obecnie jeżdżący E60 530xd, postawił na pierwszy wariant.

Tzn. zakupił BMW S 1000 RR, i do auta już prawie nie wsiada. Chyba je sprzeda, bo kupił starą trójkę coupe do jeżdżenia zimą. I to też jest jakiś sposób na frajdę z jazdy.

 

Osobiście mam zamiar kupić 535xi po lifcie. Może dadzą tą mocniejszą wersje motoru, którą obecnie wkładają do 640i, czyli 320PS i 450Nm... Wtedy będzie większy sens przepłacania za akcyzę. Bo obecnie 528xi na tyle depcze po piętach 535xi, że w naszych polskich realiach akcyzowych, nie do końca logiczne jest kupno tego R6.

Niemniej sam wychodzę z założenia, popartego kilkukrotną nauką na własnych błędach, że następne auto muszę mieć na tyle mocne i wyposażone w to co chcę, żeby nie żałować potem, że brakuje paru kucy, że brakuje tego albo tego w wyposażeniu. Wolę poczekać, odłożyć więcej, ale mieć to co się chciało... Bez kompromisów. No oczywiście mówię tu o aucie do normalnej jazdy, 550i to już dla mnie za dużo.

 

Masz racje teraz nie warto brać 535xi, na lift nie chce czekać,a na 550xi mnie nie stać. Bedzie 528xi i nowy motorek ale raczej włoski;)

 

Oj tak masz racje, to ja polecam Ducati 1199 Panigale S Tricolore:)

Opublikowano
Saint 74 - na filmiku R4 brzmi calkiem ,calkiem - czy macie pojecie w jakim salonie BMW mozna zrobic jazde testowa 528i?

 

 

Mają w Warszawie w Auto Fus. Jeździłem, nie zrobił na mnie piorunującego wrażenia, choć oczywiście moc jest.

widze że zamowiłeś 520d. Czy 528i jezdziłeś przed zamówieniem? ja mam troche kaca moralnego ze nie poczekałem trochę na 528i :( duża róznica?

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
525d wg moich pomiarów jest ok. 5s wolniejsze od 0-200 km/h od 528i, więc 520d musi być w tym względzie dużo gorsze. Zależy co dla kogo ważne...
Opublikowano

530d jest sprawa wrażenie mocniejszego od 528i ale jest to podobne do takiej gumy z majtek: chwilkę się napina a potem buuuum i lecimy do przodu na maxa. Ten lot trwa chwilę bo szybko dochodzimy z obrotami do czerwonego pola, zmiana biegu i znowu do przodu. W 528i przyspieszenie nie jest aż tak mocno odczuwalne (szczególnie w opcji xdrive) ale wszystko dzieję się bardziej płynnie. Mogę się mylić ale to chyb zasługa większych obrotów na jaki wkręca się silnik i tego, że przy 130 mamy jeszcze 4 bieg.

 

W stosunku do 520d według mnie różnica jest kolosalna. Sprawdzałem to wiele razy bo kusiła mnie opcja wygodnego auto z ekonomicznym motorem. Po każdej jeździe testowej miałem jednak wrażenie, że będę zły, że kupiłem auto o tak małej mocy. W 520d wyraźnie czegoś brakuje, auto niby się zbiera ale jest to raczej taaaaaaaaaaakie przyspieszanie.

 

528i xd pali więcej niż 520d. Koledze średnio 520d pali 8,5 l/100km. Moję 528 wypija około 11 litrów w mixie i 9 na trasie. To więcej niż diesel ale mniej niż się spodziewałem.

 

Po 2 miesiącach i 8 000 km uważam, że wybór był dobry: auto wygodne, ciche podczas jazdy i jeszcze daje czadu. Jest białe, w Mpakiecie więc czego chcieć więcej...

Opublikowano
11l to jest wg mnie rewelacyjne spalanie. nie wiem po jakim miescie jezdzisz, ale moj diesel we wrocławiu i lekkim mixie spala podobnie. strasznie kusi mnie kupno f10 wlasnie z tym silnikiem :roll:
Opublikowano
To ja nie wiem jak wy jezdzicie... tzw ultra urban i do tego ktrotkie trasy tj 15l/100, mix czasmi trasa i duzo miasta 13/14l/100, no i duzo trasy i troche miasta to bedzie ok 11-12l/100.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Saint74 moze da sie ciebie skusic i umiesc kilka fotek na forum :8) ja wlasnie poluje na bialyz silnikiem 528 lub 530d !? Jakie masz wyposazenie ? Jaka cena? jaki rabat dostales?
Opublikowano
Saint 74 - na filmiku R4 brzmi calkiem ,calkiem - czy macie pojecie w jakim salonie BMW mozna zrobic jazde testowa 528i?

 

 

Mają w Warszawie w Auto Fus. Jeździłem, nie zrobił na mnie piorunującego wrażenia, choć oczywiście moc jest.

widze że zamowiłeś 520d. Czy 528i jezdziłeś przed zamówieniem? ja mam troche kaca moralnego ze nie poczekałem trochę na 528i :( duża róznica?

 

Jeździłem 528i. Oczywiście jest wyraźnie szybsze od 520d, ale bez przesady. Przyspieszenie katalogowe od 80-120 km/h jest dla 528i 6,2 s, a dla 520d 6,9s. Dużo, ale nie przepaść. 0-100 mnie nie interesuje. Jeżdzę po 40 tys. km rocznie, głównie na makabrycznej trasie mińsk mazowiecki- warszawa (jak ktoś jechał to widział 3 metrowe rowy wzdłuż jezdni i niekończące się wysepki) plus wypady po kilkaset kilometrów 1,2 razy w miesiącu. Autostrady w woj. mazowieckim nie ma nawet 1 km, otwierają w tym roku obwodnice mińska maz. i może odcinek z łodzi. Wszystko zależy zatem od preferencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
przemek23 masz racje ktos kto chce komfortu i bezbieczenstwa z malym spalaniem wybor idealny - gratuluje. moj znjomy ma E60 z 177km silnikiem jest bardzoooo szczesliwy. wiesz ja szukam dobrego auta z dobrymi osiagami ale nie rakiety bo BMW to limuzyna dlatego mam dylemt 530xd lub 528ix - wiec decyzja zapadnie w kwietniu .....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.