Skocz do zawartości

Jak szybko przełączyć na gaz ?


Boss6c

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

W bmw e34 535 długo trzeba czekać aż przełączy się na gaz. Na tym przycisku od gazu CHYBA nie da się ręcznie przełączyć. Jak temp przejdzie do połowy niebieskiego to dopiero 2 tys obrotów mu daje i przełącza się. Mam 2 generacje . I teraz pytania:

Czy idzie skrócić czas czekania ?

Może da się ręcznie jakoś przełączyć na gaz ??

słyszałem że można ocieplić reduktor( folie dać albo coś takiego) żeby szybciej temp wzrosła, czy to coś da ?

Edytowane przez Boss6c
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 2 gen powinien być przełącznik ręczny z trzema położeniami. Ja tak miałem u siebie.

 

Przełącznik na 1 - odpala i chodzi tylko na benzynie

przełącznik na O - odpala na benzynie i pod wpływem temperatury i obrotów przełącza się na gaz

przełącznik na 2 - odpala i chodzi tylko na gazie

 

i ja robiłem tak: odpalałem na 1 dodawałem trochę gazu tak na 1700obr/min i przełącznikiem szybko na 2 i po chwili od uruchomienia na benzynie chodził już na LPG

 

foto: http://imageshack.us/photo/my-images/12/76715572.jpg/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jeżeli przełącza w połowie niebieskiego pola to jest ok.Jak będzie przeskakiwał za wcześnie to szybko zniszczysz reduktor.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszę 4 min czekać aż będe mógł przełączyć na gaz. W e32 mam taki sam przycisk jak ma kolega brodi-zwarcie. W lato jak jest ciepło to trochę pochodzi na pb i zaraz go przełączę na gaz a w e34 to muszę czekać te 4 min :/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znam taki przełącznik z sekwencji, brat ma taką instalację. Może to jest udoskonalenie drugiej generacji, nowsza wersja, nowsze sterowanie instalacją. Jak mówisz że to tylko 4 minuty to nie ma co kombinować. To nie jest długo. U brata na sekwencji około 8-10minut. Gdyby się udało przełączyć wcześniej na nieogrzanym parowniku może kuleć na obrotach, kichać, prychać albo po prostu szybciej ci się zużyje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przełączyk gazu naciska się tam gdzie jest Taka duża liera G . Ja juz e32 jezdzę długo i przełączałem go na gaz kiedy chciałem i nie mam żadnych problemów. A co myślicie o tym sposobie ? :

''słyszałem że można ocieplić reduktor( folie dać albo coś takiego) żeby szybciej temp wzrosła, czy to coś da ?''

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To jest taki zintegrowany przełącznik ze wskaznikiem zużycia gazu.Podejrzewam że jest to 3 generacja z silniczkiem krokowym i czujnikiem temperatury który jest ustawiony na daną temperature i poniżej nie przejdzie na gaz podobnie jak w sekwencji.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wystarczy znależć czujnik temp reduktora i przytknąć go gdzieś przy głowicy tam gdzie temp rośnie najszybciej i po sprawie.Ale jak się przelącza po 4 min to nie wiem czego ty szukasz?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A idzie tak zrobić żeby od razu odpalał na gazie ?? Bo ja juz miałem taki przypadek że paliwa brak a gazu miałem do pełna(a silnik był rozgrzany ) Bo nawet BMW e30 odpalała na gazie w zimę jak paliwa nie miała. Trochę dłużej kręciła ale odpaliła
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego sam mam LPG bo uważam że skoro można zaoszczędzić to czemu nie ale jeździć zupełnie bez benzyny w baku i odpalać na zimnym silniku szczególnie samochód na gazie ?!?! Pomijając fakt tego że może umrzeć pompa paliwa, nie jest to zdrowe dla instalacji gazowej i pewnie też silnika. Oszczędzajmy jak najbardziej ale może z głową ?

Galeria samochodu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=157&t=246628


Komputery, konsole, gry - sprzedaż, serwis. http://WWW.ZETCOM.ORG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hu a nie oszczędzanie. Miałem już auto tylko na gaz. Instalacja paliwowa była uszkodzona i zniszczona. Takie auto kupiłem za grosze do remontu. Przez krótki czas myślałem że to dobra opcja bo nie trzeba lać benzyny ale szybko się przekonałem że jednak nie. Nierozgrzany palił hektolitry gazu, rozgrzany też, po zgaszeniu silnika śmierdziało gazem. Koszt przejechania 100km był równy 11 litrów paliwa.

 

Gaz powinien być paliwem alternatywnym dla paliwa, to znaczy - jak mam do przejechania dystans dwóch kilometrów nie przełączam na gaz!! jak mam do przejechania dłuższy dystans - o wtedy tak, przełączam na gaz i nie gaszę zaraz silnika i nie zadaję pytań czemu dużo pali gazu albo czemu śmierdzi bo pewnie więcej gazu ulotni się z instalacji niż spali w komorze spalania (elektrozawór nie ma tu nic do rzeczy) albo czemu parownik zamarzł. Ludziom się troszkę pomieszało już przez te ceny paliw. Chcesz jeździć tylko na LPG? kup auto z instalacją CNG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.