Skocz do zawartości

[520i]Silniczek spryskiwaczy - problem z okablowaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Posiadam moją e39 już około roku. Jest to przedlift touring 2.0 w automacie. Udało mi się rozwiązać wszystkie jej bolączki po poprzednim właścicielu. Jeden pozornie najprostszy zostawiłem sobie na koniec.

Chodzi mianowicie o niedziałający silniczek spryskiwaczy i o szczątkowe okablowanie do niego.

 

Zdjęcia przedstawiają stan, który zastałem po ściągnięciu nadkola pasażera.

Pierwsze zdjęcie przedstawia cztery pary przewodów, które wychodzą z karoserii.

Drugie zdjęcie przedstawia kolorystykę żył. Może ktoś będzie w stanie rozpoznać po kolorze, który do czego służy.

 

W momencie włączenia spryskiwaczy manetką przy kierownicy na żadnej parze nie pojawia się +12v :x

Co najciekawsze, wszystkie przewody mają zwarcie z masą nawet te pozornie grube, typowo plusowe.

 

Jak najlepiej się do tego zabrać ?

Który moduł jest za to odpowiedzialny za zarządzanie silniczkami spryskiwaczy i gdzie się znajduje ?

 

Pozdrawiam serdecznie wszystkich forumowiczów.

 

http://www.blaze.pl/temp/e39/1.jpg

http://www.blaze.pl/temp/e39/2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.