Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Posiadam BMW E34 524TD z 1991 roku. Pompa jest sterowana komputerem nie linką. Mam pewien problem z nią otóż gdy jest "zimna" temperatura wokoło wynosi około 10 stopni na plusie nie mogę jej odpalić, świece są nowe pompa przeszła regenerację głowica też, rozrząd w porządku, w wężyku paliwa nie ma bąbelków wskazujących na zapowietrzenie, pompka wspomagająca w baku działa jak należy, wtryski też są w idealnym stanie, jednak mam na nią sposób zdejmuję wąż od turbosprężarki do kolektora i tam wstrzykuję około 100ml paliwa (ropy) wtedy ma ciężko przekręcić ale odpali (wiadomo potem nie może przepalić dawki i troszkę kopci na biało) auto było już u wielu fachowców okazali się jednak partaczami. Myślę że to po prostu zła dawka paliwa. Co mógłbym sprawdzić, wymienić w tym aucie by mi odpalała od strzała? Proszę o fachowe porady.

Opublikowano
...sprawdz elektrozawór na pompie ,lub czujnik położenia wału,czujnik temperatury płynu chłodzącego lub czujnik temperatury powietrza. Zrób test migowy może coś wykaże
iZzI

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.