Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jeżeli jest tak jak twierdzisz, to ja dzisiaj smaruję również ten krótszy pasek. Zobaczymy... zdaj koniecznie relacje co i jak jak już zaczniesz wszystko przekładać. Ja niestety wszystkie stare elementy wyrzuciłem :duh:
  • Odpowiedzi 107
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dodatkowo przy maksymalnym skręcie kierownicą w prawo lub lewo i dodaniu gazu pojawia się lekki pisk. Stąd główne podejrzenie na pasek od pompy.
http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie troszke inne mam pytanko ,u mnie nic sie nie dzieje ,troszke kiedys piszczalo na zimnym jak odpalem,ale teraz wszytsko ok czy wieminaic kolo pasowe i paski?zerkalem to miesa na paskach jest nie sa wyslizgane ale auto ma 19tkm i podejrzewam ze nie byl wymienine nigdy :?:
Opublikowano
Panowie troszke inne mam pytanko ,u mnie nic sie nie dzieje ,troszke kiedys piszczalo na zimnym jak odpalem,ale teraz wszytsko ok czy wieminaic kolo pasowe i paski?zerkalem to miesa na paskach jest nie sa wyslizgane ale auto ma 19tkm i podejrzewam ze nie byl wymienine nigdy :?:[/quote

 

Nic bym nie wymienał.

Opublikowano
19 tysięcy w 2006? To raczej jest 190 tysięcy i musiało być już wymienione.

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak nie ma typowych dla koła objawów takich jak wibracje czy stukanie to ciężko jest postawić 100% diagnozę. Żeby cokolwiek sprawdzić to koło trzeba zdemontować. Ja miałem 100% pewność bo jak silnik pracował to strasznie się tłukło.

Po zdemontowaniu koła można delikatnie kantem uderzać o coś twardego. U mnie było słychać metaliczne stukanie.

Po wymianie do chwili obecnej stukanie ustało.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skoro nie ma żadnych objawów, nie stuka i nie wibruje to mało prawdopodobne, żeby się nagle rozpadło.
http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Byłem dzisiaj u mechanika i stwierdziliśmy , że przyczyną pisku przy odpalaniu najprawdopodobniej jednak jest koło pasowe.

Pompa wspomagania odpada bo po zdjęciu paska dalej piszczy.

Smarowanie pasków nie pomogło. Po zrzuceniu pasków pisku nie słychać

W czasie odpalania, kiedy pojawia się pisk na kole pasowym podskakuje pasek. Dodatkowo jak mechanik złapał koło rękami to wyczuwalny jest luz w prawą i lewą stronę.

W przyszłym tygodniu jadę do ASO reklamować koło.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano
I co tam michał ustaliłeś coś z tymi piskami ? Ja mam e46 co prawda ale też z CR i umnie pisk jest tylko na ciepłym silniku,chętnie się wszyscy dowiemy jak sie rozwinęła sytuacja u ciebie.Nie pozwólmy panowie aby temat umarł pozdr
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Byłem dzisiaj w ASO.

Panowie 2 godziny sprawdzali i stwierdzili, że pisk pochodzi z napinacza i rolki prowadzącej

Zastawia mnie fakt, że pisk jest mocniejszy na rozgrzanym silniku. Napinacz i rolkę wymieniałem rok temu. Napinacz kupiłem oryginalny w hurtowni motoryzacyjnej, rolka zamiennik GATES.

Według mnie to, że pisk jest mocniejszy na ciepłym silniku bardziej pasuje do koła pasowego :?:

Powoli zaczyna mi brakować pomysłów co może być przyczyną.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

Debile z ASO. Teraz będą szukać, wymieniać pół samochodu, a na pewno nie przyznają się, że koło jest zrypane :duh: współczuję.

 

A czy przy gaszeniu też potrafi Ci zapiszczeć?

 

 

Pzdr.

Opublikowano

no ale co, u każdego z nas po wymianie piszczy, więc co każdy z nas ma wadliwe koło pasowe??

mnie dziwi to że przez pierwsze 1tkm problemu nie było... wkurza mnie to niesamowicie jak uruchamiam i mi piszczy na cieplym silniku

przy gaszeniu objaw nie występuje. Żałuję, że wyrzuciłem stare koło, teraz bym tylko podmienił i ciekawe co by było :?:

Opublikowano

U mnie właśnie przy gaszeniu jest taki objaw - ale nie zawsze - dlatego póki co czekam na rozwój sytuacji. Ale jak sprawdzałem z mechanikiem to wszystko wskazuje na koło pasowe :roll:

 

Jeśli chodzi o Was to faktycznie dziwna sprawa, chyba, że taki zbieg okoliczności, że wyprodukowali jakieś buble? :shock:

 

Pzdr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie przy gaszeniu jest cisza. Tylko przy odpalaniu piszczy.

