Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Michał 330xd, jak się sprawuje pasek po ponad roku od wymiany? Nadal jest spokój?

 

Pozdrawiam

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Odpowiedzi 107
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak jest bardzo ciepło i jak po dłuższej jeździe zgaszę auto i po chwili odpalę to czasem pojawi się delikatne piśnięcie.

Ale ogólnie jest ok.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzis wymienilem kolo pasowe(corteco) oraz pasek wielorowkowy(gates) i rolki (gates)stwierdzam cos mi kurna szumi(cyklicznie) :mad2: macie pomysly co?

jutrto nie dam rady ale po ndzl widze ze szykuje sie zabawa metoda prob i bledow :duh:

Przy gaszeniu jest pisk :mad2: widze ze gates lipa jest czyzby tylko aso?

Ogolnie mam dosc czesci robionych na polske ,tutaj nawet pasta do zebow zawiera mniej fluoru :mad2:

Opublikowano
Dzis wymienilem kolo pasowe(corteco) oraz pasek wielorowkowy(gates) i rolki (gates)stwierdzam cos mi kurna szumi(cyklicznie) :mad2: macie pomysly co?

jutrto nie dam rady ale po ndzl widze ze szykuje sie zabawa metoda prob i bledow :duh:

Przy gaszeniu jest pisk :mad2: widze ze gates lipa jest czyzby tylko aso?

Ogolnie mam dosc czesci robionych na polske ,tutaj nawet pasta do zebow zawiera mniej fluoru :mad2:

 

Corteco kupione w serwisie i to poza nim, to nie ta sama jakość. Wiele osób już o tym pisało na forum.

Paski sprawdzają się tylko z serwisu - Contitech. Ja testowałem Gates i Contitech kupione poza serwisem (jeszcze wtedy nie wiedziałem o różnicach materiałowych w paskach) i były ok przez pierwsze tygodnie, później zaczynał się pisk na ułamek sekundy przy odpalaniu.

 

Szum może pochodzić jeszcze z alternatora, pompy wody oraz z łożyska kompresora klimy.

Ja kiedyś miałem u siebie delikatne popiskiwania na zimnym silniku, ale wymiana rolek i paska załatwiła sprawę. Ostatnio (po prawie trzech latach od wymiany) znów coś rano słyszałem na zimnym silniku z napędu PK, ale na razie nie szukam dziury w całym.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

U mnie też przy odpalaniu występuje delikatny pisk ( jak na pierwszym filmiku ) ale mam to od kiedy samochód kupiłem 68 tys km do dziś 99 tys ... nic się nie zmieniło

Też mnie to zastanawiało ale w ASO powiedziano mi że sam szukam sobie problemu i że może to być wina koła

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Koło, paski, rolka, albo napinacz.

Trudna do zdiagnozowania w 100% rzecz.

U mnie mocno szarpało napinaczem. Więc może napinacz już swoje odsłużył.

Ale wymieniłem dodatkowo paski i rolkę i jak na razie jest dobrze.

W ASO powiedzieli mi dokładnie to samo co Kamilowi, ale się uparłem i kazałem szukać problemu.

 

Ciekawostka: za diagnozę, która polegała na zdjęciu pasków, wymontowaniu napinacza i rolki i ponownym zmontowaniu wszystkiego co trwało wszystko około 1 godziny zapłaciłem 120 zł.

Jak przyjechałem na wymianę napinacza, pasków i rolki czyli czynność dokładnie taka sama jak przy diagnozie zapłaciłem 450zł i trwało to około 3 godzin. :nienie: (MISIAK)

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

Michal bo wiesz BMW dobrze pakuje swoje Czesci i wyciągnięcie ich z pudełka zajmuje 2h

 

Dlatego omijam ASO jak mogę

 

Teraz zbliża mi sie 100k przebiegu więc pojadę do naszego wspólnego serwisu na dokładne sprawdzenie samochodu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

NO wlasnie a najlepiej to by bylo kupic w aso ale na zachodzie bo w pl to pracownicy moga swoje rzeczy wsatwic i do tego na 100% na pl idzie gorszy sort :mad2:

Pozostaje mi sprawdzic te rzeczy co wymienialem krok po kroku :mad2:

Gdzies czytalem ze ktos wymienial pompe wody przy przebiegu ok 200tkm z jakiej firmy polecacie ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Michal bo wiesz BMW dobrze pakuje swoje Czesci i wyciągnięcie ich z pudełka zajmuje 2h

 

Dlatego omijam ASO jak mogę

 

Teraz zbliża mi sie 100k przebiegu więc pojadę do naszego wspólnego serwisu na dokładne sprawdzenie samochodu

 

Ja też już do ASO nie jeżdżę. Podejście "CENTRUM - BMW" do klienta jest wzorowe. Po prostu pracują tam normalni ludzie, którzy znają się na swojej robocie.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzis rano jak odpalielm i pojechalem do pracy nic nie piszczalo i nie suzmialo,po przejachaniu z 30km zaczelo szumiec tym razem ciagle (dziwk jakby opona ) albo mi sie wydawalo jestem chyba przeczulony :mrgreen:

zrobie 1000km i zobcze jak sie sprawa ma ,jak bedzie to atakuje napewno pompe wody jeszcze wymienie .

