Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
mam do wymiany czujnik położenie wału korbowego tylko nie wiem gdzie on sie znajduje dokładnie mógł by ktoś podpowiedziec gdzie on jest chodzi om silnik 2.5 benzyna 96 rok i czy moiżna samemu sie podjąć tej naprawy Edytowane przez bajba79
Opublikowano
Uważam że ten obrazek będzie odpowiedni nr 9 na schemacie http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD31&mospid=47539&btnr=11_1485&hg=11&fg=10
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

kurcze ja to zawsze cos z tym tytułem odwale następnym razem poprawnie go za tytułuje sory

Skrucha to najlepsza postawa :cool2: :cool2: ,Ciągnąć temat dalej koledzy.POzdr

Opublikowano
Element nr 8 na rysunku http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD31&mospid=47539&btnr=11_2167&hg=11&fg=10 Ogólnie pięć minut roboty :mrgreen:

No nie wiem czy to jakies 5 min roboty, wymienialem go 2 tyg temu i jest masakra z dojsciem do wtyczki . znajduje sie ona pod kolektorem, tak mniej wiecej pod 3 lub 4 kolankiem kolektora, reka niestety nie wchodzi od przodu, trzeba odkrecic pokrywke czyli gore od puszki filtra oleju. Po odkreceniu reka mi utknela idealnie na wysokosci wtyczki, wiec wyjalem ja na slepo, dyby byla 2 cm dalej to nie wiem jak bym to zrobil, potem jest problem z wlozeniem wtyczki do swojego gniazdka, tez robilem to na oslep. Sam czujnik jest latwo odkrecic, nie trzeba demonowac viskozy itd, z lewej strony wiatraka, trzeba odchylic troche ten lewy waz od chlodnicy i go widac nad kolem zebatym, do odkrecenia potrzebny jest taki klucz imbusowy o rozm 5 chyba . Problem byl jeszcze z wyjeciem calkowicie kabla , bo wtyczka nie chciala przejsc kolo nastawnika vanosa, ja go obcialem , bo i tak czujnik byl do wymiany, nowy puscilem obok.

Opublikowano
ja jeszcze nie zabrałem sie do tego bo szczerze powiem nie wiem jaki kupic orginał simensa kosztuje ponad 3 setki nowy a widziałem rózne ceny są i po 9 dych i po dwie stówy moze troche tańszy też bedzie smigał sam nie wiem Ezekiel a ty na jaki wymieniałeś
Opublikowano
Ja kupilem Mayle Germany za okolo 165 zl , ale po znizce, normalnie kosztuje chyba cos okolo 190zl. Kumpel taki kupil miesiac przede mna i nic sie nie dzialo, wiec tez taki kupilem.
Opublikowano
dzięki koledzy za wskazówki dotyczące tego czujnika Ezykiel twoje wskazówki w 100% sie sprawdziły ręka utkwiła kabel też rozcinałem w koncu pokrywa filtra oleju też musiała byc z demontowana przy okazji wymienie olej tylko zas pojawił sie mały problem z tym filtrem nie mogę go sciągnąc obkreca sie razem z tym czpieniem na siłe nie chce bo zaraz coś oberwe wiec zwracam sie z kolejną prośbą i tak na marginesie jaki najlepiej wlac olej i ile go wchodzi (znalazłem czujnik org Simensa 220 zł dobra cena ???????????)
Opublikowano
Sprawdz czy koncowka czujnika jest taka sama jak oryginal, czyli czy to jest napewno ten odpowiednik. Jesli tak to ja bym go bral, bo Siemens to raczej dobra firma. Poszukaj po znajomych moze beda miec znizki w tym sklepie, 15% dla warsztatow to norma . Co do oleju to nie pamietam, bo wymieniali mi w warsztacie razem z filtrem oleju. Ale chyba 4 litry weszlo , a na drugi dzien dolalem z 1 litrowego pojemnika doslownie 1/3 . Aha jezdze na polsyntetyku , nalatane mam prawie 300tys.
Opublikowano
Jeżeli czujnik to tylko firmy VDO Siemens, cena którą podałeś 220zł jak najbardziej w porządku. Oleju wchodzi 6.5 litra, zalecany do Twojego motoru jest syntetyk, ale jeśli masz obawy co do jego stosowania, możesz zalać półsyntetyk
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • 2 lata później...
Opublikowano
Element nr 8 na rysunku http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD31&mospid=47539&btnr=11_2167&hg=11&fg=10 Ogólnie pięć minut roboty :mrgreen:

No nie wiem czy to jakies 5 min roboty, wymienialem go 2 tyg temu i jest masakra z dojsciem do wtyczki

 

 

witam ja mam problem z wyjęciem samego czujnika za żadne skarby nie mogę go wyciągnąć z obudowy MACIE JAKIEŚ PATĘTY

mianowicie chodzi mi o to ze prubowałem wyjąć dwóch aut na złomowisku i sie nie dało ich wiciągnać to blaszka sie złamała co sie przykreca do obudowy a sam czujnik nie wyszedł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.