Skocz do zawartości

Brak mocy w E39 520i


jaro1977

Rekomendowane odpowiedzi

Witam nie daleko jak tdzień temu zakupiłem E39 już na wstepie zaczęły sie problemy tj maska nie chciała się otworzyć i auto grzało się. Jako że sobote i niedzielę miałem wolne zabrałem się za szykowanie autka co by sprawnie smigało. Po całym dniu walki udało mi sie otworzyć maskę i zabrałem się za przegląd układu chłodzenia drogą dedukcji doszedłem w końcu że problem był w termostacie. Ładnie wszystko poskładałem i odpowietrzyłem układ. Problem rozwiązałem! Wsiadłem żeby sie przejechac Bunią a tu ku mojemu zdziwieniu auto o mocy 140 KM jedzie jakby zamiast silnika zaprzęgnięty był w woły do tego nie działa prędkościomierz i ekonomizer troszkę poczytałem może to być któryś z czujników abs. Więc moje pytanie co mam sprawdzić wymienić żeby auto odzyskało pierwotną moc. z góry za porady dziekuję!!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Najprościej będzie podpiąć pod komputer, sprawdzić jakie są błędy, porównać parametry silnika w trakcie jazdy, i na tej podstawie szukać do może być nie tak, bo rozkręcanie, wymienianie w ciemno to jak gra w totolotka, niewiadomo czy trafisz na to, co akurat jest uszkodzone. :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego wygląda, że kupiłeś bardzo zaniedbany model.

Proponuję jechać na kompa. To dużo Ci powie. Może być winny jakiś czujnik, wtedy auto dostaje muła.

Gdybyś miał problemy z silnikiem to pewnie kopcił by przy porannym rozruchu lub przy wyższych obrotach. Szkoda tylko, że została przegrzana bo może pobierać olej przez uszczelniacze.

Nie łam się i prawdopodobnie źle nie będzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kopcić nie kopci ani na niskich ani na wysokich obrotach,druga rzecz silnik pracuje bardzo równo i nie ma śladów na korku olejowym nie kopci też! także wydaje mi się że jedynie co to co zauważyłem to uszczelka przy kolektorze ssącym przy głowicy,jeden uszczelniacz jest jak gdyby naderwany i jego krawędź wystaje z kolektora...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

acha i pedał gazu z opóźnieniem reaguje, nawet na jałowym bieg,u wolno wchodzi na obroty,jak puszczę pedał to dopiero po chwili spadają obroty....

Kolego polecam sprawdzić przepływomierz,odepnij wtyczkę i sprawdź czy będzie poprawa,bo jeśli jest uszkodzony auto może być "mułowate" i reagować z opóźnieniem na gaz, miałem u Siebie podobną sytuację.Auto jechało niby z pełną mocą ale po wciśnięciu gazu w podłogę jakby reagowało z niewielkim opóźnieniem(zauważalne na postoju,bieg jałowy) po wymianie przepływki problem zniknął

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niezapominajmy o najprostszej przyczynie zatarta linka od gazu :-) tez nalezy sprawdzic

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jak ja kupiłem swoją to też był muł...wymieniłem przepływkę...i nic...wymieniłem czujniki położenia wałka rozrządu...i gra muzyka :cool2:

 

ale zamiast wymieniać wszystko po kolei i nabijać koszty zrób tak jak koledzy radzą i najpierw podłącz się pod kompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 2.3i i też miała muła ze nie było czym jechać wczesniej szarpała podczas jazdy teraz strasznie cięzko pali przyczyna była jedna czujnik połozenia wału pod koniec tygodnia bede wiedział czy to jest to bo jestem w trakcie roboty ponoć jak całkiem padnie to nawet nie zapali potem silnik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 2.3i i też miała muła ze nie było czym jechać wczesniej szarpała podczas jazdy teraz strasznie cięzko pali przyczyna była jedna czujnik połozenia wału pod koniec tygodnia bede wiedział czy to jest to bo jestem w trakcie roboty ponoć jak całkiem padnie to nawet nie zapali potem silnik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.