Skocz do zawartości

[F10,F11] 530d xdrive realne spalanie i inne walory


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
proponuje podotykac konsoli srodkowej w A6 c7 a nie wypisywac tu głupot ja tam F10 będe bronił co do jakosci wnętrza co wpadek początkowych egzemplarzy to sprawa jest oczywista ale wykonczenie wnętrza jest jak narazie wzorem do nasladowania takze dla Audi z niedowiarkami moge podjechac do salonu Audi i pokazac miejsca w aucie których nie widac a w nich tworzywa ze Skody, w F10 nawet w niewidocznych miejscach są porządne tworzywa

 

Moja ocena wnetrza F10 jest taka, ze dopiero po dodaniu Nappy (obijetnie ktory kolor, poza bezowym), piano i deski w skórze, a moze jeszcze ceramiki - jest pieknie... Oczywiscie minus 30-40 tyś w budżecie.

Opublikowano

Informuje uprzejmie szanownych forumowiczów iż dokonałem wyboru.

W związku z tym, że rozpoczynam również budowe domu musiałem troche wyhamować z ambicjami motoryzacyjnymi kwota na auto nie przekroczy 180 kpln, dlatego też nie będzie to ani F10 ani E70 czy new Touareg.

 

Jak kto ciekawy to się pochwale, ale troche sie boje :oops:

Opublikowano
Informuje uprzejmie szanownych forumowiczów iż dokonałem wyboru.

W związku z tym, że rozpoczynam również budowe domu musiałem troche wyhamować z ambicjami motoryzacyjnymi kwota na auto nie przekroczy 180 kpln, dlatego też nie będzie to ani F10 ani E70 czy new Touareg.

Rozpoczecie budowy i kupowanie drogiego auta, oczywiście według mnie w parze nie idą chyba że budowa bedzie trwała i trwała, najpierw zamknał bym temat budowa a potem na nowa policzył kasę :)

hej

Opublikowano
Informuje uprzejmie szanownych forumowiczów iż dokonałem wyboru.

W związku z tym, że rozpoczynam również budowe domu musiałem troche wyhamować z ambicjami motoryzacyjnymi kwota na auto nie przekroczy 180 kpln, dlatego też nie będzie to ani F10 ani E70 czy new Touareg.

Rozpoczecie budowy i kupowanie drogiego auta, oczywiście według mnie w parze nie idą chyba że budowa bedzie trwała i trwała, najpierw zamknał bym temat budowa a potem na nowa policzył kasę :)

hej

 

 

Co prawda to prawda.

 

Jestem w trakcie sprowadzania A6 C6 2010 3.0 TDI Quattro z przebiegiem 32 kkm. Bardzo ładna sztuka ze swietnym wyposazeniem łącznie z pneumatyką i podwojnymi szybami dzwiekoszczelnymi.

 

Logika taka : zakup i tak 100 kpln mniej niż nowe F10 lub C7 ( mowa o 6 cylndrach ) czy Touareg 2, nie chciałem e60 z końca produkcji bo już mam e60 i chce cuś inne mieć.

 

A budowa : w tym roku stan surowy i pod koniec przyszłego zakonczyc....

 

pozdrawiam

 

ps. ale z tą skodą to pojechaliście :D

Opublikowano
nie wiem czy przesiadanie się z e60 do c6 to dobry wybór i czy nie zatęsknisz za Bmw ale najwazniejsze zebys ty był zadowolony

 

Szukalem auta wygodnego i z napedem 4x4 . Ostatnie 4 lata spedzilem w E61 i bylem/jestem bardzo zadowolony. Chce zmiany, ale nie zamierzam szalec z autem za 300 kpln zwlaszcza rozpoczynajac budowe domu w tych niepewnych czasach.

 

Jezdzilem juz audi przed BMW wiec nie bedzie to moj debiut z "wladca pierscieni" :D

 

ps. moja e61 jest do sprzedania, gdybys ktos byl zainteresowany zapraszam na priv

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Jestem w trakcie sprowadzania A6 C6 2010 3.0 TDI Quattro z przebiegiem 32 kkm. Bardzo ładna sztuka ze swietnym wyposazeniem łącznie z pneumatyką i podwojnymi szybami dzwiekoszczelnymi.

 

Logika taka : zakup i tak 100 kpln mniej niż nowe F10 lub C7 ( mowa o 6 cylndrach ) czy Touareg 2, nie chciałem e60 z końca produkcji bo już mam e60 i chce cuś inne mieć.

Jeździłes A6 C6? Jeśli nie to spróbuj bo przesiadka z E61 może zaboleć. Wiem coś o tym bo sam taką przesiadkę zrobiłem...

 

Na minus A6 w poprzednim modelu C6:

- komfort: zawieszenie na poziomie dobrego kompaktu, moim zdaniem w obecnym modelu Mondeo jest wiecej komfortu

- ergonomia miejsca pracy: podlokietnik w drzwiach za nisko i za daleko, centralny za krótki (za bardzo z tylu), regulacja kierownicy niewystarczająca (nie mogę jej wysunąć do kierowcy tak jakbym chciał), fotele konturowe są zbyt twarde,nie da się ich obniżyć; ograniczniki drzwi tak silne ze niebezpieczne dla dziecka

- podsterowność - auto ma konstrukcje przednionapędówki: obciążony przód z dużym zwisem, mały rozstaw osi jak na długość auta (krótsze mondeo ma większy)

- skrzynia automatyczna (wg nomenklatury audi tiptronic) zabytkowa - spina późno, nie za szybka, sprawca dużego spalania w korkach

- MMI (pierduly) - plastikowe gałki niezbyt wyszukanej jakości, brakuje mi ekranu komputera (wszystkie wskaźniki na 1 ekranie), brak ustawienia radia Memorized (po każdym włączeniu silnika trzeba ręcznie przeklinać aby pokazał tylko wybrane stacje

