Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W przyszłym tygodniu zamawiam części i ustalam termin wymiany,

Jak będzie po wszystkim to zdam relację co i jak.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 107
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jestem po wymianie pasków, napinacza i rolki.

Panowie w ASO jednak mieli rację. Przy odpalaniu ciepłego silnika jest cisza, nic nie piszczy.

Zauważyłem znaczną różnicę między paskiem Contitech a oryginalnym BMW.

Oryginał jest minimalnie grubszy i od środka nie jest z gumy tylko z materiału podobnego do filcu.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

No to gratulacje za rozwiązanie problemu :mrgreen:

 

A kto robi dla BMW paski?

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano

u mnie też słychać taki bardzo krótki jakby pisk, nie pamiętam czy przy uruchamianiu czy przy gaszeniu. Póki trwa to ułamek sekundy to nie mam zamiaru się tym przejmować. Jeśli pasek nie jest zużyty a rolka nie hałasuje za bardzo to nie widze sensu wydawania kasy na to.

 

Kiedyś miałem podejście, ze jeśli tylko cokolwiek zaczynało się odzywać to zaraz wymieniałem i szło mnóstwo kasy psu pod ogon, teraz jestem rozsądniejszy i wymieniam rzeczy, które na prawde wymagają wymiany.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mi niestety jeszcze nie przeszło i jak tylko coś się odezwie to od razu naprawa lub wymiana.
http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano
A kto robi dla BMW paski?

 

Zdaję mi się, że paski do naszego silnika robi Contitech.

 

U mnie też trochę piszczy :cry2: ...czy mam kupić kolejny trzeci nowy pasek :duh: (tylko tym razem z serwisu?)

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ori pasek dla BMW robi Contitech, tylko że, pasek kupiony w ASO, a pasek kupiony w sklepie to dwa różne paski mimo, że obydwa firmy Contitech.

To tak samo jak z kołem pasowym. Oryginalne koło robi firma Corteco tylko, że Corteco kupione w sklepie lub na hurtowni momentalnie się rozpada.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

Zawsze części robione na pierwszy montaż są 'inne' a wyglądają tak samo i są tego samego producenta. Taka polityka. Mało tego.. część kupiona oryginalna już nigdy nie będzie tą oryginalna założoną na pierwszy montaż.. :8)

 

Pzdr.

Opublikowano
Zawsze części robione na pierwszy montaż są 'inne' a wyglądają tak samo i są tego samego producenta. Taka polityka. Mało tego.. część kupiona oryginalna już nigdy nie będzie tą oryginalna założoną na pierwszy montaż.. :8)

 

Pzdr.

 

inaczej, są pewne częsci, które warto kupić oryginalne w ASO ale jest mnóstwo takich, które śmiało mozna kupić aftermarketowe bez straty jakości a z ogromną oszczędnością ceny

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokładnie.

Np sprzęgło z dwumasem w ASO to koszt około 7 tys. , a ten sam zestaw LUK-a na hurtowni nie całe 3 tys.

Różnica spora.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam,

Cholera u mnie przy okazji wymiany oleju i filtrów mechanik wymienił tez pasy klinowe (szczerze mówiąc nie wiem na jakiej marki) i zaczęło piszczeć przy odpalaniu i gaszeniu silnika.

Byłem drugi raz, wymienił mi też napinacz pasa - fakt, faktem rolka starego była już zużyta.

Dalej piszczy, niezależnie czy na ciepło czy po nocnym postoju.

WTF?

Czy wystarczy wymienić pasy na bardziej "markowe"? Z tego co czytam bywa różnie.

Opublikowano
Witam,

Cholera u mnie przy okazji wymiany oleju i filtrów mechanik wymienił tez pasy klinowe (szczerze mówiąc nie wiem na jakiej marki) i zaczęło piszczeć przy odpalaniu i gaszeniu silnika.

Byłem drugi raz, wymienił mi też napinacz pasa - fakt, faktem rolka starego była już zużyta.

Dalej piszczy, niezależnie czy na ciepło czy po nocnym postoju.

WTF?

Czy wystarczy wymienić pasy na bardziej "markowe"? Z tego co czytam bywa różnie.

 

Jeśli chodzi o paski PK w Bmw, to sprawdzają się TYLKO I WYŁĄCZNIE oryginalne z serwisu - maja inną powierzchnie styku.

Ja założyłem za pierwszym razem Gates, a po paru miesiącach Contitech (bo oryginał też jest tej firmy i myślałem że to rozwiąże problem) - oba kupione poza serwisem, bo jeszcze nie wiedziałem że jest inna jakość i będą takie cyrki z piszczeniem. Oba po paru tygodniach od założenia zapiszczą na ułamek sekundy przy rozruchu silnika. Ogólnie są trwałe i dobrej jakości, ale niestety zapiszczą, co może niektórych trochę denerwować :wink:

Proponuje kupić raz a porządnie w serwisie na wiele lat. Drożej 2,5 krotnie, ale piszczenia nie będzie.

 

Napinacz z tego co zauważyłem raczej się nie zużywa, ale wymiana rolek to podstawa przy nowych paskach. Ja wymieniłem wszystko. Nowy oryginalny pasek też niebawem kupię.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Masakra.

