Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

mam pytanie do użytkowników M6. przymierzam się do zakupu takiego pojazdu i zastanawiają mnie koszty eksploatacji. spalanie na poziomie 18l rozumiem i akceptuję, ale raczej interesują mnie pozostałe kwestie - jak często trzeba wymieniać olej i ile to kosztuje, ile kosztują klocki (podobno 7tys??) mniej więcej itd. czy te wszystkie części są jakoś kosmicznie drogie jak na M przystało czy są to względnie normalne elementy? czy taki samochód wogóle można serwisować poza ASO?

 

i druga kwestia - czy M6 z przebiegiem na poziomie 100-120 tys km to nie jest ryzyko większe niż przy innych modelach? jest to jednak bolid o specyficznej charakterystyce..

 

będę wdzięczny za jakikolwiek komentarz ułatwiający decyzję o zakupie :)

 

pozdrawiam,

kamil

Opublikowano
No tak sobie czytam i na MForum napisali Ci dokładnie to samo co każdemu: sprzęgło, panewki, drogi serwis... wszystko true... M6 kupisz już powiedzmy za 130-150k, ale koszta utrzymania... bez paliwa liczmy 1,5-2k miesięcznie, z paliwem 3,5-4k (zależy jak i ile jeździsz), także autko dla bogatych :) jak chcesz fajne autko, które dostarcza dużo radośći, jest tanie w utrzymaniu i niezawodne to polecam 335i. Za 150k kupisz porządny zadbany egzemplarz chociaż nie poliftowy... Vette sobie odpuść, chyba że 7.0 litrowe Z06 albo ZR1 albo GrandSport :)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
A mnie zastanawia dlaczego m6 jest sporo tańsze od m3, porównuje egzemplarze kupione w Polsce. M6 z 2007 roku znajdziemy za 120 - 130 tysięcy gdy za M3 sprzedający oczekują 150 - 170 tyś. zł. Ciekawe co ma na to wpływ? Awaryjność? koszty? popularność? Jako nowe M6 jest przecież o wiele droższe...
Opublikowano
Też się nad tym zastanawiam, ale wynika to chyba z kosztów eksploatacji właśnie, M3 jeszcze bogatszy kowalski pojeździ na co dzień, M6 już nie to raczej autko weekendowe, chyba że stać kogoś 40-60 tyś rocznie na utrzymanie autka do jazdy na co dzień, to jest pewnie odpowiedź w różnicy cen na rynku wtornym, no i M6 jest starsze :) zauważ że te egzemplarze 2007 EU wcale takie tanie nie są....:) 200+k.
Opublikowano

M3 przede wszystkim lepiej jeździ, lepiej wygląda oraz jest modelem kultowym...jezeli do tego dodamy olbrzymie koszty utrzymania M6....to odpowiedź jest prosta.

 

To, że auto było droższe jako nowe nie ma tutaj żadnego znaczenia.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
M3 przede wszystkim lepiej jeździ, lepiej wygląda .

 

No widzę , że wiesz co mówisz :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.