Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od jakiegoś czasu walczę z szarpaniem przy zmianie biegów z 1 na 2, i 2 na 3. Byłem u mechanika, ponoć dobrego i powiedział że z przeniesieniem napędu wszystko jest ok. Powiedział, że pierwszą rzeczą jest naprawa regulatora DISA, który u mnie w ogóle nie chodzi. Podłaczył pod miernik i okazało się że nie ma napięcia. I tu pytanie, jakie są objawy walniętej DISY , i czy faktycznie może to miec coś wspólnego z tym szarpaniem. ?

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Dzięki. A mógłbyś to wytłumaczyć na chłopski rozum? czemu tak się dzieje, do czego to służy? Bo 600zł kosztuje, chciałbym mieć pewność że to to.:)

Pozdro.

Opublikowano
Czytałem że niektórzy jeżdżą na otwartym cały czas zaworze(uszkodzonym) i nie narzekają. :/ Miałeś podobny problem czy jak?
Opublikowano
A ktoś miał też z tym problem i widział jak auto się zachowuje na uszkodzonej DISIE?
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam kolege mam taki sam problem z tym Disa szukałem po forach i nic ja na temat a co nie którzy o czym innym ,nareszcie na tym forum kolega miał taki sam problem ,a ja tak mysle ze to zaleznosc w tych m52 320i ,we wszystkich innych stuka disa a w 320i nie chodzi wogóle ,koledze po opisie problemustapił po wymianie disa , a objawy gasniecie w czasie jazdy czasem słabo sie zbiera z niskich obrotów ,wieksze spalanie ,szarpanie z ruszania ,czasem banki ,ja czekam na disa ,tez czytałem sprawdzic szczelnosc kolektora odme ,disa ma chodzic czyli klapaka ma reagowac przy 3000 obr jak nie to szmelc ,gdzies czytałem ze disa miały wade konstrukcyjna ,ze lepisj w aso :) ale ja dziekuje zamówiłem w aso allego za 150 sprawdze mam nadzieje ze moja beatka odrzyje
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
i jak po wymianie DISY? Problemy ustąpiły?
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • 4 lata później...
Opublikowano
witam was! Ja też mam problem z DISA . Przy odpalaniu silnika . podaje pompka i DISA cyka (cyk cyk cyk)odpaliłem i dziwnie hałasował gdy gasiłem silnik tez cykał ( cyk cyk cyk cyk)teraz przestał cykać , świecą mi sie kontrolki (SILNIK, EML ,KONTROLA TRAKCJI ) ZACHOWYWANIE SILNIKA ( gaśnie czasem , nie równe obroty , nie daje rady do 3tyś.OBR. , telepie nim , czuć benzynę jak bym go zalewał bo sie dusi brak mocy) jechać sie nie da zbytnio chyba ze na wolnych obrotach ale jak dajesz gazu to od razu szarpie ,spadają obroty i świecą te kontrolki . :mad2: :cry2:
Opublikowano

znalazłem sprawdzenie DISA czy działa daje link

robiłem tak i tak nie działa mi wcale DISA , nic się nie rusza :mad2: wyczytałem ze przy ODPALENIU te SKRZYDEŁKO DISA powinno się obrócić i PRZY 3TYŚ OBR. powinno się obrócić, tak jak na filmikach . No ale ani przy odpalaniu ani nie działa przy 3tyś , bo samochód nie pozwala ,dławi się szarpie nim i falują obroty, Też sprawdzałem przez akumulator odkręciłem całkiem DISA podpiąłem do niego kabelki i do AKUM. i się nie obrócił :cry: :evil: :roll: :cry2: :mad2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki silnik? Kontrolki, o których piszesz sugerują problem z przepustnicą, trzeba to sprawdzić na komputerze.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.