Przy gaszeniu piszczy :mad2:

Opublikowano

mi tez tak piszczy .... już tak prawie 3 lata, czyli jak kupiłem ta bunie 318 11/2007 teraz 178000

może to ma cos wspólnego z systemem start stop

tak czy siak za każdym razem jak jestem na car washu i obok ktoś myje była jaka betka np. 118 to tez tak piszcza przy starcie

ja kupiłem spray do piszczących paskow

jak popsikalem to tez zaczelo szumieć trochę ale przestalo piszczeć, a jak startuje to jeszcze bardziej szarpie buda

no i tak jakos z 2 miesiące nie piszczało :] wiec tymczasowe rozwiązanie

Opublikowano
U mnie natomiast jak się odpala słychać takie "puff" , mechanik powiedział, że porobiły się jakieś luzy i napinacz do wymiany ok 200 zł

Pozdrawiam,

Tomek

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Witam,

 

U mnie w 320d przed wymiana było słychać lekki pisk, kupiłem napinacz i rolkę INA i pasek GATES i teraz jak odpalam jest 10x gorzej, piszczy pasek dwa razy mocniej przy odpalaniu i do tego teraz tez piszczy i szarpnie silnikiem przy gaszeniu... nie mam pojęcia co może być przyczyna bo jak dla mnie to bardzo dziwne ze na nowych częściach jest gorzej niż na starych :(( jakieś rady?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na polske ida gorsze czesci,tak jest ze wszytskim ,proszki do prania ,pasty do zebow ,jestesmy gowno warci!!

A prawdzie slowa to Polak to Kurw. ! Sa to swiete slowa !!

Kup czesci na zachodzie :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To pozazdrosci skleu gdzie kupowales :norty:

Albo juz wszedzie jest badziew ,ale nie chce mi sie wierzy ,jak mieszkalem w uk bylo git!

Do belgi jezdze po auta sa super :mrgreen:

Opublikowano
Zacznij od zakupu paska 6PK w serwisie BMW - tylko i wyłącznie oryginał.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
mam kupiony pasek i właśnie założony 6PK1835. Moze za slabo napiety jest, jutro jade do mechanika by to sprawdzil i napial bardziej...
Opublikowano
To pozazdrosci skleu gdzie kupowales :norty:

Albo juz wszedzie jest badziew ,ale nie chce mi sie wierzy ,jak mieszkalem w uk bylo git!

Do belgi jezdze po auta sa super :mrgreen:

 

zawsze kupowalem wszystko w tym sklepie i nigdy problemow nie bylo az do teraz... albo tak jak wczesniej powiedzialem moze zle napiety lub bd trzeba tylko ori zalozyc...

Opublikowano

Paski kupione poza serwisem wcale się nie sprawdzają - znam to z autopsji oraz wielu forumowiczów. Miałem Gates - zaczął piszczeć po paru tygodniach, teraz mam Contitech i też jest pisk przy odpalaniu. Niebawem kupuję oryginalny w serwisie.

Na pierwszy montaż idzie Contitech. Contitech kupiony poza serwisem to pasek o innej powierzchni styku niż ten z serwisu.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Paski kupione poza serwisem wcale się nie sprawdzają - znam to z autopsji oraz wielu forumowiczów. Miałem Gates - zaczął piszczeć po paru tygodniach, teraz mam Contitech i też jest pisk przy odpalaniu. Niebawem kupuję oryginalny w serwisie.

Na pierwszy montaż idzie Contitech. Contitech kupiony poza serwisem to pasek o innej powierzchni styku niż ten z serwisu.

 

To patrze ze bez paska ori z ASO sie nie obejdzie...

 

No mowisz ze u CIebie Gates po paru tyg zaczal piszczec a u mnie odrazu po zalozeniu i gorzej niz stary co byl... moze jest za slabo napiety... jutro to sprawdze, pojade do mechanika i napisze wam jutro wieczorem czy to cos dalo...

Opublikowano

Sprawa rozwiazana poprostu pasek ten co kupilem byl za dlugi (6PK1835) bo to trzeba bylo ten 6PK1698.

 

Po zalozeniu cisza i spokoj :)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Jak są teraz takie upały po 33C - 36C, jak gaszę silnik to słychać pisk.

Wymienione rolki i pas z ASO.

Jak się zrobi trochę chłodniej <30C, to nie piszczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.