Jak wymienię napinacz, rolkę i paski i dalej będzie piszczało to wtedy nie będzie innej możliwości jak koło. :duh:

Zdziwiła mnie jedna rzecz. Powiedziałem doradcy serwisowemu, że napinacz kupiłem nowy oryginalny tylko na hurtowni motoryzacyjnej i sam założyłem.

A on na to, żebym dostarczył fakturę za zakup napinacza przez hurtownię, fakturę zakupu odbiorcy (czyli mnie) i potwierdzenie od byle jakiego mechanika lub warsztatu , że napinacza był montowany w samochodzie (podać VIN i nr rej.) i żebym im te papiery faksem przesłał. W momencie kiedy dostaną dokumenty zamawiają dla mnie części i je montują, a stary napinacz reklamują oni jako serwis BMW. :shock:

Jest to trochę dziwne. Wydawało mi się, żeby gwarancja była zachowana to dana część musi być kupiona i założona przez autoryzowany serwis.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

Chyba GVO się kłania :D http://www.newsfix.pl/index.php/2011/08/09/gwarancja-a-serwis-auta-poza-aso/

 

Nie jest to dokładnie ta sytuacja ale może serwisy zaczęły trząść portkami i wychodzić na przeciw klientowi bo klient ucieka z ASO. http://biznes.onet.pl/kierowcy-uciekaja-z-firmowych-serwisow,18561,5036095,1,prasa-detal

W każdym razie :clap: dla serwisu.

Tylko czy dostaniesz z hurtowni ich fakturę zakupu? Ciekawe jaka przebitkę mają :norty:

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No właśnie.

Dzwoniłem na hurtownię, opowiedziałem wszystko sprzedawcy, a on zapytał w delikatny sposób czy osoba, która mi to wszystko powiedziała jest nienormalna czy pier@#$#%$% ?

Powiedział, że nie ma takiej możliwości, żebym dostał fakturę zakupu części przez hurtownię, i że nikt takiej faktury dostać nie może.

Jeżeli stwierdzono uszkodzenie napinacza, to muszę im tą część zostawić, i oni ją będą reklamować.

Jeżeli reklamacja zostanie uwzględniona to mam dwie możliwości. Albo zwrot kasy, albo nowy napinacz.

Stary napinacz wyrzuciłem więc chcąc złożyć reklamację to i tak muszę kupić nowy, bo na rozpatrzenie reklamacji jest 2 tygodnie (znając życie to około miesiąca wszystko potrwa), a czymś jeździć trzeba.

Kupię napinacz, rolkę i paski, pojadę na montaż do ASO, a gdy po montażu dalej będzie piszczało to zapytam szanownego pana doradcę serwisowego co proponuje.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

No to powodzenia ...

 

Jak uznają reklamację, to masz do zwrotu kasę za napinacz. A co z drugą rolka i paskiem?

 

Byłbym zdziwiony gdyby hurtownia raczyła dać Ci kopię ich faktury :shock:

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rolka ,którą mam obecnie zamontowaną to zamiennik GATES. Nie ma sensu reklamować bo była tania.

Pasek kupie oryginalny bo podobno Contitech się minimalnie różni od ori.

Jestem ciekawy co powiedzą w ASO jaj po wymianie tego wszystkiego dalej będzie piszczeć.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano
Rolka ,którą mam obecnie zamontowaną to zamiennik GATES. Nie ma sensu reklamować bo była tania.

Pasek kupie oryginalny bo podobno Contitech się minimalnie różni od ori.

Jestem ciekawy co powiedzą w ASO jaj po wymianie tego wszystkiego dalej będzie piszczeć.

 

Myślę że sama wymiana paska (nawet zamiennika) załatwiła by sprawę z piskiem...na jakiś miesiąc, później wszystko wraca do normy, czyli piszczy dalej.

Z ori paskiem może być lepiej, może posłuży dłużej niż zamienniki.

Ja dwa razy zmieniałem pasek 6PK - Gates, później Contitech i oba po jakimś czasie też piszczały. Oryginalny stary pasek też już piszczał przy zakupie auta, ale miał już swoje przejechane.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ja myślę że jednak mam koło pasowe uwalone i wymiana napinacza, rolki i paska nie rozwiąże problemu.

Ale jak to wymienię to w ASO już nie będą mieli wymówki że koło pasowe jest dobre i będą musieli je wymienić.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.