Wczoraj w akcie desperacji kupiłem preparat Boll do pasów klinowych (że ciszej, że konserwacja, że ochrona, bla, bla, bla), chciałem kupić Wurth'a ale nie mieli.

Napsikałem na pasy i teraz zamiast pisku przy odpalaniu i gaszeniu jest głośny stukot, który, co gorsza, słyszę nawet z zamkniętej kabiny. Na zimnym silniku po odpaleniu świszcze, gwiżdże i ociera się tam chyba wszystko, co tylko może. Trwa to kilkanaście sekund i przestaje być bardzo słyszalne.

Także gdybyście byli w zamiarze kupić ten preparat, to bardzo nie polecam.

 

Teraz nie wiem, czy kupić nowe rolki i pasy, czy przesmarować to świecą tak jak jeden kolega w temacie radził...

Opublikowano
Teraz nie wiem, czy kupić nowe rolki i pasy, czy przesmarować to świecą tak jak jeden kolega w temacie radził...

Matusiu! Świecą :?: :shock:

Świecą to ja w dzieciństwie smarowałem narty żeby się lepiej.... ślizgały.

Kalafonię jaszcze mogę zrozumieć.

Pozdrawiam
Opublikowano
Przerabiałem temat z piskiem przy odpalaniu 2 miesiace temu,wymienilem wszystkie rolki i caly napinacz,pasek glowny i od klimy i dalej piszczalo,w koncu kupilem w ASO Contitecha i problem zniknął,ten pasek jest od srodka pokryty czyms w rodzaju filcu a od zewnatrz ma strukturę jeansu i moze to powoduje że się nie ślizga :cool2:
Opublikowano

Ja ciągle śmigam na Contitechu spoza ASO. Lekko zapiszczy przez ułamek sekundy przy odpalaniu, i tylko tu jest problem, bo ogólnie pasek spisuje się normalnie. Gdybym wcześniej wiedział, że pasek z serwisu załatwia problem, to od razu bym go tam kupił.

 

Świeca podobno pomaga (nie testowałem) ale na krótko.

Pryskałem jakimś preparatem w sprayu pasek, ale jakiejś znaczącej poprawy nie było.

Jeśli preparat Wurtha nie pomoże, to chyba już żaden inny.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Ja ciągle śmigam na Contitechu spoza ASO. Lekko zapiszczy przez ułamek sekundy przy odpalaniu, i tylko tu jest problem, bo ogólnie pasek spisuje się normalnie. Gdybym wcześniej wiedział, że pasek z serwisu załatwia problem, to od razu bym go tam kupił.

 

Świeca podobno pomaga (nie testowałem) ale na krótko.

Pryskałem jakimś preparatem w sprayu pasek, ale jakiejś znaczącej poprawy nie było.

Jeśli preparat Wurtha nie pomoże, to chyba już żaden inny.

U mnie piszczał właśnie ułamek sekund,za mocno na nerwy mi to działało :evil: Koszt paska w ASO 147pln z rabatem :? :

Opublikowano

Kupiłem oba pasy w ASO i dodatkowo rolkę (tę drugą, nie od napinacza).

Od dzisiaj cisza w aucie przy odpalaniu, gaszeniu i w trakcie jazdy. Spokój, jak za dawnych czasów :)

Jeśli komuś popiskuje pas (najczęściej jest to pas wieloklinowy, ten większy), to nie bawić się w zamienniki (mimo, że Contitech), a już nie daj Boże pryskać jakimiś preparatami w sprayu, tylko od razu kupić w ASO (też Contitech, ale tak jak jeden kolega pisał, od środka ma podszycie jakby z filcem). Koszt obu pasów + rolka to ok 450zł, także koszt nie zwala z nóg, a jest święty spokój i nic nie piszczy.

Opublikowano

Wierzbin, idź za ciosem i wymień jeszcze rolkę od napinacza (będziesz miał spokój na bardzo długo). Sam napinacz raczej nie jest zawodny w tym silniku i ja bym raczej pominął zakup.

W serwisie może być problem z samą rolką, bo gdy ja zmieniałem u siebie ponad 2 lata temu, to był dostępny tylko i wyłącznie w komplecie napinacz z rolką, i tak też kupiłem bo zamienników jeszcze nie było na rynku.

O problemach z paskami poza serwisowymi jeszcze nikt wtedy nie pisał :-(

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Rolkę z napinaczem wymieniłem już wcześniej, bo podejrzenia o piszczenie padły właśnie na nią. Fakt, była już zużyta i wymagała wymiany, ale piszczenie nie ustało. Także teraz już wszystkie rolki i pasy są po wymianie. Jest git.
Opublikowano

Ja też się trochę naszukałem usterki (popiskiwanie zużytych rolek na zimnym silniku), ale trafiłem.

Pozostała mi tylko wymiana paska na oryginał.

Gates i Conti spoza serwisu idealne nie są, chodzą praktycznie dobrze, tylko jest delikatny uślizg przy rozruchu silnika (trzeba się wsłuchać). Niestety zawsze są ważniejsze wydatki i pasek ciągle nie wymieniony - widocznie za bardzo mi nie dokucza ;-)

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.