Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

mam problem z autkiem, mianowicie zaczął mi szarpać jakby brakowało mu paliwa ale to rzadki objaw, parę razy mi zgasł, lecz bardziej jest zauważalne lekki spadek mocy, jakby się nie wkręcał "odpowiednio" no i nie ma tego dźwięku silnika.

Dodam że 1,5 miesiąca temu wymieniłem czujnik położenia wału, bo miałem problemy z mocą i odpalaniem - po wymianie wszystko było super silnik chodził jak powinien chodzić VANOS.

Pierwszy objaw (po wymianie czujnika położenia wału) przydarzył się jakieś 1,5 tygodnia temu i myślałem że to samo się stało ale mechanik, który mi wymieniał czujnik położenia wału podłączył pod kompa i stwierdził brak synchronizacji czujnika wałka rozrządu z czujnikiem położenia wału. Wykasował błędy (check nie był zapalony) i znowu wróciło do normy ale od niecałego tygodnia to już znowu lipa. Znowu go podłączyłem i niby uboga mieszanka, sonda, znów czujnik wałka rozrządu (sondy mam na pewno dobre bo wymieniałem jakieś pół roku temu) lecz po wykasowaniu dalej jest lipa i brak błędów!!

I tak przy okazji zauważyłem ubytek płynu chłodzącego jakieś 300ml od ostatniej kontroli sprzed 1,5 miesiąca (na 100% mam szczelny układ chłodzenia) i czy przypadkiem nie ma to ze sobą coś wspólnego? Czy nie poszła mi uszczelka pod głowicą? jak to sprawdzić skoro nie czuć spalin w układzie chłodzenia.

Z góry dzięki za porady

Opublikowano
A sprawdzałeś jak wygląda olej w silniku?
Opublikowano
tzn? pod jakim względem sprawdzić ten olej? czy nie ma białego osadu?
Opublikowano

a co z tym czujnikiem wałka rozrządu?

wie ktoś czy moje objawy to dokładnie taka usterka?

Opublikowano
tzn? pod jakim względem sprawdzić ten olej? czy nie ma białego osadu?

Tak, czy nie jest zemulgowany, może tu płyn ucieka.

Opublikowano
jest mała jasna plamka na czubku bagnetu ale jutro jadę na test uszczelki i będę wiedział , oby nie
Opublikowano
przy miskich temperaturach i krotkich odcinkach w odmie ,na korku i na bagnecie bedziesz mial taki bialy zel ,ale gdy dobrze rozgrzejesz juz silnik to ten zel powinien znikac-poprostu olej tak ppotrafi sie zachowywac w zimie
Opublikowano

cześć

właśnie wróciłem z testu uszczelki pod głowicą i jest wszystko ok, a ten osad to faktycznie z krótkich przelotów (niedogrzania silnika)i złych warunków atmosferycznych, także problem wyeliminowany

teraz tylko ten spadek mocy oby to był czujnik wałka rozrządu

ma ktoś jeszcze jakieś propozycje w moim problemie?

Opublikowano
przy miskich temperaturach i krotkich odcinkach w odmie ,na korku i na bagnecie bedziesz mial taki bialy zel ,ale gdy dobrze rozgrzejesz juz silnik to ten zel powinien znikac-poprostu olej tak ppotrafi sie zachowywac w zimie

 

napisałem do ciebie prywatną wiadomość (nacisnąłem WYŚLIJ) i cały czas mam te wiadomość w folderze DO WYSŁANIA

może jakaś podpowiedź? :oops:

Opublikowano

napisałem do ciebie prywatną wiadomość (nacisnąłem WYŚLIJ) i cały czas mam te wiadomość w folderze DO WYSŁANIA...

Wiadomosc dojdzie,jak odbiorca zaloguje sie na forum ;)

Opublikowano

napisałem do ciebie prywatną wiadomość (nacisnąłem WYŚLIJ) i cały czas mam te wiadomość w folderze DO WYSŁANIA...

Wiadomosc dojdzie,jak odbiorca zaloguje sie na forum ;)

 

 

wiem już, dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.