Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na TVN Turbo testowali autko, było oklejone folią...

Info było takie, że o czystość auta trzeba bardzo dbać, podobno z owadami też trzeba uważać... To tak, zasłyszane...

pozdr.,
Opublikowano
http://img683.imageshack.us/img683/3659/bmwx5e70lci1.jpg
Opublikowano

 

 

 

jak dla mnie to masz najfajniejszy kolor do x5

ja mysle rowniez nad oklejeniem lecz w kolor mat grafit

http://i607.photobucket.com/albums/tt156/henake/auta-1_zps844b52e9.jpg
Opublikowano

Czyli jednak to ciekawy i wcale nie głupi pomysł na dużą zmianę w aucie.

Ja myślałem o czymś bardziej standardowym - biały mat z czarnym dachem i ewentualnie maską, ale może przekonam się do czegoś bardziej szalonego...

 

Najważniejsze pytanie - kto robi to w Polsce najlepiej ?

Opublikowano
W dzisiejszym Motorze jest artykuł o oklejaniu auta folią bezbarwną. Jest tam kilka informacji, m.in. o grubości, wytrzymałości, cenach.
pozdr.,
Opublikowano
Czyli jednak to ciekawy i wcale nie głupi pomysł na dużą zmianę w aucie.

Ja myślałem o czymś bardziej standardowym - biały mat z czarnym dachem i ewentualnie maską, ale może przekonam się do czegoś bardziej szalonego...

 

Najważniejsze pytanie - kto robi to w Polsce najlepiej ?

 

Odradzam biały mat - bardzo, bardzo ciężki w utrzymaniu czystości.

Polecam firmę z Olsztyna - aplikatorzy.pl - ja będę oklejał auto u Nich.

http://img683.imageshack.us/img683/3659/bmwx5e70lci1.jpg
Opublikowano

Ten szczotkowany niebieski wygląda super - chciałbym jednak zobaczyć takie auto na żywo.

 

Wiesz coś na temat ile czasu zabiera oklejenie i jakie to mniej więcej koszty ? - zawsze można zrobić inny kolor na lato, a potem inny na zimę ;)

 

Tu jest zestaw kolorów, który mi się podoba (oczywiście bez wszystkich dodatkowych stuningowanych elementów)

http://www.topspeed.com/cars/car-news/photo-session-lumma-clr-x-650-m-monte-carlo-blue-ar92307/picture366626.html

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
anmar 4x4 - najlepsza moim zdaniem firma w warszawie. Oklejalem u nich dach na czarny połysk w swojej e92 - jak do tej pory zero problemów, minął ponad rok. Na swojej stronie zamieszczaja dużo zdjeć oklejonych aut. X6 też już niejedno oklejali ;)
Opublikowano
(...)X6 też już niejedno oklejali ;)

 

i robili białe z czarnych :)

 

Możesz coś napisać o pielęgnacji - na jakie myjnie można jeździć i co wolno, a czego nie ?

Opublikowano
witam

Czy ktoś z was wie jak kształtują się cenny za oklejenie całego samochodu i ile taka folia wytrzyma ??? :roll:

pozdrawiam

 

do x5 x6 5.000 całość z gwarancją na kilka lat

Hmmmm
Opublikowano
(...)X6 też już niejedno oklejali ;)

 

i robili białe z czarnych :)

 

Możesz coś napisać o pielęgnacji - na jakie myjnie można jeździć i co wolno, a czego nie ?

 

 

ręczna lub bezdotyk, bo folia tak samo jak i lakier sie rysuje. Sa tez ponoc woski zabezpieczajace do folii, ale ja jak dotad nie uzywałem

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
przy tych lakierach wodnych , to chyba jedyne sensowne wyjście. Nowy kolor i odporniejsza powłoka. Nie mam nerwów do tej ekologii lakiery w E71 są tak odporne , że na X6 2009r. lakier wygląda gorzej niż na moim E60 2004 . Oba nigdy nie widziały myjni automatycznej ,żeby nie było .
Opublikowano
przy tych lakierach wodnych , to chyba jedyne sensowne wyjście. Nowy kolor i odporniejsza powłoka. Nie mam nerwów do tej ekologii lakiery w E71 są tak odporne , że na X6 2009r. lakier wygląda gorzej niż na moim E60 2004 . Oba nigdy nie widziały myjni automatycznej ,żeby nie było .

