Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie rozumiem Cię. ;) N42 to blok dla silnika R4 benzynowego. Tamto czarne 120d ma blok N47 tak jak 123d - bloki są identyczne, inny jest osprzęt. Chodzi Ci o to, że N47 miało do 2010 wadliwe rozrządy, a w 2010 poprawili? Bo jeśli o to Ci chodzi to nie ma znaczenia czy 120d wybierze, czy 123d bo rozrząd jest taki sam.
Opublikowano
Niezły kibel. Nie wiedziałem że takie cyrki występują. Tyle że tak jak piszę i jestem tego pewien, wszystkie n47 ( 118, 120, 123 ) będą w takim razie miały ten problem bo rozrząd jest wspólny. Jak dla mnie M47, N47, i teraz N57 w BMW to porażka - jedynie M57 były w mojej subiektywnej opinii ok. Mam nadzieję, że jak za 2 lata będę 123d sprzedawał to jako 3 letni samochód z +/- 50k przebiegu będzie miał jakąś sensowną wartość i mam nadzieję że faktycznie ten problem rozrządu wyeliminowali w modelach po 2010r. :wink: Sam drugi raz diesla nie kupię. Dlatego pytałem Kamila dlaczego akurat 123d, sam teraz bym tylko na 125i lub 130i patrzył.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ja zaryzykowalem i kupile m47t2 bez dpf 122ps i odpukac nic sie nie dziejie :cool2:

teraz jeszcze usune kataliztor i i virusa zrobie

Opublikowano
Niezły kibel. Nie wiedziałem że takie cyrki występują. Tyle że tak jak piszę i jestem tego pewien, wszystkie n47 ( 118, 120, 123 ) będą w takim razie miały ten problem bo rozrząd jest wspólny. Jak dla mnie M47, N47, i teraz N57 w BMW to porażka - jedynie M57 były w mojej subiektywnej opinii ok. Mam nadzieję, że jak za 2 lata będę 123d sprzedawał to jako 3 letni samochód z +/- 50k przebiegu będzie miał jakąś sensowną wartość i mam nadzieję że faktycznie ten problem rozrządu wyeliminowali w modelach po 2010r. :wink: Sam drugi raz diesla nie kupię. Dlatego pytałem Kamila dlaczego akurat 123d, sam teraz bym tylko na 125i lub 130i patrzył.

 

Dla pocieszenia jakieś 3/4 naszego forum jeździ tymi dieslami i - odpukać!! - większości nie dzieje się nic szczególnie złego. I oby tak dalej było :cool2:

Opublikowano
Więc po sprawdzeniu samochodu decyzja jest jedna ..... szukamy dalej :)

 

czyli jednak nie do końca tak jak twierdzili? czy na zdjęciach auto nie stało przypadkiem w salonie toyoty?

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam,

podłącze sie pod pytanie.

Auto mojego ojca, które niedługo przyjdzie mi kupić, mialo delikatną stłuczkę.

Wygięła się nieznacznie maska, pękła jedna lampa i w zasadzie tyle. Nerki, zderzak, chłodnica, wszystko całe. Wymienił lampę i auto rok już tak jeździ (maska się zamyka) - nic sie nie dzieje.

Teraz auto poszło na wymianę maski ze względów estetycznych.

 

Jak myślicie - czy tam pod zderzakiem może być jakiś hardcore ? Wszystko wygląda na całe, ale to nigdy nic nie wiadomo. Wiem, że przez internet to nic nie można i tak wydumać, ale może orientujecie sie czy bebechy jedynki są wrażliwe na takie puknięcia ?

 

Ogólnie zastanawiam się czy warto się pchać w to auto ?

Z jednej strony mam gwarancję braku dzwona (auto od nowości) oraz serwisowania w ASO, a z drugiej strony to 116 (po wymianie napinacza) i jeszcze 'puknięte' w maskę. Co myślicie :) ?

Troche boję się auta z niemieckich komisów, a tym bardziej z allegro...

 

Dzięki !!

P

  • Moderatorzy
Opublikowano
Napisz jeszcze która lampa dostała (lewa, czy prawa) - to może ktoś Ci coś więcej powie. Moim zdaniem, jeśli znasz historię auta to warto. Wszystko co jest na allegro to wielka niewiadoma... Jeśli masz ochotę 1/2 roku szukać auta to proszę bardzo ;) Tak są doświadczenia większości ludzi, którzy kupowali używaną jedynkę (moje także).
Opublikowano

Hej,

dostała lampa pasażera, ale też nie pękła od razu, tylko się rozszczelniła i przestała świecić po roku (przetwornica zamokła) - została wymieniona na nówkę.

To była stłuczka w korku, więc idealnie na strefę zgniotu.

Poza wygiętą maską, nawet zderzak nie popękał. Chłodnica na 100% nie ruszona.

Ale wiem jak to jest z autami - na zewnątrz okej, a pod plastikami pół przodu do wymiany :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.