Skocz do zawartości

E60 520i problem engine fauls, reduced power +drgania silnik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem dlaczego poprzedni temat jest zamkniety, ale wracajac do problemu:

Odebralem przed chwila samochod z serwisu bmw i na razie jest ok.

Wymienili wszystkie 4 cewki i swiece+przeprogramowanie(tak zarzadal wg nich komputer), czyli kolega ktory pisal o swiecach i cewkach mial racje.

pozdr

Opublikowano
silnik n43? znany problem, sprawdź jak masz możliwość czy cewki założyli z indexem -02 po numerze części i przy okazji latareczką zajrzeć na wtryski czy tak samo po nr części jest index -03 lub wyższy, te z czarnym plastikiem od razu kwalifikują się do wymiany.
Opublikowano

Hej!

Miałem to samo i wymieniłem tylko świece na oryginał o nr 12120037607 i jak narazie problemu nie ma :)) cewki zostawilem w spokoju :))

 

a co do kolegi wyżej to silnik w moim przypadku to M54

http://s2.ifotos.pl/img/Beztytuuj_rxqxnne.jpg
Opublikowano
Problem wrocil po kilku dniach co prawda w mniejszej skali(zapalila sie kontrolka od silnika na zimnym i zgasla po 10-20sek. Pojechalem znowu do serwisu-tym razem wymienili wtryskiwacz. Jak tak dalej pojdzie to pol silnika wymienia. Silnik to n43.
Opublikowano
w tych wypadkach dla tego silnika jest przewidziana procedura PUMA, zaleca ona wymiane swiec, cewek na te lepiej izolowane z indexem -02 oraz wtrysków jezeli sa z indexem -03 lub nizszym, upewnij sie, ze procedura ta zostala wykonana odpowiednio inaczej bedziesz sie cofal po kazdy wtrysk po kolei, po wymianach obowiazkowe programowanie do najnowszego software standu
Opublikowano
Tak tez chcialem(zeby wymienili wszystkie wtryski) ale powiedzieli ze na gwarancji moga tylko te ktorych diagnoza wychodzi zle. Tylko na co sie powolac? Serwis to BMW bawaria motors w Jankach k/Warszawy. Soft faktycznie zrobili update.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
przygod ciag dalszy, wymieniono ponownie cewki na jeszcze inne(ruszyla akcja serwisowa na to) i nadal to samo nazimnym silniku. nie rozumiem jak w tej klasie samochodu mozna montowac szrot. Teraz czekam na rozpatrzenie procedury PUMA, ma byc wymiana wtryskow wszystkich(pomimo ze bledow nie ma).Jestem zniesmaczony delikatnie mowiac i jest to moje ostatnie bmw chyba ja nie rozumiem dlaczego rzesza ludzi zachwyca sie tak awaryjnymi i niedopracowanymi samochodami. (dodam ze wsilnikach 3l niedawno skonczyla sie tez akcja serwisowa na wtryski wiec to nie jest problem 1 modelu, do tego kolejna akcja ktora ruszyla kilka dni temu na wiekszosc modeli)
Opublikowano

Ja miałem podobny problem przy M54, nie wiem jak u Ciebie ale u mnie to był ten problem:

 

tzw. DISA

 

 

Koszt w serwisie około 650zł pomogło w moim przypadku, a miałem chek engine, oraz błędy złej mieszanki paliwowo powietrznej na BANK 1 BANK 2 + wypadanie zapłonów tzw. misfire co wprawiało samochód w drgania. Nie pomogło wymienianie cewek ale wymiana DISA załatwiła wszystko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.