MateuszC, nie do końca moge się z Tobą zgodzić. Oczywistym jest że lakiery wodne są słabsze, ale nie tak ze 2009 wodny wygląda gorzej od 2004r.... Wg mnie jest to przedewszystkim wina automatycznych myjni (co wykluczyłeś) i niedbałosci własciciela. Ja mam tez wodny na samochodzie z 2011r, 2009r i żony golf też ma wodny lakier z 2008r. Wierz mi, nie specjalnie byś znalazł brzydkie miejsce na którymś z tych aut..., wręcz przeciwnie - są one w pięknym stanie. Nie są idealne, ale z salonu juz nie wyjeżdzały idealne niestety

.

A to że wodny jest gorszy.... masz 100% racji, ale to tak jak z filtrm cząstek stałych, jak kiedyś z katalizatorem, niechchemy tego w naszych autach ale to nie uniknione....

 

Wracając do tematu, polećcie jakiegoś magika z okolic śląska, małopolski.... Z4 chce na czerwono wyfoliować :mrgreen: , a co mi tam.... spróbuje.

"Jeśli masz wroga, idź nad rzekę, usiądź nad brzegiem, kontempluj i spokojnie czekaj, aż nurt przyniesie Ci jego zwłoki"
Opublikowano

Polecam odwiedzić stronę:

http://www.wrapstyle.com/

 

Mają przedstawiciela bodajże w woj. Śląskim/Dolnośląskim . Słyszałem, że chwalą ich za jakość(długość gwarancji) i paletę kolorów - co można zresztą sprawdzić.

Natrafiłem na nich przypadkiem szukając konceptu dla swojej E60.

Kwestia gustu - zabójczy jest ten chrom ... wizualnie/w utrzymaniu/ cenowo :) http://www.wrapstyle.com/?q=galerie/detail&id=449&id_menu=72

http://zmianakoloruauta.pl/ oni są Z Katowic :)

 

EDIT:

Ciekawie też wygląda faktura skóry krokodyla - widziałem na żywo w Porsche Cayman.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dobrze...wszystko pieknie ale co z wnekami?na zadnym zdjeciu auta nie sa pokazane otwarte.jak to jest z wnekami?tez oklejaja?bo jak nie to ja dziekuje...
Opublikowano
dobrze...wszystko pieknie ale co z wnekami?na zadnym zdjeciu auta nie sa pokazane otwarte.jak to jest z wnekami?tez oklejaja?bo jak nie to ja dziekuje...

 

dlaczego dziękujesz ? Co to za różnica, czy wnęki są oklejone - tu chodzi o zmianę na zewnątrz, a nie o rozbieranie całego auta, szlifowanie i lakierowanie. Wnęki widzisz tylko jak masz otwarte drzwi - spód maski też chcesz oklejać ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
przypomianc mi to bedzie czasy wieeelkiego, wieeeejskiego tuningu w polsce i auta pomalowane na zewnatrz a wneki inny kolor.jesli mowimy o zmianie czarnego na czarny mat:ok.jesli srebrnego na czarny no to juz wyglada niezbyt estetycznie.tak jak mowilem: zaraz widze stara calibre pomalowana na inny, a wneki stary kolor bo kasy bylo malo na calosc.jako zabezpieczenie lakieru: tak, ale wtedy bezbarwna folia. jesli zmiana koloru: zdecydowanie nie, choc ladnie to wyglada ale tylko przy zamknietych drzwiach...
Opublikowano

Oczywiście estetyka to jedna kwestia natomiast chęć zmiany koloru samochodu to druga.Widziałem niedawno Cayenne - zrobione na czarny połysk (zmiana z białego) i tutaj kontrast był oczoje....bny, natomiast oglądałem X5 srebrne zrobione na czarny mat i przy otwartych drzwiach nie waliło AŻ tak strasznie. Wydaje mi się że uzależnione to jest od ilości "blachy" która jest na progach i tego jak jest wyprofilowana + ilość tworzyw.

Reasumując zależy kto co lubi, ale kkx5 - pozostają Ci w takim razie trzy opcje:

1. Zmienić samochód na auto o pożądanym kolorze

2. Rozebrać na części pierwsze i polakierować całość

3. Dogadać się z firmami oklejającymi pojazdy żeby Ci okleili wszystko (tylko nie wiem czy się podejmą to raz a dwa jak bardzo wysoki koszt będzie - takiej operacji - ponieważ będzie dużo ścinków (odrzutu i utraty materiału).

Kiss French. Wear Italian. Drive German.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.