- brak pakietów serwisowych

 

Na plus wersji Quattro z dieslem 3.0 tdi:

+ napęd quattro bezobslugowy, może nie daje funu ale stabilizuje auto

+ silnik nieźle daje sobie radę z autem, potrafi też być oszczędny (7l w trasie jest osiągalne przy równej płynem jeździe do 120-130kmh)

+ sztywniejacy z prędkością układ kierowniczy powoduje że w trasie auto jest bardzo spokojne i nienerwowe, do tego sztywne zawieszenie na autostradowych odcinkach pozwala na leniwą ale szybką jazdę w trasie

 

C7 ma na oko poprawione większość wad poprzednika. Silnik cofnięto za oś przednią, mniejszy zwis, lepsze proporcje, poprawiona ergonomia (ale dla mnie osobiście F10/11 jest tu nadal lepsze - może kwestia sylwetki?). Ale C6 jest daleko za E60/61. Więc jeśli ostatecznej decyzji nie podjąłeś - ja radzę abyś ją przemyślał. Ja swojej żałuję.

Opublikowano

Po kolei odpowiadam:

Jezdzilem C6. Wprawdzie dawno i nie swoim, ale mialem okazje pokatowac ten woz dosc mocno.

 

- zawieszenie - bedzie pneumatyka wiec licze na doznania przyjemniejsze niz w e61 ( ktore jest bardzo twarde i mało komfortowe ).

- ergonomia - podłokientnik w e61 był dla mnie zbyt niski. Mialem a6 c5 i podlokietnik mial regualcje gora/dół i przód/ tył. Nie pamietam jak w C6 . Reszta ergonomii - w e61 zbyt mały zakres regulacji kierownicy w płaszczyznie góra/dół. Ocena tych rzeczy zalezy od postury kierownika...

Fotele komfortowe w bmw to wzór....

- układ kierowniczy w e61 z active steering to genialne rozwiazanie - tego moze mi brakowac

- podsterowność - nie wiem nie pamietam. Jezdze coraz spokojniej choc lubie sie powściekać :D

- rozstaw osi w C6 jest 5 cm mniejszy wiec przy 7 cm wiekszej długości jest to nie do zauwazenia w tej wielkości aucie. Znakomita wiekszość aut ma obciazony bardziej przod.

- skrzynie automatyczne w obu autach w wersjach 3.0 d sa idetyczne 6HP26 by ZF. Owszem soft w bmw był lepiej dopracowany. Jednak auto, ktore wybralem to rocznik 2010 wiec soft zapewne inny ( jezdzilem rocznikiem 2004 ) . Poza tym róznice w sofcie były nie tak bardzo wyczuwalne.

- pakiet serwisowy mam 5 lat / 100000 km czyli jeszcze 3 lata i 68 000 km.

- jakość spasowania wnętrza i montażu w c6 jest miażdżąco lepsza w stosunku do e61..

 

 

to tyle kolego. Dziekuje za odpowiedz, ale oczekuje rzeczowych i obiektywnych argumentów oraz znajomości tematu....

-

Opublikowano
[ciach]

to tyle kolego. Dziekuje za odpowiedz, ale oczekuje rzeczowych i obiektywnych argumentów oraz znajomości tematu....

-

Hmm, przeszło 3 lata w E61 i ponad rok w C6 Avant. Trochę poznałem oba auta, pryznajmniej tak mi się wydawało ;)

 

C6 kupowałem rozsądkiem w końcówce 2010, choć byłem zakochany w F11. W założonym budżecie na finiszu kratek to była jedyna możliwość kupna nowego auta z mocnym silnikiem. Silnik i napęd był zmianą na plus, reszta w większości nie. Tyle że ja kupowałem w momencie gdy C6 było jeszcze aktualnym modelem Audi A6, zaś F10/11 nie było w ogóle na rynku wtórnym. Dziś masz taki wybór - dlatego zabrałem głos. Nie znam atrakcyjności Twojej oferty ani Twoich preferencji, i mogę powiedzieć tylko za siebie: czekam niecierpliwie do zakończenia leasingu C6, co chciałbym robić dalej to można się domyśleć skoro tu bywam. A wówczas będę sprzedawał C6 a powyższego posta się wyprę :twisted:

 

Co do punktów:

- przyznaję nie testowałem pneumatyki

- pakiet - w Audi PL dostępne jest przedłużenie gwarancji (notabene to ubezpieczenie finansowe), nie ma pakietów obsługowych (przeglądy itp)

- w C6 nic się nie dzieje - w BMW z pakietu korzystałem regularnie :)

- skrzynię C6 (produkcja 2010) porównałem nieopatrznie do testowej F11 520d, nie miałem porównania w E60/61 3.0d. W C6 potrafi szarpać

- dodam tylko jeszcze: nivo i tylko szyba w E61/F11, brak w C6

Opublikowano

Wybrałem limo wiec brak samej szyby nie dotyczy. Odnosnie nivo - mialem w e61 ( padło a raczej rzygało błedem wiec wymienilem na używane za 700 pln z wymiana ). W c6 z pneumatyka jest.

 

Odnosnie f10 ( kombi mam juz dość kupiłem Żonie e83 i jest wystarczjąco funkcjonalne ) jeździłem i to był cel, ale 300 kpln za auto to jeszcze nie jestem w stanie przez łeb przepuścić, tym bardziej że jak pisałem wyżej chate stawiam....

 

Nowa skrzynia w f10 świetna, jeździłem 525d xdrive i swietnie pracuje, ale w miescie te wyzsze biegi sa nieuzywane a w trasie w mojej e61 mialem przy 140 2000 obr/min. tego sie spodziewam w c6 ....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.